Tests - ko sagaidīt no Dacia Spring ziemā? (+foto) - iAuto

Tests - ko sagaidīt no Dacia Spring ziemā? (+foto) 5

 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Viesturs Leitholds speciāli iAuto.lv | 11.februāris 2025 16:00

Elektriskos auto modeļus pārsvarā bija sanācis izmēģināt siltākajos mēnešos, ne ziemas apstākļos. Tāpēc interesants man šķita izaicinājums ikdienā lietot elektrisko auto ziemā. Un, lai šī pieredze būtu krāšņāka, to darīju ar Dacia Spring - lētāko Latvijā nopērkamo elektrisko auto. Jā, lētāks ir Citroen AMI, bet tas pieskaitāms mopēdu kategorijai. 

Līdz šim elektriskie auto pārsvarā ir bijuši visai dārgi spēkrati - katrā ziņā par tiem, kurus darbina tradicionālie iekšdedzes dzinēji. Līdz ar to daudziem cilvēkiem arī grūtāk sasniedzami. Taču arvien biežāk mūsu tirgū parādās cenas ziņā draudzīgāki elektriskie modeļi. Piemēram, Citroen e-C3, GWM Ora 03, Dongfeng Box. Drīzumā būs arī Hyundai Inster un Renault 5. 

Tomēr Dacia Spring joprojām ir lētāks par visiem iepriekšminētajiem. Tā starta cena ir 18 990 EUR, bet ar valsts atbalstu to var iegādāties jau par 14 490 EUR.

Dacia Spring visdrīzāk nav īstais modelis, ar ko lauzt sabiedrībā iesakņojušos aizspriedumus par elektrisko auto veiktspēju, it īpaši ziemas apstākļos. Šis modelis ir gan vislētākais, gan arī vājākais veiktspējas ziņā - 65 Zs elektromotors un 25 kWh(neto) akumulators. Tāpēc vēl jo vairāk gribēju saprast, ko no šāda auto sagaidīt un kas ir tā pircējs. Vispirms, pastāstīšu kāds tas ir, un pēcāk iespaidi pēc lietošanas mēneša garumā.  

TEHNISKIE DATI

  • Elektriskais dzinējs: 65 Zs jauda, 113 Nm griezes moments
  • Piedziņa: priekšpiedziņa
  • 0-100 km/h: 13.7 sekundes
  • Maks. ātrums: 125 km/h
  • Akumulators: litija jonu, 26.8 kWh bruto, 25 kWh neto
  • Nobraucamais attālums ar vienu uzlādi (WLTP): 220 km
  • Garums: 3701 mm
  • Platums: 1583 mm
  • Augstums: 1519 mm
  • Garenbāze: 2423 mm
  • Klīrenss: 155 mm 
  • Bagāžas telpa: 308 - 1004 litri
  • Pašmasa: 970 kg
  • Pilna masa: 1300 kg 

Dacia Spring Āzijas izcelsme

Ar Dacia automobiļiem ir tā - paņemam vecākas (bet pārbaudītas) Renault tehnoloģijas, ieliekam to vienkāršā un puslīdz modernā virsbūvē un sanāk visai lēts auto. Šī formula vēl jo vairāk ir attiecināma uz Dacia Spring. Lai arī vienkāršs auto, Spring modeļa vēsture ir diezgan sarežģīta. 

Tā aizsākās kā Renault Kwid - 2015. gadā klajā laists modelis ar benzīna dzinējiem. Ļoti lēts auto, paredzēts Indijas tirgum. Tā cena sākotnēji nesasniedza pat 4 000 dolārus, tāpēc šo modeli izķēra kā karstu pīrādziņu gan Indijā, gan citās jaunattīstības valstīs Āzijā un Āfrikā, kā arī Brazīlijā un Meksikā.

Savukārt 2019. gadā Renault nolēma to elektrizēt. Kwid elektrisko versiju ražo Ķīnā un šo modeli sauc Renault City K-ZE. Bet pašā Ķīnā to tirgo arī ar dažādiem Dongfeng zīmola nosaukumiem. Un tad 2020. gadā radās ideja - kāpēc gan šo auto netirgot arī Eiropā? Sacīts, darīts! Lai atbilstu Eiropas pircēju un drošības prasībām, šim modelim tika pilnveidota un pastiprināta virsbūve, kā arī papildināts drošības tehnoloģiju klāsts. Arī Eiropai paredzēto versiju joprojām ražo Ķīnā. Renault ar šo modeli droši vien negribēja bojāt savu imidžu Eiropā, tāpēc to piespēlēja Dacia zīmolam, kura jājamzirdziņš gan ir vienkārši un lēti automobiļi. Tā kopš 2021. gada Dacia Spring ir pieejams pircējiem Eiropā. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Pērn modernizēts izskats

2022. gadā tas saņēma nelielas izmaiņas dizainā, ņemot vērā zīmola logotipa nomaiņu. Ievērojamāk Spring tika modernizēts pagājušajā gadā, kad modeļa izskats gan ārienē, gan salonā, tika pielīdzināts aktuālajai Dacia modeļu dizaina valodai, kā arī tika modernizēts pieejamā aprīkojuma klāsts.  

No priekšpuses tas izskatās, kā mazs Duster modelis. Dienas gaismu lukturi atgādina slavenos Volvo "Tora āmurus". Uzlādes ligzda paslēpta priekšpusē zem logotipa. Arī modeļa aizmugure ir ievērojami izmainīta. Ir jaunas formas aizmugurējie lukturi, tumša dekoratīva josla pāri visai automobiļa aizmugurei un milzīgs DACIA uzraksts. Tā, lai visi zin, kas tas par auto. Sānos gan izmaiņas ir minimālas. Auto uzfrišināts ar dekoratīvu joslu aizmugures statnī, kurā iegravēts modeļa nosaukums. Dekoratīvajos paneļos priekšējā un aizmugurējā buferī attēlotas tādas kā stilizētas pilsētu kartes. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Mazo virsbūves izmēru dēļ automobilī ir izmantoti vairāki savdabīgi risinājumi. Piemēram, vējstikla mazgāšanai ir tikai viens logu mazgātājs un viena logu slotiņa. Sākotnēji tas varbūt raisa asociācijas ar vairākiem Mercedes modeļiem, taču logu slotiņas mehānisma uzbūve man drīzāk atgādina kādus senākus autobusus. Mazi ir arī Dacia Spring riteņi - lielo un plato riteņu laikmetā tie drīzāk izskatās pēc bagāžniekos atrodamajiem plānajiem rezerves riteņiem. Nedaudz platāki par pēdu - 15 collu 165/65 izmērā. Ieguvumi no tādiem ir mazāka rites pretestība, līdz ar to mazāks enerģijas patēriņš, kā arī sniega apstākļos šādiem riteņiem ir lielāks spiediens uz ceļa virsmu, līdz ar to labāka saķere.

Lēti materiāli, bet labi nostrādāta apdare  

Arī salonā ir daudz vēsmas no Duster modeļa, tikai “šaurākā” izpildījumā. Centrālajā daļā ir dienas gaitas lukturu formā veidotas ventilācijas atveres, arī to apdare mainās no aprīkojuma versijas - lētākajā versijā plastmasas ietvars būs sarkanā krāsā, bagātīgākajā Extreme versijā bronzas brūnā. Zem tā ir panelis ar dažādiem vadības slēdžiem, bet augšpusē vai nu 10 collu multimediju ekrāns vai arī atverams plauktiņš ar USB-C ligzdu, atkarībā no aprīkojuma versijas. Bāzes versijā Spring nav pat radio, bet ir paredzēts izveidot multimediju sistēmu ar viedtālruni - to savienojot ar auto un lejupielādējot speciālu lietotni. Stūre ir aizgūta no iepriekšējo paaudžu Renault modeļiem, bet aiz stūres ir pilnībā digitāls mērinstrumentu panelis. To var daļēji personalizēt, izvēloties, kā un kāda informācija tiks attēlota. Tas ir viegli nolasāms un nav pārblīvēts ar informāciju. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring salonā atrodamas vairāki prāvi nodalījumi sīklietām, piemēram, sile pasažiera pusē, palielas kabatas priekšējās durvīs, kā arī bļodas veida nodalījums aiz pārnesumu pārslēdzēja un viens mazāks vidus konsolē zem stāvbremzes sviras. Tas pēdējais gan nav pārāk praktisks, jo stāvbremzes svira nolaistā pozīcijā apgrūtina piekļūšanu tur novietotajām lietām. Tāpat trūkst glāžu turētāju. Taču dažādās vietās ir izvietoti YouClip aksesuāru stiprinājumi, kurus katrs var izmantot pēc saviem ieskatiem. 

Jāsaka, ka pirms biju iekāpis Spring salonā, es biju diezgan skeptisks par šī auto uzbūves kvalitāti. Taču Spring apdares kvalitāte mani pozitīvi pārsteidza. Protams, ka apdarē ir izmantoti lēti un cieti apdares materiāli, taču salona iekārtojums ir gaumīgs un montāžas kvalitāte ļoti laba - šķiet, ka uz to nav ietaupīts. To gan nevarētu teikt par automašīnas izolāciju. Rodas sajūta, ka tādas nav vispār. Pirmkārt, virsbūvē ir izmantotas plānas metāla loksnes, līdz ar to, aiztaisot durvis vai bagāžnieku, auto noskan tā kā tukša dāņu cepumu kārba. Otrkārt, braucot ātrumā no 70 km/h, pretvēja troksnis pamatīgi pieaug, arī stiprākas lietus lāses veido dārdošu skaņas fonu. Un treškārt, vēsā laikā braucot pa šoseju Spring salons atdziest straujāk nekā sildītājs to spēj piesildīt. Pilsētā šādas problēmas ar piesildīšanu gan nav.  

Foto: iAuto.lv

Aprīkojums un cenas

Dacia Spring tiek ražots divās jaudas versijās - ar 45 un 65 zirgspēkiem, taču pie mums šo auto pārdod tikai ar 65 zirgspēku elektromotoru. Toties ir divas aprīkojuma versijas - bāzes jeb Expression un bagātīgākā jeb Extreme. 

Kas tad dabūjams ‘plikākajā’ versijā? Ledus balta virsbūves krāsa, 15 collu tērauda diski (ar sudraba uzliku), nekrāsoti durvju spoguļi, manuāli regulējami sānu spoguļi, netiešā riepu spiediena kontroles sistēma, borta dators, Media Control multivides sistēma ar USB-C ligzdu (jeb viedtālrunis kā multimediju sistēma), tekstila apdare divās krāsās, gaisa kondicionieris, centrālā atslēga, elektriski regulējami priekšējie sānu logi, krēslas sensors, parkošanās sensori aizmugurē, joslas saglabāšanas palīgsistēma, kruīza kontrole un dažādas aktīvās drošības palīgsistēmas, uzlādes kabelis 220V rozetei. Šādi nokomplektēts auto maksā no 18 990 EUR. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Savukārt Extreme versija maksā no 20 290 EUR, un papildus iepriekšminētajam aprīkojumā būs 10” multivides sistēma ar Apple Carplay, Android Auto, Bluetooth savienojumiem, 2 USB-C ligzdas, elektriski regulējami sānu spoguļi, disku uzlikas un sānu spoguļi vara brūnā krāsā, elektriski regulējami logi aizmugurē, atpakaļskata kamera, divvirzienu uzlādes adapteris jeb iespēja darbināt elektriskās ierīces no auto akumulatora. 

Runājot par papildus aprīkojumu, jebkura cita no 5 virsbūves krāsām maksās 580 EUR, priekšējie parkošanās sensori - 170 EUR, Type 2 uzlādes kabelis 320 EUR un CCS līdzstrāvas uzlādes ligzda (līdz 34 kW)  - 770 EUR. Labā ziņa ir tā, ka šī auto iegādei ir pieejams valsts atbalsts līdz 4500 EUR. Bet sliktā ziņa ir tā, ka nav pieejams 6750 EUR atbalsts Goda ģimenēm, jo šim auto ir tikai 4 sēdvietas - vajag vismaz piecas. Bet kas nu Spring par ģimenes auto. 

Ja neesi pārāk gara auguma, būs diezgan ērti

Dacia Spring mazo izmēru dēļ, salonā būs jāsadzīvo ar vairākiem kompromisiem. Piemēram, vadītājam ar blakus sēdošo pasažieri būs jāatrodas plecu pie pleca, kā arī aizmugurējā rindā ir ierobežota vieta kājām. Toties Spring ir salīdzinoši pieklājīgs bagāžas nodalījums ar 308 litru tilpumu vai 1004 litru tilpumu, ja nolaiž aizmugurējo atzveltni. 

Jārēķinās gan, ka garāka auguma autovadītājiem nebūs iespējams atrast ērtu sēdpozīciju pie stūres. Pirmkārt, man ar saviem 1.90 metriem sēdeklis bija atbīdīts līdz galējai robežai, bet prasījās to atbīdīt vēl vismaz par 5 centimetriem. Otrkārt, atbīdot sēdekli līdz galam uz aizmuguri, nākas sēdēt pretī vidējai virsbūves statnei. Tādējādi plecam īsti vieta neatradās. Un treškārt, Dacia Spring salīdzinoši ir diezgan augsta sēdpozīcija, līdz ar to garākiem autovadītājiem acis atradīsies tuvu vējstikla augšmalas līmenim, tādējādi ierobežojot redzamību uz priekšu. Tas visvairāk apgrūtināja brīžos, kad jāsaskata luksofori, apstājoties pie krustojumiem. Īsākiem cilvēkiem gan daudzas no šīm problēmām atkrīt un pie Spring stūres var iekārtoties diezgan ērti. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Multimediju sistēma, vadāma ar skārienjutīgu 10 collu ekrānu, ir vienkārša un viegli lietojama. Tā neatšķiras no tās, ko izmanto citos Dacia modeļos, kā arī neaudz citādāk noformēta, šī sistēma ir sastopama arī Renault komercauto modeļos. Šī sistēma ir diezgan askētiska, tādēļ nav izteiksmīgas grafikas un super plūdena darbība, taču nav novērojama aizkave. Vien pāris reizes ilgāk slēdzās iekšā. Saskarne veidota tā, ka sānā vienmēr būs pieejami izvēlnes taustiņi, lai uzreiz pārslēgtos uz nepieciešamo darbvirsmu, savukārt sākuma izvēlni ir iespējams personalizēt un tajā izvietot sev būtiskākās funkcijas. Ir pieejamas arī dažādas lietotnes, piemēram HERE navigācijas sistēma u.c., kā arī Apple Carplay un Android Auto bezvadu savienojumi. Spring ir arī atpakaļskata kamera. Tās izšķirtspēja gan nav pārāk laba, taču tumsā var pārsteidzoši labi orientēties. Labas mūzikas cienītāji paliks bešā, jo Spring ir tikai 2 skaļruņi, kas iebūvēti priekšējā paneļa virspusē. Skaņa līdzvērtīga Radiotehnikas “Abava” vai kādam citam vienkāršam radioaparātam. 

Lētākajā aprīkojuma versijā elektriski regulējami logi būs tikai priekšējās durvīs, taču Extreme versijā arī aizmugurējās. Priekšējo logu pacelšanas slēdži novietoti priekšējā paneļa vidū, bet ar tiem nevar kontrolēt aizmugurējo logu pacelšanu - tam paredzēti tikai slēdži, kas iebūvēti aizmugurējās durvīs. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Lai arī Dacia Spring ir efektīgas LED dienas gaismas, tuvās un tālās gaismas nodrošina halogēnās spuldzes. Ja pilsētas apstākļos apgaismojums bija pietiekams, tad, braucot tumsā pa šoseju, gribētos krietni labāk izgaismotu ceļu. Savdabīgs ir lukturu pacelšanas mehānisms. Ja pārsvarā automašīnās to regulē ar elektrisku slēdzi un pašu pacelšanu veic elektromotoriņi, tad Spring šķiet, ka lukturu pacelšanas mehānisms ir pa taisno mehāniski savienots ar lielu grozāmu slēdzi.   

Veikls, komfortabls un straujš auto pilsētā

Visvairāk pozitīvi pārsteidza Dacia Spring gaitas īpašības. Te īpaši vēlos uzsvērt braukšanu Rīgā, kur nav ideāli ceļa apstākļi - bedres, nelīdzenumi, tramvaju sliedes, aku vāki u.tml. Automobilim ir ļoti mīksti noregulēta piekare, līdz ar to arī braukšana ir ļoti komfortabla un nelīdzenumi tiek teicami apslāpēti. Stūres reakcija ir viegla un varbūt pat prasītos nedaudz precīzāku stūrēšanas sajūtu, taču to atsver īsā auto garenbāze, kas Spring padara viegli pagriežamu un veikli manevrējamu. Auto apgriešanās diametrs ir tikai 9.6 metri. Tiesa, šīs gaitas īpašības braukšanai lielākā ātrumā pa šoseju gan nav tik piemērotas. Rodas sajūta, ka pat neliela straujāka auto pagriešana var izvērsties par kūleni. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Varētu domāt, ka ar 65 zirgspēku jaudu auto būs baigais nīkulis, taču nē! Pilsētas ātrumā Spring paātrinās dinamiski. Ņemot vērā mazo pašmasu, auto ir iespējams ātri iekustināt pat ar šādu zirgspēku skaitu. Ik pa laikam pie luksoforiem gadījās pārsteigt daudz jaudīgāku auto vadītājus. Līdz kādiem 60 km/h Spring skrien žigli, pēc tam paātrināšanās vairs nav tik strauja. No nulles līdz simtam teorētiski auto spēj ieskrieties 13.7 sekundēs. Tomēr arī uz šosejas auto spēj diezgan veikli apdzīt, taču jārēķinās, ka auto maksimālais ātrums ir 125 kilometri stundā, kā arī katra braukšana lielākā ātrumā nāk komplektā ar lielu enerģijas patēriņu. Spring nav parkošanās jeb "P" pozīcijas, tā vietā beidzot braukšanu pārnesumi jāieslēdz neitrālajā režīmā un jānorauj stāvbremze. 

Ziemā uzlāde nebūs ātra

Dacia stāsta, ka ar vienu uzlādi Spring spēj nobraukt 220 km, jeb tas būtu 11.4 kWh patēriņš uz 100 km.  Bet dažos reklāmas materiālos bija runa pat par 320 km pilsētas ciklā - tās tad vispār būtu 7.8 kWh uz 100 km. Vai nu viņi fleitē, vai arī es kaut ko nedaru pareizi. 

Viena mēneša laikā es sasniedzu stabilu 18.5 kWh patēriņu, kas ir apmēram 140 km ar vienu uzlādi. Protams, jāņem vērā, ka gaisa temperatūra braukšanas laikā variēja no -2 līdz +7 grādiem, kas nav ideāli šādam auto. Jā, iespējams braucot ļoti pārdomāti, eco režīmā, es varētu sasniegt tuvu 15.5-16. kWh, kas rezultātā būtu tuvu 160 km ar vienu uzlādi. Bet pat siltākā laikā 11 kWh patēriņš šķiet pārāk optimistisks. 

Standartā Dacia Spring ir aprīkots ar Type 2 uzlādes ligzdu lādēšanai ar maiņstrāvu. Tādā veidā auto nodrošina uzlādes jaudu līdz 6.6 kW. Tas nozīmē, ka auto uzlāde no tukša līdz pilnam akumulatoram aizņems vismaz 4 stundas. Par papildus 770 EUR Spring (tikai Extreme komplektācijā) tiks aprīkots ar CCS līdzstrāvas uzlādes savienojumu, kas atbalsta ātro uzlādi. Tiesa ātrā uzlāde šajā gadījumā arī būs vien iespējama ar 34 kW jaudu. Uzlāde no 10 līdz 80% aizņems ap 40 minūtēm, un stundas laikā varētu būt pilna baterija. Bet ziemā tas tā nestrādā!

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring akumulatoram nav temperatūras menedžmenta sistēmas, tāpēc uzlādes ātrums jo īpaši ir atkarīgs no apkārtējās vides temperatūras. Tiklīdz temperatūra ir zemāka par +5 grādiem, būtiski krītas uzlādes jauda ar līdzstrāvu - pārsvarā ap 8-10 kW. Tādējādi mazo Dacia Spring akumulatoru būs jālādē divarpus līdz trīs stundas. Un, ja to darīsiet e-mobi uzlādes stacijā, kur jāmaksā par laiku (0.20 EUR/min) nevis ielādētajām kilovatstundām, tad tas arī būs ļoti dārgi. Arīdzan lādējot tajos uzlādes tīklos, kur jāmaksā par kWh, tas būs krietni dārgāk, nekā lādējot auto mājās. Savā ziņā ieguldījums, aprīkojot Spring ar CCS uzlādes iespēju, ir kā apdrošināšana gadījumos, kad ar galīgi tukšu bateriju gadās attapties uzlādes stacijā, kurā nav pieejams ‘pliks’ Type 2 spraudnis. Prasmīgi saorganizējot, uzlāde mājās var izmaksāt vien centus, tādējādi arī braukšana ar Dacia Spring būs pavisam izdevīga. Ar mājās uzstādītu Wallbox uzlādes staciju Spring varēs uzlādēt līdz piecām stundām, bet ar apmēram 11-12 stundām jārēķinās, ja izmanto lādētāju no 220V rozetes. 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Ja mājās nelādēsi - nav vērts

Pēc Dacia Spring lietošanas mēneša garumā, šis auto ir ne vien mainījis manus priekšstatus uz pozitīvo pusi, bet pat nedaudz iepaticies - to visvairāk attiecinot uz tā gaitas īpašībām pilsētā. Bet jāsaprot, ka šis auto nepretendē kļūt par universālu plaša profila auto, kas spēj visu. Spring vislabāk apmierinās to cilvēku vajadzības, kuriem ir iespēja to mājās uzlādēt (kaut vai no 220V ligzdas), kuriem regulāri jābrauc īsi gabali un kuri nevēlas par auto un tā lietošanu pārmaksāt. Publiskās uzlādes tīkli ir kā drošība nepalikt uz ceļu, ņemot vērā ar Spring nobraucamo attālumu, taču, izmantojot tikai publiskās uzlādes tīklus, braukšana ar Spring nebūs lēta un prasīs zināmu devu pacietības.

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

PLUSI UN MĪNUSI

+ Pārsteidzoši strauji paātrinās

+ Labs gaitas komforts nelīdzenos ceļa apstākļos

+ Manevrētspēja pilsētā

+ Cena un lietošanas izmaksas

- Mazs nobraukums ar vienu uzlādi

- Aukstā laikā lēna uzlāde

- Ļoti vāja skaņas izolācija

- Neērtības gara auguma vadītājiem

 

 

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

Dacia Spring Extreme Foto: iAuto.lv

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
felix65 11.februāris 2025 19:20
10 3 Atbildēt

Vot sasēdināt pašus ekofašistus uz šitiem sūdiem par pašu naudu!  Lai izvēdina smadzenes.

aizejošais 11.februāris 2025 18:55
6 2 Atbildēt

Iztestēju tādu jau pirms pāris gadiem. Un tāpēc man nav Spring, bet gan 3 gadīgs elektro korejietis - par gandrīz to pašu cenu.

Mx5 12.februāris 2025 8:49
3 2 Atbildēt

Tad kad degviela bus 3 eu pats leksi uz skutera….

Tagad sakas lielais ekonomikas karsh

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Neticamā izglābšanās jeb viņa neko nenojauta (+ VIDEO) 7

Video no Brazīlijas: sieviete paliek neskarta, kad no aizmugures pa ielu braucošs pikaps ietriecas automašīnā, kurai viņa iet garām. Lasīt vairāk

 

31 000 pasūtījumu 48 stundu laikā - elektriskais Leapmotor B10 (15 300 eiro) uzstāda jaunu rekordu 9

Jauna diena, jauns rekords – elektrisko Leapmotor B10 klienti kāro tik ļoti, ka pirmo divu diennakšu laikā kopš pārdošanas sākuma 10. martā, ražotājs saņēmis 31 000 pasūtījumu. Lasīt vairāk

 

iAuto lasītāji ziedo 625 EUR un palīdz iegādāties DJI MAVIC 3T dronu, kurš jau ir nogādāts Ukrainā (+ VIDEO) 2

Ukraiņu karavīri novērtē dronu, kas iegādāts piedaloties iAuto.lv lasītājiem. Lasīt vairāk

 

Salacgrīvā neapmierinātība ar pagaidu tiltu: iedzīvotāji iesniedz 1036 parakstu vēstuli (+ VIDEO) 5

Sastrēgumi, kuros nākas gaidīt pat vairākas stundas – tāda situācija izveidojusies Salacgrīvā, kur tiek būvēts jaunais tilts, kas nenoliedzami ir ļoti gaidīts notikums, taču problēmas radījis pagaidu tilts, kuram tik intensīva satiksmes plūsma izrādījusies pārāk smags pārbaudījums. Salacgrīvā gan uzskata, ka risinājumu var rast. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti