BMW

AUDI A4 vs BMW 3 COUPE

gg0836 Reģ.: 20.11.2004

Ir doma par jauna auto iegādi.

Domas mainās no Audi A4 (8E, B6) 1.8 Turbo (no 2001.gada - 2004.) uz BMW 3. sēriju Coupe (E46) (1999 - 2003).

Kāda kam ir bijusi pieredze (pozitīva, negatīva)??

Kas jāzina būtu?

Kādas atsauksmes par Audi 1.8T turbīnu vai alumīnija piekari?

Kuras varētu būt vājās vietas salīdzinoši Audi vai BMW???

 
superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Te no AutoBilda par abiem

Trūkumi un biežākie atteikumi

Pēc TUV-Report 2005 datiem A4 II ieņem augsto 3 vietu 3 gadīgu mašīnu grupā ar izcilu rezultātu – 3,2 atteikumi uz 100 pārbaudītajām mašīnām. Salīdzinājumam MB C klase 17 vietā, bet BMW 3 sērija 99 vietā ar 11 TA izbrāķētām mašīnām. Pirms 8 gadiem tik augstu sarakstā bijis vienīgi Porsche Boxster. Pirms un pēc tam izteikts Japānas ražotāju pārsvars. Taču arī Saulei ir plankumi. Kādu brīdi aktuāli bija bojājumi indukcijas spolēm (īpaši aukstā laikā). Vainīgs izrādījās piegādātājs un konkrētā mašīnu partija tika atsaukta defekta novēršanai. ADAC (Vācijas auto klubs) uzrāda problēmas ar imobilaizera elektronisko vadību un benzīna motoru degvielas sūkņiem. Iepriekšējā modeļa sāpe - priekšējā piekare ir pieveikta. Jaunajam alumīnija sviras jāmaina divas reizes retāk. Prātīgiem braucējiem tas ir turpat 100000 km. V6 TDI motoriem var sastapt pastiprinātu sadales vārpstu un rokeru izdilumu, kā rezultātā iespējama to sagrūšana. Tāds iznākums var draudēt ar nopietnu motora remontu. Daļēji tā ir konstruktīva nepilnība, jo attiecīgajiem mezgliem netiek nodrošināta pietiekama eļļošana. Defekts lielākoties piemeklē nekoptas mašīnas (nesavlaicīga apkope un neatbilstošas kvalitātes eļļu lietošana) pēc 250000 km. Zobsiksnas un pavadošo mezglu nomaiņa ik pēc 90000 km obligāta, jo TDI motoriem šī problēma joprojām aktuāla. Tik pat lielas pretenzijas izvirza Multitronic variators. Ignorējot eļļas maiņu katrus 60000 km (~150 Ls) nākas sastapties ar elektroniski vadāma vārstu bloka atteikumiem (izvietoti kārbā). Modelis saglabājis garu sajūga pedāļa gājienu ar ņemšanu beigu fāzē, pie kā kādu brīdi jāpiešaujas. Salonā pirmie nodilst logu elektropievada un citi vairāk lietojamie taustiņi un slēdži. Tas ir viens no orientieriem zinātājiem, kad odometra rādījums liekas aizdomīgs. Nereti sastopama atlobījusies matētā krāsa no stiklu tīrītāju kronšteiniem. Sportistus neapmierinās ESP drošības žņaugi. Sistēma pilnībā nav atslēdzama, attālinās tikai reakcijas laiks.

BMW E46

Sāksim ar piekari. Alumīnija pielietošana atvieglināja auto kopējo svaru un amortizējamās masas, taču mezglu ilgmūžību tas nepalielināja. Priekšējās piekares apakšējās sviras iztur 45-60000 km, bet stabilizatora atsaites 20-30000 km. Pārpresēt sailentblokus var tikai vienu reizi, pie nākamās jāmaina sviras ar kronšteiniem abās pusēs. Aizmugures piekare ir ilgmūžīgāka, taču mēdz plaisāt nesošās sijas stiprinājums pie virsbūves. Stūres zobstienī brīvkustība sākas pie 40-60000 km un laika gaitā progresē. Regulēšana nav paredzēta un dīleris garantijas laikā parasti veic nomaiņu. Vēlāk rūpes uz lietotāja rēķina. Stūres stiepņi mašīnām līdz atjaunināšanai dzīvo ~50000 km. Tikpat kalpo priekšējo bremžu kluči un diski. Aizmugurē tie iztur līdz 100000 km pārdzīvojot divus kluču komplektus. Mašīnām ar nobraukumu virs 200000 km dzirdams aizmugures tilta reduktors, kas ir vispārzināma lieta bez tālākejošām sekām. Pie šāda nobraukuma parasti saplaisājis arī kardānpārvada gumijas dempferis. Pie pedantiskas uzraudzības motori bezmaz mūžīgi. Ierindas lietotājiem apdraudējumu krietni vairāk. Pirmkārt motori necieš pārkarsēšanu, kura var rasties no aizsērējuša radiatora, termostata vai ūdens sūkņa defekta. Cietēji – motoru galvas, blīvslēgi, vārsti un to piedziņas mehānismi. Otrkārt tie nepieņem neatbilstošas kvalitātes eļļas un to nepietiekamību. Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot. No eļļas bada cieš balansēšanas vārpstas, ķēdes piedziņas spriegotājs, vārstu hidrokompensātori, kloķvārpstas šāles un virzuļgrupa. Motora nestabilā tukšgaitā vai apgrūtinātā iedarbināšanā nereti vaina jāmeklē droseļvārsta atvēruma devējā vai kontaktu zudumā kabeļsavienojumos. Dīzeļiem (izteiktāk 3,0 l) pie nobraukuma virs 200-250000 km sākas problēmas ar turbīnu, augstspiediena sūkni vai sprauslām, kas ne vienmēr ir nevērīgas attieksmes sekas. Akumulatora piepīpēšana atļauta pie izslēgtas aizdedzes pie tam vispirms pievienojot plusa klemmes attiecīgās vietās zem motora pārsega (akumulators atrodas bagāžniekā). Slodze dodama tikai pie darbojoša motora. Ar Steptronic automātu nav problēmu, bet mehāniskajai kārbai līdz 2000.gada sākumam dažkārt novērota apgrūtināta pirmā ātruma ieslēgšana vai tā izsišana. Daudz redzējušiem eksemplāriem parasti ir nebeidzamas elektroniskas ķibeles, kuru novēršana prasa pacietību un līdzekļus. Nestrādājošs borta dators vai cita sistēma, protams, spēlē uz nerviem. Nu ko – atliek grēku atlaišana, ja vien tas netraucē braukšanas priekam.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Ā, ja vajag atsauksmes par A4, tad firmas auto ir A4 1.9 TDI 2001g.

Manas domas-Sūds a ne auto, bet ja sīkumos tad...ja interesē sazvanīsimies... Vektra 2002 labā komplektācijā par to pašu naudu būs kudiš labāka...

ZoZ Reģ.: 11.06.2007
0 0 Atbildēt

...Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot...

tā nav kaut kāda kļūda?

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

ZoZ rakstīja: ...Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot...

tā nav kaut kāda kļūda?

Auģikam tas ir pilnīgi normāls patēriņš. Ir bijis pat 1 litrs uz 1000.

Tādā gadījumā pilnīga eļļas maiņas ik 10k km nav nepieciešama, jo viss jau nomainījies dabīgā patēriņa-pieliešanas ceļā. Tas priecē!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

ZoZ rakstīja: ...Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot...

tā nav kaut kāda kļūda?

Auģikam tas ir pilnīgi normāls patēriņš. Ir bijis pat 1 litrs uz 1000.

Audi E46? Tāds patēriņš normāls var būt tikai nokautam bīdelim

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Visi 160k pa latviju?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es gar zemi...

Geex Reģ.: 16.10.2002
0 0 Atbildēt

Gan Audi A4 (runa iet par B6), gan BMW 3er ir labas mashiinas. Es ieteiktu izmeegjinaat abas un tad pienjemt leemumu.

Jebkuraa gadijumaa iesaku njemt 3.0 motoru (neatkariigi vai Audi, vai BMW), uz auto cenas un paareejaa fona taa papildus maksa par tiem paaris litriem benziina ir smiekliiga... toties bauda braukt...

Audi buus praktiskaaks, nedaudz lielaaks un komfortablaaks, ja attradiisi Quattro, ziemaa buus prieki, BMW buus labaaka vadaamiiba, \"krutaaks\" brends un nedaudz labaaka dinamika.

Ja interesee Audi A4, es paardodu savu A4 3.0 Quattro, var izmegjinaat: karlis.audipower.net/...

T. 26552678

Geex Reģ.: 16.10.2002
0 0 Atbildēt

Par piekari. Audi Quattro versijaam piekares stipraakas. Es pusotra gada laikaa esmu mainijis tikai 2 sviras.

Par BMW nezinu, nav man ilgstoshi sanaacis ar 3er BMW parvietoties.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Tik pat lielas pretenzijas izvirza Multitronic variators. Ignorējot eļļas maiņu katrus 60000 km (~150 Ls) nākas sastapties ar elektroniski vadāma vārstu bloka atteikumiem (izvietoti kārbā). .....

autorīga ir pretējās domās - ja netici, pamēģini uzzināt muļķutronika eļļas kodu

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Visi 160k pa latviju?

Cik var no tā trektera saprast, tad pa 160k viņš ir tam kreisleram nomainījas visas detaļas (arī virsbūvi), orģinālas ir palikušas tikai četras.

Es taču ieteicu tev iet nakuj!

Kādēļ neaizgāji?

MaPIStriņš jibinomatj!!!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Bet par to, ka rēcīgi uzrakstīju piekrītu

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Vot nopirks BMW ar cieto vei audi ar alumīnija un būs šeit vēl viens ņaudētājs par sliktajiem Latvijas ceļiem...

Tpu...

Geex Reģ.: 16.10.2002
0 0 Atbildēt

Neklausi chibrikus, ir ok bembers un audis... vismaz prieks braukt un salonaa nejuuties kaa misenee... un liikumaa kaadaa aatraka vari ieiet nebaidoties ka auto kaut kur komfortabli un liigani zhvangojoties aizpeldes kaa kugjis ir biki uztureshanas izmaksas bet tas po! Ja paaris sotaki gadaa par ritosho liekas ka akosmoss, tad jaanjem lietots opelis

Es tev saku, doma tev ir pareiza, pec bembera vai audi vai mersha sliktaakajaa gadijumaa (runa iet par 2001 utt) vairums (ne visi) amerikaanji, japaanji utt liksies kaa gumijas airu laiva peec uudensmocha lietoshnas

Nju baigi snobistiski sanaaca, tik traki varbuut nav, bet nu domu saprati.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Es izvēlētos tā paša gada, vai nedaudz jaunāku Lexus is un par vāciešiem pat nedomātu.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Es izvēlētos tā paša gada, vai nedaudz jaunāku Lexus is un par vāciešiem pat nedomātu.

Arī laba doma, bet Lekšiem bleķi baigi locās.

Toties uzticami.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Geex rakstīja: Neklausi chibrikus, ir ok bembers un audis... vismaz prieks braukt un salonaa nejuuties kaa misenee... un liikumaa kaadaa aatraka vari ieiet nebaidoties ka auto kaut kur komfortabli un liigani zhvangojoties aizpeldes kaa kugjis ir biki uztureshanas izmaksas bet tas po! Ja paaris sotaki gadaa par ritosho liekas ka akosmoss, tad jaanjem lietots opelis

Es tev saku, doma tev ir pareiza, pec bembera vai audi vai mersha sliktaakajaa gadijumaa (runa iet par 2001 utt) vairums (ne visi) amerikaanji, japaanji utt liksies kaa gumijas airu laiva peec uudensmocha lietoshnas

Nju baigi snobistiski sanaaca, tik traki varbuut nav, bet nu domu saprati.

Tikai viens jautājums:

Kuri tieši audi un BMW var pagriezienā ieiet ātrāk nekā mans auto? Ja tu par M/// vai R/RS tad piekrītu, par pārējiem tu maldies.

Geex Reģ.: 16.10.2002
0 0 Atbildēt

Lexis ir ok! Pats tikko parlieicnaajos, tiesham baigi ok... tas tipa nav iists japaanis.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Visi 160k pa latviju?

Cik var no tā trektera saprast, tad pa 160k viņš ir tam kreisleram nomainījas visas detaļas (arī virsbūvi), orģinālas ir palikušas tikai četras.

"D

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Magistrs rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Visi 160k pa latviju?

Cik var no tā trektera saprast, tad pa 160k viņš ir tam kreisleram nomainījas visas detaļas (arī virsbūvi), orģinālas ir palikušas tikai četras.

"D

Es a' saku ka

Pēdējās dienas riktīgi daudz darba un jau prāts mežģās, tad arī rakstiju te brižos kamēr kompis projektu savilka, miegs jau riktīgi nāca.

Bet auto tiešām tikai 4 detaļas nav oriģinālās pie 160k un es salīdzinot ar 0000 un citiem tāpaša gada auto uzskatu, ka tas ir labs rādītājs

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Te no AutoBilda par abiem

Trūkumi un biežākie atteikumi

Pēc TUV-Report 2005 datiem A4 II ieņem augsto 3 vietu 3 gadīgu mašīnu grupā ar izcilu rezultātu – 3,2 atteikumi uz 100 pārbaudītajām mašīnām. Salīdzinājumam MB C klase 17 vietā, bet BMW 3 sērija 99 vietā ar 11 TA izbrāķētām mašīnām. Pirms 8 gadiem tik augstu sarakstā bijis vienīgi Porsche Boxster. Pirms un pēc tam izteikts Japānas ražotāju pārsvars. Taču arī Saulei ir plankumi. Kādu brīdi aktuāli bija bojājumi indukcijas spolēm (īpaši aukstā laikā). Vainīgs izrādījās piegādātājs un konkrētā mašīnu partija tika atsaukta defekta novēršanai. ADAC (Vācijas auto klubs) uzrāda problēmas ar imobilaizera elektronisko vadību un benzīna motoru degvielas sūkņiem. Iepriekšējā modeļa sāpe - priekšējā piekare ir pieveikta. Jaunajam alumīnija sviras jāmaina divas reizes retāk. Prātīgiem braucējiem tas ir turpat 100000 km. V6 TDI motoriem var sastapt pastiprinātu sadales vārpstu un rokeru izdilumu, kā rezultātā iespējama to sagrūšana. Tāds iznākums var draudēt ar nopietnu motora remontu. Daļēji tā ir konstruktīva nepilnība, jo attiecīgajiem mezgliem netiek nodrošināta pietiekama eļļošana. Defekts lielākoties piemeklē nekoptas mašīnas (nesavlaicīga apkope un neatbilstošas kvalitātes eļļu lietošana) pēc 250000 km. Zobsiksnas un pavadošo mezglu nomaiņa ik pēc 90000 km obligāta, jo TDI motoriem šī problēma joprojām aktuāla. Tik pat lielas pretenzijas izvirza Multitronic variators. Ignorējot eļļas maiņu katrus 60000 km (~150 Ls) nākas sastapties ar elektroniski vadāma vārstu bloka atteikumiem (izvietoti kārbā). Modelis saglabājis garu sajūga pedāļa gājienu ar ņemšanu beigu fāzē, pie kā kādu brīdi jāpiešaujas. Salonā pirmie nodilst logu elektropievada un citi vairāk lietojamie taustiņi un slēdži. Tas ir viens no orientieriem zinātājiem, kad odometra rādījums liekas aizdomīgs. Nereti sastopama atlobījusies matētā krāsa no stiklu tīrītāju kronšteiniem. Sportistus neapmierinās ESP drošības žņaugi. Sistēma pilnībā nav atslēdzama, attālinās tikai reakcijas laiks.

BMW E46

Sāksim ar piekari. Alumīnija pielietošana atvieglināja auto kopējo svaru un amortizējamās masas, taču mezglu ilgmūžību tas nepalielināja. Priekšējās piekares apakšējās sviras iztur 45-60000 km, bet stabilizatora atsaites 20-30000 km. Pārpresēt sailentblokus var tikai vienu reizi, pie nākamās jāmaina sviras ar kronšteiniem abās pusēs. Aizmugures piekare ir ilgmūžīgāka, taču mēdz plaisāt nesošās sijas stiprinājums pie virsbūves. Stūres zobstienī brīvkustība sākas pie 40-60000 km un laika gaitā progresē. Regulēšana nav paredzēta un dīleris garantijas laikā parasti veic nomaiņu. Vēlāk rūpes uz lietotāja rēķina. Stūres stiepņi mašīnām līdz atjaunināšanai dzīvo ~50000 km. Tikpat kalpo priekšējo bremžu kluči un diski. Aizmugurē tie iztur līdz 100000 km pārdzīvojot divus kluču komplektus. Mašīnām ar nobraukumu virs 200000 km dzirdams aizmugures tilta reduktors, kas ir vispārzināma lieta bez tālākejošām sekām. Pie šāda nobraukuma parasti saplaisājis arī kardānpārvada gumijas dempferis. Pie pedantiskas uzraudzības motori bezmaz mūžīgi. Ierindas lietotājiem apdraudējumu krietni vairāk. Pirmkārt motori necieš pārkarsēšanu, kura var rasties no aizsērējuša radiatora, termostata vai ūdens sūkņa defekta. Cietēji – motoru galvas, blīvslēgi, vārsti un to piedziņas mehānismi. Otrkārt tie nepieņem neatbilstošas kvalitātes eļļas un to nepietiekamību. Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot. No eļļas bada cieš balansēšanas vārpstas, ķēdes piedziņas spriegotājs, vārstu hidrokompensātori, kloķvārpstas šāles un virzuļgrupa. Motora nestabilā tukšgaitā vai apgrūtinātā iedarbināšanā nereti vaina jāmeklē droseļvārsta atvēruma devējā vai kontaktu zudumā kabeļsavienojumos. Dīzeļiem (izteiktāk 3,0 l) pie nobraukuma virs 200-250000 km sākas problēmas ar turbīnu, augstspiediena sūkni vai sprauslām, kas ne vienmēr ir nevērīgas attieksmes sekas. Akumulatora piepīpēšana atļauta pie izslēgtas aizdedzes pie tam vispirms pievienojot plusa klemmes attiecīgās vietās zem motora pārsega (akumulators atrodas bagāžniekā). Slodze dodama tikai pie darbojoša motora. Ar Steptronic automātu nav problēmu, bet mehāniskajai kārbai līdz 2000.gada sākumam dažkārt novērota apgrūtināta pirmā ātruma ieslēgšana vai tā izsišana. Daudz redzējušiem eksemplāriem parasti ir nebeidzamas elektroniskas ķibeles, kuru novēršana prasa pacietību un līdzekļus. Nestrādājošs borta dators vai cita sistēma, protams, spēlē uz nerviem. Nu ko – atliek grēku atlaišana, ja vien tas netraucē braukšanas priekam.

man patik Autobild rakstinji par lietotajiem auto tur parsvara visiem ir problemas ar parkarseshanu un galvas bliiveem tapat arii ar stabilizatora atsaiteem un tekoshiem radiatoriem. beidzat smiidinaat publiku un tulkot vecus vacu tekstus.

butu pajautajushi E46 lietotajiem, katrs 5 teiktu ka tur numura apgaismojumam nosuubee kontakti un durvju ruchkas meedz kjerties. a te tikai ljerljerljer tekstinji.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

ps. 0,7 litri uz 1000km???!!! jeibogu, manam opelim ar pieceptajiem gredzeniem un zilo no ispuuteeja bija mazaaks eljas pateerinsh

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti