Sorry, bet mūsdienās FORD=MAZDA, CRYSLER=MB u.t.t. Globalizācija... Retas vērtības tik vēl saglabājušās... Pat Bugatti ir VW/Audi īpašums...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sorry, bet mūsdienās FORD=MAZDA, CRYSLER=MB u.t.t. Globalizācija... Retas vērtības tik vēl saglabājušās... Pat Bugatti ir VW/Audi īpašums...
To MSH! Man nav bijusi pieredze ar golf, getz un līdzīgajiem! Pārvietojos tikai ar SAAB, Chrysler, Volvo, Mercedes!
Pieredzes pietiek paziņu lokā, kā arī šajā un līdzīgajos saitos.
Cilvēki iegūlda milzum daudz laika Golpā(Golpa vietā jebkura vācu, japāņu marka) nomaina 70% mašīnas sastāvdaļu, un saka lūk ejot, bet tikai vēl lūk tas un tas esot jānoregulē, kaut gan tikpat labi tās visas detaļas varētu būt saliktas kaut vai zapiņā. Bet par V8 vecu jau izteicos. Un zupu viņš ēd MAZĀK par analoģiskas veiktspējas vācu vai japo auto un V8, V6 amo izpildijum NAV jādomā par kapitālo remontu pie 300k noskrējiena!
Par to, ka jaunie amerikāņi kuri taisīti eiropas pelēkajam vācuauto mīlim ir nožēlojami man jāpiekrīt, bet pievērs uzmanību tiem amo auto kuri ir domāti amo tirgum-korvete, kadilaks cts, eskalāde, suburbānis jaunais un citi ĪSTIE amerikāņi, fantastiskas mašīnas!!! Neviens vien vācu autofans izbraucis ar manu amerikāni ir stāvējis ar neizpratnes pilnu seju pie sava 0000 A6, bmw 5, vw Passat utt un teicis, ka nekad nav varējis iedomāties, ka auto vadīšana var sniegt tādu baudu! Nākamā mašīna viņiem būs amerikānis! Es nesaku, ka amo konkurē ar A8, BMW 7 un Phaetonu, bet savā savā cenu kategorijā viņi sniedz visvairāk baudas un ērtību! Un detaļu cenas arī nav astranomiskas kā vāciešiem un japiem (es par original jo citas cenšos nelietot)
Japiem atkal salona vispār nav, bet gāž viņi labi. Tu katru dienu gāz? Es nē, lielākoties vēlos atslābināties un baudīt ceļu!
Muguras kaites no biežas braukšanas, hemoroidi, sprandas un galvassāpes-tās nav amerikāņa īpašnieka slimības, jo viņam ir ērti! Nogurums pēc 200 km nobraukuma arī nav pazīstams amerikāņa vadītājam! Nobraucis tikai 154 km ar BMW 524 2000 gada jutos izsmelts, bet nobraucis 500-1000 km ar amo vai SAABu nekādu nogurumu nemaniju, pat mugura nesāpēja!
Katram protam savs, citam iesipts santīms sagādā fizisku baudu, citam ir nepieciešams stress pie stūres lai justos mega darbu padarījis un pagarinājis sev šo to, citam atkal pirksti jāloca un ja auto nav "kruts" tad nav kruta, bet amo ir ceļa un dzīves baudītāji! Baudīt dzīvi un baudīt ceļu ir amo filozofija! Nekāda stresa, pof uz visiem jo tev tas neinteresē! Tev nav jāizrādās jo tu esi pašpietiekams!
Sorry, ka izpletos =)
Gregers rakstīja: To MSH! Man nav bijusi pieredze ar golf, getz un līdzīgajiem! Pārvietojos tikai ar SAAB, Chrysler, Volvo, Mercedes!
Pieredzes pietiek paziņu lokā, kā arī šajā un līdzīgajos saitos.
Cilvēki iegūlda milzum daudz laika Golpā(Golpa vietā jebkura vācu, japāņu marka) nomaina 70% mašīnas sastāvdaļu, un saka lūk ejot, bet tikai vēl lūk tas un tas esot jānoregulē, kaut gan tikpat labi tās visas detaļas varētu būt saliktas kaut vai zapiņā. Bet par V8 vecu jau izteicos. Un zupu viņš ēd MAZĀK par analoģiskas veiktspējas vācu vai japo auto un V8, V6 amo izpildijum NAV jādomā par kapitālo remontu pie 300k noskrējiena!
Par to, ka jaunie amerikāņi kuri taisīti eiropas pelēkajam vācuauto mīlim ir nožēlojami man jāpiekrīt, bet pievērs uzmanību tiem amo auto kuri ir domāti amo tirgum-korvete, kadilaks cts, eskalāde, suburbānis jaunais un citi ĪSTIE amerikāņi, fantastiskas mašīnas!!! Neviens vien vācu autofans izbraucis ar manu amerikāni ir stāvējis ar neizpratnes pilnu seju pie sava 0000 A6, bmw 5, vw Passat utt un teicis, ka nekad nav varējis iedomāties, ka auto vadīšana var sniegt tādu baudu! Nākamā mašīna viņiem būs amerikānis! Es nesaku, ka amo konkurē ar A8, BMW 7 un Phaetonu, bet savā savā cenu kategorijā viņi sniedz visvairāk baudas un ērtību! Un detaļu cenas arī nav astranomiskas kā vāciešiem un japiem (es par original jo citas cenšos nelietot)
Japiem atkal salona vispār nav, bet gāž viņi labi. Tu katru dienu gāz? Es nē, lielākoties vēlos atslābināties un baudīt ceļu!
Muguras kaites no biežas braukšanas, hemoroidi, sprandas un galvassāpes-tās nav amerikāņa īpašnieka slimības, jo viņam ir ērti! Nogurums pēc 200 km nobraukuma arī nav pazīstams amerikāņa vadītājam! Nobraucis tikai 154 km ar BMW 524 2000 gada jutos izsmelts, bet nobraucis 500-1000 km ar amo vai SAABu nekādu nogurumu nemaniju, pat mugura nesāpēja!
Katram protam savs, citam iesipts santīms sagādā fizisku baudu, citam ir nepieciešams stress pie stūres lai justos mega darbu padarījis un pagarinājis sev šo to, citam atkal pirksti jāloca un ja auto nav "kruts" tad nav kruta, bet amo ir ceļa un dzīves baudītāji! Baudīt dzīvi un baudīt ceļu ir amo filozofija! Nekāda stresa, pof uz visiem jo tev tas neinteresē! Tev nav jāizrādās jo tu esi pašpietiekams!
Sorry, ka izpletos =)
nikuja sev, pašpietiekams ar suburbānu Atļaujiet ierēkt Ja cilvēks ir pašpietiekams, viņš kā reiz nezīmējas ar suburbāniem un V8, jo viņam ir pofig uz visiem, tai skaitā amerikāņiem
Galvenais rakstīja:
Gregers rakstīja: To MSH! Man nav bijusi pieredze ar golf, getz un līdzīgajiem! Pārvietojos tikai ar SAAB, Chrysler, Volvo, Mercedes!
Pieredzes pietiek paziņu lokā, kā arī šajā un līdzīgajos saitos.
Cilvēki iegūlda milzum daudz laika Golpā(Golpa vietā jebkura vācu, japāņu marka) nomaina 70% mašīnas sastāvdaļu, un saka lūk ejot, bet tikai vēl lūk tas un tas esot jānoregulē, kaut gan tikpat labi tās visas detaļas varētu būt saliktas kaut vai zapiņā. Bet par V8 vecu jau izteicos. Un zupu viņš ēd MAZĀK par analoģiskas veiktspējas vācu vai japo auto un V8, V6 amo izpildijum NAV jādomā par kapitālo remontu pie 300k noskrējiena!
Par to, ka jaunie amerikāņi kuri taisīti eiropas pelēkajam vācuauto mīlim ir nožēlojami man jāpiekrīt, bet pievērs uzmanību tiem amo auto kuri ir domāti amo tirgum-korvete, kadilaks cts, eskalāde, suburbānis jaunais un citi ĪSTIE amerikāņi, fantastiskas mašīnas!!! Neviens vien vācu autofans izbraucis ar manu amerikāni ir stāvējis ar neizpratnes pilnu seju pie sava 0000 A6, bmw 5, vw Passat utt un teicis, ka nekad nav varējis iedomāties, ka auto vadīšana var sniegt tādu baudu! Nākamā mašīna viņiem būs amerikānis! Es nesaku, ka amo konkurē ar A8, BMW 7 un Phaetonu, bet savā savā cenu kategorijā viņi sniedz visvairāk baudas un ērtību! Un detaļu cenas arī nav astranomiskas kā vāciešiem un japiem (es par original jo citas cenšos nelietot)
Japiem atkal salona vispār nav, bet gāž viņi labi. Tu katru dienu gāz? Es nē, lielākoties vēlos atslābināties un baudīt ceļu!
Muguras kaites no biežas braukšanas, hemoroidi, sprandas un galvassāpes-tās nav amerikāņa īpašnieka slimības, jo viņam ir ērti! Nogurums pēc 200 km nobraukuma arī nav pazīstams amerikāņa vadītājam! Nobraucis tikai 154 km ar BMW 524 2000 gada jutos izsmelts, bet nobraucis 500-1000 km ar amo vai SAABu nekādu nogurumu nemaniju, pat mugura nesāpēja!
Katram protam savs, citam iesipts santīms sagādā fizisku baudu, citam ir nepieciešams stress pie stūres lai justos mega darbu padarījis un pagarinājis sev šo to, citam atkal pirksti jāloca un ja auto nav "kruts" tad nav kruta, bet amo ir ceļa un dzīves baudītāji! Baudīt dzīvi un baudīt ceļu ir amo filozofija! Nekāda stresa, pof uz visiem jo tev tas neinteresē! Tev nav jāizrādās jo tu esi pašpietiekams!
Sorry, ka izpletos =)
nikuja sev, pašpietiekams ar suburbānu Atļaujiet ierēkt Ja cilvēks ir pašpietiekams, viņš kā reiz nezīmējas ar suburbāniem un V8, jo viņam ir pofig uz visiem, tai skaitā amerikāņiem
Nu ne jau visiem liels motors vajadzīgs, lai zīmētos un spiestu grīdā. Liels un jaudīgs motors pirmkārt ir ērtība, vari braukt prātīgi kā karalis un vajadzības gadījumā arī labi paātrināties, negriežot līdz saviem 6 tūkst. apgr. kā tas it kā jaudīgiem, bet mazākiem motoriem...
rrupucis, perfekti pateici!!!
Tieši tā, jauda nevis lai ālētos, bet lai ir rezerve un nevajadzētu saspringt!
Bet var arī ja uznāk iekāriens nedaudz paspēlēties =)
Vai arī šie divi sal
idzinājumam:
un
man nekas nav pret audi, mīli veco tā neatkārtojamās uzticamības un skaņas dēļ, BET...pirmoreiz skatoties šos rillīšus es visu laiku gaidiju kad salūzis tas audis, bet skatoties kā ārdās amo man tāda sajūta nerodās jo viņš pat burn taisa pusslodzē!
To galvenais. Starpcitu, ja neiedomājies tad pārsteigšu tevi! Suburban un līdzīgie auto ir domāti tam lai nogādātu ģimeni, suni un velo no piem. Rīgas uz Alūksni, ar ērtībām!!! Un nejau kautkā pagarināšanai!!! Pagarina ar X5, ML, RangeRover Sport un Hummer!!!
Eh juus, kraanu staipiitaaji... un tik intensiivi njemaas un censhaas pieraadiit savu taisniibu, ka reeka naak...
Ir cilveeki kam patiik amo un ir kam patiik bmw, audi un mb un tad ir kam patiik toyotas utml.
Nu un? Katram savs... Man, piemeram, nav piemeerots ne amerikaanis ne japaanis, ne opelis, jo ar tiem braucot nejuutos savaa aadaa. Manam vienam chomam atkal tikai japaanji patiik, citam chomam amerikanaju dzhipi. Kad te beigsies shitaa kraanu staipiishana... uff...
Pārdod Audi A4 3.0Q 2002