Vai ņemt S40 ?

skutais Reģ.: 09.05.2001

Jautājums par S40 (1996-1997g., 2.0i vai arī 2.0t), vai ir vērts ņemt vai nē. Saka, ka dārgs remonts. Kas jūk šādam aparātam, kas jāņem vērā pērkot šādu mašīnu. Lūdzu padalaties ar viedokļiem, bet tikai vēlams pamatotus.

Paldies!

 
skutais Reģ.: 09.05.2001
1 0 Atbildēt
endurists Reģ.: 13.12.2007
1 0 Atbildēt

skutais rakstīja: Jautājums par S40 (1996-1997g., 2.0i vai arī 2.0t), vai ir vērts ņemt vai nē. Saka, ka dārgs remonts. Kas jūk šādam aparātam, kas jāņem vērā pērkot šādu mašīnu. Lūdzu padalaties ar viedokļiem, bet tikai vēlams pamatotus.

Paldies!

Man ar pavisam nopietna doma S vai V40 benzīnnieka iegādei. Labprāt uzklausītu lietotāju pieredzi. Volvoklubs.lv par tik maziem auto neko jēdzīgu nediskutē

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

skutais rakstīja: www.eiroauto.com/...

S40, Virsbūve: universāls, bilde sedans...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nenjemt. neesmu lietojis, bet pa to cenu var dabut japani. tadej nenjem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ladylux.lv 4. no augšas ir vērts ņemt vai ne? vēlams pamatot.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ladylux.lv 4. no augšas ir vērts ņemt vai ne? vēlams pamatot.

Neņemt, pārāk daudzi jau ir paņēmuši

skutais Reģ.: 09.05.2001
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ladylux.lv 4. no augšas ir vērts ņemt vai ne? vēlams pamatot.

un ko tu gribeeji pateikt ar to? Noteikti ka kaads vinju izmantojis un varees ieteikt vai veerts vai ne.

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

Vai ŅEMT S40????

protams,ņem,ja dod

par pirkšanu ieteiktu padomāt

skutais Reģ.: 09.05.2001
0 0 Atbildēt

sintris rakstīja: Vai ŅEMT S40????

protams,ņem,ja dod

par pirkšanu ieteiktu padomāt

tapeec jau domaaju, ka jaapeerk - neviens nedod!

Kamazs Reģ.: 11.01.2004
0 0 Atbildēt

Lietojis neesmu, bet "viena tante teica" atsauksmes bijušas tādas, ka tieši 40 sērija, pirmā paaudze, diezgan plīselīga. Pašam bijis tikai 480-ais, kuram viskautkas saplīsa, beigās diezgan lielas galvassāpes sanāca.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Viea autobilda bij ta nolikts ka likas ka žigulis butu labaks.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Tas no ABilda

Motori un transmisijas regulāri zaudē eļļas. Pirmais uzdos motora kloķvārpstas pakaļējais blīvslēgs (100-150000 km), tad blīvslēgs ātrumkārbai. Lielākoties to cena ir niecīga salīdzinot ar izdevumiem nomaiņai. Manuālās kārbas apgrūtināta pirmā, piektā un atpakaļātruma slēgšanās norāda uz vajadzību mainīt kulisi (sastāv no ~ 11 detaļām), kas nav retums sākot ar ~150000 km. Pat jaunām mašīnām testos novērota sinhronizatoru nepietiekama darbspēja un kulises palielināti darba gājieni. Motori kā tādi ir samērā izturīgas konstrukcijas. Tikai turbomotors tā ierobežotā resursa dēļ (~200000 km) nav ieteicamo kategorijā ko atzīst arī ražotājs. Motoriem netiek ražotas remontizmēru detaļas virzuļgrupai, kas izvēloties auto liek uzmanīties jo īpaši. Ja motora vibrācijas jūtamas salonā vai grūdieni uzsākot braukšanu, tad pie vainas motora atbalstspilveni. Automātiskās ātrumkārbas divu veidu – četrpakāpju un no 2000.g. piecpakāpju adaptīvā. Tās tāpat kā lielajos modeļos 850/S70 ir izturīgas, ja vien neesat sportists vai ikdienā nevelkat smagas piekabes. Eļļa automātiskajās kārbās ir tikai jāpapildina, jo ražotājs resursu paredzējis visam auto kalpošanas laikam. Sajūga mūžs 150-180000 km. Veicot testa braucienu pa bruģi ieklausieties stūres iekārtas trokšņos. Klabēšanā visticamāk vainīgs stūres zobstienis, kurš nav remontējams. Balstiekārta tagad ir neatkarīgā abiem tiltiem. Tai var būt dažādas stingrības pakāpes, ko nosaka komplektācija un motora jauda. Kopumā ierindas modifikācijās atsperojums ir komfortabls un tikai lielākas bedres vai dziļa trepe var likt nostrādāt līdz atdurei. Atteikumi nav retums abiem tiltiem. Pakaļējā Multi-Link vairāksviru piekare palīdz mašīnu labāk vadīt un padara gaitu līganāku, taču tai periodiski (~70-80000 km) jāmaina stabilizatora bukses, atsaites, šarnīri un tilta atbalstspilveni. Priekšējam tiltam apakšējais plaukts mainās kopā ar lodšarnīru. Līdz pat modeļu nomaiņai neizdevās likvidēt nepietiekamo stūres izjūtu (neizteikts viduspunkts, maz informācijas no ceļa klātnes). Pēc 2000.g. izmainot statņu sagāzumu vadīšanas izjūtas kļuva adekvātākas. Nokavēta bremžu kluču nomaiņa (~50-60000 km), pirmos sabeidz pakaļējos bremžu diskus. Nevienmērīgi ņemošas darba un rokas bremzes nav retums. TA var saņemt aizrādījumus par priekšējo lukturu regulējumu (optiku turošo kronšteinu nolūšana). Salona elektrība samērā izturīga, ko nevar teikt par lukturu un universāla aizmugures durvju stikla tīrītāju motoriņiem. Tie maksā daudz. Arī sedana un universāla aizmugurējie stikli nav lēti (Ls 400-500). Ja izvēlēties, tad mašīnu pēc face-lift un bez turbomotora.

skutais Reģ.: 09.05.2001
0 0 Atbildēt

Skarbi!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

skutais rakstīja: Skarbi!

Tiešā skarbi. Pa to naudu labāk paņem 97-98g. Galantu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas galants nebūs jau sapuvis?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Gada sākumā nācās meklēt citu auto, sanāca iepirkt 1998.g. V40 ar 1.8 bendzīna dzinēju un 210tk odometrā. Tika nomainītas sveces, svečvadi, kules mehānisma bukses, reanimēts aizmugurējais loga tīrītāja mehānisms un bagāžnieka slēdzene, un salabots priekšējo lukturu regulēšanas mehānisms. Kopā remontos ap Ls 150. Eļļu dzinējs patērē labprāt, ap 2l uz 10tk nākas pieliet, degviela arī garšo ap 11l pilsētā un ap 7l ārpus. TA piepisās par to, ka aizmugurē pagriezienu spuldzītēm nolupis oranžais krāsojums un tie esot vairāk tā kā balti un miglinieki nepareizi regulēti.

senuks Reģ.: 02.02.2006
0 0 Atbildēt

Sieva gadu lietoja V40 99.gada ar 2.0 turbo motoru(160Zs), atveda uzsistu ar 120 000 nobraukumu, īpaši problēmas nebija pēc nopirkšanas tika nomainīti aizmugures bremžudiski un kluči (diski ap 10Ls gab. kluči 35Ls) pagrūti meistaram nācās ar pusas iekšējas putekļu gumijas atrašanu katalogos nav, bet bija APĒ tik ilgi gar plauktiem staigājis kamēr pēc izmēra piemeklējis.

Degvielas patēriņš 9,2l uz 100km. Nobraucot 30000km defektu nebija.

Pašam ar V40 braukt nepatika dēļ vadāmības un želīgām motora skaņām mēģinot braukt dinamiski. Slinkums rakstīt labi žurnālisti aprakstījuši:www.autoreview.ru/...

Īpatnība- ziemā salonu slikti sildīja.

Kā plusu var minēt kvalitatīvu salona apdari.

Pērc labāk 70 volgo.

gastello Reģ.: 24.05.2003
0 0 Atbildēt

es arī iesaku 70 labāk.lietoju jau otro 70,bet gan dīzeli,nopirku ziemā(gaidīju speciāli kad bija lielie sali) ar 240000 noskrējienu,nu jau ir 300000,nomainīju sākumā siksnas un filtrus ap 200ls un tas arī viss,tagad viena stabilizātora atsaite piegrab.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tas galants nebūs jau sapuvis?

Sapuvušu nevajag ņemt, pameklē citu.

Mazda626 Reģ.: 07.10.2004
0 0 Atbildēt

Nem s70 tas ir izturigaaks par 40 un probleemu mazak. Manam auto 400 kkm un problemu nekaadu, ellu gan mainu ik pec 5000 km.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Mazda626 rakstīja: Nem s70 tas ir izturigaaks par 40 un probleemu mazak. Manam auto 400 kkm un problemu nekaadu, ellu gan mainu ik pec 5000 km.

Ar muļķibu nevajag lielities

Lasītākie raksti

Jaunie raksti