SAAB Bio

snow Reģ.: 03.05.2002

Vai kads jau nomeginajis ?

 
1 2
KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

testa braucienā ar BioPower, kas gan tajā brīdī bija pildīts ar parastu degvielu un uzvedās kā parasts saab`s ... bio dodot + 30 hp

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: Vai kads jau nomeginajis ?

A ko tur meginat? Normals auto, bet bezjedzigs, ja nav pieejama biodegviela (ka piemeram LV)

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jau pamazām sāk kļūt pieejama... Re, ka statoils vienu krānu atvēris... Cerams, ka tas ir tikai laika jautājums, kad to krānu saradīsies vairāk.

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Atvainojiet,laikam nebūs pa tēmu(domājams laikam Bioetanols-E85), bet ar Biodīzeli(RME 100%) 9-5wagon 3.0Tid iet- pat ļoti labi. Degvielas patēriņs jau kādu laiku stāv uz 8,3l/100km.

Bet interesanti kurā Statoil ir nopērkams E-85? Man te paziņas taujā.

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

viena pazistama pop autozhurnala rakstits, ka nupat bus Kr.Valdemara Statoila.

vnk interesanti ka auto ripo no spirta barojoties, kada dinamika, paterinsh.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja: Atvainojiet,laikam nebūs pa tēmu(domājams laikam Bioetanols-E85), bet ar Biodīzeli(RME 100%) 9-5wagon 3.0Tid iet- pat ļoti labi. Degvielas patēriņs jau kādu laiku stāv uz 8,3l/100km.

Bet interesanti kurā Statoil ir nopērkams E-85? Man te paziņas taujā.

Hmm... cik ilgi jau brauc ar bio? Un vai kaut ko mainiji, pirms saki? Paterins ar klasisko dizeli gan man nedaudz mazaks sanak - videji ~8.0 Kautka nav isti drosmes meginat, zinot, ka tas Isuzu tapat ir gana kaprizs.

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Daniliano rakstīja: Atvainojiet,laikam nebūs pa tēmu(domājams laikam Bioetanols-E85), bet ar Biodīzeli(RME 100%) 9-5wagon 3.0Tid iet- pat ļoti labi. Degvielas patēriņs jau kādu laiku stāv uz 8,3l/100km.

Bet interesanti kurā Statoil ir nopērkams E-85? Man te paziņas taujā.

Hmm... cik ilgi jau brauc ar bio? Un vai kaut ko mainiji, pirms saki? Paterins ar klasisko dizeli gan man nedaudz mazaks sanak - videji ~8.0 Kautka nav isti drosmes meginat, zinot, ka tas Isuzu tapat ir gana kaprizs.

Kad vel bija E&S vini kategoriski neieteica liet biodieseli. Nav piemerotas shlaucinas, degvielas suknis !

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

snow rakstīja:

Seene rakstīja:

Daniliano rakstīja: Atvainojiet,laikam nebūs pa tēmu(domājams laikam Bioetanols-E85), bet ar Biodīzeli(RME 100%) 9-5wagon 3.0Tid iet- pat ļoti labi. Degvielas patēriņs jau kādu laiku stāv uz 8,3l/100km.

Bet interesanti kurā Statoil ir nopērkams E-85? Man te paziņas taujā.

Hmm... cik ilgi jau brauc ar bio? Un vai kaut ko mainiji, pirms saki? Paterins ar klasisko dizeli gan man nedaudz mazaks sanak - videji ~8.0 Kautka nav isti drosmes meginat, zinot, ka tas Isuzu tapat ir gana kaprizs.

Kad vel bija E&S vini kategoriski neieteica liet biodieseli. Nav piemerotas shlaucinas, degvielas suknis !

Jāsāk ar to ka manuālā par lietošanu nekas nav teikts ka NEVAR lietot Biodīzeli. Ņemot vērā, ka 4 gadus jau dien dienā lietoju Bio ir pietiekami liela pārliecība par šī produkta nekaitīgumu motoram. Par SAAB dīzeli-neesmu baigais dīzeļu spečuks, bet noņemot no motora to smuko plastmasas vāku, degvielas padevei un aizvadīšanai neatradu nevienu šļauciņu-viss no metāla. Takā šeit problēmas nesaskatu. Arī sūkni tā klasiskā izpratnē nekur nesazīmēju, laikam kaut kur noslēpts(varbūt pat elektriskais).

Lietoju kādu 1,5 mēneši,nobraucis 11 000km. "Poljot normalnij"

Plānoju kādus pārus gadus braukt ar šo mašīnīti.Noteikti padalīšos ar viedokļiem un ķibelēm(ja būs) lietojot BIOdīzeli.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Kaut kur izlasīju, ka vienas tonnas biodegvielas saražošanai jāsadedzina vienu tonnu naftas.

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

Dorisa - stāvēji klāt un rēķināji? kārtējais mīts pamuļķai tautai

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja: Dorisa - stāvēji klāt un rēķināji? kārtējais mīts pamuļķai tautai

Ja tu pats nebūtu pamuļķis, tad mācētu izlasīt ka es neesmu stāvējis klāt un rēķinājis. Īpaši apdāvinātiem atkārtoju vēlreiz - kaut kur lasīju.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja:

juuzveris rakstīja: Dorisa - stāvēji klāt un rēķināji? kārtējais mīts pamuļķai tautai

Ja tu pats nebūtu pamuļķis, tad mācētu izlasīt ka es neesmu stāvējis klāt un rēķinājis. Īpaši apdāvinātiem atkārtoju vēlreiz - kaut kur lasīju.

es arii lasiiju, ka iisteniibaa vienam litram bio buutu jaamaksaa vismaz paari par eiro litraa, lai atmaksaatos....

taapat tas lauks ir jaaar, jaacee, jaameeslo utt....izmaksas mezhoniigas...nu un veel paarstraade...vispaar....

un kursh te teica, ka jauda pieaugot vai tas ir iespeejamsman skjiet, ka nee...

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

hammers rakstīja: Kaut kur lasiiju , ka te vajadzeetu iztikt bez spama un personiigiem apvainojumiem ...

Nu tad izdzēs apvainojumu par pamuļķo tautu.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: Vai kads jau nomeginajis ?

Tagad par topika tēmu:

neesmu nomēģinājis, bet esmu sastapis uz ceļa "mēģinātāju", par ko esmu informējis Es tevi redzu topikā.

ceru, ka tas mēģinātājs šeit neatklāsies, jo par savu braukšanas stilu ir pelnījis ar beisboleni pa fizionomiju. Pie tam - no daudziem normāliem braucējiem.

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja:

Dorisa rakstīja:

juuzveris rakstīja: Dorisa - stāvēji klāt un rēķināji? kārtējais mīts pamuļķai tautai

Ja tu pats nebūtu pamuļķis, tad mācētu izlasīt ka es neesmu stāvējis klāt un rēķinājis. Īpaši apdāvinātiem atkārtoju vēlreiz - kaut kur lasīju.

es arii lasiiju, ka iisteniibaa vienam litram bio buutu jaamaksaa vismaz paari par eiro litraa, lai atmaksaatos....

taapat tas lauks ir jaaar, jaacee, jaameeslo utt....izmaksas mezhoniigas...nu un veel paarstraade...vispaar....

un kursh te teica, ka jauda pieaugot vai tas ir iespeejamsman skjiet, ka nee...

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja:

un kursh te teica, ka jauda pieaugot vai tas ir iespeejamsman skjiet, ka nee...

runāju par 9-5 bioPower, t.i., 2,0t, kas barots ar E-95 dod 150hp, bet tai pašā laikā ar E-85 dod 180hp

konkrētāka info šeit:

www.saab.com/...

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja:

Dorisa rakstīja:

juuzveris rakstīja: Dorisa - stāvēji klāt un rēķināji? kārtējais mīts pamuļķai tautai

Ja tu pats nebūtu pamuļķis, tad mācētu izlasīt ka es neesmu stāvējis klāt un rēķinājis. Īpaši apdāvinātiem atkārtoju vēlreiz - kaut kur lasīju.

es arii lasiiju, ka iisteniibaa vienam litram bio buutu jaamaksaa vismaz paari par eiro litraa, lai atmaksaatos....

taapat tas lauks ir jaaar, jaacee, jaameeslo utt....izmaksas mezhoniigas...nu un veel paarstraade...vispaar....

un kursh te teica, ka jauda pieaugot vai tas ir iespeejamsman skjiet, ka nee...

Bet saražot Bio jau arī maksā ap eiro. Valsts ar atbalstu(dotācijas) ražotājam dod iespēju mums pirkt šo degvielu krietni lētāk kā fosīlo.Tikai ar visu to kaut kā tā lieta nekādi neieietās?

Par jaudas zudumu-kādi procenti 3 zemāka tomēr ir(siltumspēja šai degvielai ir zemāka ka fosīlajam).Bet uz 3.0 litru dzinēju to tikpāt kā nejūt.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

es kaut kad skatijos pa diskaverii...

amazones dzungljos aug kaada riekstu koku suga....dikti audzeliigs un visaadi citaadi labs koks...un taa elja no rieksta (apm 50 % svara) deg taa ka nemetaas...principaa varot pa taisno liet ieksaa baakaa, un ne ar ko daudz neatskjiras no ibiodiizelja....nemaz nerunaajot par ekologjisko situaaciju, ko uzlabotu koku staadiisana...

2 kurbads...

sanaak jau brauksana ar metanolu (spirtu), bet vai esi drošs, ka tur nav maarketinga triks-kkaads performance čips iešuuts vai kaalai taa kulba kusteetos tikai un vieniigi tas E-85 dod tos zirgus klaat

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja:

... bet vai esi drošs, ka tur nav maarketinga triks-kkaads performance čips iešuuts vai kaalai taa kulba kusteetos tikai un vieniigi tas E-85 dod tos zirgus klaat

nezinu, kas kur iešūts, bet parastais 2,0 zemspiediena turbo motors ar 95.-kto bendzu attīsta tam normāli paredzētos 150hp, kamēr tas pats motors ar bio attīsta 180 ... manā saprašānā triks slēpjas tajā, ka biodegvielai ir augstāks oktānskaitlis, līdz ar to ar šo degvielu motora detonēšana iespējama daudz vēlāk nekā ar E-95, kas, attiecīgi, ļauj SAAB motora vadības blokam atļaut celt turbo spiedienu augstāk maksimāli izmantojot degvielas augsto oktānskaitli ...

Jau kopš 80.to gadu vidus ieviestā SAAB APC sistēma ļauj regulēt turbīnas spiedienu (un attiecīgi arī hp) atkarībā no degvielas kvalitātes. Tā klausās motora detonāciju un ļauj celt ieplūdes spiedienu līdz notiek detonācija. Jo labāks benzīns, jo vēlāk detonē, jo augstāks turbo spiediens un vairāk zirgu ...

Tieši ar šo, tam laikam unikālo sistēmu, SAABs spēja no relatīvi neliela tilpuma motora ar turbīnas palīdzību "izžmiegt" maksimālu jaudu un saprātīgu patēriņu. Tajā pat laikā turbo motriem bez šādas advancētas detonācijas monitoringa/aizsardzības sistēmas turbīnas spiediens bija drauds un drošības nolūkos to nevarēja celt pārāk augstu un bija nepieciešams atstāt noteiktu "drošības rezervi" ierobežojot spiedienu vai darbinot motoru tikai ar augstākās kvalitātes degvielu ...

ar biodīzeli laikam ir savādāk

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

bet spirtam ir mazaaka kaloritaate imho..taapat kaa gaazei...

un oktaanskaitlis abiem 2 paari pa 100

tad jau ar gaazi arii buutu jaaiet lopaa...

es saprotu, ka E85 ir 9 daljas benziina, un 1 dalja spirta...ne jau tiiru spirtu kurina...

Jau kopš 80.to gadu vidus ieviestā SAAB APC sistēma ļauj regulēt turbīnas spiedienu (un attiecīgi arī hp) atkarībā no degvielas kvalitātes. Tā klausās motora detonāciju un ļauj celt ieplūdes spiedienu līdz notiek detonācija. Jo labāks benzīns, jo vēlāk detonē, jo augstāks turbo spiediens un vairāk zirgu ...

Tieši ar šo, tam laikam unikālo sistēmu, SAABs spēja no relatīvi neliela tilpuma motora ar turbīnas palīdzību "izžmiegt" maksimālu jaudu un saprātīgu patēriņu. Tajā pat laikā turbo motriem bez šādas advancētas detonācijas monitoringa/aizsardzības sistēmas turbīnas spiediens bija drauds un drošības nolūkos to nevarēja celt pārāk augstu un bija nepieciešams atstāt noteiktu "drošības rezervi" ierobežojot spiedienu vai darbinot motoru tikai ar augstākās kvalitātes degvielu ...

tad jau saab elementaaraakais tuunings sanaak noemuleet knock-sensor un griezham hp virsuu liidz bezgaliibai

nee-tur jaabuut kkam citam ...

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

laikam Kurbadam tomeer taisniiba...

en.wikipedia.org/...

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

fiška manuprāt slēpjās apstāklī, ka motora parametri ir saregulēti nevis lai dabūtu augstāko iespējamo jaudu, bet gan lai kaitīgie izmeši trāpītu eironormās.....

bio iekšā ir vairāk ūdeņraža un mazāk oglekļa - vieglāk deg un dod mazāk "kaitīgo" gāzu

līdz ar to dzinējā sapūš vairāk degvielas un dabū garāku krānu

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: bet spirtam ir mazaaka kaloritaate imho..taapat kaa gaazei...

un oktaanskaitlis abiem 2 paari pa 100

tad jau ar gaazi arii buutu jaaiet lopaa...

es saprotu, ka E85 ir 9 daljas benziina, un 1 dalja spirta...ne jau tiiru spirtu kurina...

par šo gan nespēšu komentēt ...

Zoo rakstīja:

tad jau saab elementaaraakais tuunings sanaak noemuleet knock-sensor un griezham hp virsuu liidz bezgaliibai

nee-tur jaabuut kkam citam ...

bet šeit: protams, var noņemt knoc-sensoru, likvidēt visu APC sistēmu un manuāli uzgriezt turbīnas spiedienu (caur wastegate vai ar manual boost controller palīdzību) debesīs un ... uzspridzināt motoru ... apejot APC nekas labāks nesanāks.

Tur jau ir tā sāls tajā APC, ka tas dod iespēju maksimāli izmanot motora iespējas pie attiecīgās kvalitātes degvielas ...

Tajā pat laikā ir iespējams uzlabot APC darbību "spēlējoties" ar tajā iestatīto MAX turbo spiedienu un spiediena augšanas/kāpšanas straujumu ...

900 OG gadījumā no 175hp turbo motora cilvēki samērā viegli pārkāpj 200hp slieksni bez iejaukšanās pašā motorā (uzstādot efektīvākus inetrcoolerus, degvielas spiediena regulatorus, ieplūdes/izplūdes gabalsu ...), bet ir arī 300+ eksemplāri, kas gan nozīmē motora pārbūvi, virzuļus, atbilstošas sadalenes etc.

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja: fiška manuprāt slēpjās apstāklī, ka motora parametri ir saregulēti nevis lai dabūtu augstāko iespējamo jaudu, bet gan lai kaitīgie izmeši trāpītu eironormās.....

bio iekšā ir vairāk ūdeņraža un mazāk oglekļa - vieglāk deg un dod mazāk "kaitīgo" gāzu

līdz ar to dzinējā sapūš vairāk degvielas un dabū garāku krānu

arī tas ir iespējams, ka auto ar parasto benzīnu saprogrammējas

uz mazākiem hp, lai atbilstu izmesū normām, bet sajūtot bio uz mēles, pārprogrammē iestatījumus, t.sk., turbo spiedienu ...

tomēr pamatpatiesība varētu būt gauži vienkārša, ka turbīna vienkārši aizgriežas tālāk pateicoties vēlākai detonācijai ...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Spirts ir piemerotaks turbomotoriem vairaku iemeslu del, ne tikai del augstakas detonacijas izturibas. Tadel ari Bio ir jaudigaks braucot ar spirtu. Izgaju tam visam cauri, kad SAAB tikai vel taisijas izlast savu Bio. Tagad gan detalas vairs neatceros, bet pamatdeja skaidra - tads autins atmaksajas tikai tad, ja valstiska limeni ir paredzeta ekoprogramma. Preteja gadijuma sanak tikai lielaks cakars un (varbut) liels ekologisks prieks sirdi.

Savukart tiem, kas te taisas litru naftas sadedzinat uz vienu litru ekodegvielas varu ieteikt tikai paintereseties talak par savu degungalu un naftinieku propogandu. Nemot vera vecakiem piederoso lauku saimniecibu izpetiju iespejas razot degvielu majas kartiba (atskiriba no alkohola, tas nav aizliegts savam vajadzibam, tikai tirgot nedrikst). Par sapratigu cenu ir iespejams iegadaties zviedru iekartas gan dizela, gan etanola razosanai. Etanola pasizmaksa ir nedaudz augstaka, bet toties izejvielas ir vispakart - sakot ar sapuvusiem kartupeliem un beidzot ar smalcinatem karkliem. Dizelim savukart ir jaizvelas no divam iespejam - pirkt attirisanas iekartu un specialu kimiju, kas parvers ellu biodizeli vai ari iekartu, kas masinu (traktortehniku) padara spejigu braukt ar neparstradatu ellu.

Ja nu kadam rodas interese - ari latvija ir pieejamas iekartas www.amberfuels.lv/...

Un ja gribas degvielu pirkt Rimi... www.diesel-therm.com/...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti