Itālijas superauto ražotājs Pagani pēc klienta pieprasījuma izstrādājis unikālu superauto Epitome, kas kļūst par pirmo Huayra ar mehānisko pārnesumkārbu.
Epitome radīts uz Huayra bāzes, aprīkots ar 864 Zs (1100 Nm) 12 cilindru AMG motoru no modeļa Utopia, Xtrac septiņu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu un elektroniski vadāmu diferenciāli. Komplektu papildina jauni virsbūves paneļi, priekšējā bamperī integrēts gaisa plūsmas dalītājs, sacīkšu Huayra R līdzīgs antispārns un titāna izplūdes sistēma ar sešiem izvadiem. Interesanti, ka divas apakšējas “trubas” strādā kā izplūdes difuzors, radot lielāku piespiedējspēku.
Epitome uzstādīta jauna piekare ar elektroniski vadāmiem amortizatoriem un Soft režīmu sliktiem ceļiem. Režīmu var aktivizēt ar pogu, bet tas automātiski atslēdzas, kad ātrums pārsniedz 150 km/h.
Vizuālo atšķirību skaitā jauni lukturi un kalti alumīnija diski, kuru dizains noskatīts no modeļa Imola. Šāda izvēle nav nejaušība, jo kupeja Pagani Imola jau ir klienta garāžā. Tagad viņa kolekcijā būs arī unikālais Epitome, kura radīšanai bija nepieciešami gandrīz divi gadi.
Interesanti būtu uzzināt Epitome cenu, taču ražotājs to neatklāj, tāpat kā vairumu tehnisko datu, no kuriem zināms vien maksimālais ātrums – 350 km/h.
Nosaukums gan ir lapps 😊