Visi komentāri - Alfa Romeo turpina ar iekšdedzes dzinējiem

Alfa Romeo turpina ar iekšdedzes dzinējiem 14

 

Foto: Alfa Romeo

iAuto.lv | 24.marts 2025 15:15

Itāļu autobūves uzņēmums atliek plānus par pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu.

Alfa Romeo agrākie plāni vēstīja par pilnīgu elektrifikāciju līdz 2027. gadam, taču tagad tam vairs nav nozīmes – stratēģija ir pārskatīta un iekšdedzes dzinēji paliek.

Teiktais attiecas uz modeļiem Giulia un Stelvio, kas arī jaunajā paaudzē līdztekus elektriskajām modifikācijām būs pieejami ar hibrīdiekārtām uz benzīna motoru bāzes.

Uzņēmums nenoliedz, ka uzmanības centrā joprojām ir pāreja uz videi draudzīgāku mobilitāti, tomēr tai jānotiek elastīgākā veidā paļaujoties uz vairāku enerģiju platformu, lai apmierinātu tirgus tendences un klientu vajadzības.

Izpilddirektors Santo Fičili nesen paziņoja, ka jauno Stelvio prezentēs 2025. gadā. SUV ir paredzēts ražot Itālijas rūpnīcā Kasino, un tas tiks laists tirgū 2026. gadā. Pēc tam sekos jaunā Giulia paaudze, tomēr precīzāku laika grafiku Alfa Romeo vadītājs vēl nav norādījis.

Abi spēkrati būs pieejami ne tikai kā tīri elektriski transportlīdzekļi, bet arī kā benzīna hibrīda versijas. Pēc Fičili teiktā, abu modeļu pamatā būs STLA Large platforma, kas tiek izmantota arī Dodge Charger, Jeep Recon un Wagoneer S. Tās galvenie komponenti ir 101 līdz 118 kWh akumulatori ar darbības rādiusu līdz 800 kilometriem (WLTP).

 

 
Visi komentāri
 
Jānis 24.marts 2025 15:51
9 3 Atbildēt

Ceru, ka drīz sāks saprast autovadītāji, ka elektroauto nav nākotnes un tie piesārņo Pasauli daudz vairāk! Arī cenas ziņā tie ir krietni dārgāki!

uii 24.marts 2025 17:33
3 2 Atbildēt

Piesārņo mazāk, pat sliktākajā scenārijā, kur auto un tā baterija ražota Ķīnā, bet tiek lādēta ar elektrību ražotu Poilijā (no oglēm un gāzes).

Vistīrāk ir Francijā, kur uz vietas ražots elektroauto, t.sk. baterija (Total energies) un elektrību ražo Kodolreaktori.

Iekšdedzes dzinēji paliek pārāk bezjēdzīgi sarežģīti, lai samazinātu izmešus. To cenas, apkopes tikai augs. Degviela tiks aplikta ar nodokļiem. Tie būs ļoti neizdevīgi.

Jau tagad valsts atbalsts nosit vērtības starpību cenā un degvielas izmaksas ar elektrību ir 10-20 reizes mazākas. Tu var nobraukt to pašu attālumu ar elektro auto pa 3 eiro, ko ar iekšdedzes dzinēju par 60 eur. Elektro auto sanāk stipri izdevīgāki pat nerēķinot apkopes, nodokļus, pavadīto laiku sastrēgumos un stāvietu izmaksas Rīgas Satiksmes autostāvietās.

haha 24.marts 2025 17:45
5 5 Atbildēt

Jā, elektro auto nav nākotne, tā jau ir tagadne. Pat lielākie autoražotāji (VW, BMW, Mercedes, Toyota, Tesla utt.) masveidā iegulda elektroauto attīstībā. ES, ASV un Ķīna virza politiku, kas pakāpeniski izslēdz iekšdedzes dzinējus. Norvēģijā jau 80–90% jauno auto pārdošanas ir elektroauto.

Kanibaals 25.marts 2025 13:44
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pajāt ko tie piesārņo vai nepiesārņo, bet jāties ar AdBlue un neprognozējamo degvielas cenu nav nekāda nākotne.

hue 24.marts 2025 16:07
8 2 Atbildēt

Zirgi labāki!

jop 24.marts 2025 17:48
3 3 Atbildēt

Elektroauto ir 2–4x efektīvāki nekā iekšdedzes dzinēji, jo mazāk enerģijas tiek izšķiesta. Elektro auto izmanto efektīvi 70-90% no saražotās elektroenerģijas, bet iekšdedzes auto tikai 20-30% enerģijas, pārējais aiziet atmosfērā (siltums, atgāzes). Tākā iekšdedzes dzinējiem tomēr nebūs nākotnes.

felix65 24.marts 2025 17:55
1 2 Atbildēt

Kad pierēķināsi trasformācijas un pārvades zaudējumus, aina izmainīsies par 180 grādiem.

jop 24.marts 2025 18:54
2 1 Atbildēt

Tad pierēķini benzīna piegādes un ieguves izmaksas nez no kurienes. Tas viss ievērtēts.

tvaj kociņ 24.marts 2025 21:52
1 1 Atbildēt

Tu domā Sadales tīkls tev to elektrību arī "nez no kurienes" par velti piegādās?, ir pazīmes, ka viņu kāre pelnīt mazinās?

Kanibaals 25.marts 2025 13:45
0 0 Atbildēt

Tas jau viss ir ierēķināts. Braukt ar elektro sanāk 2-3x lētāk. Nu labi, nav tur akcīze iekšā, bet tāpat lētāk. Kad tā aina izmainīsies?

Pļūtka 24.marts 2025 20:32
1 6 Atbildēt

Vēl lielaku sūdu par alfa romeo ir jāpamaklē. To pērk tikai kaut kadi galvā slimi taureņi.

hah 25.marts 2025 9:24
2 0 Atbildēt

Piekrītu, bet labāks par audi toč.

Poncijs 25.marts 2025 18:10
1 0 Atbildēt

Emocijas pie stūres Alfai Romeo Stelvio Veloce, vai Estrema ir salīdzināmas vienīgi ar Porsche...ļoti īsā stūre, alumīnija virsbūve, karbona kardāns, pilnpiedziņa.... īsti nesaprotu, ko Pļutka pīpē...😜

arba 25.marts 2025 10:26
1 0 Atbildēt

Katram savs

Kadam mate kadam meita kadam kleita

Varetu paskaidrot kadas alfas ipasibas so auto ierindo kategorija ,,suds,, pec tavam domam ?

Un kurs auto nav s..?

Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau šogad - Stellantis atsāks V8 Hemi motoru ražošanu

Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā. Lasīt vairāk

 

Dacia Duster - savā klasē nepārspēts apvidus auto. Vai “Latvijas Gada auto” žūrija arī tā domā? (+ VIDEO)

Dacia Duster spēcīgākie trumpji vienmēr ir bijuši tā zemā cena, praktiskās īpašības un teicamas spējas doties bezceļos. Šī formula tiek izmantota arī jaunākajā - 3. paaudzes modelī. Kā jauno Duster raksturo konkursa “Latvijas Gada auto 2025” žūrija? Lasīt vairāk

 

Dacia Bigster 2025 gada modelis ar aprīkojumu kempingošanai - 1 500 eur par redeli, viss 2 000 eur (+ VIDEO) 14

iAuto apskata Dacia Bigster ar speciālo aprīkojumu, kas šo transportlīdzekli padara piemērotu izbraucieniem pie dabas, neatsakoties arī no pārnakšņošanas. Lasīt vairāk

 

VW Tayron ierodas ar agresīvu cenas piedāvājumu PHEV versijai (+ VIDEO)

Volfsburgā ražotais Volkswagen Tayron aizstāj savulaik no Meksikas importēto Tiguan Allspace. Modeļa nosaukums aizgūts no vēl 2018. gadā Ķīnas tirgū ieviesta Volkswagen krosovera. Jaunais Tayron ir 25 centimetrus garāks par Tiguan, un apmēram puse ieguvuma ir pagarināta riteņu bāze. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti