Ar Auto uz Grieķiju (Dienasgrāmata)

Velomens Reģ.: 21.10.2007

Jūlija beigās man bija neplānots brauciens uz Bulgāriju un Grieķiju ar auto!

Auto – Opel Meriva 1,7 Dīzelis 2006.gads.

Tad nu mazliet vēlos dalīties iespaidos par vairākām valstīm un tur notiekošo satiksmē. Kaut kas līdzīgs dienasgrāmatai, varbūt kādam entuziastam noderēs.

Izbraucam 20 jūlijā 12.00 no Rīgas. Lietuva, Polija – tur jau nav ko stāstīt – visi ir bijuši un zina kā tur brauc. Polijā pēc nobrauktiem 772km ielejam 46,15 litrus dīzeļa par 58,44 EUR. Pēc nobrauktiem 1035 km 00:25 iebraucam Slovākijā, kuru naktī šķērsojam nepilnās divās stundās. Nekas īpašs, tikai mazliet lielāki kalniņi kā Latvijā. Tālāk seko Ungārija, nepērkam Vinjeti un riskējam dažus desmitus km nolidot pa bāni. Viss kārtībā un prieks, ka beidzot varējām atvilkt daudz maz legāli.

5:30 esam uz Rumānijas robežas (No Rīgas jau 1387 km) Tālāk braukšana būs bez kartes (navigāciju nelietoju principā, jo esmu ģeogrāfijas fans)

Rumānija = bedres. Fantastiska valsts! Ne brīdi nebeidzu domāt, ko tāda valsts dara Eiropas savienībā. Eiropas šoseja (cipa burts E) Bija grūti pārsniegt ātrumu 100km/h – bedres un garenprofila lūzumi un nenormāli daudz govis uz ceļiem, pajūgi un Dacia automašīnas sākot jau no kāda 1970 gada! Tur šo auto īpatsvars ir vismaz 30%.

Vēlāk sākās kalni ar izciliem serpentīniem, kur vilkās n-tās fūres un ar tikšanu garām bija problēmas. Ātrums vietām ap 20km/h! Beidzot nonākam līdz lielai pilsētai – DEVA, kur ceļš jau ir šī vārda cienīgs. Nu jau otrā bāka pēc 856km ielejam 46,05 litrus par 66,73 EUR.

Tālāk bedres kļūst mazāk (vai arī jau esmu pieradis) Sen jau sapratu, ka ceļazīmēm ir vairāk informatīvs raksturs – lidojam caur apdzīvotām vietām ar 110km/h un vairāk (bet joprojām dažos miestos govis staigā pa ceļu). 16.45 nonākam pie Bulgārijas robežas, nu mums visiem ir skaidrs, ka caur Rumāniju atpakaļ nebrauksim. Priekšā Donava – tilta nav, bet ir prāmis. Iebraukšanu ostas teritorijā norobežo vairāki melnie čigāni (nu tādi, kas stāv uz mūsu ceļiem un stādina auto) Veiksmīgi atrunājoties, ka nav skaidrs naudas tomēr tiekam viņiem garām, samaksājam oficiāli 6 EUR un pēc tam vēl 41EUR par prāmi (auto+4 cilvēki). Gaidot prāmi, apskatam priekšā uz treilera stāvošu Maybachu,kuru velk kāds čigāns ar VW pasātu!

18.10 esam Bulgārijā Vidin pilsētā. Samaksājam 5 EUR par ceļu izmantošanu (7dienas) un dodamies tālāk uz Sofiju! Braucam pa īsāko ceļu ,kurš atkal izrādās pilns ar kazām. Sānāk braukt 8km pret kalnu un pēc tam tik pat no kalna,tā arī 21.00 ieripināmies Sofijā. Bez pilsētas kartes pašā centrā atrodam vajadzīgo hosteli. No Rīgas nobraukti 2169km, kas veikti 33 stundās.

Tā nu pavadam 6 dienas Sofijā, gatavojamies Sambas festivālam, ar auto nebraucam!

27. jūlijā pēc 12.00 tiem dodamies uz Grieķiju uz Egejas jūru! Pilsētā satiksme neliela un ne jau tādēl, ka svētdiena. Automašinas krietni mazāk bija arī brīvdienās – acīmredzami ,ka ienākumi cilvēkiem nav lieli! Pilsētas ielas braucamas, norādes ir un satiksmē iekļauties nav problēmu. Izbraucot no Sofijas iepildām 3 bāku pēc 565km – 37,47 litri par 51,22 EUR! Tiekam uz atpūtnieku šosejas, kur pārsvarā brauc tūristi un ar pārsteidzoši labu ceļa segumu. Protams, ka gribam tikt ātrāk līdz jūrai, tādēl izmantojam Audi A8 kā sponsoru, kurš velk uz 160km/h, diemžēl ilgi nesanāca, jo aiz zīmes 60km/h stāvēja vietējie kārtības sargi – protams apturēja Audi, bet mēs aiznesāmies garām. Tālāk gan uz 70km garu posmu bija astoņas policijas patruļas, tādēl ar vairs neskrējām. Tad jau ar nāk Grieķijas robeža ar krietni vien labākiem ceļiem un acīmredzami vairāk autovadītājiem, kuri ievēro ātrumu. Vēl pēdējie kalnu serpentīni un pēc nobrauktiem 314km no Sofijas,17.30 nonākam Kavalā pie Egejas jūras.

Nākamajā dienā pabraukājam pa pilsētu – satiksme raita, daudz tūristu, daudz mocīšu, daudz pīpinātāju, ir jāpierod, ka ļoti kalnainā un šaurā pilsētā viss notiek ļoti raiti un nu dien nevajag aizmirst Skaties divreiz DIVREIZ!

28.jūlija vakarā izdomājam, ka vēlamies braukt mājās. 21.00 izbraucam no kempinga. Jau pēc 50km sākas stiprs lietus un zibens un kā reiz jau ir tumšs un tam visam piedevām ir kalnu serpentīni, bet nu ar visu akvaplanēšanu tiekam uz priekšu un šķērsojot Grieķijas/Bulgārijas robežu 1.30 uzbraucam uz Sofijas apvedceļa. Njā un atkal visi skaļi apliecinām, ka Rīgas apvedceļš ir kā spogulis un ar ideāli raitu satiksmi.

Neilgi pēc 2.00 esam uz Serbijas robežas. Daudz tūristu ar vācu numuriem, bet rindas nav lielas. Riskējam un braucam bez Zaļās kartes (OCTA nedarbojas, jo Serbija nav Eiropas ekonomiskajā zonā) Ar zīmogiem pasēs tiekam iekšā valstī un turpinām ceļu. Bedres – nu nav jau tik trakas, braukt uz 120km/h var! Pēc kādiem 70 km sākas bānis ar jau krietni labāku segumu. Nu jau laiks liet 4 bāku pēc 849km ielejam 44,42 litrus par 48,52 EUR. Pēc tam no 3.30 līdz 5.30 nosnaužamies automašīnā un jau pa gaismu (miglu) turpinām ceļu. Jau 7.00 iebraucam Belgradā – Satiksme – normāla, neviens diži neizceļās, ir tikai daži luksofori un esam 20 minūtēs cauri visai pilsētai. Neko no bijušā kara sekām neredzējām, tik vien, ka viss drūms un pelēks. Tālāk atkal bānis ar ātrumu no 140 – 170km/h Trīs reizes jāsamaksā par ceļu (13+5+5 EUR) Aptuveni 70km pirms robežas redzama bāņa būvniecība, respektīvi jābrauc pa ‘’parasto’’ šoseju,tomēr tas netraucē turpināt braukt ar 150km/h Lidojam – zīmē 80 ,bet uz spidometra ap 140 tā arī palidojam Policistiem ar radaru garām, nē nebēgām, jo tie pat necentās nekā parādīt,ka ir neapmierināti ar mūsu braukšanas ātrumu..

9.50 Sākam stāvēt uz Ungārijas robežas, dokumenti, bagāžnieks, daži jautājumi un 10.50 esam jau Ungārijā! No Egejas jūras jau nobraukts 891km.Nopērkam Vinjeti par 8 EUR un turpinām ceļu pa izcili labu bāni. 12.00 iebraucam Budapeštā, aiz neuzmanības viens liels krustojums tiek šķērsots pie sarkanās gaismas. Te nu bija reize,kad bremzēt bija par vēlu,tādēl tika iespiests gāzes pedālis grīdā – veiksme mūsu pusē un viss ir beidzies labi!

Drīz vien aiz Ungārijas Galvaspilsētas tiek lieta degviela. Tātad piektā bāka pēc 633km ielieti 48,00 litri par 76,35 EUR. Njā ja ātrums 90% no veiktā attāluma ir ap 150km/h tad mazajam motoriņam patēriņš sasniedz rekordu – 7,6 litri uz 100km!

14.15 nonākam pie Miscolcas pilsētas, kur noslēdzas mūsu aplis un nu jau ceļu turpinām pa iepriekš brauktu maršrutu. Skaidrs, ka krietni vien ātrāk No rīgas uz Sofiju var aizbraukt caur Sebiju un nevis caur Rumāniju. Bet neko nenožēlojam,jo redzēt, kas notiek Rumānijā - tas bija tā vērts – Izrādās, ka Eiropā ir valsts, kura līdzinās Āfrikai!

22.00,kad jau esam pusi no Polijas izbraukuši,dodu vadības grožus otram šoferim.

Uz Lietuvas robežas lejam 6 bāku. 2.30 pārņemu atkal vadību un gribot tikt ātrāk uz mājām, aizmirstu par bargajiem Lietuvas policistiem – bet nevajadzēja gan  10 km aiz robežas, cipa ceļa remonts – 70,tad 50, bet man 107km/h – protams aptur, eju pasēdēt pie mentiem – 1,5 gads bez tiesībām un 500 Eur, ja nebūtu paņēmuši 300 Eur pēc garām sarunām! Garastāvoklis sabojāts un šķrobe, ka bankas kontā vairs nav naudas. Bet nu uz tīra ceļa salikt zīmes un tur bezjēgā sodīt – nu pat Latvijā tā nerīkojas.

7.00 Beidzot iebraucam Rīgā. No Egejas jūras ir nobraukti 2470km 34 stundās!

Braucām bez Rumānijas, Grieķijas un Serbijas kartēm – nomaldījāmies divas reizes, kur zaudējām ne vairāk kā 3 minūtes.

Kopējās izmaksas par degvielu, prāmi un ceļa maksām sastāda 464 EUR.

Ielieti 302 litri dīzeļa

Nobraukti 4979 km

Vidējais patēriņš 6 litri/100km

Dārgākā degviela Ungārijā – 1,59 EUR

Lētākā Serbijā – 1,09 EUR

Neko nenožēloju un tomēr ir mazliet lepnums par to,ka bijām ar auto,tur,kur diez vai kāds latvietis ar savu auto braucis.

P.S. Piedodiet par nekvalitatīvo rakstību un trūcīgo valodu,jo domas un gribēšana galvā vairāk, nekā velēšanās to visu īstenot!

 
1 2 3 4
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Manam CR-V starpība degvielas patēriņā starp 130 km/h un 180 km/h bija kādi 8 l/100 km.

pie 90 km/h - 6 l

pie 130 km/h - 10 l

pie 180 km/h - 18-19 l

Vo tev mazmotoru ekonomija

Manam pie visai dinamiska braukšanas stila pie 160 - 7,5 l

ar lielāku ātrumu nav braukts pietiekami garš gabals, lai iegūtu pārliecinošus ciparus, bet kompis kādu gabalu uz 200 parādīja ~12 l

Un pie 90 ar piekrautu auto 5,5-6 litri atkarībā no noskaņojuma.

exif Reģ.: 28.09.2006
1 0 Atbildēt

Kas taa par lietu, ka visi topiki pamazaam paarveershas par kraanstaipaamajiemtopikiem

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

exif rakstīja: Kas taa par lietu, ka visi topiki pamazaam paarveershas par kraanstaipaamajiemtopikiem

Tā ir pusmūža krīze, novērojama pirmspensijas vecumā (ap 40 gadiem).

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

Nu un ko tu teiksi par to,ka varu ar merivu nobraukt 25 stundas praktiski nonstopā pie stūres! ? Cipa esmu galīgs Idiots? vai arī Tev kaut kas nav kārtībā ar locekļiem,ka tik lielas problēmas pie mazauto stūres pasēdēt?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

exif rakstīja: Kas taa par lietu, ka visi topiki pamazaam paarveershas par kraanstaipaamajiemtopikiem

Tā ir pusmūža krīze, novērojama pirmspensijas vecumā (ap 40 gadiem).

Konkrētā tēma ir ļoti nepatīkama tiem, kas grib normāli pabraukt pa vācu bāņiem. Tur ļoti daudz vietējie ir sākuši taupīt degvielu un vilkties uz 110 arī vietās, kur nav ātruma ierobežojumu. Attiecīgi ir strauji pieaugusi satiksmes nevienmērība , līdz ar to arī pārkārtošanās, bremzēšana u.c. lietas kas traucē braukšanu. Un galvenais iemesls tam ir nemotori, kas, ietaupot 1 litru uz simtu pilsētā, pārtērē 10 uz bāņa.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Bams rakstīja:

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

Nu un ko tu teiksi par to,ka varu ar merivu nobraukt 25 stundas praktiski nonstopā pie stūres! ? Cipa esmu galīgs Idiots? vai arī Tev kaut kas nav kārtībā ar locekļiem,ka tik lielas problēmas pie mazauto stūres pasēdēt?

saki shamam loceklis zaloonaa neierakstaas

saulaik ira ar GII 1,6TD ntaas reizes uz vaaciju braukc , 2ataa -kaine probleem

meegjinot ko liidziigu izpildiit ar Pezjooo 206 gan nebij paaraak 'baudaami'

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Bams rakstīja:

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

Nu un ko tu teiksi par to,ka varu ar merivu nobraukt 25 stundas praktiski nonstopā pie stūres! ? Cipa esmu galīgs Idiots? vai arī Tev kaut kas nav kārtībā ar locekļiem,ka tik lielas problēmas pie mazauto stūres pasēdēt?

Nē, tu esi nevis idiots - tu esi robots

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Un pie 90 ar piekrautu auto 5,5-6 litri atkarībā no noskaņojuma.

Motora noskaņojuma?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Bams rakstīja:

Nu un ko tu teiksi par to,ka varu ar merivu nobraukt 25 stundas praktiski nonstopā pie stūres! ? Cipa esmu galīgs Idiots? vai arī Tev kaut kas nav kārtībā ar locekļiem,ka tik lielas problēmas pie mazauto stūres pasēdēt?

Tak sēdi kaut vai 250 h pie barankas, vnk ar tādu auto jau nav braukšana, tās ir mocības! Nekāda kaifa no braukšanas un no ekskursijas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Lai akmeni pirmais met tas, kuram pašam ir JAUNS auto.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un pie 90 ar piekrautu auto 5,5-6 litri atkarībā no noskaņojuma.

Motora noskaņojuma?

Nuja

Da nē - atkarībā no tā vai ir pacietība sēdēt fūrēm astē vai censties apdzīt (t.i. tajā gadījumā, ja tāpat netiec nekur tālāk kā līdz nākamajai fūrei pēc pāris km)

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Lai akmeni pirmais met tas, kuram pašam ir JAUNS auto.

Kur tieši jāmet un kādā sakarā?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Lai akmeni pirmais met tas, kuram pašam ir JAUNS auto.

Saloni pilni ar jauniem auto, ta kā stājies rakom, lai salonu īpašnieki var labāk trapīt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

Nepiekrītu. Manai Merivai tagad 2 gadi un 5 mēneši, nobraukums 51253 km. Šad tad gadās dienā braukt 6-7 stundas (vairāk nav vajadzības), un vienalga pēc brauciena jūtos pavisam svaigs. Ķermenī nav stīva neviena vietiņa, gaisa kondicionieris vienmēr nodrošina komfortu, bet degvielas patēriņš ar 1,3 CDTI dzinēju ir minimāls:

www.spritmonitor.de/...

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Bams rakstīja:

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

Nepiekrītu. Manai Merivai tagad 2 gadi un 5 mēneši, nobraukums 51253 km. Šad tad gadās dienā braukt 6-7 stundas (vairāk nav vajadzības), un vienalga pēc brauciena jūtos pavisam svaigs. Ķermenī nav stīva neviena vietiņa, gaisa kondicionieris vienmēr nodrošina komfortu, bet degvielas patēriņš ar 1,3 CDTI dzinēju ir minimāls:

www.spritmonitor.de/...

es ar a6 visu latgali izmiiciju bet taa ieveerojot noteikumus parmainjas peec, videejaqis pateerinjsh sanaaca 5.2

2.5tdi

Qued Reģ.: 12.06.2001
0 0 Atbildēt

Pipec. Nezinu, ko autors gribēja pierādīt, bet es sapratu, ka viņš ir nevis "drosmīgs braucējs", kā te daži saka, bet vienk idiots. 1.5 gadi un tiesības nost vai kā tur bija - būtu kā kulaks uz acs.

Rakstības stils ar izsaukuma zīmi katrā otrajā teikumā - atbilstošs braukšanas stilam laikam.

Oscar Reģ.: 24.07.2002
0 0 Atbildēt

Qued rakstīja: Pipec. Nezinu, ko autors gribēja pierādīt, bet es sapratu, ka viņš ir nevis "drosmīgs braucējs", kā te daži saka, bet vienk idiots. 1.5 gadi un tiesības nost vai kā tur bija - būtu kā kulaks uz acs.

Rakstības stils ar izsaukuma zīmi katrā otrajā teikumā - atbilstošs braukšanas stilam laikam.

Kapēc vajag apd()irst autoru. Vismaz bija ko palasīt. Es saprotu ka vasarā ir grūti nociesties nemācot nevienu, bet tulīt skolēnu brīvdienas beiksies un varēsi atkal mācīt un labot interpunkcijas kļudas ...skolotāj!

Marekovich Reģ.: 02.11.2005
0 0 Atbildēt

Labs stāsts, tie sīkumi pofig.

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

tālajā 1991. gadā ir nācies šķērsot Moldovu un Rumāniju ar auto... rādās, ka tur joprojām nekas nav mainījies

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Nesen nobraukts līdzīgs maršruts.... tikai nesanāca pa Rumaniju pabraukt.....

Kopā - ap 6800km....

Lētāka degviela gan sanāca Grieķijā - 0.84Ls/l....

Vislielākais pārsteigums - Serbija.... pirmais iespaids - psc kaut kāds.... pirmā dienā biju gatavs ienīst to valsti.... otrā dienā jau pielāgojos vietējais braukšanas kultūrai..... trešajā dienā jau iemīlēju to valsti..... satiksme ir traka... uz ceļiem ne velti 80km/h ierobežojums... bet kopumā jautra valsts!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Topika autoram vienkārši nevajadzēja braukt kaut kur konkrēti.... citādi viņš saprastu ka kopš kara ne visas ceļa zīmes ir atjaunotas.... mūsu valsts gandrīz ir ceļa zīmju etalona paraugs.... braucam caur Belgradu... divos krustojumos norāde bija... trešajā bija 4 ielu atzari un nevienas norādes... visas 4 ielas bija vienādi šauras.... bet pielietojot atjautību un čuju - visu atradām bez problēmām.

Serbija šobrīd ir vienīga rekordiste- tik daudz ceļu mentu cik tur es nekur pirms tam neredzēju..... pirmā dienā.... vismaz kādas 40 patruļu ekipāžas.... uz 200km..... biju dziļā šokā..... kamēr sapratu ka šie max vāciešus tur.... bet nu pie tas satiksmes īpaši daudz nepabrauksi.... 2-3 km posms bez iespējam apdzīt - un pēc tam seko īsais 200m posms ar vienīgo iespēju droši apdzīt vienu mašīnu... tālāk atkal 2-4 km bezcerības...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

kopš tur nopirku labu arbūzu sākumā pa 0.25 Ls/kg.... liela pasākumā.... bet pēc tam par 0.06Ls/kg.... roka laikam ilgi necelsies pie mums pirkt arbūzus.... pārējie augļi bija fantastiski svaigi un garšīgi... cenas pa vidu starp limonādi un mūsējam... ka sarunāsi un kur pirksi....

Pārsteidza viņu mīlestība pret eiro...faktiski daudzviet norēķinoties ar eiro sanāca bišķīt lētāk.... jebkur varēja sarunāt bez problēmām norēķināties ar eiro...

DD pārdeva divu tipu - Eio DD - 1.03Ls/l un D2 - pa 0.94Ls/l (atpakaļ ceļa jau 0.88Ls/l)... ņemot vērā dīzeļa antīkumu ņemu lētāko.... bišk vairāk dūmoja -bet bez jebkāda diskomforta....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pa ceļam sanāca mainīt eļļu... paprasīja 5Ls... gar pirmās šķiras autoceļiem daudz servisu kantoru..... ta kā viss bija paņemts līdzi - process ilgu laiku neaizņēma.... visu izdarīja precīzi un kvalitatīvi - neskatoties uz to ka nesaprata ne krieviski, ne angliski... patrāpījās viens frukts uz baika... šīm jau bija labāk ar valodām ( izrādījās ka viņām bija labs čomaks no Paņevežam) .... sākumā šiem visu izskaidroja - pēc tam izskaidroja pa kuriem ceļiem labāk braukt.... + pavadīja pa īsāko ceļu kādu gabalu.... ņemot vērā tizlu satiksmi - smagais uz 70km/h + astē šīm pilns ar autoņiem... ar informāciju par priekšā notiekošu... bišk pasaldējamies agresīvā stilā.... reāli ietaupījām kādas minūtes 30... uz 50km.... tikai vienu reizi bišk neaprēķināja ka mans auto lēni ieskrienas... it īpaši ar ieslēgtu kondišku un lielā karstuma....

Tālāk ceļinieka čujs ieteica braukt nagļakā pa slēgtu remonta posmu..... pirms tam biedēja ka ceļš būs lēns un briesmīgs.... čujs nostrādāja - svaigs asfalts un visa satiksme palika uz apvedceļa...

Ceļiem gan viena slikta iezīme.... 120km/h ierobežojums uz autobaņiem ir vietā - jo ceļi vietām savu nokalpoja - ka ne kā sociālisma paliekas.... garenprofils jau iesēdas - un nepatīkamie pārsteigumu - mašīnas "peldēšana" pa garenviļņiem... uz 140km/h... līkumā.... ne visai bija patīkama.... bet nu bija laika deficīts....

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Bams rakstīja:

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

Nepiekrītu. Manai Merivai tagad 2 gadi un 5 mēneši, nobraukums 51253 km. Šad tad gadās dienā braukt 6-7 stundas (vairāk nav vajadzības), un vienalga pēc brauciena jūtos pavisam svaigs. Ķermenī nav stīva neviena vietiņa, gaisa kondicionieris vienmēr nodrošina komfortu, bet degvielas patēriņš ar 1,3 CDTI dzinēju ir minimāls:

www.spritmonitor.de/...

Es jau ar par to, ka pabraucot dažas stundas pie merivas stūres vairs nevienu vietu stīvu nevar dabūt...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Tiem kuri kadreiz gribēs aizbraukt uz Serbiju - iesaku apmeklēt augusta sākumā tādu pasākumu, ka Sobor Trubača - Gučā ( www.guca.co.yu/... ) .... + Mokra Gora - tur atrodas Emira Kusturicas etnogrāfiskais ciemats + ļoti skaists dzelzceļš - tur tika filmēts \"Life is a Miracle\"... www.turizamuzica.org.yu/...

www.youtube.com/...

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti