Uz bloka var redzēt, CZ, bet cilindrs stipri deltas atgādina. Atceros, vēl CZ bij mopedka, kurai cilindrs bija novietots taisni uz priekšu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz bloka var redzēt, CZ, bet cilindrs stipri deltas atgādina. Atceros, vēl CZ bij mopedka, kurai cilindrs bija novietots taisni uz priekšu.
Roneens rakstīja: Uz bloka var redzēt, CZ, bet cilindrs stipri deltas atgādina. Atceros, vēl CZ bij mopedka, kurai cilindrs bija novietots taisni uz priekšu.
un nevis V-50 ? tjipa
(> V-50
50, tas varētu būt kubatūra.
Ok, un ja nu ir tur V-50, ko tad? Kāda tam nozīme, jeb kas tā savus mutorus apzīmēja?
riga.europe.lv/... jautaajumu naff
опеды — эти удобные, экономичные машины — еще недавно были редкостью в нашей стране. Выпуск их начался в 1961 году, и с тех пор интерес к машине такого типа постоянно возрастает.
Впервые в СССР разработка мопедов была поручена коллективу Рижского завода « Саркана Звайгзне ». Опыта проектирования мопедов у нас не было, а разработать конструкцию, подготовить оснастку и оборудование, отработать технологию надо было в сжатые сроки. В отделе главного конструктора изучались образцы зарубежных мопедов, техническая литература. Группа инженеров побывала в Чехословакии на заводе «Ява». Обсуждались проекты разных вариантов. Наконец был принят на техническом совете и утвержден разработанный конструкторским отделом завода первый проект мопеда, названный «Рига-1».
(IMG:riga.europe.lv/...
Gnoms rakstīja:
nea... tev bij Rīga 16 vai Rīga 22
Ļoti pat iespējams. Tur vispār bija daudz viskautkas no viskautkā - tāds elektromehāniskais konstruktors lieliem puikām!
Ja nemaldos šitam motors saucās Ш-50 (Š-50) un kontaktu aizdedze ar lielo magnētu un ātrumi slēdzās ar roku tikai otrādāk nekā V-50 ...pirmais uz leju otrais uz augšu. Cilindra galvā bija tā dīvainā sprausla ar ko noslāpēt purrrffff Man muterītes brālis arī kā cilvēkam šitādu nodeva mantojumā, bet man protams rokas niezēja pārbūvēt...pirmais ko izdarīju nozāģēju pedāļus jo pedāļi bija pazors ...uzliku mīksto garo beņķi un nodemontēju bagažnieku, apzāģēju dubļusargus un izpūtējam izsitu ķiškas, lukturis arī protams bija lieks Tajās dienās kad izdevās pielaist un kādu kilometru pabraukt biju baigi apmierināts Starp citu kad šitais ieskrējās gāja ātrāk par DELTU jo rati lielāki.
Redz cik daudz var uzzināt par mopēdiem, kādus ražoja manā bērnībā. Lai gan jāatzīst, ka šis man gājis secen. Tieši, ka šādus pie mums ražoja.
Vēl takš smukās VERHOVINA bij. Ar skaitījās laba. Ar tādu tieši mācījos mopēdot ar mopēdu kam divi ātrumi. Sākumā visai sarežģīti sākumskolas audzēknim.
Gnoms rakstīja: ... jamajiem jau bij kikstarteris...
Kikstarteris manam verķim bija gan... Pašā sākumā pat varēja mopēdu palaist ar to verķi - vēlāk jau nu gan nečakarējos, ātrāk un vieglāk bija iestumties!
Nuja, tikai no sākuma VERHOVINA un pēc tam KARPATI. Kas izskatījās līdzigs IŽ PLANETA SPORT, tikai mazāks.
Roneens rakstīja: Nuja, tikai no sākuma VERHOVINA un pēc tam KARPATI. Kas izskatījās līdzigs IŽ PLANETA SPORT, tikai mazāks.
Aha Verhovina bija ar tādu garu tizlu bāku , bet IŽ PLANETA SPORT gan bij zvērs
Imka rakstīja:
Roneens rakstīja: Nuja, tikai no sākuma VERHOVINA un pēc tam KARPATI. Kas izskatījās līdzigs IŽ PLANETA SPORT, tikai mazāks.
Aha Verhovina bija ar tādu garu tizlu bāku , bet IŽ PLANETA SPORT gan bij zvērs
Bij gan zvērs ar vienu cilindru 350kubiki. Čomam (kā jau visiem jaunībā) patika mūžigi "spolēt". līdz vienreiz aizmugurējam ritenim spieķus aprāva. Tā iet, ka laicīgi nepārspieķo.
.... ar veselu sauju dīzītēm...
Rīgai-13 arī bija kikstarteris - uzliec uz pekas, kāju starp spieķiem un iegriez
Tika bieži lietots brīžos, kad pats verķis stāvēja pusizjauktā stāvoklī.
Zilā latgales tīģerāda:
batka rakstīja: Zilā latgales tīģerāda:
gan jau palika paari peec p1mp mai audi cigaar...
Retro mopēds Rīga 1964. gads
Vēlos piedāvāt Retro mopēdu 1964 gads. Ar dokumentiem. Mopēds ejošā kārtībā. Cena pēc vienošanās ( uz vairāksolīšanu ). Šībrīža cena 150 Ls un uz augšu. Varbūt kādam ir interese.