Info par Corolla 3-d hatch \'97-\'00

DimanC Reģ.: 22.05.2003
 
DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Nu jopčik! Turpat tālāk ir par hečbeku! www.catalog.auto.ru/...

bļe, es par 3durvju hečbeku [kas tur ir nosaukts kā Corolla Compact, bet bez datiem!] info meklēju! tiešām tik grūti saprast...

superb, paldies, pastīšos

Qued Reģ.: 12.06.2001
0 0 Atbildēt

Man bija iepriekšējās paaudzes corolla - uzticamākais auto, kāds man bijis. Tas gan bija liftback - tas pats kas hečbeks, tikai pastiepts garāks. Uzticamākais auto, kāds man bijis. Brauktu vēl šodien, ja nebūtu gadījies tas, kas gadījās ... 1.6l motorītis (4A-FE), lai arī ne super elastīgs, izcēlās ar lielisku cēlienu un jauku skaņu pie lielākiem apgriezieniem - nebija sajūtas, ka moki mašīnīti Eļļu ēda ap 1,5l uz 10k km, servisā teica, ka tas esot tipiski šitajiem. Citu vainu nekādu - piekarē pāris bukses bija jāmaina tikai pēc 3 gadu ekspluatācijas (ikdienā, nevis tikai svētdienās!) un nevarētu arī teikt, ka serviss (dīlera) būtu nežēlīgi dārgs. Katrā ziņā bez gļukiem atšķirībā no, piemēram, Mazdas servisiem.

Īsāk sakot - ieteicams auto, nākamā paaudze laikam nebija sliktāka uzticamības ziņā, ko nevar teikt par izskatu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja par 4A-Fe tā stāsta ka ēdot ēļū, bet ja man jāsaka godīgi tad 2 mašīnām kas ar šô motoru man bijušas ,tad starp eļļas maiņam tā ārī nekad nav nācies papildināt, lai arī protams līmenis ir krities, bet nekad zem minimālās iedaļas.

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja:

Girc44 rakstīja:

DimanC rakstīja: varbūt kāds zin tādu elementāru lietu kā PILNAIS SVARS hečam? universālim atradu [1600 ar astīti], bet hečam neredz

nez ko tev izteiks 30 kg tur vai šur?

Tu gribi teikt, ka sedans no hatch tikai par 30kg atšķiras

a cik tu domāji? par 300?

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Tas no AutoBilda

Daudzas detaļas ir nedemontējamas un maināmas kopā ar visu mezglu. Tā ir daudzu japāņu īpatnība. Mainās visa statne, plaukts, stiepnis vai atsaite, kas nav lēti. Visbiežāk jāmaina stabilizatoru atsaites. Ikdienā lietojot pilnu kravnesību var lūzt atsperu augšējie vijumi. Oriģinālās detaļas ļoti dārgas, bet analogu ražotāju kvalitāte vairs nav tā. Autokapsētās Corolla vēl lielāks retums kā autoplačos. Bleķi plāni un nevērīgāk pašūpojot mašīnu var palikt deformācija. Bez KASKO apdrošināšanas ir liels risks iekļūt dārgā avārijā. Daudzas virsbūves detaļas un lukturus var nopirkt tikai oriģinālos. Salona ventilācija un apkure nav pietiekama. Ziemā salons iesilst lēni, kaut motors darba temperatūru sasniedzis un notur stabili. Bieži izdeg spuldzes. Bez īpaša pieteikuma var atteikt ģenerators. Motorus pārkarsējot liela daļa gumijas blīvslēgu paliek cieti un tos jāmaina, kas atkal nav lēti. Mēdz ieēsties priekšējo suportu vadīklas. Aptaujājot firmas, kuras Corolla izmanto kā dienesta mašīnas, guvu tikai pozitīvas atsauksmes. Lielāki remonti sākoties pie 300000 km, kad jāmaina piekares mezgli, un tik ilgi ekspluatēt nav ekonomiski izdevīgi. Garantijas laiku (3 gadi vai 100000 km) kalpojot teicami.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

superb, dziļi paklanos Tavā priekšā.... paldies liels!

ja auto tiks nopirkts, alus 4paka Tev

...varbūt sanāks pielauzt sencīti uz pirmo ne-vācu mašīnu mūžā

p.s. girc44 - sedan no 5door hatch [jeb liftback] varbūt atšķiras par 30kg, bet 3d hatch ir ievērojami mazāka mašīna! tāpat kā golf un Golf plus [nu tas, ar garo pakaļu]. domāju, ka tam arī uz svaru jāiespaidojas!

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Auto pašmasa ir atkarīga arī no komplektācijas, man, piemeram, tai pat corollai pilnā masa sakrīt ar katalogos uzrādīto, bet pašmasa ir par 40kg lielāka. Tāpēc rodas jautājums - vai vnk gribās ielīst kategorijā līdz 1500kg vai reāli degvielu taupīt.

P.S. Pats nesen redzēju 99.g. 3-d ar 1.6 4A-FE un parasto 5 kārbu.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Tāpēc rodas jautājums - vai vnk gribās ielīst kategorijā līdz 1500kg vai reāli degvielu taupīt.

gan, gan...

Qued Reģ.: 12.06.2001
0 0 Atbildēt

Pareizi, par apkuri taisnība. Ziemā pie mīnusiem siltums visu laiku uz maksimālo un tā vien bija, lai nesaltu. Par bleķiem arī taisnība - par pašūpošanu nezinu, bet celt ārā no dubļiem aiz riteņu arkām toč nevajag.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti