Turbo-timer

the666thpope Reģ.: 16.03.2006

Sveiki!

Kāds no jums ir uzstādījis savam turbo-saabam turbo-timer?

Ienāca man tāda doma prātā, jo jau ir apnicis pēc braukšanas darbināt motoru tukšgaitā... turklāt droši vien tas laiks vienmēr ir par īsu un turbīnas temperatūra noslāpējot dzinēju tāpat nav noslīdējusi līdz vēlamajai...

 
1 2
dreamons Reģ.: 07.10.2003
0 0 Atbildēt

A ko iisti dara tas turbo taimeris? Es nezkaapeec biju domaajis, ka tas raada turbiinas spiedienu.

Subbis Reģ.: 23.01.2004
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka ar šķidrumdzeses turbīnām un mūsdienu eļļām tas ir mazāk aktuāli. Svarīgāk neiegriezt, kamēr tā vēl auksta (eļļošanas dēļ)

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Vo saabistiem radusies problēma!

chepmens Reģ.: 07.06.2006
0 0 Atbildēt

Tīzelim ļoooooti aktuāla lieta

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

to ze666thpope...

Tu ko vislaik ar pedāli grīdā mauc? Nu nezinu kā ir jāgāž,lai nonāktu pie texta... "ir apnicis dzesēt"

Neesmu nekāds sēņotājs,bet man tikai vienreiz (i to pēc čuja) likās.ka nedaudz jāpadzesē... man liekas,ka tu pārspīlē...ja tas būtu tik aktuāli,tad ražotajs tādu herņu būtu iestrādājis... esi bez bēdu un braūkā droši...

Reģ.: 07.05.2024
0 0 Atbildēt

Eu,zviedru zonas moderator! Ar ko šis topiks labāks par to,kur cilvēks vēlējās par Volvo S60 kasko uzzināt?? Tas,ka šis ir saab un tas Volvo topiks????

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

dreamons rakstīja: A ko iisti dara tas turbo taimeris? Es nezkaapeec biju domaajis, ka tas raada turbiinas spiedienu.

Turbo-timer darbina dzinēju arī pēc aizdedzes atslēgas izņemšanas līdz temperatūra nokrītas līdz pieņemamam līmenim... tikai nez kā to saabaa varētu realizēt.... ?

Tur jau tā lieta ka manā saabaa nav ne eļļas temperatūras, ne turbīnas spiediena rādītāju... bet zinot, ka 2.2 TiD turbo jau nopietni griežas sākot no 2000 apgr., tad tas nemaz nav pārspīlēti, manuprāt...

Reģ.: 07.05.2024
0 0 Atbildēt

Izskatās,ka tie saabi ir galīgi nepareizi uzbūvēti. visu laiku kaut kas nokrīt,nedeg,jāpieliek,jānoņem

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

nezinu, cik tas nopietni, savam puspaarbuuveetajam SAABam motoru dzeseeju paaris minuutes un tad tikai, ja esmu taa ritiigi atvilcis, kad zem kapota izpluudes kolektors un turbiina ir sarkana.... vecajam paturu pusminuuti un viss...

peec manuaalja sanaak, ka apmeeram minuuti buutu jaadzesee.

iisteniibaa turbomotorus visus vajadzeetu peec asaakas braukshanas nedfaudz padarbinaat tukshgaitaa, lai turba atdzeseetos un peec motora noslaapeshanas eljlja neiedektu. vot nesaprotu, kaapeec nav taa, ka eljlju dziitu elektromotors un apstaatos tad, kad temperatuuras rezhiims nostaatos normas robezhaas??

Reģ.: 07.05.2024
0 0 Atbildēt

Normālas,savlaicīgi mainītas eļļas nepiedeg.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: Normālas,savlaicīgi mainītas eļļas nepiedeg.

nu nu

Reģ.: 07.05.2024
0 0 Atbildēt

Vācijā,priekš kuras ceļiem pārsvarā tiek projektēti auto,neesmu redzējis nevienu pie autobāņa stāvošu un dziestošu,rūcošu auto Runāju reiz ar vienu cilvēku,kuram ir liela izpratne un zināšanas šajās lietās,viņš pateica ka tas viss ir pupu mizas. Viss tur dzesējas,viss notiek. Ja nemaina eļļas,ja turbomotoram lej M8G1 eļļu,tad varbūt. Un pa kurieni Latvijā tad Tu tā velc,ka turbīna sarkana??

Reģ.: 07.05.2024
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā, ne vienu no saviem bijušajiem turboauto neesmu dzesējis un nekas man tiem nebija noticis. Tas viss ir pupu mizas tā dzesēšana.

Iespējams,ka saabiem tur ir kaut kāda kļūdaini sabūvēta sistēma un tie ir jādzesē,tad sorry,dzesējiet veseli

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Pat tikko iegādātā Lexus manuālī ir rakstīts, ka diesel versija ir jāpadarbina no 20s līdz 1m.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

man nekur nav nezheeliigaa aatrumaa jaagaaz, pietiek pabraukt ilgaak ar lieliem apgriezieniem, taa teikt agresiivi

palabota AERO smadzene kompektaa ar mazo turbu...

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

ja pakasiisi drusku atminju, tad atcereesies, ka savu zaljo nekad neesmu slaapeejis uzreiz nost, vienmeer vinjsh man paaris minuutes ir darbojies tukashgaitaa.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Tas džeks,kam tu zvanīji,noteikti bija tavs otrs es...

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Daniels_Reebuss rakstīja: piezvanīju cilvēkam,kurš tiešām rubī fišku par visām šitaam lietām. Viņš lika pateikt,ka jūs esat lohotroni un neko neapjēdzat no dzinējiem,temperatūrām un tādām lietām. Pats viņš braukā ar jauniem BMW, nekad neko nekur nav dzesējis un netaisās to darīt. Un nekur tas nav noteikts.

Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.

'

Turbina ir jadzesee , ja ilgstoshi tiek braukts ar lielu slodzi, pats savam auto esmu uzstadijis turbo-taimeri jo daudz braucu pa Vācijas bānjiem, ir bijis ka pēc apstashanās taimeris izslēdz motoru pēc 6-7min. Kas attiecas uz BMW tad turbīnu tirgotāji apgalvo ka viņiem tie esot labi klienti.

Ā, vēl šis ieteica jums braucot un apstājoties stāvvietās meklēt speciālās turbīnu dzesētavas :

dastijs Reģ.: 23.10.2006
0 0 Atbildēt

Turbina ir jadzesee , ja ilgstoshi tiek braukts ar lielu slodzi, pats savam auto esmu uzstadijis turbo-taimeri jo daudz braucu pa Vācijas bānjiem, ir bijis ka pēc apstashanās taimeris izslēdz motoru pēc 6-7min. Kas attiecas uz BMW tad turbīnu tirgotāji apgalvo ka viņiem tie esot labi klienti.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Daniels_Reebuss rakstīja: dzesējiet vien. Kādam jāpērk sābi,kādam jāpērk saražotie turbīnu dzesētāju.

Droši vien tev vienīgais turbo dampis ir bijis kaut kāds traktors...

Nemēģini ar to visu salīdzināt... Traktorists nafig...

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Vienīgās reizes, ko atceros, kad dzesējis (speciāli) turbīnu ir pēc atvilkšanas pa ziemas trasi un pēc (uz) jaudas stenda. Pārējā laikā, nav vajadzības, ja ven visu laiku nevelk ar pilnu gāzi un uzreiz met mierā (nespēju tādu situāciju iztēloties).

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Nu bļin saabistu sviests! Neticu ka zviedrijā cilvēki ar augstākajām zināšānām un augstām tehnoloģijām nepiestrādā pie tādām lietām, kā kautkādas sū.da turbīnas dzesēšanām. Man šķiet ka debīlie saabistu letiņi ir kautko savās trulajās galviņās izdomājuši, kuri grib izlekt no biksēm ar savām pārgudrām smadzenēm. Moš sazvaniet SAAB rūpnīcu un pasakiet viņiem ko viņi nepareizi dara un iesakiet ko gudrāku!

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: turbo taimeris...

zinu, ka ir atsevišķām signalizācijām fīča, kas ļauj noslēgt auto motoram vēl ~2 minūtes rūcot...

esot veselīgi turbo dzinējiem, kad turbīna ir strādājusi, kādu minūti pastrādāt tukšgaitā....

vai to autors domāja?

Tieši tā!

ziedoniz Reģ.: 11.10.2006
0 0 Atbildēt

Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā

Un kā tad motoru tas turbo taimeris darbinās, ja būs robā???

Un turbo taimeri pārsvarā lieto uz lielām tūninga turbīnām, kam tas tiešām ir reāli nepieciešams...

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

ziedoniz rakstīja: Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā

Un kā tad motoru tas turbo taimeris darbinās, ja būs robā???

Un turbo taimeri pārsvarā lieto uz lielām tūninga turbīnām, kam tas tiešām ir reāli nepieciešams...

tas par tiem robiem gan atkarīgs no modeļa

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti