Alfa Romeo turpina ar iekšdedzes dzinējiem - iAuto

Alfa Romeo turpina ar iekšdedzes dzinējiem 14

 

Foto: Alfa Romeo

iAuto.lv | 24.marts 2025 15:15

Itāļu autobūves uzņēmums atliek plānus par pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu.

Alfa Romeo agrākie plāni vēstīja par pilnīgu elektrifikāciju līdz 2027. gadam, taču tagad tam vairs nav nozīmes – stratēģija ir pārskatīta un iekšdedzes dzinēji paliek.

Teiktais attiecas uz modeļiem Giulia un Stelvio, kas arī jaunajā paaudzē līdztekus elektriskajām modifikācijām būs pieejami ar hibrīdiekārtām uz benzīna motoru bāzes.

Uzņēmums nenoliedz, ka uzmanības centrā joprojām ir pāreja uz videi draudzīgāku mobilitāti, tomēr tai jānotiek elastīgākā veidā paļaujoties uz vairāku enerģiju platformu, lai apmierinātu tirgus tendences un klientu vajadzības.

Izpilddirektors Santo Fičili nesen paziņoja, ka jauno Stelvio prezentēs 2025. gadā. SUV ir paredzēts ražot Itālijas rūpnīcā Kasino, un tas tiks laists tirgū 2026. gadā. Pēc tam sekos jaunā Giulia paaudze, tomēr precīzāku laika grafiku Alfa Romeo vadītājs vēl nav norādījis.

Abi spēkrati būs pieejami ne tikai kā tīri elektriski transportlīdzekļi, bet arī kā benzīna hibrīda versijas. Pēc Fičili teiktā, abu modeļu pamatā būs STLA Large platforma, kas tiek izmantota arī Dodge Charger, Jeep Recon un Wagoneer S. Tās galvenie komponenti ir 101 līdz 118 kWh akumulatori ar darbības rādiusu līdz 800 kilometriem (WLTP).

 

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jānis 24.marts 2025 15:51
9 3 Atbildēt

Ceru, ka drīz sāks saprast autovadītāji, ka elektroauto nav nākotnes un tie piesārņo Pasauli daudz vairāk! Arī cenas ziņā tie ir krietni dārgāki!

hue 24.marts 2025 16:07
8 2 Atbildēt

Zirgi labāki!

haha 24.marts 2025 17:45
5 5 Atbildēt

Jā, elektro auto nav nākotne, tā jau ir tagadne. Pat lielākie autoražotāji (VW, BMW, Mercedes, Toyota, Tesla utt.) masveidā iegulda elektroauto attīstībā. ES, ASV un Ķīna virza politiku, kas pakāpeniski izslēdz iekšdedzes dzinējus. Norvēģijā jau 80–90% jauno auto pārdošanas ir elektroauto.

 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau šogad - Stellantis atsāks V8 Hemi motoru ražošanu 6

Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā. Lasīt vairāk

 

Dacia Duster - savā klasē nepārspēts apvidus auto. Vai “Latvijas Gada auto” žūrija arī tā domā? (+ VIDEO)

Dacia Duster spēcīgākie trumpji vienmēr ir bijuši tā zemā cena, praktiskās īpašības un teicamas spējas doties bezceļos. Šī formula tiek izmantota arī jaunākajā - 3. paaudzes modelī. Kā jauno Duster raksturo konkursa “Latvijas Gada auto 2025” žūrija? Lasīt vairāk

 

Dacia Bigster 2025 gada modelis ar aprīkojumu kempingošanai - 1 500 eur par redeli, viss 2 000 eur (+ VIDEO) 14

iAuto apskata Dacia Bigster ar speciālo aprīkojumu, kas šo transportlīdzekli padara piemērotu izbraucieniem pie dabas, neatsakoties arī no pārnakšņošanas. Lasīt vairāk

 

VW Tayron ierodas ar agresīvu cenas piedāvājumu PHEV versijai (+ VIDEO)

Volfsburgā ražotais Volkswagen Tayron aizstāj savulaik no Meksikas importēto Tiguan Allspace. Modeļa nosaukums aizgūts no vēl 2018. gadā Ķīnas tirgū ieviesta Volkswagen krosovera. Jaunais Tayron ir 25 centimetrus garāks par Tiguan, un apmēram puse ieguvuma ir pagarināta riteņu bāze. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti