2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

 

Foto: Mercedes-AMG

iAuto | 21.aprīlis 2024 14:28

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu.

AMG GT 63 S E-Performance hibrīdiekārtā iekļauts 612 Zs jaudīgs 4,0 litru V8 biturbo motors, kas griež priekšējās ass riteņus un 150 kW (204 Zs) Electric Drive Unit pie aizmugurējās ass. Elektromotora radītā jauda aizmugures riteņiem tiek novadīta caur divpakāpju transmisiju un bloķējošo diferenciāli, taču nepieciešamības gadījumā elektromotors var palīdzēt arī priekšējiem riteņiem.

Foto: Mercedes-AMG

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 816 Zs, bet maksimālais griezes moments - līdz pat 1460 Nm – pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 2,8 sekundēs un turpināt paātrināšanos līdz 320 km/h. Kontrolēt šo jaudu palīdz AMG Active Ride Control aktīvā balstiekārta ar sānsveru kontroli un aktīvo aizmugures riteņu piestūrēšanas mehānismu. 6,1 kWh akumulators vairāk kalpo kā piedziņas pastiprinātājs, nevis braukšanai ar elektrību, tomēr līdz 13 kilometriem elektriskā režīmā tas nodrošina. Šo akumulatoru var uzlādēt ar maiņstrāvu, izmantojot 3,7 kW iebūvēto lādētāju uzlādes stacijā, pie Wallbox vai sadzīves kontaktligzdā. Vadītājs var ietekmēt rekuperācijas sistēmas darbību (4 pakāpes), spēcīgākajā pakāpē ar One-Pedal tehnoloģijas palīdzību atgūstot līdz pat 100 kW.

Foto: Mercedes-AMG

Ražotājs norāda, ka AMG GT 63 S E-Performance uz 100 km patērē 12,6 kWh un 8,6 litrus degvielas, bet brīžos, kad akumulators iztukšots – 12,3 litrus degvielas uz 100 km.

Vadītāja rīcībā ir astoņas AMG Dynamic Select braukšanas programmas "Electric", "Battery Hold", "Comfort", "Smoothness", "Sport", "Sport+", "Race" un "Individual", kas ļauj pielāgot piedziņas un transmisijas reakciju, stūres iekārtas un šasijas darbību, izmainīt izplūdes sistēmas radīto skaņas tembru. Programmas var izvēlēties, izmantojot AMG pogu un centrālo displeju viduskonsolē vai pogas, kas izvietotas uz stūres. Atkarībā no izvēlētā režīma aktīvie aerodinamikas elementi priekšpusē izvirzās līdz 40 mm uz leju un palielina vai samazina piespiedējspēku, turklāt tāds pats uzdevums ir aizmugures spoilerim, kas fiksējas piecos dažādos leņķos.

Foto: Mercedes-AMG

Braukšana ik reizi sākas Silent Mode un Comfort režīmā – kad automašīna pārvietojas ar elektromotora palīdzību, bet atgriezenisko saiti vadītājs saredz displejā un uztver akustiski, pateicoties skaņai, ko salonā ieplūst caur audio sistēmas skaļruņiem.

Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance cena nav atklāta, taču par tehniski līdzīgo SL 63 S E Performance prasa 223 720 eiro.

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

 
Visi komentāri
 
Aivis 21.aprīlis 2024 14:42
2 0 Atbildēt

Auto cool. Bet vai nevarēja uzlādes vāciņu kaut kur sāna izdomāt. Neviss uz aizmugurējo bamperi. Skatu bojā. Protams gaumes lieta. ;)

Po 22.aprīlis 2024 10:59
0 0 Atbildēt

Tas jau gan.

Ērtāk toties.

Tikai pasaki, kur ir degvielas uzpildes lūka?

0pis 22.aprīlis 2024 11:47
0 0 Atbildēt

Šeit ir redzama

ZZZZ 22.aprīlis 2024 13:06
0 0 Atbildēt

Tak paņem melno plomāsteru un uzzīmē otru, pretējā pusē.

arba 22.aprīlis 2024 12:52
1 0 Atbildēt

No lasita es sapratu ka 600 zs uz prieksejiem ratiem un 200 uz pakalejiem

Es nepareizi sapratu vai kluda rakstitaja vai patiesam sads sadalijums ?

Stipri divains sportkaram ?

0pis 22.aprīlis 2024 16:04
0 0 Atbildēt

Tas jau nav sportkārs. Lai cilvēks nenositas jau braucot mājās no salona.

ZZZZ 22.aprīlis 2024 16:57
0 0 Atbildēt

Šis Xiaomi SU7 Xyper OS arī 2,8sek 100km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 8

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti