KurBads rakstīja: Sveiki,
Cik labi un veertiigi ir 96-stie? Piem., sis
www.2dehands.be/... ;auto_merk=49&rubriek=auto_be&start=30
izskataas labs un cena, nu taada arii apmeeram vareetu buut.
KurBads rakstīja: Sveiki,
Cik labi un veertiigi ir 96-stie? Piem., sis
www.2dehands.be/... ;auto_merk=49&rubriek=auto_be&start=30
izskataas labs un cena, nu taada arii apmeeram vareetu buut.
jautaajums arii par to, kas tas 96 vispar ir par zvēru, nav man taads bijis un nav gandriiz nekaada viedokla par to ... tik daudz kaa piesaista vizuaali ...
un konkreetais eksemplars ir 10 gadus staaveejis, BET vinam ir tikai kaut kaadi 30 000 km uz odo ...
KurBads rakstīja: jautaajums arii par to, kas tas 96 vispar ir par zvēru, nav man taads bijis un nav gandriiz nekaada viedokla par to ... tik daudz kaa piesaista vizuaali ...
un konkreetais eksemplars ir 10 gadus staaveejis, BET vinam ir tikai kaut kaadi 30 000 km uz odo ...
V4 Ford motors, 1,5 L, ar apmeram 65 zirgalopiem, labs aperaats, par lietaam, kas jaaskataas labaak vaicaat Normundam, bet pamataa taa ir ruusas esamiiba pakaljeejaas arkaas, amortizatoru atbalsta vietaas, zem paklaajinjiem... vai var pielaist utt.
Ir tikai viena problēma ar tiem 30k - odometrā ir tikai 5 iedaļas Tik pat labi tur var būt 130k, 230k vai 330k. Bet tas būtībā neko nemaina, jo tur nav īpaši daudz kam jukt dēļ kilometrāžas. Un manuprāt no tām bildēm neko nevar pateikt no rūsas pakāpes vai tehniskā stāvokļa. Nu labi, izskatās ka nav redzama vizuālā rūsa. Pārsvarā jau visi auto par līdzīgu cenu ir jājauc ārā un jārestaurē...
nu bet brauksanas un sajuutu zinaa ir veersts par taadu domaat?
Ar c900 nevienu briidi neeesmu nozelojis izveeli ... bet kaa buutu ar 96 ...
KurBads rakstīja: nu bet brauksanas un sajuutu zinaa ir veersts par taadu domaat?
Ar c900 nevienu briidi neeesmu nozelojis izveeli ... bet kaa buutu ar 96 ...
Kā jau antisābists...varu pateikt, ka man tāds ir Un būs, jo patika kaut kas tajā dampī. Atbraucu ar tādu no Zviedrijas, patika braukšana un cilvēku reakcija pa ceļam no Zviedrijas uz prāmja un pilsētās..pat Stokholmā lūrēja, kamēr līdz ostai aizbraucu.
Dex ... paldies par pozitiivu komentaaru! Kaut kam jau tur ir jaabuut tajaa auto ... buutu veerts apskatiits un izbraukt ...
Itkā jau diezgan daudzi atzīst, ka jo sliktāks ceļš, jo labāk 96 iet...
Braukšanas ziņā diezgan atraktīva mašīna, kuru nav problēmas dabūt sānslīdē
turpinām - konkrētais eksemplārs ir stāvējis mierā pēdējos 14 gadus ...
tas nozīmē, ka vinjš nav darbināms un nav iespējams izbraukt pirms braukšanas ...
jautājums kas ir ar šādu stāvēšanu - vai tas nozīmē, ka motors būs pilnīibā jāapārjauc, jāmaina iekšas ... vai arī var mēģināt to iedarbināt nepārjaucot?
tas pats drosi vien attieca uz kaarbu un bremzeem ...
Vai LV arī ir iespejams nopirkt 96 vai tas parasti tomer ir jaasaista ar iegaadi aarzemees?
Buusu pateiciigs par viedokli vai komentariem par motora "atdzīvināšanu".
Paldies!
par kaadu cenu esi gatavs iegaadaaties labu 96???tad arii pateikshu vai ir iespeejams dabuut Latvijaa
nu vienkarsi pasllaik skatos uz topika sakuma noraditajaa linkaa redzamo eksemplaru, kas ir seedejis 14 gads ... 1200EUR, jaapievieno veel pirmaa registreesana kaut kaadi 300 ls un transports uz LV
Varētu būt problēmas ar bremzēm, ka tās nekust nu nekādi un ar to, ka vienkārši nevar piešķilt motoru. Bet no stāvēšanas vien tur itkā nekam trakam nevajadzētu būt. Protams ja būs bijušas arī problēmas ar to mašīnu pirms nolikšanas nost, tad varētu būt trakāk. Pērkot 96 par tādu cenu jārēķinās, ka roku tur tomēr pielikt vajadzēs.
Normāli 96 ar standarta jaudu kārbas tur diezgan labi un nejūk.
Nu jā laikam ka bremzes tādā gadījumā tomēr būtu lietderīgi pārjaukt, bet motoru un kārbu TEORĒTISKI nevajadzētu pārjaukt dēļ stāvēšanas vien. Varbūt, ka sajūgs nestrādās.
paldies par viedokliem ...
biskinj jau man nosit apetiiti tas, ka auto nebrauc, ka ir staavejis un ka nezini, kaadas shaizes tas atklaas veelaak ...
Daniels_Reebuss rakstīja:
KurBads rakstīja: paldies par viedokliem ...
biskinj jau man nosit apetiiti tas, ka auto nebrauc, ka ir staavejis un ka nezini, kaadas shaizes tas atklaas veelaak ...
Tehnika ir tehnika, jebko var izjaukt, iztīrīt, ja ieķēries un lietot normāli.
taisniiba ...
Piektdienis rakstīja:
KurBads rakstīja: turpinām - konkrētais eksemplārs ir stāvējis mierā pēdējos 14 gadus ...
tas nozīmē, ka vinjš nav darbināms un nav iespējams izbraukt pirms braukšanas ...
jautājums kas ir ar šādu stāvēšanu - vai tas nozīmē, ka motors būs pilnīibā jāapārjauc, jāmaina iekšas ... vai arī var mēģināt to iedarbināt nepārjaucot?
tas pats drosi vien attieca uz kaarbu un bremzeem ...
Vai LV arī ir iespejams nopirkt 96 vai tas parasti tomer ir jaasaista ar iegaadi aarzemees?
Buusu pateiciigs par viedokli vai komentariem par motora "atdzīvināšanu".
Paldies!
ja nekljuudos, tad Normunds savu perlamutriigo kjirshu kraasas Santa Klausu tepat tirgo
vairs ne
KurBads rakstīja: turpinām - konkrētais eksemplārs ir stāvējis mierā pēdējos 14 gadus ...
tas nozīmē, ka vinjš nav darbināms un nav iespējams izbraukt pirms braukšanas ...
jautājums kas ir ar šādu stāvēšanu - vai tas nozīmē, ka motors būs pilnīibā jāapārjauc, jāmaina iekšas ... vai arī var mēģināt to iedarbināt nepārjaucot?
tas pats drosi vien attieca uz kaarbu un bremzeem ...
Vai LV arī ir iespejams nopirkt 96 vai tas parasti tomer ir jaasaista ar iegaadi aarzemees?
Buusu pateiciigs par viedokli vai komentariem par motora "atdzīvināšanu".
Paldies!
aizdomiigu dara tas, ka nekur neredz ruusu, ne mazaako, mozh paarkraasots???
aga! pase gan kabataa buus tikai naakamtreshdien, bet nu, vairs nekaadi melni kakji nepaarskries
vispaar jau veel nezinu, kuru dzenaashu pa rallijiem, domaaju, ka iauto lielaako dalju tomeer 9k, bet.... var buut visaadi...
bizenajs rakstīja:
... ir jau ar paarkraasots ... 3 gadus peeec razosanas ... `76 un `79 attieciigi. kaada maarrutka peec - nezinu ...
KurBads rakstīja: ... ir jau ar paarkraasots ... 3 gadus peeec razosanas ... `76 un `79 attieciigi. kaada maarrutka peec - nezinu ...
vo, taa jau te speciem shkjita, ne man, man liidz specam veel taalu, nu ko, mozh ka tomeer bijis sists???
būs jāmaina visi bremžu cilindri, jo ilgu laiku nekustinātai bremžu eļļai izgulsnējas neliels daudzums ūdens, kas nosēžas cilindru spoguļvirsmas apakšā. šie rūsas laukumi ātri deldē manžetes. tas pats attiecas arī hidraulisko sajūgu. sajūga disks būs pieaudzis pie spararata, bet tas ir sīkums. matoram un ganģenei nekādu lielu problēmu nevajadzētu būt. ja nu, vienīgi, kondensāta radīta rūsa uz spoguļvirsmām. visādā ziņā, matora savešana kārtībā ir daudzkārt lētāka kā virsbūves restaurēšana.
o, primo nevaid miris!! suminaac sen neredzeets, nedzirdeets!!
primo rakstīja: būs jāmaina visi bremžu cilindri, jo ilgu laiku nekustinātai bremžu eļļai izgulsnējas neliels daudzums ūdens, kas nosēžas cilindru spoguļvirsmas apakšā. šie rūsas laukumi ātri deldē manžetes. tas pats attiecas arī hidraulisko sajūgu. sajūga disks būs pieaudzis pie spararata, bet tas ir sīkums. matoram un ganģenei nekādu lielu problēmu nevajadzētu būt. ja nu, vienīgi, kondensāta radīta rūsa uz spoguļvirsmām. visādā ziņā, matora savešana kārtībā ir daudzkārt lētāka kā virsbūves restaurēšana.
un ko tad noziimeetu ruusa uz spogulvirsmaam motoraa? vai tas tad nav metams motors vai vismaz pilniibaa paarjaucams motors?
saab 96