2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

 

Foto: Mercedes-AMG

iAuto | 21.aprīlis 2024 14:28

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu.

AMG GT 63 S E-Performance hibrīdiekārtā iekļauts 612 Zs jaudīgs 4,0 litru V8 biturbo motors, kas griež priekšējās ass riteņus un 150 kW (204 Zs) Electric Drive Unit pie aizmugurējās ass. Elektromotora radītā jauda aizmugures riteņiem tiek novadīta caur divpakāpju transmisiju un bloķējošo diferenciāli, taču nepieciešamības gadījumā elektromotors var palīdzēt arī priekšējiem riteņiem.

Foto: Mercedes-AMG

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 816 Zs, bet maksimālais griezes moments - līdz pat 1460 Nm – pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 2,8 sekundēs un turpināt paātrināšanos līdz 320 km/h. Kontrolēt šo jaudu palīdz AMG Active Ride Control aktīvā balstiekārta ar sānsveru kontroli un aktīvo aizmugures riteņu piestūrēšanas mehānismu. 6,1 kWh akumulators vairāk kalpo kā piedziņas pastiprinātājs, nevis braukšanai ar elektrību, tomēr līdz 13 kilometriem elektriskā režīmā tas nodrošina. Šo akumulatoru var uzlādēt ar maiņstrāvu, izmantojot 3,7 kW iebūvēto lādētāju uzlādes stacijā, pie Wallbox vai sadzīves kontaktligzdā. Vadītājs var ietekmēt rekuperācijas sistēmas darbību (4 pakāpes), spēcīgākajā pakāpē ar One-Pedal tehnoloģijas palīdzību atgūstot līdz pat 100 kW.

Foto: Mercedes-AMG

Ražotājs norāda, ka AMG GT 63 S E-Performance uz 100 km patērē 12,6 kWh un 8,6 litrus degvielas, bet brīžos, kad akumulators iztukšots – 12,3 litrus degvielas uz 100 km.

Vadītāja rīcībā ir astoņas AMG Dynamic Select braukšanas programmas "Electric", "Battery Hold", "Comfort", "Smoothness", "Sport", "Sport+", "Race" un "Individual", kas ļauj pielāgot piedziņas un transmisijas reakciju, stūres iekārtas un šasijas darbību, izmainīt izplūdes sistēmas radīto skaņas tembru. Programmas var izvēlēties, izmantojot AMG pogu un centrālo displeju viduskonsolē vai pogas, kas izvietotas uz stūres. Atkarībā no izvēlētā režīma aktīvie aerodinamikas elementi priekšpusē izvirzās līdz 40 mm uz leju un palielina vai samazina piespiedējspēku, turklāt tāds pats uzdevums ir aizmugures spoilerim, kas fiksējas piecos dažādos leņķos.

Foto: Mercedes-AMG

Braukšana ik reizi sākas Silent Mode un Comfort režīmā – kad automašīna pārvietojas ar elektromotora palīdzību, bet atgriezenisko saiti vadītājs saredz displejā un uztver akustiski, pateicoties skaņai, ko salonā ieplūst caur audio sistēmas skaļruņiem.

Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance cena nav atklāta, taču par tehniski līdzīgo SL 63 S E Performance prasa 223 720 eiro.

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

 
Visi komentāri
 
Aivis 21.aprīlis 2024 14:42
2 0 Atbildēt

Auto cool. Bet vai nevarēja uzlādes vāciņu kaut kur sāna izdomāt. Neviss uz aizmugurējo bamperi. Skatu bojā. Protams gaumes lieta. ;)

Po 22.aprīlis 2024 10:59
0 0 Atbildēt

Tas jau gan.

Ērtāk toties.

Tikai pasaki, kur ir degvielas uzpildes lūka?

0pis 22.aprīlis 2024 11:47
0 0 Atbildēt

Šeit ir redzama

ZZZZ 22.aprīlis 2024 13:06
0 0 Atbildēt

Tak paņem melno plomāsteru un uzzīmē otru, pretējā pusē.

arba 22.aprīlis 2024 12:52
1 0 Atbildēt

No lasita es sapratu ka 600 zs uz prieksejiem ratiem un 200 uz pakalejiem

Es nepareizi sapratu vai kluda rakstitaja vai patiesam sads sadalijums ?

Stipri divains sportkaram ?

0pis 22.aprīlis 2024 16:04
0 0 Atbildēt

Tas jau nav sportkārs. Lai cilvēks nenositas jau braucot mājās no salona.

ZZZZ 22.aprīlis 2024 16:57
0 0 Atbildēt

Šis Xiaomi SU7 Xyper OS arī 2,8sek 100km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Leapmotor Eiropas tirgū jau šoruden

2024. gada septembrī Leapmotor uzsāks modeļu T03 un C10 pārdošanu Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Kāpēc brauciens ar jauno elektrovilcienu daudziem izrādījies sāpīgs vai pat neiespējams? (+ VIDEO) 11

Vilcieni ir, peronu nav - ziemā pieredzētās grūtības nav vienīgais ar ko nākas saskarties tiem pasažieriem, kas vēlas izmantot jaunos vilcienus. Lasīt vairāk

 

Militāro mācību laikā vakar ceļu satiksmes negadījumā miris karavīrs 3

16. maijā, militāro mācību laikā ceļu satiksmes negadījumā, gūstot traumas, kas nav savietojamas ar dzīvību, miris Nacionālo bruņoto spēku karavīrs. Uz notikuma vietu nekavējoties izsaukts Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, Valsts policija un Militārā policija. Pēc Nacionālo bruņoto spēku komandiera pavēles konkrēto militāro mācību norise pārtraukta. Lasīt vairāk

 

Arī elektrību. Rīgā atklāta pirmā Neste elektroauto uzlādes stacija (+VIDEO) 3

Latvijā vadošais degvielas tirgotājs Neste paplašina piedāvājumu un atklāj pirmo 100% atjaunojamās elektrības uzlādes staciju Neste My Renewable Charge Rīgā, Lucavsalas degvielas uzpildes stacijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti