Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Itālija, Šveice

cluber Reģ.: 05.08.2004

Interesanti, būtu uzzināt Jūsu pieredzi par pārbraucieniem caur ITA un SUI. Kādi ir pieņemtie atļautie braukšanas ātrumi šajās valstīs, pieredzi ar CP u.t.t.

 
DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

cluber rakstīja: Interesanti, būtu uzzināt Jūsu pieredzi par pārbraucieniem caur ITA un SUI. Kādi ir pieņemtie atļautie braukšanas ātrumi šajās valstīs, pieredzi ar CP u.t.t.

pa kuru ITA daļu taisies ripināties ? zemāk par Romu neesmu ar auto braucis, bet ziemeļu daļa izbraukāta krustam šķērsām - nekad nav bijušas nekādas problēmas uz štrāses - vienkārši jābrauc tā kā brauc pārējie, neizlec no pūļa, pat ja tev šķiet ka pārējie dara kaut ko nepareizi

Pilsētās gan vairākkārt ir bijis kontakts ar karabinieriem , bet apturējuši nav nekad - pārsvarā piebrauca klāt stāvošam, pārbaudīja dokus, apvaicājās vai nav kā jāpalīdz un novēlēja laimīgu ceļu. Par ITA radies tāds iespaids, ka ja tu brauc kā citi, pat jau drusku pārkāpis noteikumus, bet tas nevienu neapdraud, neaizvaino un nevienam netraucē, tad tevi pat neapturēs, kāmēr neesai sācis izpildīties izcili debīli, nu kā Latvijā piemēram

Par Swiss gan ir kardināli cits viedoklis. PAr katru sīkumu, ja tādu ir pamanijis policists, tev nāksies atbildēt pēc pilnas programmas... Līdz šim sanāca tikai 1 reizi sarunāt soda mīkstināšanu - braucām 7 cilvēki ar venu, 4 aizmugurē nebija piesprādzēti... nezinu, kādā veidā pretīm braucoša patruļa to pamanija, jo visa aizmigure ir notonēta, bet apgriezās riņķī, apstādināja un uzreiz piestādīja pretenzijas par jostām - ja nemaldos bija 40 EUR par katru nepiesprādzēto pasažieri.... Runāja inspektors pieklājīgi, bet ļooooooti stingri un nopietni, nācās ilgi iežēlināt viņu, ka tikko nesen pārbraucām IT/Swiss robežu uz kuras mūs Swiss muitnieki drusku "pakratija", līdz ar to esam novirzījušies no laika grafika un tāpēc steigā piemirsām par jostām Šī bija vienīgā reizie kad ar Swiss policistu sanāca sarunāt - noštrāfēja mūs kā par vienu nepiesprādzēto, nolasija īsu lekciju stingrā balsī par nepiesprādzēšanās sekām un sodiem un bez liekiem bazariem palaida, novēlot nekad neskaidroties vairs ar viņa kolēģiem Visās pārējās reizēs, kad ir sanākusi darīšana ar Seiss policiju - izredžu nebija nekādu - sarunās neielaižas vispār, dokumenti, papīri, sods, uzneredzēšanos, laimīgu ceļu Tā kā iekš Swiss iesaku kļūt par pedantisku noteikumu ievērotāju - atlaides tur ir reta parādība.... piedevām, viņi īpaši nelokami ir pret iebraucājiem no jaunām ES valstīm, kaut vai tiekai pieaugošas noziedzības un kontrabandas dēļ.... Pat autrieši sākuši nopietni ķerties klāt svešinikiem... ja iepriekšējie 7-8 gadi pa Austrijas ceļiem bija aizvadīti pilnīgi bz jebkādiem incedentiem, tad pēdējo 12 mēnešu laikā katru reizi Austrijā ir bijusi saskarsme ar likumsargiem - pārbauda visu - papīrus, uz bāņiem vestes un ugusdzēšmā esamību, arī personas šad tad mēdz pārbaudīt.... laikam sakarā ar robežu atvēršanu šamiem piegriezās urļiku plūsma no Pl, LT, CZ un LV

cluber Reģ.: 05.08.2004
0 0 Atbildēt

Paldies par info, noteikti noderēs. Sākšu ripināties no Malpensas(Milāna) un uz augšu.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Un vēl neaizmirsti par maksas bāņiem Itālijā! Man sanāca vidēji uz katriem 100km maksāt 10 eiras. Ja brauksi pa bezmaksas ceļiem, tad laika ziņā to pašu ceļa posmu veiksi 2x ilgāk. Lai gan, ja brauksi no Turīnas uz Alpiem,tad iesaku braukt pa bezmaksas ceļiem, jo tie iet blakus bānim. Un par tiem nav jāmaksā, tie ir interesanti(līkums pēc līkuma, augšā un lejā), un ja sēdi kādam itālim astē, tad temps ir ļoti labs- arī caur vietējiem miestiem! Ceļu kvalitāte ir ļoti laba, bedru nav, vietām ielāpi un nelieli nelīdzenumi- vietums pie mums taads ir maģistrāles segums!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

No manas puses gan Austrijā arī pēdējā laikā nav nekas mainījies. Pa lielam visur, izņemot LV, ir pamatprincips - iekļaujies plūsmā un neviens neaiztiks. Itālijā gan to ievērot ir pagrūtāk, jo visi brauc kā katram ienāk prātā (īpaši uz dienvidiem no Romas). Pēc 2 nedeļām pa Itāliju nācās Austrijā no jauna mācīties ieslēgt pagriezienus - Itālijā jutos stulbi tos vienīgais radot... Par Šveici viennozīmīgi - labāk apbraukt, bet ja nekādi nesanāk, tad pedantiski ievērot visus sīkumus.

Sheps Reģ.: 05.09.2002
0 0 Atbildēt

ITA no Romas uz leju visi brauc kaa vien ienaak praataa, naktii es biju 1niigais , kurs staaveeju pie sarkanajiem luksaforos..

pirdiens Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Par pagriezienu neslēgšanu ITA - tā toč taisnība!

Tos tur slēdz laikam tikai iebraucēji.

Sinn Reģ.: 07.05.2003
0 0 Atbildēt

Ja tu itālijā redzi kādu ievērojam noteikumus, tad tas noteikti būs vācietis vai austrietis

nu labi, nav jau itāļi tik atsaldēti, ne mirkli neradās iespaids, ka viņi būtu kaut uz pusi tik atsaldēti kā mūsu džigiti, pat ja itālis pārkāpj noteikumus, viņš netraucē nevienam, nevis kā pie mums, ja kāds pārkāpj noteikumus un viņam liekas, ka viņš netraucē nevienam, bet īstenībā viņš izčakarē visus priekšā, aizmugurē un blakus braucošos.

Itālijā pa mazajiem ceļiem neieteiktu braukt, ja ir iespēja – tikai pa automaģistrāli, jo tur vidējais ātrums ir ~120-140kmh, pa mazo celiņu vidējais ātrums var sasniegt arī galvu reibinošus 30kmh.

Sinn Reģ.: 07.05.2003
0 0 Atbildēt

ak jā, ar cp cieša kontakta man tur nav bijis, bet es ievēroju, ka karabinieri patrulē bruņojušies nevis ar pildspalvām, bet automātiem.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Mani Itālijā apļos cītīgi aptaurēja. Īsti nesaparatu, kas par lietu. Likās visu daru pareizi tapat kā pie mums. Bet izrādās tur aplī pa pirmo joslu drikst braukt tikai tad, ja nogriežas. Sekojoši iebraucot aplī jāskatās vai 2 josla brīva un jāpiļī uzreiz pa to.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti