gaaze un benziins

deds Reģ.: 08.12.2006

varbuut kaadam ir bijis - auto eed gaazi un benziinu vienlaiciigi. kas pa vainu var buut? un kuraa vietaa to probleemu risinaat? shodien servisaa pie kompja neko neuzraada. auto ar gaazes iekaartu naak no holandes.

 
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

dzanks rakstīja: Man ar audi ari bija tada problema. Izraadaas ka vnk tur kkaads relejs nenostraadaa un neatsleedz benziinu. Beigaas servisaa tika pienemts vienkaarss leemums, atsleegt benziinu izrubiijot benziina suukni. Operaacija aiznjeema ap 1.5h un izmaksaaja ls 20. Tagad braucu bez probzaam. Taadu lietu man samuhljiija Auto gaaze kas pie Deglava tilta. Cik nopratu tad sad tad taadas lietas meedzot gadiities.

Un saaksies ziema, un skriesi lai liek atpakalj maksaat

jo gaazes reduktors ir jaasilda, un tas sanaak tikai ar benziinu....pie -10 vairs nepielaidiisi, un ja arii palaidiisi, tad aatri vien atvadiisies no taam sabirzusajaam membraanaam, kuras tev naturaali saluuziis

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

dzanks rakstīja: Man ar audi ari bija tada problema. Izraadaas ka vnk tur kkaads relejs nenostraadaa un neatsleedz benziinu. Beigaas servisaa tika pienemts vienkaarss leemums, atsleegt benziinu izrubiijot benziina suukni. Operaacija aiznjeema ap 1.5h un izmaksaaja ls 20. Tagad braucu bez probzaam. Taadu lietu man samuhljiija Auto gaaze kas pie Deglava tilta. Cik nopratu tad sad tad taadas lietas meedzot gadiities.

Un saaksies ziema, un skriesi lai liek atpakalj maksaat

jo gaazes reduktors ir jaasilda, un tas sanaak tikai ar benziinu....pie -10 vairs nepielaidiisi, un ja arii palaidiisi, tad aatri vien atvadiisies no taam sabirzusajaam membraanaam, kuras tev naturaali saluuziis

aaa tu nu gan esi laukjis!!! vinam ielika manualo sledzi kas atsledz sukni, man ari tads bija uz vecaas kupejas.

dzanks Reģ.: 08.09.2004
0 1 Atbildēt

nu ne jau pavisam atsleedza. Vnk braucot uz gaazi normaalos apstaakljos benziina suuknis visu laiku straadaa. Manaa gadiijumaa paarsleedzoties uz gaazi vinjs izsleedzas. Suuknis nestraadaa - benziina nav - taatad braucu 100% uz gaazi. no riita lai pielaistu paarsleedzos uz benziinu liidz ar to iesleedzas suuknis un viss ok.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

tad taa arii vajadzeeja rakstiit... normaali kantori liekot normaalu kaut arii analogo iekaartu ieliek sleedzi benziinam....

bet cik es sapratu, labaak bija, ja suuknis pašī visu laiku, bet atsleedz elektromagneetisko adatu...

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja: A kuraa rezhiimee auto to dara? Kad brauc ar gaazi, vai kad ar benziinu?

Ja gaazes rezhiimaa, tad aciimredzot varbuut neatsleedzas degvielas inzhektori (nemineeji jau kas par auto).

Parasti gaazes rezhiimaa tiek atsleegti inzhektori, bet degvielas suuknis paliek straadaajot, lai nodroshinaatu cirkulaaciju pa trubaam, un lai nekaveejoties buutu iespeejams paariet uz braukshanu ar benziinu, nevis gaidiit kameer suuknis magjistraalee uzsuuknees spiedienu.

Nu vispār tas kāpēc sūknis paliek strādāt nav īsti saistīts ar tevis minēto iemeslu !!! Tur ir pavisam cita fiška kāpēc tas ir jādara!!!

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

bet vai tad tev tam auto rāviens un gaita ir normāla ? Parasti tak, ja vienlaicīgi sajauc gāzi ar beņu auto sāk pat sūdīgāk vilkt utt !

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

man bija savādāka problēma - slēdzis uzrādija ka pārslēdzas iz gāzi ,bet kurināja tālāk ar benzinu pāris diena snevarēju saprast kur paliek benzīns ,kamer aiztaisiju krānu uz balona ciet a auto turpina strādāt

bija nobeidzies pārslēdzējs !!!

deds Reģ.: 08.12.2006
0 0 Atbildēt

nu man ja pareizi esmu izpratis tad abi kopā gāze ar benzīnu nejiet no sākuma iet uz gāzi tad kaut kas atslēdzās un aiziet uz benzīnu nu kaut kā tā

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Kas jauns benzīns/gāze dilemmā? Pieredze, kantori, problēmas utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

ņem dīzeli. Izmaksas tādas pašas, bet paliks vieta bagāžniekā, vai kaut kur citur.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Škodai-Fabijai veiksmīgi turpinu lietot gāzi. Esmu ar gāzi nobraucis 49 tūkst.km un dēļ zemām degvielas izmaksām esmu 280 eiro plusā salīdzinājumā ar situāciju, kāda būtu, ja nebūtu uzstādījis gāzes iekārtu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Kur tev gāzes balons?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 1 Atbildēt

Noteikti klēpī tur.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 1 Atbildēt

Doma ir par vecu sakoptu auto ar labu gāzes iekārtu atslogot divus citus auto no ikdienas braukšanas.

viencexperc. "ņem dīzeli. Izmaksas tādas pašas, bet paliks vieta bagāžniekā, vai kaut kur citur."

Dīzeļa labums un ekonomija sāk stipri mazināties, kad sākas remonti. Veca dīzeļa it sevišķi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Пиздец подокрался незаметно!Gribēju tev pateikt kad tā runāt ar Experc nav vēlams,savus ieteikumus labāk paturēt pie sevis.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ir visādi aprobežoti tipi, kas nemāk domāt plaši. Tādu ir miljoniem, pat miljardiem.

Reiz, senos laikos vectēvs viņam pateica, un viņš domā, ka tā ir vienmēr.

Tāpat, kā te, daudzi visu ASV autobūvi saista tikai ar voijādžeri.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

kāpēc tu domā, ka benzīna turbīna būs lētāka par dīzeļa? Vai Kāpēc tu domā, ka benzīna sprauslas ir krietni letākas par dīzeļa?

kā man apnikusi aprobežoti cilvēki. Viss tavs arguments par dīzeļiem balstās uz veciem auto, vai to ko tev pastāstīja par dīzeļiem vectētiņš.

Salīdzini apkopju izmaksas jaunakiem dīzeļiem un turbinētiem benzīniem. tur starpība remontu izmaksās jau būs minimāla. Jo daudzi aizmirst vai grib nepieminēt to, ka benzīna motori ir ar mazāku resursu, jo to detaļas ir plānākas ( dīzela darbības princips ir spiediens), ātrāk nodilst un bojajas. Tāpat "aizmirsi " pieminēt, ka benzīna motoros ietilpst arī sarežģīta elektronika saistīta ar aizdedzi - dators, svečvadi, augsta sprieguma vadi, sveces, "katuska", utt kas dīzeļiem nav aktuāla.

Bet dzinējiem, kas aprīkoti arī ar gāzes iekārtu, klat jaskaita arī gāzes iekārtas apkalposana un izmaksas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Pietiek muldēt. Reāls piemērs. Jums mīlošais VW-audi.

salīdzināsim desmitgadīga vw benzīnnieka 1,8 aeb un 1,9 dizeļa AGR dzinēju kapitalos remontus.

Abi turbinēti, lai godīgāk.

Kapitālais remonts abiem ir līdzīgs, tikai nedaudz atskiribas.

benzīnam ir 20 ( !!!) vārsti, bet dīzelim 8. benzīna remonts dārgāks, jo sanaks grūtāk remontēt galvu.

pLUS, DĪZELIM GANDRĪZ VISAS DETAĻAS BŪS LĒTĀKAS.

Tāpēc nezinu. Ja tu salīdzini vectēva 86 ā gada dīzeli ar atmosfērisko 86 ā gada motoru, tad ja, bet jo jaunāki motori, jo apkopes izmaksu starpība kļūst mazāka.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tavs aprēķins ir pilnīgi kaķim zem astes, vienkārša iemesla dēļ - KURŠ tiem motoriem taisa kapitālos remontus? Nē nu taisa, jā - vīlētāji - bet viņiem ir dziļi pie dirsas ka jāizdod bik vairāk naudas tur, kur gala rezultāts ir 400-500 zs un motors, kurš nikni rēcot uzrauj mašīnu līdz 300 kmph - jo ķīselis tur vienkārši nav variants. Visi pārējie par pārsimts eirām nopērk citu motora kluci, ja kaut kas smags, vai nedaudz virspusēji pārlasa, ja kas vieglāks. Pie tam, tik jaunām mašīnām reti tur kas vēl ir noticis - nu ķīseļiem vienīgi reizēm aizlido siksnas, saliecot vārstus un varbūt vēl salauž sadaleni.

Parasti saistošākas ir barošanas sistēmas daļas, bet tās tu kaut kā pamanījies izlaist... AGR, cik skatos, laikam vēl ir ar sūkni - nu tad vienai sprauslai smidzinātājs varētu būt 50-70 eiras + vēl viņu nomainīt, un kādu 20 gadu vecumā tas punkts varētu iestāties - 1.8T tas nav saistoši, tās benzīna sprauslas pārdzīvos pašu motoru, ja nu vienīgi ja cels jaudu un vajadzēs ielikt lielākas sprauslas... Un kad ķīselim 20-25 gadu vecumā izļurkās plunžeri - cits plunžeris vai cits šrota sūknis maksās tikpat, ja ne vairāk, kā benzīnniekam jauns degvielas sūknis. Jā, benzīnniekam ir aizdedzes sveces, bet nemaksā tās kosmosu un nemaz tik bieži nav jāmaina - toties dīzelim ir kvēlsveces, kurās mēdz izbeigties, un pēc tam reizēm atklājas ka nevar izskrūvēt...

Vēl tu savādā kārtā paņēmi tieši divus deviņesmito beigu motorus - varēji paņemt piecus gadus jaunākus - apmēram tādu pašu 1.8T un 1.9 PD TDI, bet nu tad nevarētu apgalvot "jo jaunāki motori, jo apkopes izmaksu starpība kļūst mazāka", jo ja benzīnniekam cipari nemainītos, tad dīzelim nāktu klāt vēl vairākus simtus eiru gabalā vērtas sprauslas... Un vēl savādā kārtā tu paņēmi divus turbiķus, piemirstot ka benzīnniekam turbīna ir ekstra, bet ķīselim nepieciešamība [savādāk vispār kaulus pavilkt nespēj] - bet nu jā, tad tur pret ķīseli nostāties varētu ne tikai 1.8 20v, bet arī EA827 sērijas 2.0 8v, principā astoņdesmito gadu dizains ar atbilstošām detaļu cenām.

Vēl tu piemirsi to sīkumu ka ķīselis degvielas izmaksās gāzes plītij līdzi tur tikai ar zagtu vai agroķīseli bākā...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Dīzelis izturīgāks? Nu nez, Subaru Forester pārlūzt kloķene, pat normāli braucot, nav tur nekāda rezerve.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka japānis, un subārs tikko tik to savu boksera ķīseli ir palaidis ražošanā, tāpēc vēl nav precīzi atkosts, cik daudz metāla kādā formā jābūt lai 10 gadus novilktu, bet nekā lieka nebūtu, un rezerves arī ne. Tikmēr fofāgens spiež no saviem 2.0 klak klak arvien vairāk laukā, bet mehāniski visdrīzāk neizmaina neko, vai izmaina sīkumus, jo pats dizains ir pietiekoši izturīgs - protams, kā jau šī gadsimta veidojumiem, arī tur ir vājie punkti, bet tie nav pašā kloķa-klaņa mehānismā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 1 Atbildēt

Ko ir jādzer, lai brīvdienā, nakts vidū taisītu kapitālo remontu uzreiz diviem dzinējiem?

No manas pieredzes, benzīna motoru ir jāmāk salauzt, kamēr dīzelis pats lūzt.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Stāsts ir par reāli vecu auto. 20 gadi. Ejošu, cinkotu, praktiski nerūsējušu, ar ejošu benzīna motoru un funkcionējošu gāzes iekārtu, kurai gāzes kantorī jāpaskatās apkope.

Auto funkcija būs gadus 2-3-4 atslogot un dublēt vecu "lauku" mašīnu no lauku braucieniem un apmēram uz pusi atslogot jaunāku auto no "pilsētas" braucieniem, jo tam vēl kaut kāds zolīdums ir palicis. Ērtības un plašums arī ir.

Vecu dīzeli par 3k un remontu par apmēram tikpat kaut kā negribējās. Reāls piemērs no dzīves. Tas gan bija džips, bet nu par dārgu tas prieks.

cl7lv Reģ.: 04.11.2016
3 0 Atbildēt

2005-2010. gada dīzeļiem, Hondām, BMW, .., sprauslas mainīt maksās pāri 1000e, un tas var pienākt negaidīti vienā dienā, kvēlsvece arī var negaidīti vienā dienā nesildīt. Dīzeļa motoriem nereti nāk divmasu spararati, kas maksā arī 700+eur, benzīnam biežāk ir parastie.

Benzīnam sprauslas ilgi dzīvo, sveces maina ik pēc 20-40k km, un ja nemaina vnk. zūd jauda. Benzīna motoram nav īsti nekas tāds, kas negaidīti, regulāri mēdz nobirt par 1500 eur. Nezinu cik cilvēkiem stāv tādi brīvie līdzekļi, cik nav dzirdēti gadījumi, ka jāņem kredīts, lai salabotu savu dīzeli. Tāpēc izvēlos benzīnu/gāzi.

Ja salīdzina līdzīgas jaudas un gadu - dīzelis tērēs degvielu (teiksim 1.9 tdi) pilsētā 7eur/100km (ja dīzelis maksā 1e litrā), gāze 2.0l benzīna motoram maksās pie patēriņa 11L būs ~5,50e/100km.

Gāzes apkope ik pa 10k km, maksā ~30eur.

Un svarīgākais - benzīna motora skaņa, pilnīgi cita kategorija, benzīna smarža man arī patīk, dīzeļa smaku ciest nevaru. Un tie nokvēpušie bamperi dīzeļa mašīnām, vispār lieliski.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Šobrīd savā eirotripā pirmo reizi saskaros ar grūtībām dabūt LPG... Austrijā... Polijā, Čehijā nekādu problēmu, maksā plus mīnus tikpat, cik pie mums, staciju daudz... Austrijā jau kādu gabalu nācās pabraukt uz benzīnu... pa lielam, tikai lielo pilsētu apkārtnē un nost no šosejām. Pirmo reizi dabūju kaut kādā Piezalcburgas miestā, bet cena... 65 eirocenti. Otro reizi vakar vakarā pie Itālijas robežas Shellā (pirmo reizi redzu, ka Shellā tirgo gāzi), bet cena... 0.739 eUro!!! qbas stacijas nācās meklēt ar mylpg.eu palīdzību... šodien plānojas caur Slovēniju maukt tālāk uz Horvātiju... redzēs, kā tur būs.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Horvātijā gāze ir. Vismaz - bija kad es tur ar savu auto biju aizkūlies.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 6 Atbildēt

GB12 rakstīja: Šobrīd savā eirotripā pirmo reizi saskaros ar grūtībām dabūt LPG... Austrijā... Polijā, Čehijā nekādu problēmu, maksā plus mīnus tikpat, cik pie mums, staciju daudz... Austrijā jau kādu gabalu nācās pabraukt uz benzīnu... pa lielam, tikai lielo pilsētu apkārtnē un nost no šosejām. Pirmo reizi dabūju kaut kādā Piezalcburgas miestā, bet cena... 65 eirocenti. Otro reizi vakar vakarā pie Itālijas robežas Shellā (pirmo reizi redzu, ka Shellā tirgo gāzi), bet cena... 0.739 eUro!!! qbas stacijas nācās meklēt ar mylpg.eu palīdzību... šodien plānojas caur Slovēniju maukt tālāk uz Horvātiju... redzēs, kā tur būs.

Eiropā grūti atrast arī ogles priekš automašīnām. Es domāju, ka nākošo auto pirksi ar tvaika dzinēju, jo tas ir vēl ekonomiskāks par gāzi. Latvijā ogles var nopirkt viegli, bet braucot uz Eiropu, vari ņemt līdzi piekabi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Kā tu domā,šitie brekši zin ko nozīmē vārds - šoferis?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Šobrīd savā eirotripā pirmo reizi saskaros ar grūtībām dabūt LPG... Austrijā... Polijā, Čehijā nekādu problēmu, maksā plus mīnus tikpat, cik pie mums, staciju daudz... Austrijā jau kādu gabalu nācās pabraukt uz benzīnu... pa lielam, tikai lielo pilsētu apkārtnē un nost no šosejām. Pirmo reizi dabūju kaut kādā Piezalcburgas miestā, bet cena... 65 eirocenti. Otro reizi vakar vakarā pie Itālijas robežas Shellā (pirmo reizi redzu, ka Shellā tirgo gāzi), bet cena... 0.739 eUro!!! qbas stacijas nācās meklēt ar mylpg.eu palīdzību... šodien plānojas caur Slovēniju maukt tālāk uz Horvātiju... redzēs, kā tur būs.

Austrija principā vienīgā tāda (maz) LPG valsts. Horvātijā - ir teju visur.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Jauna dīzeļa braukšanas ērtības un ekonomiju, kamēr tur viss darbojas protu novērtēt.

Taču vecākam auto laikam tomēr benzīns ar gāzi būs labākais risinājums. Pie tam vecākiem auto nav tik daudz visādu uzlabojumu un jaunievedumu un tos ir salīdzinoši vienkāršāk remontēt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

GB12 rakstīja: Šobrīd savā eirotripā pirmo reizi saskaros ar grūtībām dabūt LPG... Austrijā... Polijā, Čehijā nekādu problēmu, maksā plus mīnus tikpat, cik pie mums, staciju daudz... Austrijā jau kādu gabalu nācās pabraukt uz benzīnu... pa lielam, tikai lielo pilsētu apkārtnē un nost no šosejām. Pirmo reizi dabūju kaut kādā Piezalcburgas miestā, bet cena... 65 eirocenti. Otro reizi vakar vakarā pie Itālijas robežas Shellā (pirmo reizi redzu, ka Shellā tirgo gāzi), bet cena... 0.739 eUro!!! qbas stacijas nācās meklēt ar mylpg.eu palīdzību... šodien plānojas caur Slovēniju maukt tālāk uz Horvātiju... redzēs, kā tur būs.

Austrija principā vienīgā tāda (maz) LPG valsts. Horvātijā - ir teju visur.

Tā arī bija - nebija problēmu ne Slovēnijā, ne Horvātijā, ne Melnkalnē, ne Bosnijā. Mazāk bija Ungārijā. Cenas - SLO, HR - ap 0.65 euro, Melnkalnē - visur 0.55 (viņiem kaut kāda valsts to regulē, vai?). Vislētākā gāze bija Bosnijā - vidēji ap 0.40-045, bet vienā vietā redzēju pat par 0.30... nošokēja Ungārija. Bāņa malā teju visur 0.75 līdz 0.80... nu jā, pabraucot dziļāk un pilsētās lētāk - ap 0.65... Kopā norullēju tieši 5850 km, no tiem kādus 150-200 ar benzīnu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti