a kādss serviss ar vojagermotoriem nodarbojas? Kam vest atrādīt?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
a kādss serviss ar vojagermotoriem nodarbojas? Kam vest atrādīt?
Man kolēģis pirms gada nopirka, kā jau teici ar to dzinēju ir problēmas, vai pareizāk problēma ir tikai viena - VIŅU NEVIENS NEGRIB REMONTĒT
jā, jo tā saprašana kā, Kandavas teķa 1jā kursā...
pirksti vairogā un muļķibas pilna mute....
Biju, redzēju to cheri. "ideālais stāvoklis" izpaudās kā apslaucīts motors blīvju vietās, caurs izpūtējs, apdauzīts no visām pusēm, ar klasiskajiem 160k odometrā.
Riepu tur nebija, tāpat arī vēlmes nolaist cenu.
Tika ievērtēti pāris Opel Monterey, kas konceptuāli patika. Rumbulā eksemplāri bēdīgi. Tika aplūkots arī viens Valmierā. Vēl bēdīgāks.
Pārdevējs uz aicinājumu nomest par to šrotu štuku no cenas, aizcirta durvis un aizbrauca
Master_D rakstīja: Biju, redzēju to cheri. "ideālais stāvoklis" izpaudās kā apslaucīts motors blīvju vietās, caurs izpūtējs, apdauzīts no visām pusēm, ar klasiskajiem 160k odometrā.
Riepu tur nebija, tāpat arī vēlmes nolaist cenu.
Tika ievērtēti pāris Opel Monterey, kas konceptuāli patika. Rumbulā eksemplāri bēdīgi. Tika aplūkots arī viens Valmierā. Vēl bēdīgāks.
Pārdevējs uz aicinājumu nomest par to šrotu štuku no cenas, aizcirta durvis un aizbrauca
tātad, Tev un Tavam Tēvam tas sūc nakuj nebija vajadzīgs....
tik rēķinies ar to, ka 4x4 reti pērk mācītāji....
aizmirsu piebilst
ir WJ 2003 decembra Owerland komplektācija...
TC motors man par viņu dod 14K EUR pie nosacījuma, ka iegādājos pie viņiem citu auto....
Ja Tu paraksties uz kādiem 16K ērikiem, tad varam dzīt tirgu tālāk....
Budžets ir 4500 lati aptuveni.
Patrols tur nesanāk, tāpat arī LC.
Vienīgais, kas tur reāli sanāk ir labs monterejs/troopers
Vajag dīzeli, ibo tas par velti tek.
KAs ir WJ
es nezinu, cik trakam jābūt lai maksātu 4,5 kLs par puvekli, kam deg 1/3 lampiņu, trūkst vairākas podziņas, stūre ir tik nodilusi, ka negribas pieskarties (170k!!! ) un pārdevējs aizrādījumu, ka īsti neslēdzas iekšā priekšējais tilts uztver kā personisku apvainojumu
Master_D rakstīja: ...
KAs ir WJ
modelis....
bļe, Tu gribi pirkt auto un pat nezini kasikas?
oi, plē, fāteris var labi uzrauties....
Master_D rakstīja: .... un pārdevējs aizrādījumu, ka īsti neslēdzas iekšā priekšējais tilts uztver kā personisku apvainojumu
kā Tu noteici, ka īsti neslēdzas iekšā priekšējais tilts?
kaut kas tur nebija labi. Ne ta nu svira neslēdzās, ne ta nu krakšķēja. Sajūgs bija izspiests.
-vot šito pārlasi visu, tur i par subj, i par WJ, par visiem matoriem, razdatkām un FAQ, tai skaitā par tēmu kā ko pārbaudīt un uz ko skatīties pērkot. Šeit vairāk neviens nepateiks tev.
Pilnībā piekrītu - pārlasi to krievu saitu! daudz ko uzzināsi, Par Čiriku varu pateikt, laba izvēle! tikai tas D tā kautkā nav laba doma Ja fāterim galvenais ir D tad labāk uz čiri lai neskatās, ja tieši čiri grib tad lai ņem 4litrīgo un pietaisa gāzi! Kā jau te iepriekšējie teica Čiris ir prasts kā cirvis, un galvenais ka var remontēt NA KOLENKE! turklāt izturība ir tiešām pārsteidzoša!
P.S. Pašam Čiris jau otro gadu!
RHINO rakstīja: Pilnībā piekrītu - pārlasi to krievu saitu! daudz ko uzzināsi, Par Čiriku varu pateikt, laba izvēle! tikai tas D tā kautkā nav laba doma Ja fāterim galvenais ir D tad labāk uz čiri lai neskatās, ja tieši čiri grib tad lai ņem 4litrīgo un pietaisa gāzi! Kā jau te iepriekšējie teica Čiris ir prasts kā cirvis, un galvenais ka var remontēt NA KOLENKE! turklāt izturība ir tiešām pārsteidzoša!
P.S. Pašam Čiris jau otro gadu!
Nav tik sūdīgi ar tiem VM dīzeļiem. Man iet un jau otro gadu, mierīgi braucot rij 8 l. Problēma var būt ar galvu dzesēšanu - tās turpina karst, kad motors ir izslēgts. Tādēļ pēc braukšanas 2-3 min. motors jāpadarbina tukšgaitā, lai atdziest, un viss būs čiki Savādāk tas ir ļoti izturīgs motors, galu galā to izgudroja, lai lietotu kuģubūvē un pielāgoja auto. Jā un Talsos ir cilvēki, kas uz tiem motoriem specializējas - tā ka nav tik slikti
ja jau D tek pa velti tad jau var arī restaurēt to Dizeli - man te viena paziņa uz transformatoru ellas braukā un nekas, nekas, nekas ...
ne visus komentus izlasīju, bet ja vecajam patīk ķieģelis, tad jāņem ķieģelis. apgalvošu - esmu braucis ar gandrīz visiem džipveidīgajiem un personīgi šajā cenu kategorijā izvēlētos montereju. papildus apsvērtu padžēru un veco patrolu.
atceros, tu dzini alfu no vācijas - arī monterejs/trūpers, iespējams jāskatās tur
vēl, papildus tikko padomāju un atcerējos - kādreiz man arī autiņu mainīšanas secība bija ...čeroks 4l..troopers 2.8td...monterey 3.1td.., starp visām a/m bij milzu atšķirība pieaugošā labsajūtā.
un vēlreiz - monterejs pie mums skaitās pelēks, salīdzinot ar padžēru vai prado, bet ir pusgalvu priekšā..
Beigās tika nopirkts 97 gada discovery 1
nu veciit tu dod. Motors vinjam ir tas pats kas cirikaa, ja runa iet par diizeli. Tad jau buutu labaak neemis ciriku, tas vismaz peec kautkaa izskataas
nē, iekš diskoverī iet cits dzinējs, nevis VM motori
Range un Discovery gadiijienaa nehavoja 2.5tds by bmw
Kindzulis rakstīja: Range un Discovery gadiijienaa nehavoja 2.5tds by bmw
The Td5 engine is often mistakenly attributed to BMW.... taa ar ir bet... shis laikam ir bik vecaaks... ar r4 matoriiti
un range rovereenam toch ir;
After 25 years from the introduction of the first generation Range Rover, the second generation Range Rover — model-designation P38A (see note below) — was introduced for the 1995 model year, with an updated version of the Rover V8 engines. There was also the option of a 2.5-litre BMW 6 cylinder turbo-diesel
cherokee diesel kasjaki un alternatīvas
cherokee diesel kasjaki un alternatīvas