Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
RX-7 13.01.2010 16:07

KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Stāsts lūk kāds... Pagājušās nedēļas sestdienad pusdienā mans auto vēl leca kā zaķis... Kad pieleca, gan tā kā uzmanīgu mani darīja lukturi, kuri vienu brīdi negribīgi mirgoja, pirms iestartējās..

Nu neko - noliku pie mājas pagalmā, pēc pāris stundām iznāku, pieeju pie auto un klausos un brīnos - aizslēgtai un uz siģenes stāvošai mašīnai kusi čīkstēdams lēni griežas salona pečkas ventilators... Mēģinu startēt - skuju.. Aķis jau tik tukšs, ka starteri negriež... Toties Webasto, kam savs autonomais aķītis jau mašīnu pērkot trūka un tā pieslēgšanas vadi nekur nebija saredzami, sākusi spīdēt, kaut līdz tam darbojās - kā jau bez aķa - tikai pie ieslēgtas aizdedzes... Izrāvu Webasto drošinātāju un ventilators apstājās...

Kaimiņš laipnīgi palīdzēja "piepīpēt" ar vadiem un auto ierūcās... Bet rūciens bija uz apmēram 30 sek. - tiklīdz noņēmām vadus, auto sāka izrādīt totālas strāvas trūkuma pazīmes un noslāpa.. Tā - pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem - nospļāvos (gan jau ka aķis pārsalis pušu vai sabrucis iekšēji un tāpēc norij visu ģeneratora doto, ka motora darbībai i nekas i ne pāri nepaliek..) un aizvilku dampi uz servisu...

Pa pirmdienu servī aķis salādēts, nodiagnosticējuši, ka tas ir kkāds nīkulis un manam auto daudz par švaku - vajagot 100 Ah ar 850 A starta strāvu... Kā nekā V8 motors ar 4.2 L darba tilpumu un viss aprīkojums elektrisks... OK - noskatīju sev jaunu aķi ar domu, ka šodien būs nauda un tikmēr izvilkšu ar to nīkuli, kā jau kopš rudens braukāju - arī -20 grādu salā bez problēmām..

Kā reize uz Jelgavu bija jābrauc - domāju - ceļā palādēsies vēl - būs OK... Kas Tev deva! Rovno Jelgavā iebraucot sāka elektroiekārtas gļučīt - ABS atslēdzās, tad kārbas elektronika un tā palika mehāniski 3. robā avārijas režīmā... Tad iedegās panelī aķa lādēšanas lampiņa, tad arī borta kompis uzrādīja aķa simbolu un tad - čušš!! Sāka īdēt benzīna sūknis un arī motors noslāpa...

Domāju - nu aķītis aizgāja bojā pavisam.. Sazvanu tēti, lai izpalīdz - lai atved jauno aķi, bet tikmēr pats aiz gara laika atskrūvēju un izceļu veco, skatos - aķa bedrē (pakaļējā spārnā no bagāžnieka puses) ūdens... Domāju - jāiztīra tur viss tā kārtīgi, pirms likt jauno iekšā... Un pajaucu bagāžnieka sānu apšuvumu laukā, lai tiktu visam tā smuki klāt...

O JOMAJO - KAS TUR ATKLĀJĀS!!! Tajā brīdī es biju gatavs ar kailām rokām nožņaugt to gudrīti, kas man to auto pārdeva... Izrādās, viņš ir demontējis Webasto krāsniņas autonomo aķi, bet tās klemmes tādas pat nenoizolētas "paslēpis" aiz apšuvuma... Nu un tad nu tā plusa klemme lēnā garā ir izgrauzusies cauri krāsai un tikusi līdz virsbūves metālam... Tā kā pie izslēgta dzinēja Webasto darbojas autonomi un no sava aķīša, bet pie ieslēgta dzinēja abi aķi tiek releja savienoti kopā, lai kopīgi uzlādētos, tad caur šo klemmi viss tas pasākums, auto darbinot, pamazām bija "īsinājies" uz korpusu...

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

RX-7 02.05.2009 0:07

jaaanis rakstīja:

RX-7 rakstīja: ....

Manis paša ar mobilo telefonu bildēto skaisto fotogrāfiju piemēri:

www.fotoblog.lv/...

www.fotoblog.lv/...

www.fotoblog.lv/...

www.fotoblog.lv/...

Un visbeidzot arī šī:

www.fotoblog.lv/...

...

.

Man jau liekas, ka "un visbeidzot šī" ir jāliek šī bilde:

www.fotoblog.lv/...

Nē. To bildēju ar EOS 400D un EF 16-35 f/2.8 L USM objektīvu...

RX-7 30.04.2009 0:50

Ir turētas rokā visvisādas - HD, ne-HD, digitālās, analogās, HDD, DVD, kasešu, flashkaršu u.t.t. videokameras... Pēdējā bija Sony radījums ar afigenno Karl Zeiss objektīvu, iebūvētu HDD + DVD + Flash atmiņu... \"Nakts redzamību\"... Vārdu sakot - krutāk ņekuda... Safilmētais, it īpaši vājas gaismas apstākļos, ir nebaudāms... Analogi ir ar digitālajiem \"ziepīšiem\" fotogrāfijas sfērā... OK, ir cilvēki, kas aizstāv šādas \"video kameras\" un \"ziepīšus\", jo tie ir mazi, viegli līdzpaņemami, vienkārši un bez speciālām zināšanām lietojami.. Nu bet sorry - labiem mobilajiem telefoniem mūsdienās ir tāda pati safilmētā / safočētā materiāla kvalitāte... Teiksim, mans SE X1 filmē pat labāk kā tēta Samsung video kamera... 3.2 Mpix matrica... Bildes arī ziepjutrauku līmenim labas... Tad nafig \"ziepenieku\" / \"video kameru\" vēl atsevišķi pirkt?

Manis paša ar mobilo telefonu bildēto skaisto fotogrāfiju piemēri:

www.fotoblog.lv/...

www.fotoblog.lv/...

www.fotoblog.lv/...

www.fotoblog.lv/...

Un visbeidzot arī šī:

www.fotoblog.lv/...

...

Mans ieteikums un paša izvēle kvalitatīvai fotografēšanai UN filmēšanai ir Canon EOS 5D Mark II

www.usa.canon.com/...

Viennozīmīgi...

Bildē un filmē CF atmiņas kartē. Full HD kvalitātē. Caur visiem iespējamajiem profesionālajiem stikliem - ar tādām gaismas spējām, optiskajiem zūmiem, variējamu asuma dziļumu, kādi lielākajai daļai profesionālo video kameru pat sapņos nav rādījušies... Iespēja pieslēgt ārējos mikrofonus.

RX-7 28.03.2009 11:46

Ar 4x4 un bremžu pārbaudi - no pieredzes:

1) vecajam Pajero, kam centrāldifa nav vispār (tobiš ar pieslēgtu priekšas tiltu OBLIGĀTI griežas reizē abas asis) un 4x4 režīmā uz sausa asfalta apgriežoties viņš vienu riteni velk pa zemi, TA čaļi nekādu "4x4" protokolā nekad nerakstīja, bet bez problēmām un prasīšanas vnk atslēdza pilnpiedziņu un testēja bremzes ka prieks.....

2) Audi Quattro, kam torsens starp asīm un elektroniska diferu "bloķēšana" (tobiš ABS piebremzē to riteni, kas pārāk izspolē) man arī vienmēr pārbaudījuši bremzes... un nekāda vaina... Jo griešanās ātrumi maziņi, tā ka torsenu pa to īso laiciņu var tika uzsildīt, nevis nokaut... Vot, ja vilkt tādu Quattru ar uz evakuatora paceltu vienu asi, tad gan torsens izcepas nak.uj... Esmu turējis rokās tādā veidā nokauta torsena atliekas

RX-7 22.03.2009 12:33

Pagājušajā nedēļā ar dažu dienu atstarpi nozaga priekšējo Nr. zīmi gan manam darba auto, gan sievas Mersītim... Zagļi, grj.obanie!!!

Bet pašam ir vienreiz dzīvē aizmirsies samaksāt Staķikā - ar darba auto 4:00 naktī pietankoju, iegāju iekšā maksāt.. Nopirku kafiju un bulciņu, samaksāju par to (atsevišķi, jo benzīnu apmaksā darba vieta), bet tajā nogurumā ne pārdevējs man naudu par degvielu paprasīja, ne pats atcerējos, ka tagad tak bija arī par beņu jāsamaksā un čekā rekvizīti vajadzīgi... Skrēju mājās gulēt.. Pēc nedēļas pavēste, ka mani gaida policijā... Parādīja Staķika iesniegumu, izdrukas no video novērošanas... Sakaunējos, samaksāju un čeku atnesu poličiem nokopēt... Ar to arī viss beidzās...

RX-7 06.03.2009 1:27

Escort Passport SRX par 350 Ls. Ir uz vietas. T. 28655578

RX-7 10.02.2009 22:00

Kaksis rakstīja: Rekur vēl krutāks telefons. Ar trīs SIM kartēm.

www.vtcom.lv/...

Man vislabākā šķita šī fīča: "FM radio(can output voice)" - tas kā - tipa reizēm pa radio ir dzirdamas balsis? %)

Un arī tas, ka no tām 3 SIM aktīvas (cik no ķīngļu valodas varēja noprast) vienlaicīgi var būt tikai divas.... Tobiš tā trešā it kā rezervene - tiešām mašīna ar 5 riteņiem - viens rezervē

Un vēl - fīča, ka var ieprogrammēt laikus, kad tas aparāts pats ieslēdzas un izslēdzas

RX-7 29.01.2009 14:24

Seene rakstīja: Nu tad pirmās nedēļas iespaidi...

Plusus nerakstīšu, jo tos uzskaita visās reklāmās un gana atbilstoši patiesībai.

Pamanītie mīnusi pagaidām sekojoši:

- kluss zvans + vājš vibrozvans - uz ielas vairs nevienam neatbildu

- nevar bez papildus softa uzlikt dažādus zvana toņus dažādiem zvanītājiem

- uz ekrāna nerādās aktīvais operators - viesabonēšanas laikā izmaksu kontrolei noderētu

- GPS rāda tikai XY koordinātes.

Pēdējas lietas gan iespējams paša līko roku dēļ. Bet tas tādēļ, ka instrukciju tā arī neesmu atvēris. Praktiski viss ir atrodams ļoti intuitīvi.

Ja runā par Xperia X1, tad:

1) pirmajam pilnīgi pievienojos - vibrozvans vājš un zvanu dzirdēt ir pagrūti, jo kabatā/maciņā parasti aizsedzas tā šķirba telefona korpusā, pa kuru tai skaņai ārā jānāk... Tā tiešām ir konstruktīva problēma;

2) katram zvanītājam VAR UZLIKT savu zvana signālu... Atver "Contacts", paņem konkrētā pilsoņa kontaktu, atver rediģēšanas režīmā un atrodi rindiņu "Ring tone:"... (uzreiz aiz rindiņas "Mobile:")

3) aktīvo operatoru var apskatīt, nospiežot ekrāna augšā uz zonas stipruma ikoniņas.... Protams, acu priekšā visu laiku nav...

4) GPS ??? Kādā ziņā tikai XY? Tobiš nerāda augstumu virs jūras līmeņa? Kādu GPS softu lieto? Es navigācijai lietoju Google Maps - manas vajadzības apmierina... Pamēģināju arī WayFinder (Trial), skatos uz TomTom un vēl vienu labu offline karšu programmu (nosaukumu no galvas neatceros)... Te vēl daudz ko eksperimentēt. Man patīk GPS atrašanās ātrums un vietas noteikšanas precizitāte, ja ir vismaz 5 satelīti redzami...

RX-7 17.01.2009 14:15

Modena - aizrakstīju i-pastu...

RX-7 13.01.2009 1:08

Sorry - nava vairs telefona - ir tikai auto turētājs un lādētājs palicis viņam, kā arī tas GPS uztvērējs...

RX-7 06.12.2008 20:55

Ar ko Tevi arī apsveicam!

RX-7 04.12.2008 19:59

modena rakstīja: un ja atrēķina 10Ls vērtu akamulātoru un 15 Ls vērtu MS Pro Duo.... tad telefonu var dabūt par 60 - 65 Ls?

Japp...

RX-7 03.12.2008 9:45

modena rakstīja:

RX-7 rakstīja:

kontradmiral rakstīja: Biju domājis par G900 arī, bet diezgan švaki reviewu tipa bieži gļuko, baterija netur daudz; GPS laikam arī nebija.

Par GPS zinu, ka google maps lien netā, tāpēc jautāju par bez neta navigatoriem kā Tom Tom vai ir reāli Xperiu izmantot kā navigatoru autosā vai tas ir vairāk domāts, lai paspēlētos.

Starp citu - pārdodu nost P990i (apdilis, bet labs, 2 gadi lietots, pilnā komplektācijā, ar dokumentiem, 4 GB Memory Stick) par 90 Ls

vispār jau jauns P990i it kā sākot ar 128 Ls....

Nu, ja rēķina, ka dodu līdzi vēl vienu jaunu baču un 4GB MemoryStick, tad 90 Ls it kā nav baisi par daudz...

RX-7 01.12.2008 15:04

Seene rakstīja:

RX-7 rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ir mazie direktori un ir lielie direktori. Atšķirās savā starpā ar to, ka mazie ir pakļauti lielajiem. Parasti mazajam ir uzlikts mēneša limits sarunām. Nu kādi 200 Ls.

...bet tā nu tas ir...

Kā var norunāt 200Ls? Protams ja ir regulāri ārzemju zvani, tad ok... Bet tādā gadījumā jau atkal ierobežojumi ir bezjēdzīgi.

Nemoki sevi, lauzīdams galvu par šo problēmu - gan jau mēs tiksim paši galā

RX-7 01.12.2008 9:28

Kaksis rakstīja: Ir mazie direktori un ir lielie direktori. Atšķirās savā starpā ar to, ka mazie ir pakļauti lielajiem. Parasti mazajam ir uzlikts mēneša limits sarunām. Nu kādi 200 Ls.

...bet tā nu tas ir...

RX-7 29.11.2008 17:01

kontradmiral rakstīja: Biju domājis par G900 arī, bet diezgan švaki reviewu tipa bieži gļuko, baterija netur daudz; GPS laikam arī nebija.

Par GPS zinu, ka google maps lien netā, tāpēc jautāju par bez neta navigatoriem kā Tom Tom vai ir reāli Xperiu izmantot kā navigatoru autosā vai tas ir vairāk domāts, lai paspēlētos.

Pats TomTomu neesmu licis un provējis, bet mans kolēģis lika un viss smuki strādā... Gan jau es arī reiz pamēģināšu, bet pašlaik, cik pa Latviju un ārzemēm esmu braukājis, man pietiek ar Googles Mapu, jo darbs apmaksā telefonu, tādēļ neta trafiks mani tā īsti nesatrauc

Nekādu problēmu pa ekrānpogām ar pirkstu pidžināt nav - ne ar kādu no vecajiem modeļiem (P910i, P990i, P1i), ne arī ar X1... Lai gan Bilgatus of Borg nav mans iemīļots personāžs, tomēr jāsaka, ka Windows Mobile 6.1 uz X1 gļuko daudz mazāk (pareizāk sakot - pa šo mēnesi, kamēr lietoju X1 - nevienu pašu reizīti) kā Symbian OS... Tas gan vismaz reizi dienā sagāja sviestā un restartu prasīja (bet reizēm pats - bez prasīšanas restartējās)....

Starp citu - pārdodu nost P990i (apdilis, bet labs, 2 gadi lietots, pilnā komplektācijā, ar dokumentiem, 4 GB Memory Stick) par 90 Ls

un

P1i (ideālā stāvoklī, mazāk par gadu, joprojām spēkā garantija, pilnā komplektācijā, ar iepakaojumu un dokumentiem) par 120 Ls... (vai par 150 Ls, ja komplektā ar GPS Bluetooth uztvērēju)

RX-7 29.11.2008 16:47

sintris rakstīja:

TDIOTS rakstīja: O.K. tahanks RX par izklāstu , laikam turpināšu būt 'urla' ar divām 'mabilām'

Tut ti ņe praf Pats biju gana skeptisks,bet pēc randiņa ar RX-7 un tā sviča/adaptera iegādes šaubas iraid zudušas. Nu ir man tagad telefonā tas verķītis,verķītī divi LMT SIM karšu čipi un viss rullē. Uzlikts SIM 2 - privātais un SIM 1 darba Nr ar pāradresāciju uz personīgo numuru.Saņemu zvanus no abām SIM kartēm, ja vajag zvanīt izvēlos no kura numura.

Varbūt neesmu ierubījis fišku, bet neredzu da jebkādu traucējošu momentu šajā lietā.

P.S. Es nelobēju RX-7 biznesu, vnk.pie gadījuma vēlreiz viņam pateikšu paldies par preci.

Nu, re... Man prieks, ka Tev prieks

RX-7 29.11.2008 16:46

exif rakstīja:

sintris rakstīja:

exif rakstīja: Ebay to adapteri var nopirkt par paaris dolaariem. Meklee peec "dual sim adapter"

Ok, pārdosi man par 4$ ? Varka Tev 100% Ņemšu duci, Šveiks teica ka tad esot lētāk.

Oj kaa te visiem patiik piesipties vaardiem.. ja konkreeti tad pirku par $ 5.35, shippings bija free!

Un kā? Lieto? Ir noderīgs?

RX-7 29.11.2008 16:45

Seene rakstīja:

sintris rakstīja:

TDIOTS rakstīja: O.K. tahanks RX par izklāstu , laikam turpināšu būt 'urla' ar divām 'mabilām'

Tut ti ņe praf Pats biju gana skeptisks,bet pēc randiņa ar RX-7 un tā sviča/adaptera iegādes šaubas iraid zudušas. Nu ir man tagad telefonā tas verķītis,verķītī divi LMT SIM karšu čipi un viss rullē. Uzlikts SIM 2 - privātais un SIM 1 darba Nr ar pāradresāciju uz personīgo numuru.Saņemu zvanus no abām SIM kartēm, ja vajag zvanīt izvēlos no kura numura.

Varbūt neesmu ierubījis fišku, bet neredzu da jebkādu traucējošu momentu šajā lietā.

P.S. Es nelobēju RX-7 biznesu, vnk.pie gadījuma vēlreiz viņam pateikšu paldies par preci.

Saprastu ja vēl darba nr būtu bez pāradresācijas un tikai darba laikā. Bet kāda &^*%^& jēga ir no divām savstarpēji pāradresētām kartēm vienā tīklā. Paskaidrojiet man lūdzu...

Lai izejošos zvanus, kas veikti darba laikā, apmaksātu darbs Bet lai tie pilsoņi, kas zina tikai manu privāto Nr. arī varētu mani darba laikā sazvanīt Pāradresācija no darba uz privāto man personīgi ir uzlikta, jo firmas direktors tomēr strādā 24h režīmā... Bet normāls ierindas pilsonis, protams, var nelikt šo pāradresāciju un kā 17:05 no rūpnīcas ārā, tā aizmirst par darbu

RX-7 28.11.2008 10:30

Seene rakstīja:

RX-7 rakstīja:

Uggga rakstīja:

TDIOTS rakstīja: kā tas 2SIMu adapters izpaužās ?? waj der dajebkuram mobim??

www.youtube.com/...

Nju, šitais iekš video redzamais ir kkas baiss Lietoju elegantu vienas SIM kartes izmēra adapteri - tādu metālisku knibuci, kurā 2 mazās bedrēs tiek ielikti čipi no abām vēlamajām SIM un metāla vāciņš pa virsu... Lai iegūtu čipus no parastām SIM kartēm, jālieto vai nu speciāls rīks (tipa kompostrētājs - man tāds ir), vai arī šķēres (var sačakarēt SIM)...

Savietojams ir a pilnīgi visiem telefoniem, jo tas SIM pārslēgšanas softs sēž iekšā adapterī un lādējas mobzī no speciālām atmiņas adresēm, kas SIM standartā paredzētas tīkla operatora specfiskam softa kodam, bet pie mums neviens operators šo adrešu apgabalu neizmanto... Ienākošos zvanus var pāradresēt savā starpā starp abiem Nr., līdz ar to zvani nonāks tajā kartē, kas tajā brīdī aktīva. Zvanot uz āru varam pārslēgties uz to karti, kuru gribam izmantot... Adaptera setingo varam uzstādīt intervālu, kādā tas pats pārslēdzas no vienas SIM uz otru, lai nočekotu ienākošās SMS... Var arī izslēgt automātisko pārslēgšanos...

Skaidrojums foršs. Beidzot ir pavisam skaidrs - SŪC. Tas ir nevis "Dual SIM", lai vai kā dažiem gribētos, bet gan "SIM switch". Telefons, kas uztur patiesu "dual", spēj būt aktīvs abos tīklos vienlaicīgi, un to acīmredzot tomēr nevar panākt ar kautkādu adapteri vien.

Pareizi - šis adapteris nu nekādi nevar nodrošināt būšanu aktīvam reizē ar abām SIM, jo telefonam ir tikai viens uztvērējs/raidītājs

Tie aparāti (teiksim, Samsung modelis ar 2 SIM), kam ir 2 reizē aktīvas SIM, būtībā ir 2 telefonu iekšas vienā korpusā un ar vienu lietotāja interfeisu...

Šis adapteris ir risinājums tādiem pilsoņiem, kā es un Sintris, kuriem ir darba un privātā SIM karte un kuri negrib kā tādi urlas nēsāt līdzi 2 aparātus, toties grib lietot NORMĀLU un LABU telefonu (nevis kādu no tiem briesmonīšiem, kas šobrīd piedāvā 2 raidītāju risinājumu).

Man, teiksim, ir darba LMT SIM un privātā LMT SIM. Darba laikā pārslēdzos uz darba SIM un izejošie zvani man iet tikai no tās... Ienākošie nak no abām, pateicoties pāradresācijai, kas LMT iekšienē ir bez maksas... SMS nāk tās, kas sūtītas uz darba Nr., ja gribu nočekot, kas notiek privātajā ar SMS, tad pārslēdzos, apskatu un tad atpakaļ uz darba SIM... Pēc darba un brīvdienās turu pārslēgtu uz privāto SIM...

That's it! Un viss...

RX-7 27.11.2008 11:57

Uggga rakstīja:

TDIOTS rakstīja: kā tas 2SIMu adapters izpaužās ?? waj der dajebkuram mobim??

www.youtube.com/...

Nju, šitais iekš video redzamais ir kkas baiss Lietoju elegantu vienas SIM kartes izmēra adapteri - tādu metālisku knibuci, kurā 2 mazās bedrēs tiek ielikti čipi no abām vēlamajām SIM un metāla vāciņš pa virsu... Lai iegūtu čipus no parastām SIM kartēm, jālieto vai nu speciāls rīks (tipa kompostrētājs - man tāds ir), vai arī šķēres (var sačakarēt SIM)...

Savietojams ir a pilnīgi visiem telefoniem, jo tas SIM pārslēgšanas softs sēž iekšā adapterī un lādējas mobzī no speciālām atmiņas adresēm, kas SIM standartā paredzētas tīkla operatora specfiskam softa kodam, bet pie mums neviens operators šo adrešu apgabalu neizmanto... Ienākošos zvanus var pāradresēt savā starpā starp abiem Nr., līdz ar to zvani nonāks tajā kartē, kas tajā brīdī aktīva. Zvanot uz āru varam pārslēgties uz to karti, kuru gribam izmantot... Adaptera setingo varam uzstādīt intervālu, kādā tas pats pārslēdzas no vienas SIM uz otru, lai nočekotu ienākošās SMS... Var arī izslēgt automātisko pārslēgšanos...

RX-7 26.11.2008 7:31

sintris rakstīja:

RX-7 rakstīja:

sintris rakstīja:

RX-7 rakstīja: Lietoju šo ilgi gaidīto aparātu kopš 5. novembra un varu pateikt, ka:.........

3) bača velk rovno 2 dienas, ja nepārtraukti lieto visas fīčas (foto, GPS, Wi-Fi u.t.t.)

..........

d) vairākkārtīgi pārslēdzoties no vienas SIM kartes uz otru un atpakaļ reizēm vairs nestartējas telefona funkcija un ir jārestartē...

Bet citādi - PERFEKTS AGREGĀTS

Lūgtum advancētam lietotājam dikti nesmieties,paprasīšu:

-cik reāli spējīga GPS? ātrdarbībā,

mazās ieliņas un province karšu materiālā kā?

-pēc Tevis sacītā jāsaprot ka Xperia ir divu SIMu dzelzis?

Xperia X1 pats par sevi nav divu SIM dzelzis, bet nu jau vairākus gadus lietoju divu SIM adapteri un esmu apmierināts kā zilonis Ja ir interese, varu par 15 Ls tādu notirgot - man ir krājumā daži

Smaga diena,esmu nedaudz sabremzēts lēni pielec ... RX-7, ir man interese par SIM adapteri, piezvani,lūdzu 29456759 sarunāsim kur un kad iepirkt

OK, uzzvanīšu brīvā brīdī...

RX-7 26.11.2008 7:30

Kā jau minēju, nēsāju mobilo žaketes mazajā iekškabatā vai pie jostas maciņā... Bet lētajiem aparātiem ekrāna sašvīkājumi parasti rodas no touchscreen lietošanas... Piemēram, HTC - pāris mēneši un ekrāns bez screenprotectora pagalam

RX-7 25.11.2008 11:14

Nezinu, kā šim, bet P990i un P1i (abi uz Symbian OS) man bija Skaips uzinstalēts un strādāja... Ja priekš Windows Mobile 6.1 Skaips ir, tad gan jau ka strādā Neesmu tagad pētījis...

RX-7 25.11.2008 11:12

Klucis bija P990i, klucis bija Nokia Communicator... Šis jau nu nav klucis Žaketes mazajā apakšējā iekškabatā (tipa, kas vēsturiski domāta kabatas pulkstenim)...

WiFi strādā labi - Toshiba laptops, teiksim, man rāda 2 no 4 zonas stipruma strīpiņām, telefons tajā pašā vietā - 1... Bet zonas robežas abiem apmēram tur pat... Trafiks labi pārslēdzas no 3G uz Wi-Fi, tiklīdz parādās Wi-Fi zona...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti