cegevara rakstīja: No ritiem pirmas 2-3 min pa izputeju baigie dumi velas ara,kad motors uzsilst viss ok,nez vai ta ir turbinas vaina?Varbu kadam bijusas lidzigas problemas,nezinu vainu!
var buut tas ir tikai tvaiks,kondensaats.
cegevara rakstīja: No ritiem pirmas 2-3 min pa izputeju baigie dumi velas ara,kad motors uzsilst viss ok,nez vai ta ir turbinas vaina?Varbu kadam bijusas lidzigas problemas,nezinu vainu!
var buut tas ir tikai tvaiks,kondensaats.
cegevara rakstīja: No ritiem pirmas 2-3 min pa izputeju baigie dumi velas ara,kad motors uzsilst viss ok,nez vai ta ir turbinas vaina?Varbu kadam bijusas lidzigas problemas,nezinu vainu!
bet droshiibas peec ugunsdzeshamam jaabuut blakus,kas tik ar SAABIEM neatgadaas!avaarijas triistuurim,aptiecinjai,obligaati.
Imka rakstīja: Dūmi vai tvaiks?
ja vinsh speetu atskirt-tad taa buutu rakstiijis
pagaidaam DUUMI
vienkārši ir palicis vēsāks laiks.
Cik atminos, tad eļļa dod zilus dūmus, balti - kondensāts vai dzesēšanas zupa. Ja padarbojas un pazūd, jādomā ka kondensāts, kas nav brīnums šajos laika apstākļos.
PS gredzeni ir nevis kolpački, bet koļca. Bišku cita opera.
Reflektors rakstīja:
PS gredzeni ir nevis kolpački, bet koļca. Bišku cita opera.
To maģistratūrā nemāca.
a ko maģistrus mācīt - paši gudri. Cita lieta - maģistranti, tie vēl strebj zinību tumīti. Lūk.
Magistrs rakstīja: Ja sāk dūmot, tad ir p.zda motoram. Balti dūmi pie iedarbināšanas nebūt nav kondensāts. Man vienam šrotam arī tā bija. Diagnoze - noslāpējot dzinēju, nedaudz eļļas tiek cilindros un tā arī taisa tos dūmus. Bija jāmaina eļļas noņemējgredzenus (maslosjomnije kalpački).
eļļas noņēmēj gredzeni cik man zināms atrodas uz virzuļa ( nezinu kā viņus krievu mēlē dēvē), bet tevis pieminētie (maslosjomnije kalpački) tak tiek saukti par vārstu blīvslēgiem !!!!
SAAB 9000 CSE 2.3t izputejs dumo.
No ritiem pirmas 2-3 min pa izputeju baigie dumi velas ara,kad motors uzsilst viss ok,nez vai ta ir turbinas vaina?Varbu kadam bijusas lidzigas problemas,nezinu vainu!