Detaļu restaurācija

AutoNets Reģ.: 01.10.2001

Sakara ar divu antiiku aparatu restauraciju ir nepiecieshamiba pec kontaktiem meistaram, kas varetu atjaunot klanja shales un virzulja galaa klanja pirkstu.

Klokjvarpstu slipe daudzi. Bet nevaru atrast viirus, kas nodarbojas ar shadam lietam. Kadreiz nodarbojas veca kaluma viri kugju buves rupnicas, kolhoza traktoru remontu cehos utt, bet tie viri ir palikushi LJOTI maz.

Vel ar tadam lietam nodarbojas sportistu auto skruvetaji, bet.... visu cienju, man nav tik neizsmeljamas finanses kaa sportistu sponsoriem un tik grandiozas summas maksat nevaru.

Ja kaads saskaries ar shadam lietam vai ir zinams, kursh ar to nodarbojas, lugtum padalities informacija.

 
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

rīt pacel topiku... vai pirmdien...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja: Sakara ar divu antiiku aparatu restauraciju ir nepiecieshamiba pec kontaktiem meistaram, kas varetu atjaunot klanja shales un virzulja galaa klanja pirkstu.

Klokjvarpstu slipe daudzi. Bet nevaru atrast viirus, kas nodarbojas ar shadam lietam. Kadreiz nodarbojas veca kaluma viri kugju buves rupnicas, kolhoza traktoru remontu cehos utt, bet tie viri ir palikushi LJOTI maz.

Vel ar tadam lietam nodarbojas sportistu auto skruvetaji, bet.... visu cienju, man nav tik neizsmeljamas finanses kaa sportistu sponsoriem un tik grandiozas summas maksat nevaru.

Ja kaads saskaries ar shadam lietam vai ir zinams, kursh ar to nodarbojas, lugtum padalities informacija.

nezinu kāds ir detaļu minimālais izmērs ar kurām tie vīreļi darbojas, bet, ja var līdzēt ar jauna metāla slāņa uzklāšanu un pieslīpēšanu līdz vajadzīgam izmēram, tad nākamnedēļ iedošu kontaktu.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja: Sakara ar divu antiiku aparatu restauraciju ir nepiecieshamiba pec kontaktiem meistaram, kas varetu atjaunot klanja shales un virzulja galaa klanja pirkstu.

Klokjvarpstu slipe daudzi. Bet nevaru atrast viirus, kas nodarbojas ar shadam lietam. Kadreiz nodarbojas veca kaluma viri kugju buves rupnicas, kolhoza traktoru remontu cehos utt, bet tie viri ir palikushi LJOTI maz.

Vel ar tadam lietam nodarbojas sportistu auto skruvetaji, bet.... visu cienju, man nav tik neizsmeljamas finanses kaa sportistu sponsoriem un tik grandiozas summas maksat nevaru.

Ja kaads saskaries ar shadam lietam vai ir zinams, kursh ar to nodarbojas, lugtum padalities informacija.

Nosauc konkrēti objektus ar dzinēju nummuriem un gadiem .... a to ford T un volgas tehnoloģijas biš atšhiras no kāda vaņķelnieka vai lamborgini

Jāzin pie kā tevi sūtīt....

Un lēti tas nebūs jebkurā gadijumā, volgas galvas atjaunošana maksā dārgāk nekā jauna no rūpnīcas tā kā skaties ko tev un kam...

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

kaadu vaagenu tad restauree?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

richi rakstīja:...

Un lēti tas nebūs jebkurā gadijumā, volgas galvas atjaunošana maksā dārgāk nekā jauna no rūpnīcas tā kā skaties ko tev un kam...

vot, čmo...

ar ko tā galva ekskluzīvāka par VM motori dīzeļgalvām?

fcuk... .|..

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

richi rakstīja:...

Un lēti tas nebūs jebkurā gadijumā, volgas galvas atjaunošana maksā dārgāk nekā jauna no rūpnīcas tā kā skaties ko tev un kam...

vot, čmo...

ar ko tā galva ekskluzīvāka par VM motori dīzeļgalvām?

fcuk... .|..

Izguli dzērumu losi!

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

richi rakstīja:

Yetti rakstīja:

richi rakstīja:...

Un lēti tas nebūs jebkurā gadijumā, volgas galvas atjaunošana maksā dārgāk nekā jauna no rūpnīcas tā kā skaties ko tev un kam...

vot, čmo...

ar ko tā galva ekskluzīvāka par VM motori dīzeļgalvām?

fcuk... .|..

Izguli dzērumu losi!

Piever žaunu,sušķi.

juhaN Reģ.: 17.11.2006
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja:

Piever žaunu,sušķi.

Tevī mīt apslēpts Advokāts (:

Zadnjicei čuju (:

(D

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

AutoNets rakstīja: Sakara ar divu antiiku aparatu restauraciju ir nepiecieshamiba pec kontaktiem meistaram, kas varetu atjaunot klanja shales un virzulja galaa klanja pirkstu.

Klokjvarpstu slipe daudzi. Bet nevaru atrast viirus, kas nodarbojas ar shadam lietam. Kadreiz nodarbojas veca kaluma viri kugju buves rupnicas, kolhoza traktoru remontu cehos utt, bet tie viri ir palikushi LJOTI maz.

Vel ar tadam lietam nodarbojas sportistu auto skruvetaji, bet.... visu cienju, man nav tik neizsmeljamas finanses kaa sportistu sponsoriem un tik grandiozas summas maksat nevaru.

Ja kaads saskaries ar shadam lietam vai ir zinams, kursh ar to nodarbojas, lugtum padalities informacija.

nezinu kāds ir detaļu minimālais izmērs ar kurām tie vīreļi darbojas, bet, ja var līdzēt ar jauna metāla slāņa uzklāšanu un pieslīpēšanu līdz vajadzīgam izmēram, tad nākamnedēļ iedošu kontaktu.

Ja, tas ir tieshi tas, kas vajadzigs (pec manam domam).

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

richi rakstīja:

AutoNets rakstīja: Sakara ar divu antiiku aparatu restauraciju ir nepiecieshamiba pec kontaktiem meistaram, kas varetu atjaunot klanja shales un virzulja galaa klanja pirkstu.

Klokjvarpstu slipe daudzi. Bet nevaru atrast viirus, kas nodarbojas ar shadam lietam. Kadreiz nodarbojas veca kaluma viri kugju buves rupnicas, kolhoza traktoru remontu cehos utt, bet tie viri ir palikushi LJOTI maz.

Vel ar tadam lietam nodarbojas sportistu auto skruvetaji, bet.... visu cienju, man nav tik neizsmeljamas finanses kaa sportistu sponsoriem un tik grandiozas summas maksat nevaru.

Ja kaads saskaries ar shadam lietam vai ir zinams, kursh ar to nodarbojas, lugtum padalities informacija.

Nosauc konkrēti objektus ar dzinēju nummuriem un gadiem .... a to ford T un volgas tehnoloģijas biš atšhiras no kāda vaņķelnieka vai lamborgini

Jāzin pie kā tevi sūtīt....

Un lēti tas nebūs jebkurā gadijumā, volgas galvas atjaunošana maksā dārgāk nekā jauna no rūpnīcas tā kā skaties ko tev un kam...

Es jau mineeju, ka man vajag atjaunot shaales un virzulja galaa pirkstu. Klokjeni slipee ljoti daudzi, ar to nav problemu.

Jaatjauno divi traktortehniskas agregati - viens uz metala ritenjiem (pirmskara izpildijums), otrs varetu teikt - pirmais krievu traktors uz gumijas ritenjiem (1949.g.). Saglabajushies samera originala izpildijuma un apmierinosha tehniska stavokli.

Tolmetam atdot negribu!

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

richi rakstīja:

AutoNets rakstīja: Sakara ar divu antiiku aparatu restauraciju ir nepiecieshamiba pec kontaktiem meistaram, kas varetu atjaunot klanja shales un virzulja galaa klanja pirkstu.

Klokjvarpstu slipe daudzi. Bet nevaru atrast viirus, kas nodarbojas ar shadam lietam. Kadreiz nodarbojas veca kaluma viri kugju buves rupnicas, kolhoza traktoru remontu cehos utt, bet tie viri ir palikushi LJOTI maz.

Vel ar tadam lietam nodarbojas sportistu auto skruvetaji, bet.... visu cienju, man nav tik neizsmeljamas finanses kaa sportistu sponsoriem un tik grandiozas summas maksat nevaru.

Ja kaads saskaries ar shadam lietam vai ir zinams, kursh ar to nodarbojas, lugtum padalities informacija.

Nosauc konkrēti objektus ar dzinēju nummuriem un gadiem .... a to ford T un volgas tehnoloģijas biš atšhiras no kāda vaņķelnieka vai lamborgini

Jāzin pie kā tevi sūtīt....

Un lēti tas nebūs jebkurā gadijumā, volgas galvas atjaunošana maksā dārgāk nekā jauna no rūpnīcas tā kā skaties ko tev un kam...

Es jau mineeju, ka man vajag atjaunot shaales un virzulja galaa pirkstu. Klokjeni slipee ljoti daudzi, ar to nav problemu.

Jaatjauno divi traktortehniskas agregati - viens uz metala ritenjiem (pirmskara izpildijums), otrs varetu teikt - pirmais krievu traktors uz gumijas ritenjiem (1949.g.). Saglabajushies samera originala izpildijuma un apmierinosha tehniska stavokli.

Tolmetam atdot negribu!

skaidrs ,tātad dīzeļi. es nākošnedēļ kā reiz došos runāt par velkoņa remontiem, pie viena apjautāšos par tavu interesi. Ja ņemsies, tad iedošu tev viņu kontaktus.

kontaktiem mans e-pasts kapteinis@skulteport.lv

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

...šaubos gan, ka tā laika traktori būtu dīzeļi, bet nu h vz, lai saimnieks pasaka.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: ...šaubos gan, ka tā laika traktori būtu dīzeļi, bet nu h vz, lai saimnieks pasaka.

Pirmskara dzelzs gabals ir benzinieks, bet peckara iegriezams ar kurbuli un iedarbinams ar benzinu, kuru pargriez uz dizeli. Lidz ar to var piedarbinat ari auksta ziema, ar roku un bargos apstakljos. Ljoti ipatneja degkameras uzbuve un degvielas padeves sistema.

Remonta ipatniba - var remontet kaut tundra uz celma, jo parsvara viss saskruvets ar skruvem, kam nepiecieshamas 4 lieluma atslegas.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

cap rakstīja: ...šaubos gan, ka tā laika traktori būtu dīzeļi, bet nu h vz, lai saimnieks pasaka.

Pirmskara dzelzs gabals ir benzinieks, bet peckara iegriezams ar kurbuli un iedarbinams ar benzinu, kuru pargriez uz dizeli. Lidz ar to var piedarbinat ari auksta ziema, ar roku un bargos apstakljos. Ljoti ipatneja degkameras uzbuve un degvielas padeves sistema.

Remonta ipatniba - var remontet kaut tundra uz celma, jo parsvara viss saskruvets ar skruvem, kam nepiecieshamas 4 lieluma atslegas.

lai ir bencīnieks. apjautāšos, tad došu zināt.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Veelreiz luugums par meistaru kontaktiem, kas vareetu veikt shos darbinjus.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Ko tu domā sacīdams "restaurēt šāles"

Tās ir no babīta, ja sadilušas vai izkusušas tad jāmaina.

Tajiem traktoriem (varbūt ne konkrēti taviem, bet vispār) bija tāda fīča, ka starp klaņa galvu un pašu klani ir paplāksnes. Kad šāles padilst, skrūvē klani vaļā, noņem 1 paplāksni un skrūvē atpakaļ.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja: Ko tu domā sacīdams "restaurēt šāles"

Tās ir no babīta, ja sadilušas vai izkusušas tad jāmaina.

Tajiem traktoriem (varbūt ne konkrēti taviem, bet vispār) bija tāda fīča, ka starp klaņa galvu un pašu klani ir paplāksnes. Kad šāles padilst, skrūvē klani vaļā, noņem 1 paplāksni un skrūvē atpakaļ.

Nemaaku komenteet babiita ne babiita (teoretiski ta tiesham vajadzetu ari but), bet uz shaleem ir dzeltena metala parklajums. Tieshi tas pats arii uz klanja pirksta virzulja gala. Vakardien jau runaju ar vienu vecaku meistaru, ka elektrolita vanna var sho parklajumu atjaunot un jaslipe. Meistars grib redzet visu klokja-klanja mehanismu un tad domas par cenu.

Ir vel viens 'robs', kura shales izgatavo no "0" pec klokvarpstas un klanja, bet tur cena uhuu... Bet, ja neko sakarigu neatradishu, ari tas ir variants.

D-54 un DT-74 (kapurnieki) ir tieshi tada sistema, ka mineji ar paplaksnem. Mana gadijuma lidz shai evolucijai bija patalu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti