Auto no Vācijas

raicha88 Reģ.: 18.09.2007

Isi un konkreti, vai parastam LV pilsonim ir tiesibas iegut automasinu vacija ar GER nr apdrosnasanu un visu citu uz sava varda ?

 
Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

raicha88 rakstīja: baisuli, tev gadijuma nav k-kada dzives trauma ka visu laiku dirsies ? varbut tev berniba konfekti atnema ?

Tev bērnība tuvāk,tev labāk zināms.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: nez par offt bet.. Modena- runaaju ar vienu fruktu no KMK (ja njemies ar celjiem tad zini kas tie taadi) tak jams apstaastiija kaadaa pokujaa top visi tie apbraucamie celji.. tjip galvenais satiksmi novirziit no objekta.. a tas ka pilna apkaartne buus ar propkaam- shoferiishu probleemas... neies tak galvu lauziit lai sakaartotu visu civilizeeti...

zinu keksus - nodarbojas ar ceļa zīmju izvietošanu.

Par tiem apbraucamiem ceļiem - nezinu ka tagad ir Rīgā - bet pāris gadus atpakaļ bija konkrētas problēmas ne tikai ar apbraucamiem ceļiem - bet arī ar konkrēta objekta izbūves projekta izstrādi.... jo visi baigi svrīgie - baigi kasās pa sīkumiem (divas pieņemšanas reizes kolijas par atsevišķam ceļa zīmem - kaut gan varēja uzreiz pateikt ka pastāv politika ka visur uzlikt aizliegumu uz stāvēšanu) - bet trīs nedēļas pirms objekta nodošanas pēkšņi pastāsta par baigiem saviem perspektīviem plāniem - tipo te kreiso aizliegsim, tē mes vel kaut ko gudru izdomāsīm - jo redziet puskilometru uz sāniem baigi visu norekonstruēsim un t.t.)

Tagad vismaz konrēti pie jauna projekta jau noinformējā kā pēc 5 gadiem tur situācija jau konkrēti mainīsies.... divlīmeņu mezgli - austrumu maģistrāle....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un vispār ar apbraucamo ceļu izstrādi jānodarbojas būvniekiem.... projektētāji spēj tikai dot ieteicamo virzienu.....

Protams tas izklausās neloģiski - bet kad atnāk kaut kāda s*du jauna firmele - kurai pat nav savu ceļa zīmju, nerunājot jau par modernam tehnoloģijām - tad šie tādus brīnumus spej paveikt....

Konkrēti - K. Ulmaņa gatve vajadzēja pieslegt kolektoru no Vienības gatves - pēc projekta vajadzēja ar atbalstsienam izrkat 4 metru platumā - būvnieki ar savām metodem un mistiskām atbalstsienām izrakņāja gandrīz 11 metru platumā.... Nav grūti iedomāties pa cik lielu summu "ielīdoja" Rīgas Sd tikai uz lieka asfalta...

Tas pats nesen bija Jūrmalā - tur vispār zirakņāja ka vieglāk visu Jūras ielu - un vieglie fsktiski pārvietojas pa trotuāriem.... kaut gan pēc projekta mierīgi vajadzēja izrakņāt tikai pusi ielas....

Starp citu ļoti bieži tieši pie KMK un EĻKo pasūta apbraucamo ceļu projektus...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti