Pacurat aizgaaja
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc manas saprašanas agresors ir arī tas, kas pa kreiso malējo joslu brauc lēnāk nekā pa labo joslu braucošie.
Tādus tiešām var pārmācīt tikai vecias triks ar straujo bremzēšanu priekšā un pēc tam strauju pāatrināšanos.
Pēc pieredzes, 99 % gadījumu agresors pārvācas uz labo joslu, ja ne pat apstājas ceļa malā lai pačurātu, padomātu vai dajebko citu izdarītu
Es arī, ja braucu uz 95 km/h, tad pa labo joslu, ja kādu apsteidzu, tā tūlīt atpakaļ labajā joslā.
nakujators rakstīja:
DM rakstīja:Agresija ir tad, kad tu brauc savā iecerētajā virzienā, kaut vai ar saviem iemīļotajiem 130km/h, bet viens agresors Tev nogriež ceļu, tā ka Tev strauji jābremzē.
nu tipa tā, ceru ka mans domu gājiens ir skaidrs.
Pļa man šitā vienreiz bija, tik ātrums kādi 160km/h.
Krupis sranijs,...
Žēl, ka nebija ar ko šaut,...
Samīzās un nākamajā tuvējā nogriezās,...
Tas "Agresors" piebraucot pie krusta un uzmetot acis uz tuvojošos auto konstatēja, ka tu vēl esi tālu. Viņš vēl paspēs izlīst un ieskrieties. (Pieņemsim ka braucot ar atļauto ātrumu līdz tam krustam ir 5.sec ko braukt) Tu tur ieradies pēc 2,5.sec
Starp citu. Cilvēks nevar noteik auto ātrumu kurš tuvojās, ja viņu nedzird.
uge rakstīja:
Starp citu. Cilvēks nevar noteik auto ātrumu kurš tuvojās, ja viņu nedzird.
Var gan noteikt arī uz aci. Protams, ka ne tik precīzi ar kļūdas koeficientu 5-7 km/h kā CP, bet aptuvenu ātrumu var noteikt, lai izvērtētu iespējas veikt manevru tā, lai otram nepatraucētu.
uge rakstīja:
nakujators rakstīja:
DM rakstīja:Agresija ir tad, kad tu brauc savā iecerētajā virzienā, kaut vai ar saviem iemīļotajiem 130km/h, bet viens agresors Tev nogriež ceļu, tā ka Tev strauji jābremzē.
nu tipa tā, ceru ka mans domu gājiens ir skaidrs.
Pļa man šitā vienreiz bija, tik ātrums kādi 160km/h.
Krupis sranijs,...
Žēl, ka nebija ar ko šaut,...
Samīzās un nākamajā tuvējā nogriezās,...
Tas "Agresors" piebraucot pie krusta un uzmetot acis uz tuvojošos auto konstatēja, ka tu vēl esi tālu. Viņš vēl paspēs izlīst un ieskrieties. (Pieņemsim ka braucot ar atļauto ātrumu līdz tam krustam ir 5.sec ko braukt) Tu tur ieradies pēc 2,5.sec
Starp citu. Cilvēks nevar noteik auto ātrumu kurš tuvojās, ja viņu nedzird.
Tas praiderasts tak stāvēja sekundes piecas un lūrēja,...
Pilnīgs ānuss,...
Tak redz, ka subārs no kalna lido, pļa,...
Tak nē, viņam ar savu srano audaku man jāizliek priekšā,...
Tas pat vairs nebija agresors,... Tas bij ekstrēms orgānu donors,...
Un mašīnā gan sieva, gan bērni,...
Ar kuru galu cilvēki mēdz domāt???
nomiks rakstīja: Pēc manas saprašanas agresors ir arī tas, kas pa kreiso malējo joslu brauc lēnāk nekā pa labo joslu braucošie.
Tādus tiešām var pārmācīt tikai vecias triks ar straujo bremzēšanu priekšā un pēc tam strauju pāatrināšanos.
Pēc pieredzes, 99 % gadījumu agresors pārvācas uz labo joslu, ja ne pat apstājas ceļa malā lai pačurātu, padomātu vai dajebko citu izdarītu
Es arī, ja braucu uz 95 km/h, tad pa labo joslu, ja kādu apsteidzu, tā tūlīt atpakaļ labajā joslā.
Tas, ka lēnāk, pofig,...
Bet ja plūsmas ātrumā, tad gan vairs nav pofig!
Tak kā lai tos šmurguļus apdzen?
nu jā, plūsmas ātrumā arī tizli. Ir gadījies, ka esi iespundēts no visām pusēm.
nomiks rakstīja: Pēc manas saprašanas agresors ir arī tas, kas pa kreiso malējo joslu brauc lēnāk nekā pa labo joslu braucošie.
Tādus tiešām var pārmācīt tikai vecias triks ar straujo bremzēšanu priekšā un pēc tam strauju pāatrināšanos.
Pēc pieredzes, 99 % gadījumu agresors pārvācas uz labo joslu, ja ne pat apstājas ceļa malā lai pačurātu, padomātu vai dajebko citu izdarītu
Es arī, ja braucu uz 95 km/h, tad pa labo joslu, ja kādu apsteidzu, tā tūlīt atpakaļ labajā joslā.
Nu gan tu mani nobiedeeji
Starp citu. Cilvēks nevar noteik auto ātrumu kurš tuvojās, ja viņu nedzird.
var, tiaki ja dienu ieprieks pa televisoru parada
nomiks rakstīja: nu jā, plūsmas ātrumā arī tizli. Ir gadījies, ka esi iespundēts no visām pusēm.
Es spraucos, pofig, kaut vai metrs uz katru pusi ir. Tāpat visi kā likums sabremzējas,...
Un tad nikni dzenas pakaļ
Baigie dzinēji
Iespiežu grīdā, kad apnīk un jau aiz apvāršņa kuli kasu
vot vajag mums luxoforus saprogrammēt kā skandināvijā - tur viss notiek ātri ...
1 krustojumā vispār bij tā - braucu, iedegas zaļais (čerez dzelteno, bet dzeltenais tur pat pussekundi nedega)
Apstājos ...
Doma, ka ir sarkanais un sāku vandīties pa GPSu ...
Te pamanu, ka rubās jau dzeltenais es no GPSa nost un liek robā un sāk braukt ... Nu principā kurstojuma beigās, ka d vēl nebiju ticis pāri, jau atkal slēdzās uz sarkano (čerez dzelteno)
Šādi luxofori mūsējos degunu revidētājus ātri izmācītu ... kad nostāvētu viens pats pie luxofora, tad saprastu kas jādara un ka tūļāties nedrīkt ...
Kad es vēl strādāju tajā galā (Grostonas iela) un katru dienu braucu mājup pa krastmalu, šajā krustā turpināju kustību pa labi caur DUS`u un tad pie Pētersalas ielas griezos riņķī. Laika ekonomija samērā maza, vien sūda 5 minūtes (lai gan tas ir dažkārt gana daudz), taču atrodies kustībā, nevis dirni tajā kreisajā taisni braucošajā joslā. Ja arī pretējā virzienā uz Ganību dambja iestrēdzis viss - tad pa Pētersalas, Katrīnas dambi, Eksporta ielu. Reiz man kaut kas jautāja - vai man neapnīk diendienā tur to līkumiņu braukt? Nē, neapnīk. Vienkārši esmu no tiem tipiem, kuriem sirdsapziņa neļauj kaut kur līst kur nevajag. Pat tad, ja tur iespraucies pirms kāda, kurš nav laikā ieštepselējis robu un it kā nepatraucē - viņš taču rēķināja, ka pie nākamā zaļā tiks pāri, bet tevis dēļ nepaspēs. Tavā virzienā lido negatīva enerģija, no kuras ir taču tik viegli izvairīties.
nakujators rakstīja:
nomiks rakstīja:
nakujators rakstīja:
P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?
Mjā... varbūt jūties vēl arī kā savādāk? Piemēram, ka Tev ir ļauts cilvēkus nogalināt un apzagt? Domu uzķēri? Karoč parādi izziņu, ka TAVA "jūtos drošāk" ir pamatota, nevis nepamatoti pāspārliecināta nenobrieduša prāta iedomas
edijz rakstīja: Vienkārši esmu no tiem tipiem, kuriem sirdsapziņa neļauj kaut kur līst kur nevajag. Pat tad, ja tur iespraucies pirms kāda, kurš nav laikā ieštepselējis robu un it kā nepatraucē - viņš taču rēķināja, ka pie nākamā zaļā tiks pāri, bet tevis dēļ nepaspēs. Tavā virzienā lido negatīva enerģija, no kuras ir taču tik viegli izvairīties.
principā piekrītu, bet gadās arī tā, ka Tu brauc, Tev priekšā kuļas kāds lēnais, Tu redzi, ka dēļ viņa netiksi uz priekšu pāri krustam, tad es gan mēdzu laiku pa laikam spiest grīdā un iet garām tādiem... ja jau sēņo, tad lai sēņo, bet es tieku vairākus luksoforus uz piekšu vienā rāvienā, nevis palieku vairākus krustojumus iepriekš.
MN12 rakstīja:
nakujators rakstīja:
nomiks rakstīja:
nakujators rakstīja:
P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?
Mjā... varbūt jūties vēl arī kā savādāk? Piemēram, ka Tev ir ļauts cilvēkus nogalināt un apzagt? Domu uzķēri? Karoč parādi izziņu, ka TAVA "jūtos drošāk" ir pamatota, nevis nepamatoti pāspārliecināta nenobrieduša prāta iedomas
Redz es pārvietojos ar tādu ļoti ekselentu mašīnu kā subaru Ja esi braucis sapratīsi, ja ne - tad nav lemts.
Tad lūk - braukt ar to uz 130 ir nečevo, tb ātrumu vispāt nejūt ( esmu braucis ar daudzām citām mašīnām, bet neviena cita man tādu drošības sajūtu nerada, arī 4x4 nav mazsvarīgi ). Uz 130 reti kāds aiziet garām. Toties ar 130+ es bez mierīgi vairumam eju garām - ātrāk pabeidzu apdzīšanas manevru un neradu kaukādas avārijas situācijas. Ja ļoti vajag, iespiežu grīdā un pēc ~3/4sekundēm jau 160 un vairāk.
Purnā nevienam neskrienu, pret kalnu un līkumos nedzenu. Daru to tad, ja redzu, ka 100punkti droši. Varu arī 5km uz 90 pavilkties, no tā nemirst. Var braukt ātri, bet vajag to darīt ar prātu! Tā arī visa matemātika!
Kas tev bija - autbeks? Tad tā varētu būt, bet ar prastajām imprezām gan nevarētu teikt, ka virs 120 ir bauda braukt - ne jau dēļ tā, ka nevāktos, bet dēļ trokšņa un iebrauktām risēm.
Graberis rakstīja: Kas tev bija - autbeks? Tad tā varētu būt, bet ar prastajām imprezām gan nevarētu teikt, ka virs 120 ir bauda braukt - ne jau dēļ tā, ka nevāktos, bet dēļ trokšņa un iebrauktām risēm.
Ar prezi arī braukts uz 160 un vairāk,...
Ļoti stabila viņa patiesībā, klusa gan īsti ne, bet arī atkarīgs no modeļa. Katrā ziņā ar kādu FWD vai RWD es tā neatļautos braukt
CP ar točiku uz ganibu d. / hanzas krust
Visu cieņu inspektoram, kas vakar strādāja uz Hanzas un Ganibu dambja ielu krusta.
Tur CPisti regulāri atrodas un ar slēpto metodi ķer tos, kas no labās joslas turpina kustību taisni, pārkāpjot zīmi "tikai pa labi".
Vakar pirmo reizi redēju, ka inspektors strādā pilnā sparā, jo vienā rokā kā pierasts viņam ir rācija, ar ko paziņot par pārkāpēju, bet otrā rokā inspektors turējā digitālo tofoaparātu un centās nofočēt tos auto, kas veica aizliegtos manevrus!
Ja jau viņi tā dara, tad laikam *.JPGi tagad ir pierādījumi![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)