Tiem kam privatmājas jau nekas vakarā var uzlādēt, bet ja dzīvo dzīvoklī! Pa logu jamet vads ārā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tiem kam privatmājas jau nekas vakarā var uzlādēt, bet ja dzīvo dzīvoklī! Pa logu jamet vads ārā
Interesanti zinjkaariibas liimenii.
P.S. Kam ir garazha (ar elektribu), tas var speeleeties ar shaadu speeljmantinju, bet ko dariit tiem, kam zem loga tas auto? Caur kaapnjutelpu pagarinaataajs? Visdriizaak atklaasies, ka no riita auto nav uzlaadeets, bet vieteejais bomzis ir uzlaadeejis savu mob telefonu, vai arii noskuvies...
nu re kaadas mums liidziigas domas ar Runcopis
man odmaat ir veel revolucionaaraaks risinaajums.
kaadreiz jau mehanizators no Valmieras jau to piedaavaaja,bet dziivee tas netika realizeets.
Vinjam brauciens uz Riigu un atpakalj,teiksim 200km - maksaaja 40 santiimus.
vinsh savas mashiinas bagazniekaa uzstaadiija elektromotoru un piesleedzaas pie 220 V tiikla.
probleema bija kabelja garumaa...
bet leeti gan....
ursis rakstīja: man odmaat ir veel revolucionaaraaks risinaajums.
kaadreiz jau mehanizators no Valmieras jau to piedaavaaja,bet dziivee tas netika realizeets.
Vinjam brauciens uz Riigu un atpakalj,teiksim 200km - maksaaja 40 santiimus.
vinsh savas mashiinas bagazniekaa uzstaadiija elektromotoru un piesleedzaas pie 220 V tiikla.
probleema bija kabelja garumaa...
bet leeti gan....
nav leeti, ja buutu leeti uz Valmieru kurseetu trolejbuss..
problēma ir kabeļa izmaksās.. bet doma nav kopumā slikta
smonG rakstīja: vispār iekš US patēriņa ir 110V (un tie paši ne tādi kā mūsējie - AC pret DC) ...
Kas, kas? Tāda pati maiņstrāva (AC) arī ASV, tikai 110 V...
smonG rakstīja: ņifiga... līnijās līdzstrāva un pie mājas vai staba galā trafiņš, kas pārveido... tā laikam pareizi...
Tu kaadreiz fiziku skolaa esi maaciijies?
KPL rakstīja:
smonG rakstīja: ņifiga... līnijās līdzstrāva un pie mājas vai staba galā trafiņš, kas pārveido... tā laikam pareizi...
Tu kaadreiz fiziku skolaa esi maaciijies?
Jā... Dīvaini - kā tas trafiņš to līdzstrāvu par kaut ko var pārveidot Trafiņi ir tādi "zvēri", kas vispār kaut ko pasāk tikai ar maiņstrāvu. Visdrīzāk līnijās ir lielāks spriegums (lai minimizētu zudumus, kā jau visur) un pie mājām trafiņš, kas to spriegumu uz 110V nomet... Vai arī pie mājām vienkārši strāvmainis, lai "izolētu" mājas tīklu no publiskā elektrotīkla, tādējādi pasargājot no avārijas potenciāliem...
mainjstraava gan
kaa jau pirms kaada gada mineeju, Li-ion akji un Supercap kondensatori ir ljoti perspektiivs pasaakums hibriiidu buuvee
tagad gaidam skaabeklja membraanas un saspiesta gaisa sisteemas labas idejas dziivo un uzvar
AC - alternating current - maiņstrāva;
DC - direct current - līdzstrāva.
Supercap kondensatori- cena katrus 2 gadus kr'itas uz pusi
t'a k'a dr'iz rull'es vair'ak.
vai tad ar to ir jaalepojas
bet nu tehno iet uz priekshu par spiiti dvoishnikiem
Raimi, pastudee shito www.alienresistance.org/...
smonG rakstīja:
KPL rakstīja:
smonG rakstīja: ņifiga... līnijās līdzstrāva un pie mājas vai staba galā trafiņš, kas pārveido... tā laikam pareizi...
Tu kaadreiz fiziku skolaa esi maaciijies?
jā... bija stabils "2" (pēc 5 baļļu sistēmas) ... un?
Gnomam piekriitu,cik ir bijis fizikaa peec 10 balju sisteemas? 1vai2?
ar trafu liidzstraavu paarveido mainjstraavaa !!! : es ir beigts :
un trafs mainstraavas paarveidosanaa liidzstraavaa
tie pasji 110V mainstraavas tik frekvence 60 herci?(mozj kljuudos)
trafi paarveido tikai mainjstraavu... vai nu uz augsju,vai nu uz leju... kaa vajag...
tas viss vajadziigs zudumu samazinaasanai un peec iespeejas lielaakas jaudas nodosanai(kas rada zudumus).
...nu taa LJOTI iisi...
pastudē labāk par Litija jonu aķiem- liela energīja uz masas kg, bet nepatīk lielas strāvas izlādē, tāpēc liekot visādās sistēmās ir oversize, kas tos masas labumus noēd.
Savukārt Supercap kondensatori, kā zināms spēj uzkrāt enerģiju daudz un atdot ļoti stpiru strāvu un uzkrāj viņi CU kvadrātā dali'ts ar 2 vatsekundes, ja C ir 10 000 F faradu un spriegums 12v, tad uzkrās 10 000x12x12/2=60 000x12=720 000V/S kas ir 720 kilovatus sekundi jeb 72kW 10 sekundes, kas ir pietiekami labai dinamikai.
Ripinot pa taisnīti bez paātrinājuma strādā litija aķis vai motors.
Bremzējot lādē kondensatoru ar lielu strāvu, bet tam tas nekaitē.
sorry, W/s nevis V/s
vatsekundes.
smonG rakstīja: ņifiga... līnijās līdzstrāva un pie mājas vai staba galā trafiņš, kas pārveido... tā laikam pareizi...
nee, tikai 50Hz vietaa 60Hz
franču autoražotājs «Peugeot» ir prezentējis Lemānas sacīkšu bolīdu «Peugeot 908 HDi FAP», kas aprīkots ar bremzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēmu
elektrodzinējs automašīnai var nodrošināt papildus 80 zirgspēku jaudu 20 sekunžu ilgā laika posmā katrā aplī. Praksē tad nozīmē 3 līdz 5% lielu degvielas ekonomiju. Šāds, šķietami neliels, degvielas ietaupījums patiesībā ir nozīmīgs 24 stundu sacīkstē, jo ļauj samazināt degvielas uzpildei patērēto laiku.
Protams, ka sacīkšu bolīds var darboties arī tikai un vienīgi izmantojot V12 5.5 litru HDi dīzeļdzinēju, kura jauda ir 700 zirgspēki, vai arī vienlaikus izmatot abus dzinējus.
Ekstrēmais hibrīds.
Amerikāņu kompānija "AFS Trinity Power Corporation" patentējusi hibrīdtehnoloģiju, kurai apzīmējums "ekstrēma" ir vairāk nekā piemērots.
"AFS Trinity" izstrādājums ļauj automobilim ar vienu galonu benzīna vai etanola veikt 250 jūdzes ceļa, kas saprotamās mērvienībās nozīmē, ka auto uz 106 kilometriem nobraukta ceļa vidēji patērē litru degvielas. Papildus tam, ja degvielas resursi pēkšņi beidzas, auto var turpināt ceļu (40 jūdzes jeb aptuveni 64 kilometri), lietojot mājās no 220V rozetes uzlādētajos akumulatoros uzkrāto enerģiju. Starp citu, ASV Satiksmes ministrija aprēķinājusi, ka vidējais statistiskais amerikānis dienā veic tieši 40 jūdzes, un tas nozīmē, ka, lietojot "AFS Trinity" automobili, degvielas uzpilde vispār zaudē savu aktualitāti.
Tehnoloģijas izstrādātāji arī norāda, ka tā ļaus būtiski samazināt tēriņus degvielas iegādei. Piemēram, ja saskaņā ar ministrijas oficiālajiem datiem amerikāņi nedēļā vidēji nobrauc 300 jūdzes un izdevumi degvielas iegādei standarta automobilim septiņu dienu periodā ir 48 dolāri, tad "AFS Trinity" lietotājs ar vienu degvielas uzpildes reizi varēs "nodzīvot" desmit nedēļas, bet tēriņi degvielas iegādei nesasniegs pat 8 dolārus. Vienīgi jāatzīmē, ka šādā gadījumā būs nepieciešams katru vakaru automobili pieslēgt elektrotīklam un uzlādēt akumulatorus.
"ASF Trinity" speciālisti pat izskaitļojuši, ka "ekstrēmais hibrīds" tā īpašniekam atmaksāsies ne tikai uz ikdienas tēriņu samazinājuma rēķina, bet arī salīdzinoši īsā laikā kompensēs salīdzinoši augsto cenu. "AFS Trinity" aprēķini liecina, ka piecu gadu laikā ietaupījumi var sasniegt 11 tūkstošus dolāru, savukārt desmit gadu laikā - 22 tūkstošus.
The Extreme Hybrid™ will be the first practical drive train for a Plug-in Hybrid Vehicle. Its two-part energy storage system combines a Lithium-ion battery pack with a bank of ultracapacitors. This “hybrid within a hybrid” energy storage system exploits the strengths of li-ion batteries (light weight and high energy density) and ultracapacitors (small size and high power density). Batteries alone, have high energy density but they must be greatly oversized in today’s hybrid vehicles to avoid deep discharges. Battery-only hybrids also require a powerful internal combustion engine for hill climbing and acceleration.
Adding ultracapacitors with their high power density and high cycle life allows the Extreme Hybrid™ Plug-in to achieve top speeds and rapid acceleration in electric-only mode equal to a conventional hybrid. The Extreme Hybrid™ design allows for a smaller internal combustion engine while preserving high vehicle performance. For a typical daily commute of 40 miles round trip, an Extreme Hybrid™ vehicle will not use its internal combustion engine at all.
afstrinity.com/extr-tech.html