FIAT karstās galvas

pinguin Reģ.: 13.11.2004

No pieciem firmā esošajiem FIAT markas automobīļiem, trijiem garantijas laikā ir mainītas galvas blīves, un slīpētas galvas.

Labākai tas, ka tas nav garantijas remonts, bet serviss saka ka motors pārkarsēts.

To ka tas ir bullshit es saprotu, bet kā lai ar servisu cīnās un panāk savu taisnību?

 
405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Kādi modeļi un motori?

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

doblo 1,6 benzīns, idea 1,2 benzīns...

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: No pieciem firmā esošajiem FIAT markas automobīļiem, trijiem garantijas laikā ir mainītas galvas blīves, un slīpētas galvas.

Labākai tas, ka tas nav garantijas remonts, bet serviss saka ka motors pārkarsēts.

To ka tas ir bullshit es saprotu, bet kā lai ar servisu cīnās un panāk savu taisnību?

Kā var uzkarsēt motoru, ja nav defekts? Tev tur konkrēti batonus sprauž tie fiatisti.

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti cik taads remonts izmaksaa tajaa Fiat kantorii un cik ilgaa laikaa to vinni uzveic

art

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti cik taads remonts izmaksaa tajaa Fiat kantorii un cik ilgaa laikaa to vinni uzveic

art

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Ne jau tikai Fiatā bāž batonus, tā dara visos salonu servisos un pats skaistākais ir tas ka tu tur neko nevari izdarīt.

Tā starp citu Latvijā ir modes lieta visās nozarēs, vajadzēja jau tā kā pierast

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

artislan rakstīja: Interesanti cik taads remonts izmaksaa tajaa Fiat kantorii un cik ilgaa laikaa to vinni uzveic

art

250 ls bija iepriekšējais, tagat redzēs cik būs.

interesanti ka viņi izdara visu, nemaz neinformējot kas par defektu, un par to ka būs pašiem jāmaksā.

remonts ilga apmēram mēnesi

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Paldies.Diez kas jau nav ka meenesi jaadziivo bez auto.Summa gan ciessama prieks jauna auto.Ceelonis arii zinaams kaapeec paarkarsa?

art

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

405 rakstīja: Ne jau tikai Fiatā bāž batonus, tā dara visos salonu servisos un pats skaistākais ir tas ka tu tur neko nevari izdarīt.

Tā starp citu Latvijā ir modes lieta visās nozarēs, vajadzēja jau tā kā pierast

Dziivoju pavisam tuvu tam slavenajam FIAT centram... Nu kautkaa man no seetas puses tas kantoris NEVIESJ uzticiibu... Tik vien kaa kautkaadus siikus remontinjus veikt, bet NEKO nopietnaaku! Jaunie auto Dolbo jeb kaa vinjus tur... Jau kopsj pagaajusjaa rudens seetaa staav... Laikam jau nevar notirgot...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

artislan rakstīja: .Ceelonis arii zinaams kaapeec paarkarsa?

Neesi neko dzirdējis par siltumnīcas efektu?????

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka no Aivara Aksenoka nebija labuma Rīgas domē un nav labuma arī Auto Italia.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

artislan rakstīja: Ceelonis arii zinaams kaapeec paarkarsa?

art

kāds gan var būt cēlonis garantijas laikā, un jebkādam cēlonim lietotājam vajadzētu būt pofig - tapēc jau brauc uz apkopēm, lai viņi paši uzturētu auto pie tādas kārtības, ka nevar notikt šādi gadījumi...

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

vienam sākā ēst eļļu pārspīlēti daudz. Pus gadu šie teica visu laiku ka tas ir normāli, pielēja tik un teica ka lai brauc. Tad vienā dienā no rīta pazuda jauda un iedegās check engine lampiņa. Tad pēkšņi redz motors pārkarsēts...

Otram sāka zuzt tosols, arī pus gadu šie teica ka normāli - visu laiku tik lēja klāt. Tad no rītiem jau palika grītāk pielaist - strādāja kādu laiku uz 2 cilindriem. Aizdzina uz servisu - nomainīja sveces un vienu indukcijas spoli - laikam cerēja, ka jaunas sveces labāk sagremos degkamerā esošo tosolu. Kad tas tomēr nelīdzēja, tad pēc nedēļas - hops - motors tak ir pārkarsēts. Diez kapēc viņi to neredzēja jau pie indukcijas spoļu maiņas, jo tagat saka ka esot kompī kļūda, bet kapēc tad nebija agrāk?

Vispār katru reizi saka kautko savādāku, paši pinas savos vārdos, izmantojot to ka neviena jau pārbaudīt viņu teikto īsti nevar...

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Lai ar tādiem šrotiem pabrauktu ir visu laiku jātur apgriezieni, tādēļ arī pārkarst. Un dienesta auto jau neviens netaupa.

Pa pāris sotakiem var nopirkt GPS ierīci, kuru slepeni uzstādot autiņā var no attāluma sekot tā ekpluatācijas apstākļiem (arī benzīna noliešanai). Iesaku pamēģināt, ne tas vien atklāsies. Ir jau pārbaudīts vienā kantorī uz fūres.

Tās auto melnās kastes arī Latvijā ražo

Re kur ir raksts par viņām

foto.apollo.lv/...

Smart7 Reģ.: 16.11.2005
0 0 Atbildēt

Labi, ka man nav Fiats!

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: No pieciem firmā esošajiem FIAT markas automobīļiem, trijiem garantijas laikā ir mainītas galvas blīves, un slīpētas galvas.

Labākai tas, ka tas nav garantijas remonts, bet serviss saka ka motors pārkarsēts.

To ka tas ir bullshit es saprotu, bet kā lai ar servisu cīnās un panāk savu taisnību?

Kāpēc nevar sagatavot pilnu dokumentāciju un situācijas aprakstu un to visu nosutiit Elmaram uz iauto@iauto.lv ? Elmars noteikti sho materialu publicetu un FIAT pats atri vien pieteiktos un butu gatavs labot sho kljumi.

Par parkarseshanu - gatavojiet tehniskas ekspertizes sledzienu, pieradiet, ka nekas ljaunpratigs nav veikts un pieprasiet kompensacija zaudejumu piedzinju gan par remontiem, gan par to menesi, kad auto nevareja izmantot.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

Kārtējais pierādījums tam, ka uz Auto Italia NEVAJAG braukt. Labi, ka pēdējā laikā parādās arvien vairāk autoservisu, kur uz itāļu mašīnām neskatās ar neko nesaprotošām acīm. Topika autora gadījumā tas gan nederēs, jo runa ir par garantijas laiku.

Modricimus Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja:

Magistrs rakstīja: Lai ar tādiem šrotiem pabrauktu ir visu laiku jātur apgriezieni, tādēļ arī pārkarst. Un dienesta auto jau neviens netaupa.

Pa pāris sotakiem var nopirkt GPS ierīci, kuru slepeni uzstādot autiņā var no attāluma sekot tā ekpluatācijas apstākļiem (arī benzīna noliešanai). Iesaku pamēģināt, ne tas vien atklāsies. Ir jau pārbaudīts vienā kantorī uz fūres.

Tās auto melnās kastes arī Latvijā ražo

Re kur ir raksts par viņām

foto.apollo.lv/...

mana firma neražo, bet gan udzstāda igauņu GPS novērošanas iekārtas komerctransportam.

OK, patēriņu redzam, vidējo ātrumu redzam, gps koordinātas arī, bet diez vai kāda iekārta ziņo par to, kādā noslodzē atrodas motors un vai tahometra bultiņa ir sarkanajā zonā

Modricimus Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

palasīju rakstu. datu apmaiņa notiek tikai pieslēdzoties tieši pie kastes. Komerctransoprta gadījumā, kad fūre prom mēnešiem, ur jēga īpašā nav. tad jebkurš šoferis sāks tinteresēties, kāpēc kāds no priekšniekiem regulāri slēdzas klāt ar laptopu darbinieku mašīnai.

Modricimus Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....

mums RTU ir eksperti. Ja gatavs esi cīnīties, tad varu iedot kontakttālruņus

tunos Reģ.: 20.07.2004
0 0 Atbildēt

Modricimus rakstīja: palasīju rakstu. datu apmaiņa notiek tikai pieslēdzoties tieši pie kastes. Komerctransoprta gadījumā, kad fūre prom mēnešiem, ur jēga īpašā nav. tad jebkurš šoferis sāks tinteresēties, kāpēc kāds no priekšniekiem regulāri slēdzas klāt ar laptopu darbinieku mašīnai.

cik zinu Aldara mashiinas ir taadi gpesi kur shefs savaa kompiii redz kod ara darbinieks, kur atrodas un cikos mashiinu iedarbinajis

taa kaa nav jasledz laptops klaat!!! ir arii modernaaka tehnika

Modricimus Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

tunos rakstīja:

Modricimus rakstīja: palasīju rakstu. datu apmaiņa notiek tikai pieslēdzoties tieši pie kastes. Komerctransoprta gadījumā, kad fūre prom mēnešiem, ur jēga īpašā nav. tad jebkurš šoferis sāks tinteresēties, kāpēc kāds no priekšniekiem regulāri slēdzas klāt ar laptopu darbinieku mašīnai.

cik zinu Aldara mashiinas ir taadi gpesi kur shefs savaa kompiii redz kod ara darbinieks, kur atrodas un cikos mashiinu iedarbinajis

taa kaa nav jasledz laptops klaat!!! ir arii modernaaka tehnika

aldarim neesam vēl uzstādījuši, bet nu ir mums arī modernā ietaise

mūsu gadījumā ir kastīte , GPS/GSM raidītājs-uztvērējs un 2. gab degvielas sensori katrā bākā. iekārtā pašā ir iebūvēts Li-Ion akumulators, kas spēj nodrošināt iekārtai līdz pat 8 dienu autonomu darbību. pie uzstādīšanas tiek kalibrēts katrs devējs. Līdz ar to var uzlikt praktiski jebkuras formas un tilpuma bākas. Vadītāja kabīnē tiek ievietota trauksmes poga, kuru nospiežot, iepriekš norādīts adresāts (i) saņem SMS ar datiem par mašīnu un GPS koordinātas. Arī ir trauksmes sms par:

1) zems barošanas spriegums (AKB)

2) tiek atvienota iekārta

3) degvielas līmenis a/m stāvot izmainās par +/- 30 litriem (daudzumu var ieprorgammēt pēc vajadzības)

4) Tiek zaudēts GPS signāls un noteiktā laikā neatjaunojas

5) Temperatūras izmaiņas

6) ...vēl daudzas citas opcijas

piemēram, ja tehnikas vienībai ir noteikta darbības zona, un vēlas kontrolēt, vai tiek pārkāpta, ir iespējams piešķirt virtuālu taisnstūrveida zonējumu, kuru šķērsojot, tiek saņemta sms atbildīgajai personai.

Info par auto var redzēt izmantojot internetu un piešķirtos login un paroles. Ir iespēja veidot atskaites par degvielas patēriņu, nobrauktajiem km, dīkstāvi, GPS atrašanās utt.

Ja kādam ir interese sīkāk, tad 2 8 6 0 2 2 7 7

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

Modricimus rakstīja:

pinguin rakstīja: nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....

mums RTU ir eksperti. Ja gatavs esi cīnīties, tad varu iedot kontakttālruņus

ja viņu neatkarīgajam slēdzienam ir juridisks spēks, tad mēģināsim.

Legenda Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Pinguin vispar ir jautri, jo, cik atceros, tad ja neesi teicis lai vini labo par tavu naudu vari pateikt, ka nemaksasi. Nezinu kā tur īsti formāli to noformēt (iespējams par vēlu), zinu ka vienā servisā kāds lietotājs izdarīja un rezultātā salabota mašīna par servisa naudu. Viņiem vajadzēja tevi brīdināt, ka tā ir tava vaina, ka autiņš neiet un tieši šī iemesla dēļ bija jājautā vai veikt remontu. Starp citu kur ir normālas fiatu darbnīcas un detaļu veikali??? Man ar fiats, tik stylo un probzu vēl paldies dievam nava....

Padomā kas būtu, ja tev tās naudas nebūtu un viņi būtu veikuši remontu bez tavas piekrišanas....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti