pat toyota prius ir kaut kas jālej
ja godīgi priekš 2,5 patēriņš ir sakarīgs!
pat toyota prius ir kaut kas jālej
ja godīgi priekš 2,5 patēriņš ir sakarīgs!
piemēram, nezinu, ko teikt, tik braucu, nekas neplīst
mainu tikai motoreļļu ik pa 20 000 km
aizdzen uz servisu tad zinaasi ar ko rēķināties, cik zinu tad rezerves daļas nav pašas lētākās un nav no tiem modeļiem kas vismazaak lūzt ir taads teiciens you get what you pay for
taatad ja pa leeto nopirki saliidzinot ar citiem tad nakotnee starpiba varbuut buus jaasamaksaa varbuut arii nee viss atkariigs no konkreetaa eksemplaara staavokļa un taa kaa autiņs tiks lietots, vispaar par to cenu cik vini maksaa normaala masiina ja 2.5 ar mehaaniku tad pateerins ar nebuus nekaads kosmiskais starpiiba ar 2.0 ir nebuutiska esmu braucis ar abiem variantiem. 2.5V6+automaats gan teree ieveerojami vairaak pilseetas reziimaa kaa ar mehaaniku. Cik to nenemsos pateikt jo tas ir apgriezti proporcionaals lielums videejam aatrumam.
Ap to laiku +- paris gadi ir pieejami 3 2.5 modelji,ja man butu jaizlem,es dotos pec ST... versijas,vismaz tam vairak jaudas..........
Autiņš ir labs, nobraukums 123000 km pa latviju nobraukts 20000, iepriekšējais saimnieks labi zināms, tā kā nekādi lieli ieguldījumi nav plānoti! Skati ar izgāju ar pirmo, vīri vēl noteica, ka tik labu fodu sen nav redzējuši
pēc papīriem autiņam kautkādi 170 lopiņi, bet varbūt jāpaštuko par jaudas palielināšanu, jo var just ka motora resurs ir iespaidīgs!
un jā, varbūt var kāds var pateikt cik lopi ir ST24 versijai un arī to, kāda reāli ir atšķirība starp vienkārši Mondeo un ST24?
7 gados 123 000 km nobraukums???
Atļaušos pasmaidīt!
Tu raksti, ka iepriekšējais saimnieks ir zināms. Tad jau sanāk, ka iepriekšējais saimnieks ar šo Ford ir braukājis ārpus LV kādus gadus 5 un tikai pēdējo(s) gadu(s) tepat pa Latviju norullējis tos 20 000 km.
Pasmaidīt nav aizliegts!
bet man šaubām nav pamata!
ir servisa grāmatiņa, nobraukums nav regulēts, pēc vizuālajām pazīmēm ar nav pamata neticēt, jo salons nav nobružāts!
un par to braukšanu pa latviju esmu 100% pārliecināts, jo redzēju to auto, kad tas tika nogādāts Latvijā! Uz rokas ir arī pērngad izietās tehniskās apskates lapa... tākā, droši varu smaidīt tālāk, jo iegrābies nēesmu!
P.S.
Runājot par iepriekšējo saimnieku, tas bīja māsas vīrs...
domāju komentāri lieki!
Iespējams tas tā ir!
bet iespējams vari pastāstīt ko vairāk?
njā interesanti!
varbūt atceries kura gada modelis tavam paziņam bīja?
kā arī kāds ir biežākais šāļu nobrukšanas iemesls?
matanz rakstīja: njā interesanti!
varbūt atceries kura gada modelis tavam paziņam bīja?
kā arī kāds ir biežākais šāļu nobrukšanas iemesls?
Ja nobraukums patiešām ir tāds, kā rakstīji, tad nedomāju, ka šāles būs tā problēma, kas tavu auto drīzumā varētu parādīties.
nomiks rakstīja:
matanz rakstīja: njā interesanti!
varbūt atceries kura gada modelis tavam paziņam bīja?
kā arī kāds ir biežākais šāļu nobrukšanas iemesls?
Ja nobraukums patiešām ir tāds, kā rakstīji, tad nedomāju, ka šāles būs tā problēma, kas tavu auto drīzumā varētu parādīties.
nobraukums ir reāls, nav pamata neticēt!
katrā ziņā auto nav uz ilgu laiku, jau pērkot bīja doma tikai zienu nobraukt, jo padomā cits spēkrats!
uz ziemu ņēmu tieši šo jo bīju braucis ar šo auto pagājušo ziem
un cena ar bīja ļoti pievilcīga
matanz rakstīja:
nomiks rakstīja:
matanz rakstīja: njā interesanti!
varbūt atceries kura gada modelis tavam paziņam bīja?
kā arī kāds ir biežākais šāļu nobrukšanas iemesls?
Ja nobraukums patiešām ir tāds, kā rakstīji, tad nedomāju, ka šāles būs tā problēma, kas tavu auto drīzumā varētu parādīties.
nobraukums ir reāls, nav pamata neticēt!
katrā ziņā auto nav uz ilgu laiku, jau pērkot bīja doma tikai zienu nobraukt, jo padomā cits spēkrats!
uz ziemu ņēmu tieši šo jo bīju braucis ar šo auto pagājušo ziem
un cena ar bīja ļoti pievilcīga
pa cik ta iepirki?
Dzonijs_007 rakstīja:
matanz rakstīja:
nomiks rakstīja:
matanz rakstīja: njā interesanti!
varbūt atceries kura gada modelis tavam paziņam bīja?
kā arī kāds ir biežākais šāļu nobrukšanas iemesls?
Ja nobraukums patiešām ir tāds, kā rakstīji, tad nedomāju, ka šāles būs tā problēma, kas tavu auto drīzumā varētu parādīties.
nobraukums ir reāls, nav pamata neticēt!
katrā ziņā auto nav uz ilgu laiku, jau pērkot bīja doma tikai zienu nobraukt, jo padomā cits spēkrats!
uz ziemu ņēmu tieši šo jo bīju braucis ar šo auto pagājušo ziem
un cena ar bīja ļoti pievilcīga
pa cik ta iepirki?
pa radu būšanai un ar atlaidi 4500 eiras
Probem ir cits motors, mazdas un švakāks un probe vispār nav fords, tik vien cik emblema forda.
Biedri!
Lūdzu ieteikumu, kur var saremontēt Ford V6 dzinēju. Nedarbojas 5. cilindrs, iemesls pagaidām nav zināms.
matanz rakstīja: Pasmaidīt nav aizliegts!
bet man šaubām nav pamata!
ir servisa grāmatiņa, nobraukums nav regulēts, pēc vizuālajām pazīmēm ar nav pamata neticēt, jo salons nav nobružāts!
un par to braukšanu pa latviju esmu 100% pārliecināts, jo redzēju to auto, kad tas tika nogādāts Latvijā! Uz rokas ir arī pērngad izietās tehniskās apskates lapa... tākā, droši varu smaidīt tālāk, jo iegrābies nēesmu!
P.S.
Runājot par iepriekšējo saimnieku, tas bīja māsas vīrs...
domāju komentāri lieki!
Nu un kas tad ir, ka iepriekšējais īpašnieks ir māsas vīrs un skaisti izskatās? Mana mutere pirms kādiem trijiem gadiem nopirka desmitgadīgu trešo golfiņu. No tiem, kas izskatās kā konfektes un ar kārtīgi kruķītu spidometru Papīri arī ir, ja tic tiem, tad tam autiņam vācijā bijuši divi saimnieki, abi sešdesmitgadīgi pensionāri. Tik vien, ka zinātajs var pateikt, ka grāmata nav īsta, jo tur pieminēti 110 zs GTD golfiņi, kurus sāka ražot 96, bet konkrētais eksemplārs 93.12 Atdzenot uz spidometra 88k, tagad kaut kādi 120. Pa šo laiku mainīti divi ūdenssūkņi un sajūgs [kas jau nopērkot nebija ideāls, skaidu atraut nevarēja, bet 2,5 gadus novilka] Un šitam eksemplāram, protams, salons arī nav nobružāts, ja neskaita, ka jānomaina viena ventilācijas restīte
NEW saremontēt noteikti var visos servisos, kuros ņem pretī Viens pazīstams cilvēks, kas servisā strādā, nesen šitādam eksemplāram mainīja sajūgu un baigi lamāja fordu
tur jau tā lieta, ka jebkurš neņem, jo forda v6 esot piņķerīga padarīšana. ja kādam ir bijusi konkrēta pieredze ar konkrētu motoru, lūdzu konkrētu padomu!
Sveiki . Es lietoju Ford Mondeo 2 , V6 AT universals , jau gandrīz 4 gadus , šobrīd noskrējiens 251500 . Auto ir 1997. 23.12 reģistrēts Šveicē ,pēc papīriem Ghia bet baigi apdalita. Ņemot vēra ka mani var uzskatīt par Ford lietotāju jo šis ir piektais pēc kārtas man ir izveidojies viedoklis ari par auto . Tagad pēc kārtas
pirmais auto Scorpio 87 MT Ghia 2.0 lietoju 2,5 gadus , nekādu ārpus kārtas remontu ,pateriņš 10-12 litri . 2-ais Scorpio 89 AT 2,8i ,šis auto nebija tik veiksmīgs pirkums jo nomocija motora apetīte kopā ar elektro gļukiem , pateriņš ap 20 litriem , tika pārdots tālak pec 5 mēnešiem . 3-ais Scorpio 91 2,9i AT Ghia , arī šis auto neizcēlās ar ekonomiskumu un nācas iegūldīt ari remontos. Auto bija nestandarta komplektācija ,iespējams kaut kads pasūtijums vai šķunings.Vislielakais ieguldijums tika veikts klimas sakārtošanā , 3gadu laikā laikam bija nomainīts viss kas bija mainams pa divam reizēm , vēso gaisu izjutu tikai kādu mēnesi kaut kad rudenī. Mistika sākās kad izbeidzas pusass.Noperkot no tāda paša Ford un mēģinot uzlikt servisa veči saka ka neder. Aizvedu pārdevējam , šis acis bola tipa da nevar būt. Dabunam citu , aizvedu uz servisu - pī - neder.Pēc reduktora izjaukšanas !!! tilts ar bloķi . Protams ford tirgotāji par šadu modifikāciju un rezerves daļām informāciju nesniedza. Tilta nomaiņa un liels pārsteigums , ka vietā kur neispringstot līkumu ņēmu sānslīdē ar baudu un pedal to metal , šoreiz apgriezu pa 360 uz sausa piķa.Neliels izziņas process un sapratu kas tas ir bloķis un žel ka viņa vairs nav. Vēlāk sāka parādīties problēmas ar elektro sistemu ,saka atteikt viss pēc kārtas ,logi / signalizācija , apgaisme visādi releji.Bet auto tak mīļš ,un ceļu augšā ,elektriķis ieraugot mani servisā tēloja infarkta lēkmes.Vēl visiem Scorpio tika nomainītas termomuftas , bet pedejo sametināja un auto ieguva skaņu kas līdzinajas - lidmašīna sak ieskrējienu pa skrējceļu. AUto diezgan veiksmīgi tika pārdots citam "ķertajam". patēriņš 13-18litri. 4-ais tika meklēts 93-95 2,9 Coswort bet visi eksemplāri kas tobrīd tika tirgoti neatbilda cena - stāvoklis kritērijam. Un trapijās Mondeo , mazliet noburzīts sāns kas prasa spakteļmassu un krāsošanas darbus,izlemt bija sarežģīti jo it kā Sieras pēctecis ,mazāks par skorpi, priekšpiedziņa vai man tāds patīk ? Beigas apnika bez auto paņēmu ar. Neviens neparedzēts remonts 4 gadu laikā .Eļļas ,diski,kluči un svečvadi ,sveces ,piepīpētājs,priekšējo lukturu spūldzes un gan jau vēl kāds sīkums. Visās TA ir aizrādīts par stūres reiku bet labojis nēesmu un nekas nemainas eļla netek brīvgajiens nav paradijies.Lielākie trūkumi - priekšpiedziņa . jOprojām jūtos nepārliecinoši kau diezgan daudz slēgtos laukumos mēģinu atkost ka jabrauc .Salons pec skorpjiem par mazu , tāliem braucieniem nogurdinošs aiz manis sedošiem mocības ,nav atrasta pozīcija kurā justos ērti ilgu laiku. Rudenī pirmo reizi papildinaju eļļu starp maiņām līdz šim eļļas zudumi nebija novēroti.Ir mainīta siksna griež visos ārejos agregatus ar kaut kādu gūltni .Patēriņš ap 13-14 .80% Rīgā.Par servisu citreiz.
msh rakstīja:
matanz rakstīja: Pasmaidīt nav aizliegts!
bet man šaubām nav pamata!
ir servisa grāmatiņa, nobraukums nav regulēts, pēc vizuālajām pazīmēm ar nav pamata neticēt, jo salons nav nobružāts!
un par to braukšanu pa latviju esmu 100% pārliecināts, jo redzēju to auto, kad tas tika nogādāts Latvijā! Uz rokas ir arī pērngad izietās tehniskās apskates lapa... tākā, droši varu smaidīt tālāk, jo iegrābies nēesmu!
P.S.
Runājot par iepriekšējo saimnieku, tas bīja māsas vīrs...
domāju komentāri lieki!
Nu un kas tad ir, ka iepriekšējais īpašnieks ir māsas vīrs un skaisti izskatās? Mana mutere pirms kādiem trijiem gadiem nopirka desmitgadīgu trešo golfiņu. No tiem, kas izskatās kā konfektes un ar kārtīgi kruķītu spidometru Papīri arī ir, ja tic tiem, tad tam autiņam vācijā bijuši divi saimnieki, abi sešdesmitgadīgi pensionāri. Tik vien, ka zinātajs var pateikt, ka grāmata nav īsta, jo tur pieminēti 110 zs GTD golfiņi, kurus sāka ražot 96, bet konkrētais eksemplārs 93.12 Atdzenot uz spidometra 88k, tagad kaut kādi 120. Pa šo laiku mainīti divi ūdenssūkņi un sajūgs [kas jau nopērkot nebija ideāls, skaidu atraut nevarēja, bet 2,5 gadus novilka] Un šitam eksemplāram, protams, salons arī nav nobružāts, ja neskaita, ka jānomaina viena ventilācijas restīte
NEW saremontēt noteikti var visos servisos, kuros ņem pretī Viens pazīstams cilvēks, kas servisā strādā, nesen šitādam eksemplāram mainīja sajūgu un baigi lamāja fordu
ja auto nav redzēts dzīvē, tad ir jau viegli izrunāties un salīdzināt ar Golfu, bet ja auto ir redzēts dzīvē un izpētīts no A līdz Z, tad ir pavisam cits viedokli, vēl jo vairāk, ja novērtējumu sniedz profesionālis no malas!
Marchiks_ rakstīja: Fords jau nav nekas izcils, lai par to nevarētu spriest to neredzot. Širopatrebs, odnako. Visi daudz maz vienādi un slikti.
muļķības!
tad jau ja mēs vispārinam, tad PIEMĒRAM, visi BMW vadītāji ir atsaldēti āži, vai visas sievietes nerubī braukt! Tikpat labi, jebkura cita automašīna ir kā plaša patēriņa produkts, tākā atļaušos iebilst tev!
Marchiks_ rakstīja:
matanz rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Fords jau nav nekas izcils, lai par to nevarētu spriest to neredzot. Širopatrebs, odnako. Visi daudz maz vienādi un slikti.
muļķības!
tad jau ja mēs vispārinam, tad PIEMĒRAM, visi BMW vadītāji ir atsaldēti āži, vai visas sievietes nerubī braukt! Tikpat labi, jebkura cita automašīna ir kā plaša patēriņa produkts, tākā atļaušos iebilst tev!
Da vari hoķ atsūkāt, man pie pakaļas. No tā jau fords labāks nepaliks.
smiekls nāk
ja nav noslēpums ar kādu superauto tu brauc?
nebanu ar AUDI
matanz rakstīja:
msh rakstīja:
matanz rakstīja: Pasmaidīt nav aizliegts!
bet man šaubām nav pamata!
ir servisa grāmatiņa, nobraukums nav regulēts, pēc vizuālajām pazīmēm ar nav pamata neticēt, jo salons nav nobružāts!
un par to braukšanu pa latviju esmu 100% pārliecināts, jo redzēju to auto, kad tas tika nogādāts Latvijā! Uz rokas ir arī pērngad izietās tehniskās apskates lapa... tākā, droši varu smaidīt tālāk, jo iegrābies nēesmu!
P.S.
Runājot par iepriekšējo saimnieku, tas bīja māsas vīrs...
domāju komentāri lieki!
Nu un kas tad ir, ka iepriekšējais īpašnieks ir māsas vīrs un skaisti izskatās? Mana mutere pirms kādiem trijiem gadiem nopirka desmitgadīgu trešo golfiņu. No tiem, kas izskatās kā konfektes un ar kārtīgi kruķītu spidometru Papīri arī ir, ja tic tiem, tad tam autiņam vācijā bijuši divi saimnieki, abi sešdesmitgadīgi pensionāri. Tik vien, ka zinātajs var pateikt, ka grāmata nav īsta, jo tur pieminēti 110 zs GTD golfiņi, kurus sāka ražot 96, bet konkrētais eksemplārs 93.12 Atdzenot uz spidometra 88k, tagad kaut kādi 120. Pa šo laiku mainīti divi ūdenssūkņi un sajūgs [kas jau nopērkot nebija ideāls, skaidu atraut nevarēja, bet 2,5 gadus novilka] Un šitam eksemplāram, protams, salons arī nav nobružāts, ja neskaita, ka jānomaina viena ventilācijas restīte
NEW saremontēt noteikti var visos servisos, kuros ņem pretī Viens pazīstams cilvēks, kas servisā strādā, nesen šitādam eksemplāram mainīja sajūgu un baigi lamāja fordu
ja auto nav redzēts dzīvē, tad ir jau viegli izrunāties un salīdzināt ar Golfu, bet ja auto ir redzēts dzīvē un izpētīts no A līdz Z, tad ir pavisam cits viedokli, vēl jo vairāk, ja novērtējumu sniedz profesionālis no malas!
Pričom tur golfs? Vēl teiksi, ka sliktāks? Galvenā šķirba - skaisti uzkopti golfiņi ar kārtīgi kruķītu spidometru nav retums, kamēr fordi laikam ir, vismaz par vecajiem enīvei nav ko maksāt, nafig griezt
Vakar aizmirsu pieminēt Ford Contour kuru jau vairāk kā gadu lieto mana sieviņa.1999 ,AT 2.0 16 varstu bīdelis ,pie iepirkšanas tika apskatīts pats auto izpētitas problemātiskās vietas ,izpētīts kas par motoru un no kādam daļām sastāv ritošā. Servismeni nāca pie slēdziena ;dzinējs un daudzas tā detaļas atbilst eiropas dzinējam ,ritošā ari .Vienīgā problēma virsbūves daļas ja kaut kas notiek.Auto tiek nopirkts par diezgan izdevīgu cenu. Tiek nomainīta siksna ar rullišiem , spriegotājs un eļļas ,tosols = 138 LS. Nekādu papildu izdevumi tik brauc. Salons diezgan prasts ,neizkatās pēc USA auto , braukt var .Pieradis pie salīdzinoši stiprāka auto ar so drapaku bija jāiemācas braukt savādāk .Nepietiekama jauda pie kuras pierasts . Un tad sieva izmanijās iekļūt CSN kurā pati vainīga , spārns ,abas durvis ,sanu stikli,spogulis . Ieraugot auto asaras acīs. LV taja brīdī sludinājumos nekas nav atrodams ,LT ir visas vajadzīgās detaļas tada pašā krāsa. Auto atkal ripo nepagāja pat nedēļa.
Par Ford ir un būs dažādas atsauksmes tapat kā par citam markām. Auto nopērkot no nulles ir garantija ka zināsi kas ar to notiek,perkot lietotu tādas garantijas vairs nav. Kas noticis ,kas labots ,cik nobraucis ? Uzturēšanas izmaksas grūti izteikt latos jo reāli nav ar ko salīdzināt ,bet ir daži čomi kas ar saviem vāģiem kas ir 3-4 gadus veci dzīvojās servisos un bēdājās par darba un detaļu cenām .
Auto uzticu labot cilvēkiem kas to dara labāk par mani. "Ripo""Karats""Dorfman". Sīkas nesaskaņas ar servisiem ir gadijušās ,bet veiksmīgi pārvarētas.
Ford mondeo V6 2,5 2000 g.
Sveiciens ford entuziastiem!
Man būtu jautājums Mondeo īpašniekiem!
Esmu iegādājies šo autiņu, pašam jau patī, bet varbūt varat ko vairāk pastāstīt, lai zinu ar ko rēķināties nākotnē!