Ja zinu jau zinu. Pats esmu savulaik strādājis vienā no Rīgas autoveikaliem. Taču, kā redzams, mūžu dzīvo, mūžu mācies.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja zinu jau zinu. Pats esmu savulaik strādājis vienā no Rīgas autoveikaliem. Taču, kā redzams, mūžu dzīvo, mūžu mācies.
chihuahua rakstīja:
Zoo rakstīja: vnk izskruuvee sveces, pagriez ar starteri un skruuvee atpakalj...neko tur neizsvilinaasi, ja vien taas sveces nav ar elju notirstas...
vairaak izklausaas, ka kaadu gruzi esi iemazgaajis ieksaa....
nonjem pienaakoso degvielas slauku un ar rokas pumpi riktiigi iepumpee karbulii....straadaa daudz labaak nekaa visas jauksanas/paarjauksanas
Degviela cirkulē normāli, jo kad tīrīju, tur kur uzmaucas pienākoša degvielas šļauka, iekšā trubiņā ir maziņš filtrs-arī tas ir tīrs.
kaa Tu zini ka normaali
karbulii ir šahtas...karbulim ir dizes un smidzinaataaji....smidzinaataajus njeemi aaraa gumijas gredzeni veseli
kas par karbuuzi pierburg 2E
Kamēr es tās sveces esmu izskrūvējis, man ir vēlviens jautājums, kā lai pārbauda vai viņas visas ir veselas? Jo man atradās viena rezerves.
Zoo rakstīja:
chihuahua rakstīja:
Zoo rakstīja: vnk izskruuvee sveces, pagriez ar starteri un skruuvee atpakalj...neko tur neizsvilinaasi, ja vien taas sveces nav ar elju notirstas...
vairaak izklausaas, ka kaadu gruzi esi iemazgaajis ieksaa....
nonjem pienaakoso degvielas slauku un ar rokas pumpi riktiigi iepumpee karbulii....straadaa daudz labaak nekaa visas jauksanas/paarjauksanas
Degviela cirkulē normāli, jo kad tīrīju, tur kur uzmaucas pienākoša degvielas šļauka, iekšā trubiņā ir maziņš filtrs-arī tas ir tīrs.
kaa Tu zini ka normaali
karbulii ir šahtas...karbulim ir dizes un smidzinaataaji....smidzinaataajus njeemi aaraa gumijas gredzeni veseli
kas par karbuuzi pierburg 2E
Tieši tā; Pieburg 2E. Nu trešo reizi jau vairs nost neņemšu, gribu kaut kā pielaist, lai tiek līdz servim.
Marchiks_ rakstīja: Starp citu, karburatoru nevar pārliet, var pārliet tikai sveces.
mnja?
Marchiks_ rakstīja: Starp citu, karburatoru nevar pārliet, var pārliet tikai sveces.
mnja?
chihuahua rakstīja: Kamēr es tās sveces esmu izskrūvējis, man ir vēlviens jautājums, kā lai pārbauda vai viņas visas ir veselas? Jo man atradās viena rezerves.
"Uz aci" parasti pēc krāsas, bēšai/rūsganai (ja melna/slapja, tad kaut kas nau riktīgi) jābūt, un jāskatās, kas no elektrodiem pāri palicis...
zini ko autor-
ej tirst
un to lieko sveci iebaaz sev tirzaa, pievieno svecvadu, piekjeries ar abaam rokaam pie autinja un paluudz lai daargaa pagriezh atsleegu...vinjai gan jau ka patiks...
komiķis
Arī problēmas ar pierburg karbuatoru. Tātad, pacients vw scirocco 1983.g. dzinējs 1.9 (no 1987.g. audi) ar pierburg 2B karburatoru. Simptomi: dzinēju parasti piedarbināt var bez liekām problēmām, tukšgaitā strādā, ja iedarbina, problēmas parādās kad sāk braukt. Atkarībā no pacienta garīgā nobraukt var no 50m līdz 2km un tad noslāpst ar "galiem". Kad noslāpis: dzirkstele ir, sveces sausas, degvielu pumpē, degvielas filtrs tīrs un caurulītes jaunas. Problēma parādijās pēc tam kad auto tika izvilkts no sētas un veiksmīgi dabūja slimības lapu (rocene 0), tajā dienā noripināja ap 130 km un apstājās. Pēc tam vairāk pa 2km neiet un īsti arī nevelk.
Jautājums - kādā virzienā meklēt problēmu? Pacienta nodošanu gādīgajās tolmet rokās nepiedāvāt. Scirocco gan nav vienīgais auto kā topika autoram un otra pusīte netraucē sēdēt garāžā
skat vienu komentu augstaak!
martinello rakstīja: skat vienu komentu augstaak!
Man nav problēmas pārbaudīt dzirksteles esamību un liekā svece ar nav nekur jānoslēpj, laikam koments augstāk manā gadījumā īsti nederēs
ej tu nahuj ar visu padomu
zinu zinu, bans bjad, nu i pohuj
chihuahua rakstīja: Esmu pēc karburātora tīrīšanas un noregulēšnas, netīšām pārlējis motoru. Tāpēc tagad vairs nevaru pielaist mašīnu. Kā, lai atrisina šo problēmu. Par tuvāko servi pat nav ko domāt, nekust ne no vietas.
Njā ja jau tu nejēdz kā izskatās pielietas sveces un kā izventilēt dzinēju....tad man ir jautājums?...kā gan tu mācēji noskrūvēt karbiķi to tīrīt un regulēt...tev kādas pāris detaļas pāri nepalika?P
chihuahua rakstīja:
Zoo rakstīja: bet tikai nesaprotu kaa to karbuli esi reguleejis
meemam motoram
Noņēmu, izjaucu, izpūtu, iztīrīju, saliku, uzliku-centos pielaist,nesanāca. Laidu 1;2;3 reizi-vienreiz bija pamatīgs blīkšķis pa izpūtēju un cauri. Burtiski tikko mēģināju vēlreiz pielaist-bez izmaiņām. Skrūvēšu sveces laukā, karsēšu(cepšu pankūkas), redz kas notiek! Nevaru gaidīt kamēr dabīgi izgaros, manējā(otra pusīte) jau tā cepjās, ka uz svētkiem nekur netiek.Būšu pārcenties.
A tu adatu un pludiņu arī aizstiki?
Vai tik nebūsi pārcenties un uzlicis parāk augstu līmeni ? Jeb varbūt tu sajauci vietām dīzītes? Kas pa auto tas ir ?
chihuahua rakstīja: Kamēr es tās sveces esmu izskrūvējis, man ir vēlviens jautājums, kā lai pārbauda vai viņas visas ir veselas? Jo man atradās viena rezerves.
PSC...
farruhs rakstīja: ...
PSC...
tu piedzimi ar dziesmas grāmatu rokās?
jaa unm es ar skalpeli,, peec asocaacijas ikviens no mums irn speejiigs buut labs ginekologs.
Nepieciešams padoms.
Esmu pēc karburātora tīrīšanas un noregulēšnas, netīšām pārlējis motoru. Tāpēc tagad vairs nevaru pielaist mašīnu. Kā, lai atrisina šo problēmu. Par tuvāko servi pat nav ko domāt, nekust ne no vietas.