Ir doma iegādāties auto ~ 2004/2005. gada - šobrīd skatos četrus variantus. Mazda 6, Honda Accord, Toyota Avensis un Subaru Legacy. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šādiem universāļiem? Dodiet kādu padomu, paslavējiet vai nopeliet šos modeļus... Gribas auto, kur var brīvi iebāzt vismaz četrus cilvēkus, salikt piepūšamās laivas, somas, teltis, uzkraut uz jumta riteņus (slēpes utt.) un doties dzīvē. Džipu negribu - nav vajadzības pēc bezceļu tehnikas, un neatbilst ienākumu līmenim.
Kā būs ar LPG cenām tuvākajā nākotnē? Dabas gāzei jau taisās čut ne 50% uzlikt, ja tāds pieaugums būs arī LPG, tad ļoti daudz būs jābraukā, lai laba šprice atmaksātos.
LPG jevropaa nemaksaa daudz daargaak kaa pie mums, vietaam esot pat leetaak....un veel kaut kur dzirdeeju, ka LPG skaitaas videi draudziigaaks un kaut kaadi akciizes atvieglojumi samajam esot....
Principaa ir tacu atskjiriba, vai pielpidi 50 gaazes pa 16 vai 50 l benziina pa 30 ls
Ko nu kurš saprot ar atvilkšanu. Legacy 2.5 no '04, automāts - nu galīgi nesūdzos. Ir diezgan jāpiepūlas, lai izsistu viņu no sliedēm. Viena zobu sāpe gan ir - automāts ir diezgan pamatīgs bremze, apdzenot jāliek grīdā, kamēr pretīmbraucošais vēl ir pretī.
Ira ar viņu rāpots pa meža ceļu, kur pretīmbraucošie džipisti izbolīja acis, ira gulēts bagažniekā (ar 1m89 rumpi pilnā augumā var izstiepties pa diagonāli), ira visa iedzīve ar viņu pārvadāta. Foresters tādā ziņā ir stipri mazāks.
elf rakstīja: Komforts vienīgi ir Chrysler Voyager Grand 2.8D ,pamēģini varbūt domas mainās
Grand Voyager tāpat kā Town&Country jau ir miniveni. Ir jau gan ļoti ērtas amerikāņu mašīnas un gana lētas, bet gluži autobusu man tomēr nevajag. Un tad tie motori... Kaut kā skopā latvieša dvēsele, ieraugot aprakstā 3.3 litru motoru, uzreiz iekliedzas - BENZĪNS, CENAS, SANTĪMI!!!
Motors 2.8 TD ārpus pilsētas tērē 6.5 L uz 100km ,motors ir Mersedesa problēmas nekādas.
Piesakies www.chrysler.lv uz izmēģinājuma braucienu ,tad parunāsim!!!! Tas neko nemaksā...
ja jau tēma aizgāja līdz CHRYSLER VOYGAER, lūdzu kādu viedokli kādēļ to nepirkt t.i. vai ir kāds kam bij šis auto un ir tikai sliktas atminas(izņemot benz. paterinu). izlasījos krustam šķērsām visus forumus bet neko sliktu nevaru izkost, lust kā jau visi citi, bet vai ir reali vajas vietas(piem. Opel Omega rūsē, SAAB elektronika,utml.)
P.S Šobrīd arī nevaru izvēlēties starp universāli(pēdējos 8 gadus braucu tikai ar tādiem) vai CV(96-00g.)
k72 rakstīja: ...un kā ir ar rezerves daļām, auto ir krietni daudz, laikam jau ar lietotām īpašu probl. nav, kā ar jaunām?
Hm... vispār jau varēji pakomentēt par manējiem variantiem, ja jau 8 gadus brauc ar universāļiem, pieredzei tak kaut kādai jābūt - nevis tikai dzīt te spamu par voyageriem!
k72 rakstīja: ...un kā ir ar rezerves daļām, auto ir krietni daudz, laikam jau ar lietotām īpašu probl. nav, kā ar jaunām?
Hm... vispār jau varēji pakomentēt par manējiem variantiem, ja jau 8 gadus brauc ar universāļiem, pieredzei tak kaut kādai jābūt - nevis tikai dzīt te spamu par voyageriem!
ar japaniem nav braukts, vislielakais un visertakais bija VolVo 740, vel audi 80 avant un VW Passat dizeli - dzineji labi - ekonomiski un pietiekami atri, jaunaki modeli par 97 g. nav bijusi. Tagad gribu M-B 300 turbo DT vai CV, ja butu lidzekli tad Volvo V 70D5 no 2001.
Nu tad taa , par Voyageriem iisumaa, Tu saakumaa ''opregjeljis'' ko veelies -leetu vaj labu 2in1 nemeedz buut . Nopirksi daargu un 'labu'' brauksi un priecaasies , ja ''ieberziisies'' ''leetaa un labaa'' tad laj dies teu staav klaat -''sajepjot v usmerkj''.
Man bij 2gb.benzgaazes 3,3aut un 1gb.2,5CRDiizels , visi ''labi un daargi'' degvielaskm izmaksas diizelim un shpricgaazei ir stipri liidziigas , bet benziinnieki parasti ir labaak komplekteeti un mazaak izjaati , ''Daargi''(1998gada pa 7,5keur un abi2003gada pa 17,5keur katrs) arii vinjus paardevu cilveekiem , kuri bija ''paeedushi leetus un labus ''( saakot ar 12keur) un iemaaciijushies atshkjirt suu no Au .
Veel tagad man ir zjeel to savu voyageriishu , bet dziive iedeva ''plaisu'' un vinju suutiiba buut par ''celjotaaju'' kljuva neaktuaala vismaz uz gadu .
TDI rakstīja: Nu tad taa , par Voyageriem iisumaa, Tu saakumaa ''opregjeljis'' ko veelies -leetu vaj labu 2in1 nemeedz buut . Nopirksi daargu un 'labu'' brauksi un priecaasies , ja ''ieberziisies'' ''leetaa un labaa'' tad laj dies teu staav klaat -''sajepjot v usmerkj''.
Man bij 2gb.benzgaazes 3,3aut un 1gb.2,5CRDiizels , visi ''labi un daargi'' degvielaskm izmaksas diizelim un shpricgaazei ir stipri liidziigas , bet benziinnieki parasti ir labaak komplekteeti un mazaak izjaati , ''Daargi''(1998gada pa 7,5keur un abi2003gada pa 17,5keur katrs) arii vinjus paardevu cilveekiem , kuri bija ''paeedushi leetus un labus ''( saakot ar 12keur) un iemaaciijushies atshkjirt suu no Au .
Veel tagad man ir zjeel to savu voyageriishu , bet dziive iedeva ''plaisu'' un vinju suutiiba buut par ''celjotaaju'' kljuva neaktuaala vismaz uz gadu .
taa luuk .
vai ap 4k eur DE tas bus jau "letais un labais"? vairak sobrid nevaru/netaisos maksat. skatos mobile ka siem noskrejieni parsvara pavisam nelieli lidz 200tkm, diez vai istie? vai sie dzineji (3,3) ir ilgmuzigi?
5 lapas, bet viena lieta nav pateikta. MT legačiiem ir pazeminātie un tiešām laba opcija - pārbaudīts gan ar iepriekšējo modeli, gan jauno. Tur kaut kas no traktora tomēr ir, ja tiešām domā doties arī zaļumos. Šādās situācijās parketnieki paliek jaņos. Par ilgspējību - 98' kā rezerves lietoju vēl tagad. No lielākām lietām - pie 300tkst. vajadzēja mainīt sajūgu. Un reizi pa nopietno bija jāsakārto izpūtējs.
Ja ir laiks, pameklē arhīvos autiņu tehnisko apskašu statistiku. Ja nemaldos, katru gadu to publicēja arī Auto Bild vai Auto. Tur var salīdzināt vid. statistisko, kas ar pirmo reizi iziet tehnisko pēc 1,2,3,.... gadu ekspluatācijas
pashlaik braucu ar 2003 gada saab 9-5 universali. ieksha satilpst cilveki aizmugure sikajam ratini un vel paris lielas somas. dzinejs i opel 2.2t dizelis videjais paterish ap7-8 litri(parsvara braucu pilseta) pagaidam no elektronikas nekas nav plisis.ieksha pietiekami extru, navigacija u.t.t
snow rakstīja: pashlaik braucu ar 2003 gada saab 9-5 universali. ieksha satilpst cilveki aizmugure sikajam ratini un vel paris lielas somas. dzinejs i opel 2.2t dizelis videjais paterish ap7-8 litri(parsvara braucu pilseta) pagaidam no elektronikas nekas nav plisis.ieksha pietiekami extru, navigacija u.t.t
2 K72 , gruuti ko spriedeleet neredzot , es savu pirmo 98' CV mekleeju ~1,5meenesi , nekas nebij laps . Paareejos pirku DE , tur ir tieshi taads pats cirks ar nojaajumu un nokrukjiijumu kaa Lv , nedeeljas laikaa tika ~20gab. ieobzerveeti , liidz turpat netaalu no miitnes vietas , diilera gebraughtwagen placii , tika iepirkti 3gadiigi ,neleeti , neizjaati , ar reaalaam servisagraamatinjaam apriikoti exemplaari . 3,3 motors ir '' muuzjiigs '' ja par vinju neviens nau njirgaajies un vismaz uz katriem 12kkm ( es to dariju uz 10kkm ) mainiita ellja un arii kaarba nau bijusi pmesta lielaa pokuja zinjaa , Ko var nopirkt pa 4keur nevaru pat iedomaaties , par taadiem keuriem sen neesmu neko mekleejis . lai Teu veicaas.
Nezinu kā ar tehniskajiem parametriem un remontiem, bet tīri izskata ziņā es ņemtu Hondu. Līdz šim savā paziņu lokā apspriežot šo modeli neesmu dzirdējis nevienu kam Akords nepatiktu. Un gan jau neizpaliek arī izslavētā Hondas kvalitāte.
Universāļu salīdzinājums?
Ir doma iegādāties auto ~ 2004/2005. gada - šobrīd skatos četrus variantus. Mazda 6, Honda Accord, Toyota Avensis un Subaru Legacy. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šādiem universāļiem? Dodiet kādu padomu, paslavējiet vai nopeliet šos modeļus... Gribas auto, kur var brīvi iebāzt vismaz četrus cilvēkus, salikt piepūšamās laivas, somas, teltis, uzkraut uz jumta riteņus (slēpes utt.) un doties dzīvē. Džipu negribu - nav vajadzības pēc bezceļu tehnikas, un neatbilst ienākumu līmenim.