Ar Auto uz Grieķiju (Dienasgrāmata)

Velomens Reģ.: 21.10.2007

Jūlija beigās man bija neplānots brauciens uz Bulgāriju un Grieķiju ar auto!

Auto – Opel Meriva 1,7 Dīzelis 2006.gads.

Tad nu mazliet vēlos dalīties iespaidos par vairākām valstīm un tur notiekošo satiksmē. Kaut kas līdzīgs dienasgrāmatai, varbūt kādam entuziastam noderēs.

Izbraucam 20 jūlijā 12.00 no Rīgas. Lietuva, Polija – tur jau nav ko stāstīt – visi ir bijuši un zina kā tur brauc. Polijā pēc nobrauktiem 772km ielejam 46,15 litrus dīzeļa par 58,44 EUR. Pēc nobrauktiem 1035 km 00:25 iebraucam Slovākijā, kuru naktī šķērsojam nepilnās divās stundās. Nekas īpašs, tikai mazliet lielāki kalniņi kā Latvijā. Tālāk seko Ungārija, nepērkam Vinjeti un riskējam dažus desmitus km nolidot pa bāni. Viss kārtībā un prieks, ka beidzot varējām atvilkt daudz maz legāli.

5:30 esam uz Rumānijas robežas (No Rīgas jau 1387 km) Tālāk braukšana būs bez kartes (navigāciju nelietoju principā, jo esmu ģeogrāfijas fans)

Rumānija = bedres. Fantastiska valsts! Ne brīdi nebeidzu domāt, ko tāda valsts dara Eiropas savienībā. Eiropas šoseja (cipa burts E) Bija grūti pārsniegt ātrumu 100km/h – bedres un garenprofila lūzumi un nenormāli daudz govis uz ceļiem, pajūgi un Dacia automašīnas sākot jau no kāda 1970 gada! Tur šo auto īpatsvars ir vismaz 30%.

Vēlāk sākās kalni ar izciliem serpentīniem, kur vilkās n-tās fūres un ar tikšanu garām bija problēmas. Ātrums vietām ap 20km/h! Beidzot nonākam līdz lielai pilsētai – DEVA, kur ceļš jau ir šī vārda cienīgs. Nu jau otrā bāka pēc 856km ielejam 46,05 litrus par 66,73 EUR.

Tālāk bedres kļūst mazāk (vai arī jau esmu pieradis) Sen jau sapratu, ka ceļazīmēm ir vairāk informatīvs raksturs – lidojam caur apdzīvotām vietām ar 110km/h un vairāk (bet joprojām dažos miestos govis staigā pa ceļu). 16.45 nonākam pie Bulgārijas robežas, nu mums visiem ir skaidrs, ka caur Rumāniju atpakaļ nebrauksim. Priekšā Donava – tilta nav, bet ir prāmis. Iebraukšanu ostas teritorijā norobežo vairāki melnie čigāni (nu tādi, kas stāv uz mūsu ceļiem un stādina auto) Veiksmīgi atrunājoties, ka nav skaidrs naudas tomēr tiekam viņiem garām, samaksājam oficiāli 6 EUR un pēc tam vēl 41EUR par prāmi (auto+4 cilvēki). Gaidot prāmi, apskatam priekšā uz treilera stāvošu Maybachu,kuru velk kāds čigāns ar VW pasātu!

18.10 esam Bulgārijā Vidin pilsētā. Samaksājam 5 EUR par ceļu izmantošanu (7dienas) un dodamies tālāk uz Sofiju! Braucam pa īsāko ceļu ,kurš atkal izrādās pilns ar kazām. Sānāk braukt 8km pret kalnu un pēc tam tik pat no kalna,tā arī 21.00 ieripināmies Sofijā. Bez pilsētas kartes pašā centrā atrodam vajadzīgo hosteli. No Rīgas nobraukti 2169km, kas veikti 33 stundās.

Tā nu pavadam 6 dienas Sofijā, gatavojamies Sambas festivālam, ar auto nebraucam!

27. jūlijā pēc 12.00 tiem dodamies uz Grieķiju uz Egejas jūru! Pilsētā satiksme neliela un ne jau tādēl, ka svētdiena. Automašinas krietni mazāk bija arī brīvdienās – acīmredzami ,ka ienākumi cilvēkiem nav lieli! Pilsētas ielas braucamas, norādes ir un satiksmē iekļauties nav problēmu. Izbraucot no Sofijas iepildām 3 bāku pēc 565km – 37,47 litri par 51,22 EUR! Tiekam uz atpūtnieku šosejas, kur pārsvarā brauc tūristi un ar pārsteidzoši labu ceļa segumu. Protams, ka gribam tikt ātrāk līdz jūrai, tādēl izmantojam Audi A8 kā sponsoru, kurš velk uz 160km/h, diemžēl ilgi nesanāca, jo aiz zīmes 60km/h stāvēja vietējie kārtības sargi – protams apturēja Audi, bet mēs aiznesāmies garām. Tālāk gan uz 70km garu posmu bija astoņas policijas patruļas, tādēl ar vairs neskrējām. Tad jau ar nāk Grieķijas robeža ar krietni vien labākiem ceļiem un acīmredzami vairāk autovadītājiem, kuri ievēro ātrumu. Vēl pēdējie kalnu serpentīni un pēc nobrauktiem 314km no Sofijas,17.30 nonākam Kavalā pie Egejas jūras.

Nākamajā dienā pabraukājam pa pilsētu – satiksme raita, daudz tūristu, daudz mocīšu, daudz pīpinātāju, ir jāpierod, ka ļoti kalnainā un šaurā pilsētā viss notiek ļoti raiti un nu dien nevajag aizmirst Skaties divreiz DIVREIZ!

28.jūlija vakarā izdomājam, ka vēlamies braukt mājās. 21.00 izbraucam no kempinga. Jau pēc 50km sākas stiprs lietus un zibens un kā reiz jau ir tumšs un tam visam piedevām ir kalnu serpentīni, bet nu ar visu akvaplanēšanu tiekam uz priekšu un šķērsojot Grieķijas/Bulgārijas robežu 1.30 uzbraucam uz Sofijas apvedceļa. Njā un atkal visi skaļi apliecinām, ka Rīgas apvedceļš ir kā spogulis un ar ideāli raitu satiksmi.

Neilgi pēc 2.00 esam uz Serbijas robežas. Daudz tūristu ar vācu numuriem, bet rindas nav lielas. Riskējam un braucam bez Zaļās kartes (OCTA nedarbojas, jo Serbija nav Eiropas ekonomiskajā zonā) Ar zīmogiem pasēs tiekam iekšā valstī un turpinām ceļu. Bedres – nu nav jau tik trakas, braukt uz 120km/h var! Pēc kādiem 70 km sākas bānis ar jau krietni labāku segumu. Nu jau laiks liet 4 bāku pēc 849km ielejam 44,42 litrus par 48,52 EUR. Pēc tam no 3.30 līdz 5.30 nosnaužamies automašīnā un jau pa gaismu (miglu) turpinām ceļu. Jau 7.00 iebraucam Belgradā – Satiksme – normāla, neviens diži neizceļās, ir tikai daži luksofori un esam 20 minūtēs cauri visai pilsētai. Neko no bijušā kara sekām neredzējām, tik vien, ka viss drūms un pelēks. Tālāk atkal bānis ar ātrumu no 140 – 170km/h Trīs reizes jāsamaksā par ceļu (13+5+5 EUR) Aptuveni 70km pirms robežas redzama bāņa būvniecība, respektīvi jābrauc pa ‘’parasto’’ šoseju,tomēr tas netraucē turpināt braukt ar 150km/h Lidojam – zīmē 80 ,bet uz spidometra ap 140 tā arī palidojam Policistiem ar radaru garām, nē nebēgām, jo tie pat necentās nekā parādīt,ka ir neapmierināti ar mūsu braukšanas ātrumu..

9.50 Sākam stāvēt uz Ungārijas robežas, dokumenti, bagāžnieks, daži jautājumi un 10.50 esam jau Ungārijā! No Egejas jūras jau nobraukts 891km.Nopērkam Vinjeti par 8 EUR un turpinām ceļu pa izcili labu bāni. 12.00 iebraucam Budapeštā, aiz neuzmanības viens liels krustojums tiek šķērsots pie sarkanās gaismas. Te nu bija reize,kad bremzēt bija par vēlu,tādēl tika iespiests gāzes pedālis grīdā – veiksme mūsu pusē un viss ir beidzies labi!

Drīz vien aiz Ungārijas Galvaspilsētas tiek lieta degviela. Tātad piektā bāka pēc 633km ielieti 48,00 litri par 76,35 EUR. Njā ja ātrums 90% no veiktā attāluma ir ap 150km/h tad mazajam motoriņam patēriņš sasniedz rekordu – 7,6 litri uz 100km!

14.15 nonākam pie Miscolcas pilsētas, kur noslēdzas mūsu aplis un nu jau ceļu turpinām pa iepriekš brauktu maršrutu. Skaidrs, ka krietni vien ātrāk No rīgas uz Sofiju var aizbraukt caur Sebiju un nevis caur Rumāniju. Bet neko nenožēlojam,jo redzēt, kas notiek Rumānijā - tas bija tā vērts – Izrādās, ka Eiropā ir valsts, kura līdzinās Āfrikai!

22.00,kad jau esam pusi no Polijas izbraukuši,dodu vadības grožus otram šoferim.

Uz Lietuvas robežas lejam 6 bāku. 2.30 pārņemu atkal vadību un gribot tikt ātrāk uz mājām, aizmirstu par bargajiem Lietuvas policistiem – bet nevajadzēja gan  10 km aiz robežas, cipa ceļa remonts – 70,tad 50, bet man 107km/h – protams aptur, eju pasēdēt pie mentiem – 1,5 gads bez tiesībām un 500 Eur, ja nebūtu paņēmuši 300 Eur pēc garām sarunām! Garastāvoklis sabojāts un šķrobe, ka bankas kontā vairs nav naudas. Bet nu uz tīra ceļa salikt zīmes un tur bezjēgā sodīt – nu pat Latvijā tā nerīkojas.

7.00 Beidzot iebraucam Rīgā. No Egejas jūras ir nobraukti 2470km 34 stundās!

Braucām bez Rumānijas, Grieķijas un Serbijas kartēm – nomaldījāmies divas reizes, kur zaudējām ne vairāk kā 3 minūtes.

Kopējās izmaksas par degvielu, prāmi un ceļa maksām sastāda 464 EUR.

Ielieti 302 litri dīzeļa

Nobraukti 4979 km

Vidējais patēriņš 6 litri/100km

Dārgākā degviela Ungārijā – 1,59 EUR

Lētākā Serbijā – 1,09 EUR

Neko nenožēloju un tomēr ir mazliet lepnums par to,ka bijām ar auto,tur,kur diez vai kāds latvietis ar savu auto braucis.

P.S. Piedodiet par nekvalitatīvo rakstību un trūcīgo valodu,jo domas un gribēšana galvā vairāk, nekā velēšanās to visu īstenot!

 
1 2 3 4
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Vispār serbi ir malači - caur valsti visa turku saranča no atpūtas Turcijā atgriežas uz savam dzimtenem Austrijā.. Vācijā... Francijā.... un par valsts šķērsošanu, autobaņu kasēs atstāj vidēji 25-30Eiro....

Ņemot vērā ka piektdien pa dienu rinda uz Ungāriju bija 1 km - pa 43 joslam.... + 5 km pa 1 joslu - biznes plaukt un zeļ....

Visvairāk patika OMV uzpildes stacijas... uz autobaņa .... piebrauc - tev darbinieks iepildis cik vajag degvielas.... un kamēr tu maksāsi - pilnīgi bezmaksas notīrīs priekšējo stiklu un lukturus.... ņemot vērā ka Ungārijā, uz robežas... ar to pa maksu nodarbojas visi komu ne ļenj - atgriežos.... stikls tīrs.... meitenes mašīnā sēž izbrīnītas.... pirmais jautājums - vai pa maksu... šie - nezinām.... "sam prišel i sam pomil...." - koroče odnim slovom - civilizacija.....

No malas izskatījās, ka valsts regulē degvielas cenas - līdz ar to DUSi cīnās par klientu ar saviem papildus bonusiem...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pēc Serbijas, Bulgārija izskatījās pēc kaut kādas ģerevņas.... pirmie DUSi - vispār atsita PSRS atmiņas.... iebraucot Sofija - vispār psc.... no vienas puses it ka normālas mājas- no otras puses dafiga klaiņojošu suņu... pilns ar netīro tirdzniecības telšu... netīrs.... DUSos nav stāvvietu kur varētu mierīgi palikt pa nakti - jo kaut ko normālo atrast..... uz sitiena... nereāli...

menti alkatīgi ka haizivs - ķer visu kas kustās..... LV numuri ir labāka pretinde - ka ieraug - uzreiz māj lai braucu prom.... 3 reizes braucu garām - 2 reizes viens un tas pats turēja... pēc tam pārinieks.... pāriniekam paprasīju kur var atrast kaut kādu nakts mītni - šīs ieteica moteli netālu - ja no Serbijas puses braukt- tad uz luksoforā krustojumā pa kreisi uz Sofijas kolcevoi doroge, pirms iebraukšanas Sofijā... tipo tāpat nakšņot ir bīstami - bet utr klientiem bezmaksas apsargājama stāvvieta....

Motelis vilka uz 3 *** ... viss jau būtu baigi labi - ja blakus nebūtu kaut kāda dzīvnieku ferma.... un no tas laik pa laikam nenāktu smaka.... numuriņa bija karsti - kondiškas nebija... toties par 3 cilvēkiem - 40Eiro.... divistabu numuriņš... visas ērtības... TV... savs balkoniņš... domāju ka normāli... lejā bija sakarīgs restorāns.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ceļš uz Saloņikiem bija jautrs... aj kāds man pateiktu ka es braucu šobrīd caur Serbiju - noticētu.... viss gandrīz ka pie mums 10 gadus atpakaļ... rūpnīcas izzagtas.... viss izdemolēts.... it ka karš nesen beidzies...

Nelielas pilsētas bezcerība.... ar karti norēķināties - nekādu iespēju... labi vismaz ka bankomātu atradām....

Atceroties cik "daudz" Slovakijā bija kempingu - uzreiz nopirkam Grieķijas svaigo karti.... izvēlējamies kempingu pie Saloņiku līča... ceļa zīmes ka pie serbiem - kuj ko atradīsi... bet nu ar ceļinieka čuju faktiski ar pirmo piegājienu atradām..... kempinga paliekas... + smirdoņa kaut kāda - koroče laidāmies tālāk..... pēc kādiem 70-80km, netālu no Litohoro pilsdētas atradam kempingu - Variko beach.... 5 eiro no deguna.... 5 eiro - telts vieta... 4 eiro stāvvieta.....

Perfekta pludmale - gandrīz ka pie mums.... dzidrs ūdens.... savs baseins ( bezmaksas) ... restorāns... mini veikals - ar cenām kuras patikāmi bija zemākas nekā tuvākā pilsētā.... speciāla celtne ar dafiga dušām, tualetēm un izlietnēm.... apgaismojums... lielie koki ar ēnu.... ūdens... elektrība....

Vienīgi ap piekrasti bija daudz medūzu....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Tiem kuriem patīk izaicinājumi - var mēģināt uzkāpt netāli esoša Olimpa kalnā.... 3 - 3.5 stundu piedzīvojums.... reljefs viltīgs.... nesagatavotam cilvēkam pēc stundas jau būs spēku izsīkums.... bez ūdens darīt tur nav ko.... sākumā ir koki un ēna- pēc tam ir Nāves ieleja - bez kokiem.... kādām tie ir 15 minūtes... kādam - stunda... pirmajā laukumā ( 2100m) ir viss nepieciešamais.... veikals, kafejnīca.... viesnīca.... interesanti ka visu uz turieni piegādā ar ēzeļiem.... slinkajiem - ar ēzeļiem var nolaisties lejā - 35 eiro ja nemaldos....

Augšā ir daudz vēsāks nekā lejā....

Turpinājums sekos....

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Uz Saloņikiem ar lidmašīnu 2,5 stundas. Nafigam sev dzīvi sarežģīt?

Un brauc tie grieķi uj uj uj. Un pa vidam - ka tik kādam uztaurēt

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: interesanti ka visu uz turieni piegādā ar ēzeļiem.... slinkajiem - ar ēzeļiem var nolaisties lejā - 35 eiro ja nemaldos....

Vot nemanīju tur tādu izklaidi

V8 Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Vai kādam ir pieredze ar auto uz Horvātiju?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Uz Saloņikiem ar lidmašīnu 2,5 stundas. Nafigam sev dzīvi sarežģīt?

Un brauc tie grieķi uj uj uj. Un pa vidam - ka tik kādam uztaurēt

Guča.... pārējais nāca ka piedeva.... to jābauda klātienē.... pie tam ar savu auto....

Saloņikos jūra smirdēja... un lielāko laika daļu pavadījām vietējos kempingos- uz kuriem tik ar auto var normāli nokļūt... un cenas tur normālas.... ar lidmašīnu jau tika lidots - viennozīmīgi labāk ar auto - dafiga var līdzi aizvest.... pie tam klimatkontrolei ir liela nozīme... + daži sīkumi ka aukstuma kaste.... ar ledu...

PS. ja pareizi atceros opcija bija iekļauta ēdienkartē.... ( bez jokiem)

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

A varbūt ir jēga rezervēt viessnīcu ar all inclusive?

Hvz, varētu būt, ka sanāk izdevīgāk?

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

V8 rakstīja: Vai kādam ir pieredze ar auto uz Horvātiju?

Ir.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

V8 rakstīja: Vai kādam ir pieredze ar auto uz Horvātiju?

Ir

Bāņi labi,bet arī vieni no dārgākajiem!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: A varbūt ir jēga rezervēt viessnīcu ar all inclusive?

Hvz, varētu būt, ka sanāk izdevīgāk?

Gumijas sievietes variants? Nē... paldies... nah nav vajadzīgs....

Pirmkārt ka ceļiniekam ir tīri interesanti redzēt ka pie citiem.... varbūt kaut kādu gudru ideju aizņemties.... pie tam praksē var redzēt + un - dažādiem risinājumiem - līdz kuriem mūsu valstij vel ilgi jāaug... kaut vai tādēļ ka ļoti bieži tie, kuri reāli kaut ko projektē, kam reāli vajadzētu kaut ko "+" ietekmēt - reāli izņemot sab. transportu nav redzējuši.... tad jau nav jābrīnās par ģeniāliem risinājumiem... un to ka mūsu galvenie ceļi vel joprojām ir banānu valsts līmenī... ES dod iespējas... bet reāli tikai Polija sākusi sev močit maģistrāles... kā var cerēt attīstīt ostas... kaut vai to pašu Liepāju - kad reāli sēž un gaida intensitātes pieaugumu - lai to sagaidīt un pēc 10-15 gadiem varētu sākt kaut ko reāli būvēt....

Pat tāda ģerevņa ka Makedonija... pa pus izmirušo maģistrāli Saloņiki - Belgrada... iekase piķi... leiši iekase par komerctransportu... tikai LV ir akūti bagāta valsts.... viss priekš visiem, izņemot latviešus, ir bezmaksas....

Otrkārt - ceļš izmaksāja ap 166Ls uz cilvēku... tā kā brauca 3 cilvēki - ap 495 Ls.... vidēji mans monstrs aprija 8.15l/100km.... Visvairāk patika Polija... vidēji 7l/100km.... Caur Serbiju uz 120-140km/h.... pa Grieķījas autobāņiem - 140-160km/h... vienu posmu 160-180km/h.... patēriņš bija galīgi nedraudzīgs.... ap 12l/100km.... toties bija interesanti...

Treškārt - paši sev kingi - kur gribam, tur braucam... satikām kempingā franču pāri - šie mums ieteica apskatīt pāris interesantas vietas.... + padalījās vel ar šādu tādu noderīgu info..... + protams šādu braucienu ļoti vērtīga pieredze .... kaut vai savstarpējas attiecības....

Nu un protams kur tad bez cirka.... Serbijas kolorīts... vieni nomaldījās... ar taksometra šofera palīdzību atrāda viesnīcu.... papildus vecajam kolorītam kāds atraktīvais pāris visu nakti ar raksturīgajam skaņām nedeva šiem normāli izgulēties....

Serbijā sapratu ka LV numuri ir laba priekšrocībā.... tāpat ka Bulgārijā.... bulgāru mentiem vienīgi redze tāda pavāja.... toties serbiem ļoti vācu numuru īpašniekus patika stādināt.... Grieķijā stāv zīmes tajos posmos kur menti ar radaru stāv.... mums jau bija domā ka stacionārie stāv.... vienām tādām postenim es uz 180km/h palidoju garām..... ta kā braucu konstanti - interesantajā posmā otrajai mašīnai nervi neizturēja - atpalika.... mēģināja panākt uz 200+.... no trešās joslas grieķu ments izcēla.... pienāk... mūsējais atver logu.. bailīgi....

LV: KO?

GR: Do You Speak English?

LV:KAS?

GR: English? You are on Holiday?

LV: Nē... Neko nesaprotu... Tikai latviešu valodā....

GR: ..... ok.... GO....

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Atēnās bijāt?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ne tikai.....

Koroče pēc neželīga 3.5 stundu kāpienā uz Olimpa kalnu.... vakars pie mūsu kempinga baseina ar glāzīti Metaxas....

No rīta lēni savācamies.... kas uz jūru... kas uz dušu... es pēc 2 kg ledu.... pēc 2 reizem... kad sīki stāstīju kas ir ledus - sistēma atstrādāta līdz automātismam... jo jau pats zināju kur ir ledus... pie reizes nopirkām šo to veikaliņā.... ja jau sanāk lētāk nekā pilsētā...

Tālāk nolēmām pilit uz Peleponesas pussalu....

Pēc serbu autobaņim - grieķu 2 Eiro par autobāņa izmantošanu likas ka debess manna.... no savas puses es to optimismu neuzturēju.... aiz kempinga pēc 15 km atradās jauns maksājuma punkts.... atkal 2 Eiro... nu nodomājam - zjbsj... vismaz ceļi normāli - nevis ka poļi uzmeta... pēc pāris km sapratām ka no poļiem grieķi maz ar ko atšķiras- divbrauktuvju ceļš beidzas....

Izbraucam cauri dafiga sīkam vietiņām... pēc nākošas ceļu kases sākas atkal normāls autobānis....

Izbraucam caur Termopiīliem..... spriežot pēc ceļveža - tur tipo 300 spartieši stājās pretīm 2 ļimoniem persu... loģiski ka 298 no tiem gāja bojā....

Pa ceļam īpaši jautri bija sekot otras mašīnas benzīna patēriņam... praktiski jauns Subaru Legacy.... 2.0 benzīns.... nu nakādīgi nesanāca ekonomiskāks par manējo dinozauru....

Kaut kāda posmā, kur atkal bija vienbrauktuvju ceļš iegriezamies DUSā.... es iozteicu minējumu ka BP ir padārgu.... šie tipo - pofig... uzpildījas... nākošos 800 metros bija vel 5 DUSi... katrā nākamā cena bija zemāka... pēdējam bija gandrīz par 20 eirocentiem lētāk...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Varētu būt interesanti, es nestrīdēšos, bet nu ar to gumijas sievieti Tu velti salīdzināji. Kāpēc?

Tāpēc, ka izvēloties manis piedāvāto variantu nav jāpavada nakti 3* viesnīcā blakus lopu femai. Tāpēc, ka nevajag krutjīt baranku 24h diennaktī uz maiņām - tas tomēr ir darbs. Tāpēc, ka izvēloties ekskursijas viesnīcā, tu automātiski dabū gidu, kas visu izskaidro saprotamā valodā, nevis sēdi un lasi ūdens rakstus n-tajos ceļvežos. Fakts, ka spartiešu cīņas vieta ir karstājais punkts Grieķijā, Tev laikam pagāja garām. Tāpat kā daudz kas cits (goda sardze Atēnās, ekskursija pa Akropoli u.t.t).

Nesaku, ka braukt ar savu auto ir slikti, bet nevajag uzreiz par gumijas sievietēm muti virināt. Uzskatu, ka otrais variants KUDI vairāk izskatās pēc ATPŪTAS nekā kapeikas pi*ana ar dzīvošānu smirdīgās pludmalēs

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Nogulējot pēdējo jaukāko piedavājumu.... ar pēdējam DD pilieniem iebraucu Atēnās... pa apvedceļu uzreiz braucam uz Korintas pusi.... pēc n-tas maksāšanas par ceļa imantošanu... viennozīmīgi nolēmam ka serbi ir humānāki... 5 eiro - un piļi vismaz kādus 100-200km.... šeit ik pēc maza posma.... no 1.00 līdz 2.75 eiro... zjb jau maitas....

pie Korintas bišk pa ātru nogriezāmies un izbraucam caur pilsētu.... vismaz ieraudzījām Korintas kanālu...

Tālāk ceļš veda uz Epidavru... plānos bija aplūkot seno Epidavras teātra kompleksu + palikt pa nakti pilsētā...

Ceļš bija ne īpaši ātrs... daudz apdzīvotu vietu... kalni... līkumi... bremzīgie vietējie.... pēc Serbijas fantastiskiem ceļiem jau jūtos gandrīz ka mājām... No Olimpa kalna lej;ā braucām tik ātrī - ka bija "cietušie".... galvas sāpēs... + jūras slimības pazīmes...

Pāris reizes izveidojas bīstāmas situācijas- toli nogurums... to li pāris reizes piefiksēju ka ceļa garenass lūzumā virsotne pāris reizes ceļš mainīja nedaudz virzienu... respektīvi atslabstot mierīgi uzbrauc kalniņā... un pēkšņi saprot ka tu jau ar vienu riteni esi pretējā joslā....

ņemot vērā ka iepriekšējo re3izi biju jau minētā apkārtnē.... daudz maz noorientējos pareizi..... grieķu amfiteātrs ka vienmēr iespaidīgs..... vislabāk saglabajies..... blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Ieejas maksa 6 eiro - bet paveicas patrāpīt uz kaut kādiem svētkiem... to li jau tuvojas muzeju nakts- ieeja bija pa brīvu...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Par Akrolopes izpētīšanu laikam neprasīšu. Šī frāze izsaka visu

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Varētu būt interesanti, es nestrīdēšos, bet nu ar to gumijas sievieti Tu velti salīdzināji. Kāpēc?

Tāpēc, ka izvēloties manis piedāvāto variantu nav jāpavada nakti 3* viesnīcā blakus lopu femai. Tāpēc, ka nevajag krutjīt baranku 24h diennaktī uz maiņām - tas tomēr ir darbs. Tāpēc, ka izvēloties ekskursijas viesnīcā, tu automātiski dabū gidu, kas visu izskaidro saprotamā valodā, nevis sēdi un lasi ūdens rakstus n-tajos ceļvežos. Fakts, ka spartiešu cīņas vieta ir karstājais punkts Grieķijā, Tev laikam pagāja garām. Tāpat kā daudz kas cits (goda sardze Atēnās, ekskursija pa Akropoli u.t.t).

Nesaku, ka braukt ar savu auto ir slikti, bet nevajag uzreiz par gumijas sievietēm muti virināt. Uzskatu, ka otrais variants KUDI vairāk izskatās pēc ATPŪTAS nekā kapeikas pi*ana ar dzīvošānu smirdīgās pludmalēs

Nu ja man nepatiktu kruķīt baranku - tad jau noteikti izvēlētos all included... kamēr pats spēju braukt - braukšu pats.... brauciens jau no sākumā bija ekonomisks.... no 7 cilvēkiem - 5 studenti... darbs aju kaut ko piemeta- bet tik un tā pa savu naudu pārējo vajadzēja sponsorēt.....

Par salīdzinājumu - es skatījos interesantāku variantu.... kad tev piļi smadzenes.... ne vienmēr visu laiku būsi spējīgs visu uztvērt.... u ntad no ekskursijas jau nekuda nedenešsja.... mums ja kaut kas apnīk - katra mašīna uz savu intereses virzienu - pēc kāda laiciņa atkal apvienojamies un turpinām kustību... man personīgi galvenais bija Gučas pasākums Serbijā... Grieķija nāca ka papildus opcija... tipo netāli... bet nu par visu pēc kārtas...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja: blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Par Akrolopes izpētīšanu laikam neprasīšu. Šī frāze izsaka visu

ja virspusēji spriež - tad jā....

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja: blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Par Akrolopes izpētīšanu laikam neprasīšu. Šī frāze izsaka visu

ja virspusēji spriež - tad jā....

Nu tad varbūt nebūsim virspusēji, sāksim iedziļināties?

Kāpēc pāris gados tik dažus blokus pielika? Kāpēc Akropole ir vienās stalažās? Kad beigsies restaurācijas darbi?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Epidavrā veiksmīgi atradam kempingu..... blakus pludmalei...

Vakarā aizbraucām uz pilsētu, kur veiksmīgi noparkojamies, un devāmies papētīt pilsētiņu un vietējo restorānu....

Drosmīgie pasūtīja astoņkāji... pārēji atklāja ka serbu Sauvlaki arī šeit nozīme to pašu - šaslikveida apcepto gaļu... tikai pēc garšas pavisam cits....

Naktī devāmies peldēties... perfekti tīrs ūdens.... nekādu medūzu un jūras ežu... ideāli!

No rīta devāmies atpakaļ uz Atēnām... ap pusdienlaiku bijām jau tur..... devāmies uz Pirejas ostu. Tur atstājot ostas parkingā auto ( 4 eiro par pirmo stundu + 0.7 par katru nākamo) nopirkām biļetes uz Aeginas salu. ( nestāstīšu kas par salu un viņas nozīmīgumu.... Kaspersky laikam pat nenojauš ka visu ko vajag zināt parasti ir ietverts viena vai divos ceļvežos... Nekā personīgā - bet brauciens bija vispārīgs un plānos nebija pētīt detalizēti Grieķiju... būs interesanti - vēlreiz atgriezīsimies... nav jau tik dārgi... pie tam jau nav ne vēlmes, ne iespējas te visu detalizēti stāstīt... PS. Un ja ticēt gidiem - tad Brīvības piemineklis ir māte Krievija kura tur... nu jūs jau paši dzirdējāt... )

Uz turieni braucam ar parasto prāmi.

Uz salas nolēmām apskatīt veco templi un lielāko pasaulē grieķu-katoļu baznīcu... šīm nolūkam uz 2 stundām izīrējam kvadriciklus.

Atceroties iepriekšējo pieredzi - pateicam ka vajag 4 gab. Un ka ceram, kā piedāvājums būs tik labs ka mums neradīsies vēlme iet divus kvartālus tālāk uz citu kantori.... rezultātā visu dabūjam pa 80 eiro un bez jebkādiem papildus eiro uz degvielu, kā tas bija iepriekšējā reizē...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Tiešām interesanta diskusija izveidojusies. Cilvēks no malas var izlemt - lidot vai braukt. Tas man patīk

Jebkurā gadījumā - man nebija doma pārliecināt visus darīt kā es, bet nelielu ieskatu sniegt ir visai noderīgi citiem.

Ja runā par ceļošanu ar auto, tad pats gribētu izbraukt visu veco Eiropu. Tikai tur ir cits stāsts - vajag pirkt S-klasi un maukt. Ar kompaktiem es tādus gabalus veikt negribētu, tad jau labāk ar lidmašīnu

p.s.

Zigis mani toreiz no esinieka atrunāja

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja: blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Par Akrolopes izpētīšanu laikam neprasīšu. Šī frāze izsaka visu

ja virspusēji spriež - tad jā....

Nu tad varbūt nebūsim virspusēji, sāksim iedziļināties?

Kāpēc pāris gados tik dažus blokus pielika? Kāpēc Akropole ir vienās stalažās? Kad beigsies restaurācijas darbi?

Kad beigsies ES finansējums... tad arī varētu beigties... (joks)

pie tam runa nebija par Akropoli.... bet par kudi mazāku celtni.... iespējams ka tehnoloģija, kādā veida šie atjauno, jeb iekonservē vecas sastāvdaļas ir ilgstošs... bet nekā grandiozā tur nebija....lai tos pāris blokus salikt pa 2 gadiem.... tīri praktiski tur dofiga vietas kur vel tos pašus blokus varēja salikt.... tā kā par praktisko pusi vari man nestāstīt...

Par pašu Akropoli, ja tu būtu uzmanīgs - es vel neko neteicu.... un arī par tas restaurāciju neko nevaru teikt..... bet kad uz esoša pamata vajag veidot ne īpaši sarežģītu bloku veidojumu.... un tie bloki tur jau vairāk nekā 2 gadus gatavi stāv... tad sorry.... pēc manām domām - ja būtu šiem akūta vajadzība- gan jau sen atjaunotu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Tiešām interesanta diskusija izveidojusies. Cilvēks no malas var izlemt - lidot vai braukt. Tas man patīk

Jebkurā gadījumā - man nebija doma pārliecināt visus darīt kā es, bet nelielu ieskatu sniegt ir visai noderīgi citiem.

Ja runā par ceļošanu ar auto, tad pats gribētu izbraukt visu veco Eiropu. Tikai tur ir cits stāsts - vajag pirkt S-klasi un maukt. Ar kompaktiem es tādus gabalus veikt negribētu, tad jau labāk ar lidmašīnu

p.s.

Zigis mani toreiz no esinieka atrunāja

es jau nelemju - katram pašam jālemj... es tik dodu savu skatījumu uz lietu.... ar saviem +/-.....

Par vecu labu S-klasi nezinu... Volvo 940 nav jau nekāds kompatnieks... bet uz šaurām Grieķu ieliņām dažreiz smagi gāja....

cits moments- ka S-klase jau ir pavisam citā klase.... šaubos vai kāds gulētu tajā auto.... volviķis ir pietikami demokrātisks lai varētu visādus eksperimentus taisīt.... pie tam ne īpaši arī problēmas pievelk.... kamēr man viss bija mierīgi - subariķim piesējas par migliniekiem.... tuviem oriģināliem ksenoniem ( it kā pārāk spilgti...)..... par ātrumu...

Pie tam S-klases īpašnieki diez vai kempingā dzīvotu teltī blakus savām MB...... piemēram sastaptiem frančiem bija luksus HYMER.... mēs ka bomži - šie civilizācijā... sava virtuve... sat TV.... civilizētas vakariņas ar pilnu piederumu komplektu....

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Sen atjaunotu. Jā, tā varētu būt. Pie nosacījuma, ka UK atdotu atpakaļ šo to. Kā advancēts tūrists, Tu laikam zini, ko Blērs tajā vietā pateica 2004. gada olimpisko spēļu priekšvakarā

Par financējumu.... Nu mūsu mūžam varētu pietikt, vai ne?

p.s.

Par mazākām celtnēm nevienu vārdu neteicu, ja kas

p.p.s

Latvijai ir akūta nepieciešamība pēc labiem ceļiem. Vot kāpēc tie nerodas, tiešām vidusmēra pilsonis nevar saprast

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti