nelielai infai - zaaplandee swiedrijaa , shrotu beztolkaa driikst darbinaat 1min. !! taatad ljurbotrimeris nau vajadziigs 'by default'
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nelielai infai - zaaplandee swiedrijaa , shrotu beztolkaa driikst darbinaat 1min. !! taatad ljurbotrimeris nau vajadziigs 'by default'
Gnoms rakstīja:
ziedoniz rakstīja: Bet saabam tas nemaz nav tik viegli realizējams, jo ja gribi iet prom un ieslēgt signalizāciju, vajag izņemt atslēgu->ielikt atpakaļgaitā
.
tirgus nav par origin signalizāciju... tātad, iespējams kloķa pozīcijas maiņa...
Kloķa pozīcijai nav nekāda sakara ar signalizāciju. Kamēr nav ielikts atpakaļgaitā, nevar izņemt atslēgu. Mehānisms neļauj, nevis elektroniski pričendāļi.
Daniels_Reebuss rakstīja: piezvanīju cilvēkam,kurš tiešām rubī fišku par visām šitaam lietām. Viņš lika pateikt,ka jūs esat lohotroni un neko neapjēdzat no dzinējiem,temperatūrām un tādām lietām. Pats viņš braukā ar jauniem BMW, nekad neko nekur nav dzesējis un netaisās to darīt. Un nekur tas nav noteikts.
Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.
Ā, vēl šis ieteica jums braucot un apstājoties stāvvietās meklēt speciālās turbīnu dzesētavas :
Tas fiškas rubītājs - Edzulis vai???
Gnoms rakstīja:
spainis rakstīja: ...
Kloķa pozīcijai nav nekāda sakara ar signalizāciju. Kamēr nav ielikts atpakaļgaitā, nevar izņemt atslēgu. Mehānisms neļauj, nevis elektroniski pričendāļi.
da nau braukc ar tādu auto... un kas ir jāizdara lai atslēgu ievadītu?
jaaizdara priekshspeele , ar pulti , un jaaraushaas iekshaa/augshaa/virsuu , un tad JAAIEVADA .
Cik autoru, tik viedokļu! Nu ja gribās, tak lai liek to T-timeri. Bet nafig nahaļņičaķ vienam uz otru? Lai palīdzētu topic autoram izjust vispārējo noskaņu? Vai latvietim vienkārši daba tāda ...?
Gnoms rakstīja:
the666thpope rakstīja:
Tieši tā!
un ko tu īsti gribi?
Iedomājos, ka būtu forši, ja izņemot aizdedzes atslēgu, dzinējs ar turbo-timer palīdzību turpinātu darboties tukšgaitā līdz turbo sasniedz pieņemamu temperatūru, bet tā atpakaļgaita visu izčakarē... Ja tā tas nebūtu, viss būtu vienkārši un skaidri... Tādēļ arī jautāju, vai kāds ir kaut ko tādu paveicis vai vismaz mēģinājis... Bet varbūt tiešām nav vērts par to uztraukties un braukt tāpat, atdzesējot vienīgi pēc lielām slodzēm (brauciens ar 120 km/h pa šodeju neapstājoties vismaz 100 km droši vien būtu uzskatāms par slodzi, pēc kuras būtu jāatdzesē..?)?
man gan liekas, ka turbīna uzkarst pie lielam slodzēm, nevis vienērīgi brucot uz 100... Manējā ir bijusi sarkana e.g.ī pēc 5 min vēdināšanas pa pagalmiem ar gāzi grīdā..ēc dragreisa D-pilī Droši vien ir arī atšķirība t vai LPT...
Tieši tā, turbīnas slodze ir no pastiprinātas kurināšanas, nevis vienmērīgas braukšanas.
Vot ja tu brauktu kādu brīdi ar maksimālo iespējamo ātrumu, tad to vēlo varētu uzskatīt par slodzi, lai gan ātrums būtu konstants. Bet 100 km/h - tās viņam nav pat iesākums.
Daniels_Reebuss rakstīja:
Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.
Man tā teikt arī nekas nav jādzesē, jo ir benzīn versija!
Jādzesē ir pēc braukšanas ar apgriezieniem, kad turbīna ir točna strādājusi kādu laiciņu bez apstājas
deksters nekad nav maaceejis un izskataas, ka arii nemaacees pasniegt viedokli, pat ne savu, neuzbraucot kaadam vai visiem.
es parasti kad esmu atbraucis līdz Rīgai (150km) un izbraucis tukšgaitā cauri pagalmam seviški neuztraucos par turbīnas dzesēšanu!
ideotu bars, ja arī turbīnai reizi 5-10 gados pienāks p i z de c - tad restaurācija maksā tikai 150-250ls..
Chesterfiiilds rakstīja: ideotu bars, ja arī turbīnai reizi 5-10 gados pienāks p i z de c - tad restaurācija maksā tikai 150-250ls..
krutaak ir pa bik lielaakiem $$$ uzlikt ljurbotrimmeri , extra 'pulktenis' utt
the666thpope rakstīja:
Gnoms rakstīja:
the666thpope rakstīja:
Tieši tā!
un ko tu īsti gribi?
braukt tāpat, atdzesējot vienīgi pēc lielām slodzēm (brauciens ar 120 km/h pa šodeju neapstājoties vismaz 100 km droši vien būtu uzskatāms par slodzi, pēc kuras būtu jāatdzesē..?)?
jaa,brauciens uz 120 ir baigaa slodze,zinies. kad tahometrs aada 2,2tk
ziedoniz rakstīja: Jādzesē ir pēc braukšanas ar apgriezieniem, kad turbīna ir točna strādājusi kādu laiciņu bez apstājas
tagad dīzeļiem turbīnas strādā visu laiku.... tā vot....
es personīgi nekad īpaši neesmu mēģinājis kautko īpaši dzesēt... tajā pašā laikā arī neslāpēju mašīnu nost, ja zinu, ka pēc 30 sekundēm būs jābrauc tālāk...
mans viedoklis ta tāds, ka šitas tt noderētu benzīnmotoriem, kas domāti tādai smukai atvilkšanai pēc kuras izpūtējs ir līdz pirmajam bundulim gaiši rozā....
Daniels_Reebuss rakstīja: piezvanīju cilvēkam,kurš tiešām rubī fišku par visām šitaam lietām. Viņš lika pateikt,ka jūs esat lohotroni un neko neapjēdzat no dzinējiem,temperatūrām un tādām lietām. Pats viņš braukā ar jauniem BMW, nekad neko nekur nav dzesējis un netaisās to darīt. Un nekur tas nav noteikts.
Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.
Ā, vēl šis ieteica jums braucot un apstājoties stāvvietās meklēt speciālās turbīnu dzesētavas :
Edzulim zvaniiji?
316i rakstīja:
the666thpope rakstīja:
Gnoms rakstīja:
the666thpope rakstīja:
Tieši tā!
un ko tu īsti gribi?
braukt tāpat, atdzesējot vienīgi pēc lielām slodzēm (brauciens ar 120 km/h pa šodeju neapstājoties vismaz 100 km droši vien būtu uzskatāms par slodzi, pēc kuras būtu jāatdzesē..?)?
jaa,brauciens uz 120 ir baigaa slodze,zinies. kad tahometrs aada 2,2tk
2.2 TiD pie 120 km/h tahometrs rāda apm. 2500-2700, īsti neatceros gan.. bet tikai 2200 nu gan ne... Bet šim dzinējam turbo šajos apgriezienos strādā jau uz pilnu slodzi.... dizels kā nekā...
Tu tak pēc braukšanas uz 120 km/h uzreiz nemet pa mēmajiem un neslāpē nost? Ir tak parasti kāds gabaliņš pie mājas ar vēl jāiebrauc, jāiebrauc pagalmā, jānoparkojas. Man liekas ka pa šo laiku arī tā turbīna atdziest, ja vispār ir bijusi sakarsusi. Pats jau 10 gadus braukāju ar turboSAABiem, tfu, tfu, tfu, ne reizi neesmu saskāries ar turbīnas problēmām. Ja neskaita pēdējo 900 OG, kas tika iegādāts ar beigtu turbīnu (pērkot zināju ka beigta). Tā, ka man liekas, ka tas turbo-timer ir pilnīgi nevajadzīgs.
dreamons rakstīja: A ko iisti dara tas turbo taimeris? Es nezkaapeec biju domaajis, ka tas raada turbiinas spiedienu.
Ja kādu no forumistiem šis jautājums joprojām interesē, tad šeit: alflash.narod.ru/... var (ja prot lasīt krieviski) papildināt zināšana. Tur ir arī aprakstīta pavisam elementāra, lēta un pašam savācama turbo-timera shēmiņa ar pieslēgšanas instrukciju.
Turbo-timer
Sveiki!
Kāds no jums ir uzstādījis savam turbo-saabam turbo-timer?
Ienāca man tāda doma prātā, jo jau ir apnicis pēc braukšanas darbināt motoru tukšgaitā... turklāt droši vien tas laiks vienmēr ir par īsu un turbīnas temperatūra noslāpējot dzinēju tāpat nav noslīdējusi līdz vēlamajai...