bogy rakstīja:
ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.
Paldies!
Spoles veselas un manuāli komutējot to padarīšanu gaiss iepumpēts "spilvenos", ...kādai nedēļai pietiks. Pagaidām tā arī neatradu kurā vietā ir aprāvies kabelis uz kompi, bet šoreiz izskatās, ka tas ir gaisa "nolsaišanas" spolei, jo pati pa sevi tā ir vesela, bet no kompja gala skatoties signāls nepienāk.
Sezona nav tā labākā, lai līstu zem busa, bet ...
..tagad riepas cilvēki nemaina, līdz ar to var pie atsaucīgiem cilvēkiem sarunāt par saprātigu cenu tikai pacelšanu ) un tad jau tur parasti vizuāli var ievērtēt, kur vadi nopuvuši.
Bija līdzīga problēma, bet ar pienākošo (+12V) vadu piekares vadības blokam. Tas bija bojāts. Smadzenes nesaņēma stabīlu spriegumu. Kamēr nestrādā spoles spriegums pietiekošs, kā sāk strādāt tā krītās un sistēma pēc laika nojūdzas. Tā kā vadi iet pa auto apakšu un ar kvalitāti neizceļas, tad iznākums prognozējams. Bojājums bija pie aizmugurējā riteņa. Tur notītajā vadu saikšķī zemākajā punktā bija iekšā pat ūdens. Vada posms tika izņemts ārā ielodēts jauns noslēgts ar termomufēm. Pagaidām viss strādā. Vēl bojājumu var meklēt vietā kur no kopējā vadu saikšķa vadi atdalās uz kompresoru. Mēdzot tur arī nolūst.
Mercedes V-KLASSE pneimo piekare
V-230 pneimatiskā piekare pārstāja darboties. Kompresors dzīvas, abas magnētisko vārstu spoles rudenī uzliktas jaunas. Ziemā noliku ejošu tagad deg sarkanā piekares lampa. Dažreiz izdodas ieslēgt sistēmu, ja sāk strādāt, tad viss kārtībā. Nākošajā rītā sākas viss no gala. Vai ir vērts censties to salabot. Varbūt variet ieteikt kādu servisu vai vienkāršāk pāriet uz atsperēm un atrisināt problēmas uz visiem laikiem. Auto V-230 TD 1996.gads