Alfa Romeo turpina ar iekšdedzes dzinējiem - iAuto

Alfa Romeo turpina ar iekšdedzes dzinējiem 14

 

Foto: Alfa Romeo

iAuto.lv | 24.marts 2025 15:15

Itāļu autobūves uzņēmums atliek plānus par pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu.

Alfa Romeo agrākie plāni vēstīja par pilnīgu elektrifikāciju līdz 2027. gadam, taču tagad tam vairs nav nozīmes – stratēģija ir pārskatīta un iekšdedzes dzinēji paliek.

Teiktais attiecas uz modeļiem Giulia un Stelvio, kas arī jaunajā paaudzē līdztekus elektriskajām modifikācijām būs pieejami ar hibrīdiekārtām uz benzīna motoru bāzes.

Uzņēmums nenoliedz, ka uzmanības centrā joprojām ir pāreja uz videi draudzīgāku mobilitāti, tomēr tai jānotiek elastīgākā veidā paļaujoties uz vairāku enerģiju platformu, lai apmierinātu tirgus tendences un klientu vajadzības.

Izpilddirektors Santo Fičili nesen paziņoja, ka jauno Stelvio prezentēs 2025. gadā. SUV ir paredzēts ražot Itālijas rūpnīcā Kasino, un tas tiks laists tirgū 2026. gadā. Pēc tam sekos jaunā Giulia paaudze, tomēr precīzāku laika grafiku Alfa Romeo vadītājs vēl nav norādījis.

Abi spēkrati būs pieejami ne tikai kā tīri elektriski transportlīdzekļi, bet arī kā benzīna hibrīda versijas. Pēc Fičili teiktā, abu modeļu pamatā būs STLA Large platforma, kas tiek izmantota arī Dodge Charger, Jeep Recon un Wagoneer S. Tās galvenie komponenti ir 101 līdz 118 kWh akumulatori ar darbības rādiusu līdz 800 kilometriem (WLTP).

 

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jānis 24.marts 2025 15:51
9 3 Atbildēt

Ceru, ka drīz sāks saprast autovadītāji, ka elektroauto nav nākotnes un tie piesārņo Pasauli daudz vairāk! Arī cenas ziņā tie ir krietni dārgāki!

hue 24.marts 2025 16:07
8 2 Atbildēt

Zirgi labāki!

haha 24.marts 2025 17:45
5 5 Atbildēt

Jā, elektro auto nav nākotne, tā jau ir tagadne. Pat lielākie autoražotāji (VW, BMW, Mercedes, Toyota, Tesla utt.) masveidā iegulda elektroauto attīstībā. ES, ASV un Ķīna virza politiku, kas pakāpeniski izslēdz iekšdedzes dzinējus. Norvēģijā jau 80–90% jauno auto pārdošanas ir elektroauto.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti