WALA rakstīja: Offopic, bet par zemuudens spaarniem:
Ofigetj kaadas tik muljkjiibas tauta neizdomaa:
www.inventist.com/...
Un visa šitā hu.i.nj.a ir no patentēta
WALA rakstīja: Offopic, bet par zemuudens spaarniem:
Ofigetj kaadas tik muljkjiibas tauta neizdomaa:
www.inventist.com/...
Un visa šitā hu.i.nj.a ir no patentēta
WALA rakstīja:
KIPOS rakstīja: www.foils.org/...
un šitās vēl tagad Rīgā pa pilno.
OK, skaidrs shitaam toch dzineejs grozaaas un par stuuri stradaa, tachu tas ko es tur bazareeju bija taa kaa vairaak teemeets uz kugjiem, un teim arii eastes dalja ir spaarns (hydrofoil) un taadam es vienkaarshi neredzu kaa vareetu stuureet ar dzenskruuves paliidziibu.
Sitais bija eksporta variants ko komplektēja ar Volvo Penta motoriem atmetamajām kolonkām, bet uz vietas Padomijā bija pieejami kuteri ar ZIM un vēlāk ar GAZ 53 dzinējiem, savukārt šim eksemplāriem bija Vveida reduktors ar dzenskrūves asi kas iet slīpi caur laivas apakšu kuras galā ir dzenskrūve un aiz dzinskrūves ir stūres lāpsta ar ko ari laivu stūrē.
KIPOS rakstīja:
WALA rakstīja:
KIPOS rakstīja: www.foils.org/...
un šitās vēl tagad Rīgā pa pilno.
OK, skaidrs shitaam toch dzineejs grozaaas un par stuuri stradaa, tachu tas ko es tur bazareeju bija taa kaa vairaak teemeets uz kugjiem, un teim arii eastes dalja ir spaarns (hydrofoil) un taadam es vienkaarshi neredzu kaa vareetu stuureet ar dzenskruuves paliidziibu.
NU jaa taa jau man arii likas, ka bus kaut kas shitaac driizaak nekaa "grozaama dzenskruuve". Paldies, par apgaismoshanu, jo konkreetas real life zinaashanas tieshi par realizaaciju nehavoju.
Sitais bija eksporta variants ko komplektēja ar Volvo Penta motoriem atmetamajām kolonkām, bet uz vietas Padomijā bija pieejami kuteri ar ZIM un vēlāk ar GAZ 53 dzinējiem, savukārt šim eksemplāriem bija Vveida reduktors ar dzenskrūves asi kas iet slīpi caur laivas apakšu kuras galā ir dzenskrūve un aiz dzinskrūves ir stūres lāpsta ar ko ari laivu stūrē.
Vienmēr laipni .
Laipni lūgti laivu pasaulē.
ka ir gazt ar tadu laivu nez.Izskatas baigi laba
īstenībā jau baigi stilīgi un ja ņem vērā ka tā izceļas virs ūdens.
a ja baļķis kads gadas udeni tad sparni pa gaisu
kaut kur reiz radij ka studenti bij uzstaisijusi tadu ka udens riteni uz zemudens sparniem.Divata sedeja un mina pedalus sis izcelas virs udens kadus 20 cm,labs skats
batka rakstīja: kaut kur reiz radij ka studenti bij uzstaisijusi tadu ka udens riteni uz zemudens sparniem.Divata sedeja un mina pedalus sis izcelas virs udens kadus 20 cm,labs skats
Nu pareizi izreekjinot spaarna gjeometriju + garumu domaaju ka var panaakt ka liidz 20 km/h vai pat mazaak tas verkjis izceljas no uudens. Un cilveekam shaadu aatrumu nevajadzeetu buuut iipashaam probzaam sasniegt, ja MTB vellis veesi 30 km/h cruizee.
batka rakstīja: a ja baļķis kads gadas udeni tad sparni pa gaisu
A vot i nikuja . Mēs vienreiz pavasari ievilkām peldošā gāzes balonā, nu troksnis jau bija nevājais, bet kad kuteri izcēlām no ūdens tad izrādijās ka spārnam tajā vietā kur bija sitiens uzlocīta malina un mazs robiņš.
batka rakstīja: a ja baļķis kads gadas udeni tad sparni pa gaisu
A vot i nikuja . Mēs vienreiz pavasari ievilkām peldo;s;a gāzes balonā, nu troksnis jau bija nevājais, bet kad kuteri izcēlām no ūdens tad izrādijās ka spārnam tajā vietā kur bija sitiens uzlocīta malina un mazs robiņš.
vienā dok filma'bija kaut kāds lielais kuģis - dimarāna tipa, kuģim pa vidu u'dens, tur gremdē tos batiskafus
cik sapratu, tad gaita šim arī ātra
starp abiem pontoniem vai kā viņus tur - metri 10
Nu katamarānam iegūst pie mazākas ūdens pretestības lielāku lietderīgi izmantojamo laukumu
šķiet, ka vēl tik par zemūdenēm neesam runājuši
_PN_ rakstīja: Vēl jau ir tās akūni ekonomiskās lidmašīnas, kuras lido virs ūdens virsmas.
Laikam domaati ekranoplaani. Bet veel jau paliekot pie laivaam un kugjiem, ir visadi joki izdomaati, ir teiksim taadi kaa V veida korpusi kuriem motoru viltiiga izvetojuma deelj arii ir iespejams panaakt lielaaku aatrumu nekaa parastam korpusam.
Un ir tachu daudz interesantu lietu pasaulee, un kapeec lai par taam nepastriidetos, vai nepadaliitos pieredzee tepat iAuto. Jo liekas ka iAuto jau pamata vairs piesaista tikai ar savaam diskusijaam.
Tieši tā kapēc gan ne.
>WALA un kāds būtu tas viltīgais motora izvietojums Vveida korpusam?
_PN_ rakstīja: Vēl jau ir tās akūni ekonomiskās lidmašīnas, kuras lido virs ūdens virsmas.
Varbūt tu biji domājis "akūni ekonomiskās laivas jo tās pārvietojas kā lidmašīnas tipa virs ūdens"
KIPOS rakstīja: Tieši tā kapēc gan ne.
>WALA un kāds būtu tas viltīgais motora izvietojums Vveida korpusam?
Iisti vot neizlasiiju tur vienu viltiigu pdfu, bija par teemu novietot tuvaak prikshgalam, lai priekshgalaa radiitu zema spiediena apgabalu, un veel bija par to kaa viltiigi aizvadiit to struuklu uz asti taa lai taa neradiitu papildus spiedienu uz korpusu tuulliit aiz dzineeja. Mosh kaut kas liidzigs uudens meteejam, kursh teiksim iesuuc kaut kur priekshgalaa, bet uudeni izsviezj teiksim aizmuguree.
Nu vobschem neizlasiiju to textu liidz galam, un tagad uz sitienu nevaru atrast. Tiesa tik daudz atceros ka konkreti tur gan nebija aparakstiits par to kaadam shajaa gadiijuma jaaizskataas korpusam. Bet toties taam V veida korpusa laivaam bija mineets kaut kas par zema spiediena radiishanu laivas degungalaa, no taa arii meginaaju bildi liimeet kopaa.
Bet nu protams var jau gadiities ka pie shaada laivas "kompanejuma" briidi kad tiek izcelts priekshgals veidojas taads kaa gaisa spilvens zem taas laivas, vai arii efekts liidziigs kaa lidmashinas spaarnam, nu vot nezinu buutu incanti ja kaasd kas taajaas aerodinamikas/hidrodinamikas formulaas vairaak ceert speetu apgaismot kaa tu iisti ir , jo IMHO tomeer HO ar visaam no taa izrietoshajaaam sekaam.
Bet vispaar tas kaa tiek rakstiiti patenti ir vienkaarshi pii:
Stulbs var palikt lasot visos tos \"said\".
Njāāāā stulbs gan var palikt. Bet diezgan liels procents visādu zigudrojumu vispar ir bezjēdzīgi. Un parasti jau kad sāk būvēt kaut kādus gudros korpusus tad beigās izrādās ka pazūd liela daļa lietderīgi izmantojamās telpas un un tāgudrā fīča strādā pie kāda noteikta ātruma vai režīma kurā laiva tiek ekspluatēta, bet man kā laivas lietotājam kurš piemēram samaksā 60k par kuteri ir svarīgi lai tajā ir ērti un lai tam ir vienlīdz labas gaitas un dinamiskās īpašības pie jebkura noslogojuma. Un man ir po vai uz borta ir 1 vai 9 civēki man vajag lai tas aparāts iet
dažiem izgudrojumiem jau ideja bijusi gadus 100, bet nav tehno
kad parādās tehno, arī izgudrojumu var realizēt
ar to ūdens sūkšanu ir viens čakars- ūdens turbīnai vai kā viņu tur ir ļoti mazs attālums starp to rotoru un cauruli, kurā tā ielikta
jāliek kaut kāds filtrs, kas atfiltrē
bet tā uzreiz ir pretestība
optimāli būtu ideāli tīrs ūdens, 2 trubas, pa kurām sūc un pūš to ūdeni
Superlaivas ...
Superlaivas