Balti puņķi eļļā

Imka Reģ.: 26.02.2004

Augšā pie eļļas korķa un eļļā uz ščupa parādījušies kaut kādi gaiši dzelteni un balti puņķi ...izskatās tā it kā eļļa sajaukusies ar ūdeni, jo aukstā laikā kad motors nav darbināts tie puņķi sasalst. No kā tādi var rasties? Vai tas varētu būt kaut kāds kondensāts no aukstā laika? Kādu brīdi nebiju pamanījis ka nost viena no kartera ventilācijas caurulēm.... vai pa turieni varēja saraut karterī mitrumu iekšā?

Dzesēšanas šķidrums nezūd.

 
deguns Reģ.: 28.01.2007
0 0 Atbildēt

fui, cik pretīgi. gandrīz apvēmos....

DM Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc iesnām

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ieber pāris ripas dekatilēnu un pektusīna sīrupu kādas karotes

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: Aukstā laikā uz eļļas korķa - normāli.

Uz eļļas tausta - nav normāli.

SAAB 9-5 eļļas korķis un tausts ir viens vesels tāpēc tie puņķi ir gan augšā pie korķa gan apakšā uz tausta

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: Aukstā laikā uz eļļas korķa - normāli.

Uz eļļas tausta - nav normāli.

Ne gluži. Ja ir uz korķa tad vairāk vai mazāk ir visās vietās, kur silta motoreļļa vai tās tvaiki nav pastāvīgi, tikai dažreiz.

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

Tad jau tavs auto būs saķēris gonoreju!

DM Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

Imka rakstīja:

Yonas rakstīja: Aukstā laikā uz eļļas korķa - normāli.

Uz eļļas tausta - nav normāli.

SAAB 9-5 eļļas korķis un tausts ir viens vesels tāpēc tie puņķi ir gan augšā pie korķa gan apakšā uz tausta

šādas sīkas konstruktīvas nianses man nav zināmas.

Bet palasi uzmanīgi ko viņš raksta - uz tausta EĻĻĀ.

Un tas jau ož pēc ziepēm.

Kapēc ziepes, saka taču ka puņķi!

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

Imka rakstīja:

Yonas rakstīja: Aukstā laikā uz eļļas korķa - normāli.

Uz eļļas tausta - nav normāli.

SAAB 9-5 eļļas korķis un tausts ir viens vesels tāpēc tie puņķi ir gan augšā pie korķa gan apakšā uz tausta

šādas sīkas konstruktīvas nianses man nav zināmas.

Bet palasi uzmanīgi ko viņš raksta - uz tausta EĻĻĀ.

Un tas jau ož pēc ziepēm.

Tas tausts ir piestiprināts eļļas korķim un ja tie puņķi ir augšpusē pie korķa tad ir arī lejā pie tausta gala un eļļā kas uz tausta gala

Tad saki ka aukstā laikā pie eļļas korķa tie puņķi ir normāli?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

hmmm....

tie punkji vietaas, kur kartera atgaazes saskaraas ar gaisu ir normaali-tausts, korkjis, kartera ventilaacija utt....taa ir eljas emulsija...

ja ir ieksaa pasaa dzineejaa (jo tausta gals normaa atrodas "vannaa") tad neiraid labi-galvas bliive vai pati galva.....

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja: Augšā pie eļļas korķa un eļļā uz ščupa parādījušies kaut kādi gaiši dzelteni un balti puņķi ...izskatās tā it kā eļļa sajaukusies ar ūdeni, jo aukstā laikā kad motors nav darbināts tie puņķi sasalst. No kā tādi var rasties? Vai tas varētu būt kaut kāds kondensāts no aukstā laika? Kādu brīdi nebiju pamanījis ka nost viena no kartera ventilācijas caurulēm.... vai pa turieni varēja saraut karterī mitrumu iekšā?

Dzesēšanas šķidrums nezūd.

Kas tas ir par SAAB modeli, gads?

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

Imka rakstīja: Augšā pie eļļas korķa un eļļā uz ščupa parādījušies kaut kādi gaiši dzelteni un balti puņķi ...izskatās tā it kā eļļa sajaukusies ar ūdeni, jo aukstā laikā kad motors nav darbināts tie puņķi sasalst. No kā tādi var rasties? Vai tas varētu būt kaut kāds kondensāts no aukstā laika? Kādu brīdi nebiju pamanījis ka nost viena no kartera ventilācijas caurulēm.... vai pa turieni varēja saraut karterī mitrumu iekšā?

Dzesēšanas šķidrums nezūd.

Kas tas ir par SAAB modeli, gads?

98g 2,0 automāts

tunos Reģ.: 20.07.2004
0 0 Atbildēt

dzhekam taada pasha situaacija bija ar 3 golpu, un pietam ellja pirms 2 meen. mainiita!

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

smonG rakstīja: 850jam bij tāpat... Rīgā esot to konstatēju... uz sitiena atradu kantori, kurā nomainīja eļļu un filtru, tiku līdz mājām - galvas blīve...

Ja galvas blīve vai pati galva tad zustu dzesēšanas šķidrums.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

smonG rakstīja: vēl jau vari nomainīt eļļu un filtru... paskaties, kas tad notiek...

Laikam tā būs jādara. Nez pirms eļļas maiņas veikt kartera skalošanu vai mainīt tā pat?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Es nestriidos bet manaa praksee ir bijis otraadaak. Kad spiezh ellju dzesee. Tobish eljaa ideaalaa bet tosols ar laiku paliek labi elljains un biezs un vairaak.

Bet nu viss jau var buut. Lai gan parasti taadi balti kraami paraadaas ja auto nau ilgaaku laiku darbinaats - tad pabrauc dienas divas un nav vairs taadu briinumu.

Taados gadiijumos tas ir kondensats kursh vai nu iztvaiko vai nu paliek filtraa.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

drošvien eļļu pirki no rokas un mainīji neautorizētā servīzē.... tagad takš visi cenšas uzvārīties un tavā eļļā bij piespēruši ūdeni....

risinājums... - dzesēšanas šķidruma vietā iepildīt to pašu eļļu, kas motorā

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Vētra ūdens glāzē?

Ja dzes.šķ. iet eļļā, tad pēc uzsilšanas visa eļļa ir balta. Ja antifrīzs nezūd,pagaidām neredzu iemeslu celt paniku un pieņemt kādas aktivitātes.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

Imka rakstīja:

smonG rakstīja: vēl jau vari nomainīt eļļu un filtru... paskaties, kas tad notiek...

Laikam tā būs jādara. Nez pirms eļļas maiņas veikt kartera skalošanu vai mainīt tā pat?

ja tā emulsija eļļā ir tik daudz ka tu uzdod šādu jautājumu, tad vispirms ir jānovērš cēlonis. Pēc tam jāmaina eļļa ar skalošanu.

Varbūt pie vainas tas ka kādu laiku braucu bez tās kartera ventilācijas caurules un tā to eļļu sačakarēju ...sarāva karterī mitrumu. Tagad ventilācijas caurule nomainīta nekāds ūdens nekur netiek un varētu izskalot karteri un nomainīt eļļu - tāda tā doma.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: Vētra ūdens glāzē?

Ja dzes.šķ. iet eļļā, tad pēc uzsilšanas visa eļļa ir balta. Ja antifrīzs nezūd,pagaidām neredzu iemeslu celt paniku un pieņemt kādas aktivitātes.

Visa eļļa nav balta ...izvelkot taustu uz tā ir eļļa brūnā krāsā ar piejaukumu baltu puņķu izskatā. Dzeses šķidrums nezūd, bet uz milimetriem tiešām neesmu mērījis.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: Karteris ir savienots ar atmosfēru jebkurā gadījumā - bija tev truba virsū vai nebija.

Nu paskaties kritisku aci uz to emulsiju. Ja motors silts - arī tad viņa parādās uz tausta?

Iedomājies konstrukciju: Eļļas korķis kuram apakšā piestiprināts tausts t.i. eļļas papildināšana notiek pa to pašu trubu kurā ievietojas eļļas tausts eļļas līmeņa mērīšanai un šī kopējā truba ir pilna ar baltiem puņķiem. Velkot taustu laukā vai bīdot iekšā grūti saprast vai viņš ar tiem puņķiem nosmērējas vekot caur to netīro trubu vai arī tie puņķi ir arī pašā apakšā eļļā. Izvelkot taustu tas ir ar brūnu eļļu un baltiem puņķiem.

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Es jau no eļļām neko nejēdzu, bet man šķiet, ka Tev jāpaņem tīra bļoda vai kāds cits trauks, jāizlaiž tagadējā eļļa no motora un jāizpēta. Ja būs puņķaina, tad sāc ārdīt motoru.

Reģ.: 25.09.2020
0 0 Atbildēt

...sābisti...

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: Esi pēdējā laikā pārsvarā braucis īsos gabalus?

Nu gabali pēdējā laikā nav pārāk gari 15 km no rīta turp un 15 km vakarā atpakaļ. Doma par tās trubas iztīrīšanu ar kaut ko jau bija, bet kā jau minēji bail to kaut ko ielaist karterī tāpēc apslaucīju tikai no augšas cik pirksti sniedzas.

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja:

Yonas rakstīja: Karteris ir savienots ar atmosfēru jebkurā gadījumā - bija tev truba virsū vai nebija.

Nu paskaties kritisku aci uz to emulsiju. Ja motors silts - arī tad viņa parādās uz tausta?

Iedomājies konstrukciju: Eļļas korķis kuram apakšā piestiprināts tausts t.i. eļļas papildināšana notiek pa to pašu trubu kurā ievietojas eļļas tausts eļļas līmeņa mērīšanai un šī kopējā truba ir pilna ar baltiem puņķiem. Velkot taustu laukā vai bīdot iekšā grūti saprast vai viņš ar tiem puņķiem nosmērējas vekot caur to netīro trubu vai arī tie puņķi ir arī pašā apakšā eļļā. Izvelkot taustu tas ir ar brūnu eļļu un baltiem puņķiem.

konstrukcija kā zālespļāvējam..

alfons2 Reģ.: 23.02.2007
0 0 Atbildēt

Vari mainīt galvas blīvi,diezgan droši.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti