konkrēti ierēcu!
Jeb kurā gadijumā (nezinu kā BMW) mašīnām no akumulatora nāk speka vads uz starteri (ceru ka BMW tāds ir) un masa parvietojas pa kuzovu - tātad njemam spaini ar baterijām kas kopā sastāda 12v bet drošības pēc ir ar niecīgu jaudu pievienojam plusu pie plusa un minusu pie minusa un taisam bagaznieku valjaa ar pogu
P.S. ar tik līkām rokām labāk ir nopirkt abonimentu uz autoservisu
deg panelis bez atsleegas
bmw525, e39
vakar lecu zirgaa, griezhu atslegu un skuju.
atslega pagriezhas, iededzina paneli un talak sak griezties pa riņķi.
iznemu atslegu, bet panelis paliek degt.
atselgas pults vairs nestradaa.
7dienaa apzvaniju servisus (cik nu taadi 7dienaa ir)
kames gaidu chomu, tikmer nolemu atvienot klemmi
peec klemmes atvienoshanas aiztaisiju aizmugrejo bagazhnieku un tagad vairs to nevaru attaisit, jo atslegai vajag poweru.
bagazhnieka atslega izradas, ka nestradaa
dienas jautajums:
kaa lai attaisa aizmugureejo bagazhnieku?
es pienemu, ka var iedot poweru caur priekshu, bet vai tas ko lidzes, ja ir nonemtas klemmes? vai vispar var iestartet auto no purna, ja klemmes pakaljaa ir nost? man gan startet nevajag, man vajag tikai pakalju dabut valjaa
es to vakar vel neizmeginaju, jo krokodilji stav aizmugureejaa bagazhniekaa![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)