Nezinite rakstīja: batka, a kas te jāargumentē vai jāpierāda? topiks ir par to, kāpēc cilvēki ir izvēlējušies SAAB. nevis par to, kāpēc labāk būtu bijis nosisties ar žiguli
Tu uzsver ka saabs ir drošakais no visiem.Man vienkarši gribas zinat kas viņa ir drošaks ka audi,bmw vai mb piemeram.
A tu nošķilies, redzēsi. Cilvēki, kuri uz savas ādas ir to izbaudījuši zina ko runā.
Paga tad sanak tante ir nošķilusies ar audi bmw,mb un saabu un ar saabu patika vislabak ne???Baigais secinajums pec vienas avarijas
Ziniet, te būtu jārunā ne tikai par pasīvo drošību - tā šobrīd visiem ir labā līmenī salīdzinot ar 90-to gadu pirmo pusi... bet gan par aktīvo drošību arī - Saab uzvedība uz ceļa un reakcijas gaitā... Piemēram - sniega vaļņi, špūres tiek pārverētas vienā mierā arī pie salīdzinoši agresīvas braukšanas - tas pēc pieredzes... vadāmība ir izteikti neitrāla - nav tieksmes slidināt ārā pakaļu un arī nemaz uz to neprovocē, mazliet pat novērojams understeers... Turklāt nelīdzenumi lielā ātrumā (virs 120 km/h) tiek pārvarēti bez asām reakcijām - mierīgi un pārliecinoši - tā ka vadītājam pat nenāk prātā darīt muļķības...
the666thpope rakstīja: Ziniet, te būtu jārunā ne tikai par pasīvo drošību - tā šobrīd visiem ir labā līmenī salīdzinot ar 90-to gadu pirmo pusi... bet gan par aktīvo drošību arī - Saab uzvedība uz ceļa un reakcijas gaitā... Piemēram - sniega vaļņi, špūres tiek pārverētas vienā mierā arī pie salīdzinoši agresīvas braukšanas - tas pēc pieredzes... vadāmība ir izteikti neitrāla - nav tieksmes slidināt ārā pakaļu un arī nemaz uz to neprovocē, mazliet pat novērojams understeers... Turklāt nelīdzenumi lielā ātrumā (virs 120 km/h) tiek pārvarēti bez asām reakcijām - mierīgi un pārliecinoši - tā ka vadītājam pat nenāk prātā darīt muļķības...
Priekšpiedziņam nav tieksmes mest aizmuguri ara ja vien aizmugure nav sudigas riepas
Nezinite rakstīja: batka, a kas te jāargumentē vai jāpierāda? topiks ir par to, kāpēc cilvēki ir izvēlējušies SAAB. nevis par to, kāpēc labāk būtu bijis nosisties ar žiguli
Tu uzsver ka saabs ir drošakais no visiem.Man vienkarši gribas zinat kas viņa ir drošaks ka audi,bmw vai mb piemeram.
A tu nošķilies, redzēsi. Cilvēki, kuri uz savas ādas ir to izbaudījuši zina ko runā.
toč stulbs esi? davaj sarakstu ar nošķiltajiem autiņiem
p.n.
mana personīgā pieredze liecina, ka ja ar 1992 gada DSM eklipsi pāri par simtu maucot uzmet trīs kūleņus, tad ar to mašīnu vēl var aizbraukt svaim hodom līdz šrotam
the666thpope rakstīja: Ziniet, te būtu jārunā ne tikai par pasīvo drošību - tā šobrīd visiem ir labā līmenī salīdzinot ar 90-to gadu pirmo pusi... bet gan par aktīvo drošību arī - Saab uzvedība uz ceļa un reakcijas gaitā... Piemēram - sniega vaļņi, špūres tiek pārverētas vienā mierā arī pie salīdzinoši agresīvas braukšanas - tas pēc pieredzes... vadāmība ir izteikti neitrāla - nav tieksmes slidināt ārā pakaļu un arī nemaz uz to neprovocē, mazliet pat novērojams understeers... Turklāt nelīdzenumi lielā ātrumā (virs 120 km/h) tiek pārvarēti bez asām reakcijām - mierīgi un pārliecinoši - tā ka vadītājam pat nenāk prātā darīt muļķības...
Priekšpiedziņam nav tieksmes mest aizmuguri ara ja vien aizmugure nav sudigas riepas
Understeer un Oversteer esamība nav tieši atkarīga no piedziņas veida... bet gan vairāk no izsvarojuma, balstiekārtas utml parametriem... Piemēram - priekšpiedziņas Mazda 323F GT grib slidināt ārā pakaļu, tas pats ar BMW rwd, bet Porsche 911 RWD izteikti stumj taisni, tas pats ar Subaru Impreza.... kā to visu panākt - sarežģīts inženieru darbs...
Nezinite rakstīja: batka, a kas te jāargumentē vai jāpierāda? topiks ir par to, kāpēc cilvēki ir izvēlējušies SAAB. nevis par to, kāpēc labāk būtu bijis nosisties ar žiguli
Tu uzsver ka saabs ir drošakais no visiem.Man vienkarši gribas zinat kas viņa ir drošaks ka audi,bmw vai mb piemeram.
to es nekad neesmu teikusi. Es teicu, ka tad, kad pirku auto, gribēju ar izturīgiem dzelžiem un SAAB PRisti uz to brīdi bija labi pastrādājuši, jo par zviedru auto bija pieņēmums, ka tie ir droši.
a ja gribi zināt, kurš auto drošāks, papēti kraštestu rezultātus. man šajā jautājumā nav viedokļa un arī nebūs.
Kad pirkām Saabs vislabāk atbilda mūsu kritērijiem - pēc iespējas jaunāks, labāk nopakots un ne dārgāks 5000 eiro...
Sākumā skatījāmies uz 9000, bet nebija īsti ko ņemt... Rezultātā paņēmām diezgan pliku 9-3 ļoti labā tehniskā stāvoklī...
Esmu pilnībā apmierināts ar mašīnu... Patīk, ka izceļas no pelēkās masas... 4* pēc testiem (5* bērnu drošībai) ... Nav jau volvis, bet atgāžot beņķus 160cm ledusskapi bez problēmām var aizvest...
Manuprāt, labākais lietotais ģimenes auto par to cenu, kāda tiek prasīta... Nākamais tikai SAAB...
Nortel rakstīja: Man pirmais saabs un visticamāk arī pēdējais. Un tikai dēļ mīkstās piekares.
Nu gan pateici... Pirmkārt - katram modelim ir atšķirīga piekare. Otrkārt - gaumes jautājums - sajūtu ziņā sievas 9-3 ir daudz cietāks un asāks par manu 9-5. Savukārt faktiski 9-5 līkumos "ierakstās" daudz labāk, bet asu izjūtu cienītajus pieviļ - pat uz asfalta izsīdot astei subjektīvi liekas lēni izbraukts pagrieziens. Īpaši sportiskai gaumei viemēr paliek Aero, par kura piekares mīkstumu jau nu nevar sūdzēties - man tā liekas daudz par cietu komfortablai brauksanai.
Nortel rakstīja: Man pirmais saabs un visticamāk arī pēdējais. Un tikai dēļ mīkstās piekares.
Nu gan pateici... Pirmkārt - katram modelim ir atšķirīga piekare. Otrkārt - gaumes jautājums - sajūtu ziņā sievas 9-3 ir daudz cietāks un asāks par manu 9-5. Savukārt faktiski 9-5 līkumos "ierakstās" daudz labāk, bet asu izjūtu cienītajus pieviļ - pat uz asfalta izsīdot astei subjektīvi liekas lēni izbraukts pagrieziens. Īpaši sportiskai gaumei viemēr paliek Aero, par kura piekares mīkstumu jau nu nevar sūdzēties - man tā liekas daudz par cietu komfortablai brauksanai.
Vienīgais kas man nepatītk ir tas, ka viņš virs 120 sāk iešūpoties uz mūsu "labajiem" ceļiem. Uz A1 nav problēmu, var braukt ar "baudu" pat uz 200.
Un vēl man nepatīk orģinālie diski. Pabraucot pa dubļainiem ceļiem diska iekšpusē sakrājas zemes, kuras rada riteņu disbalansu.
Un vēl man nepatīk orģinālie diski. Pabraucot pa dubļainiem ceļiem diska iekšpusē sakrājas zemes, kuras rada riteņu disbalansu.
Šis ir labs!
Labs vai slikts, bet besī ārā. Vienreiz jau skrūvēju nost visus riteņus un tīrīju ārā tos sūdus, jo pat moikā nevar izmazgāt. Jāpērk laikam būs mazgātājs. Iepriekšējam auto bija R15 un nekādu problēmu.
Nortel rakstīja: Man pirmais saabs un visticamāk arī pēdējais. Un tikai dēļ mīkstās piekares.
Nu gan pateici... Pirmkārt - katram modelim ir atšķirīga piekare. Otrkārt - gaumes jautājums - sajūtu ziņā sievas 9-3 ir daudz cietāks un asāks par manu 9-5. Savukārt faktiski 9-5 līkumos "ierakstās" daudz labāk, bet asu izjūtu cienītajus pieviļ - pat uz asfalta izsīdot astei subjektīvi liekas lēni izbraukts pagrieziens. Īpaši sportiskai gaumei viemēr paliek Aero, par kura piekares mīkstumu jau nu nevar sūdzēties - man tā liekas daudz par cietu komfortablai brauksanai.
Vienīgais kas man nepatītk ir tas, ka viņš virs 120 sāk iešūpoties uz mūsu "labajiem" ceļiem. Uz A1 nav problēmu, var braukt ar "baudu" pat uz 200.
Un vēl man nepatīk orģinālie diski. Pabraucot pa dubļainiem ceļiem diska iekšpusē sakrājas zemes, kuras rada riteņu disbalansu.
Varbūt nojātos amortiņus nomaini, nevis mašīnu vaino? Man pat vecais 9000, kuram bija patiešām slikti amortiņi nekur nešūpojās pat toreizējos Polijas, ne tikai Latvijas ceļos.
Un par diskiem vispār nav saprotams, kas tavuprāt no "neoriginalajiem" ir tik atskirigs.
Centis_Nuudele rakstīja: Ļoti iespējams, ka vasaras nogalē arī es beidzot nopirkšu sābu. Kāpēc? Vienkārši - lai izpalīdzētu pazīstamam cilvēkam.
Sākumā pierādi ka esi cienīgs braukt ar Saab!!
Sāc ar iziņām no pamatskolas, par sekmēm, tad raksturojumu no šis, un iepriekšājām darba vietām, no ārstiem , protams, un uzrakstu nelielu sacerējumu par tēmu
"Kā es Mīlēšu savu Saabu, ja man kāds tādu pārdos "
un tad paskatīsimies!!
P.S.
Centis sacerējies, ta zin, kurš katrs ies un pirks sev Saabu..
Kas vēll nebūss....
PN... Es Centim pārdošu SAABu bez nekādiem pierādijumiem...
Nortel rakstīja: Man pirmais saabs un visticamāk arī pēdējais. Un tikai dēļ mīkstās piekares.
Nu gan pateici... Pirmkārt - katram modelim ir atšķirīga piekare. Otrkārt - gaumes jautājums - sajūtu ziņā sievas 9-3 ir daudz cietāks un asāks par manu 9-5. Savukārt faktiski 9-5 līkumos "ierakstās" daudz labāk, bet asu izjūtu cienītajus pieviļ - pat uz asfalta izsīdot astei subjektīvi liekas lēni izbraukts pagrieziens. Īpaši sportiskai gaumei viemēr paliek Aero, par kura piekares mīkstumu jau nu nevar sūdzēties - man tā liekas daudz par cietu komfortablai brauksanai.
Vienīgais kas man nepatītk ir tas, ka viņš virs 120 sāk iešūpoties uz mūsu "labajiem" ceļiem. Uz A1 nav problēmu, var braukt ar "baudu" pat uz 200.
Un vēl man nepatīk orģinālie diski. Pabraucot pa dubļainiem ceļiem diska iekšpusē sakrājas zemes, kuras rada riteņu disbalansu.
Varbūt nojātos amortiņus nomaini, nevis mašīnu vaino? Man pat vecais 9000, kuram bija patiešām slikti amortiņi nekur nešūpojās pat toreizējos Polijas, ne tikai Latvijas ceļos.
Un par diskiem vispār nav saprotams, kas tavuprāt no "neoriginalajiem" ir tik atskirigs.
Tur jau tā lieta, ka amortiņi ir ļoti labi, tikai mīksti. Un par diskiem - ne uz R14, ne R15 tādas problēmas nekad nav bijušas.
turbopiile rakstīja: taisnība, bet pavasarī nomainīju amortiņus - tagad priecīgs līdz ausīm
aizmugurē dzeltie koņi, priekšā kaut kādi, kas saabam skaitās oriģinālie (paši cietākie), rezultāts - ne mīksta, ne cieta - stingra un patīkami vadāma. Negrab un nešūpojas
Ultimātais Jautājums SAABistam...
Kāpēc Tu brauc ar SAAB?