Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ārēja plaisa motora blokā...

maxx95 Reģ.: 10.03.2009

Problēma tāda, motorītim pa vasaru bija ūdens tosola vietā pirms vasaras beigām auto nobruka, un protams ūdens netika izlaists kas beidzās ar sasalšanu, izspieda vienu propku, bet kad auto tika sataisīts pielaižot parādijās sūce blokā plaisa nav liela pa vienam pilienam ik pēc divām sekundēm. Ko darīt lipināt ar kādu šķidro metālu vai mēģināt pie kāda speciālista metināt?????

 
maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

n-tie nav tikai divi vnk gribu zinat vairak viedoklus! Ne negribu lai metina kads uz vietas te!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

es uzlīmētu skoču

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

Asprātības neprasu vnk normaālu ieteikumu

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

nu to es saprotu pamuld bet ari iesaka ko jedzigu! Paldies!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ja tas būtu rollsroisa vai vismaz jaguāra bloks.....opeļa bloku es mainītu nevis metinātu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Kādus 20 pēdējos gadus neesmu dzīvojis līdz metālapstrādes tehnoloģijām, varbūt čuguna metināšanā pa šo laiku ir lielas izmaiņas. Senču laikos kvalitatīvi sametināt bloku bija diezgan delikāts pasākums, tāpēc viņu kniedēja nevis metināja.

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

ja tas vel butu atklajies pirms remonta tad ari nomainitu to bloku, bet tiko saliku kopa motoru un tagad lai jauktu atkal ara un nomest zeme naudu par galvas blivi

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Un cik maksā viss motors tavam autombīlim?

Es savulaik savam antīkajam nopirku ļoti labu motoru par 80 lašiem.

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

tur jau ta lieta ka ta plaisa ir perfekta vieta tiesi aiz kartera ventilacijas trubas tur tikai jaatskruve divas skruves un ideali tiek klat

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Metināt galīgi neiesaku, būs cita plaisa blakus, nezinu īpašus jaunumus čuguna metināšanā, Centis nūdele laikam pareizo līmēšanas tehnoloģiju ieteica, vēl iesaka plaisas galos ieurbt caurumus, lai tālāk neplīst, izvēlies sveķus, kas tur temperatūru un noteikti armējošo materiālu, pa virsu stikla audumu vairākas kārtās, virsējās lielākas.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: vēl iesaka plaisas galos ieurbt caurumus, lai tālāk neplīst, .

Tieši tā jau arī kniedē - plaisā saurbj caurumus, ieliek kapara stienīšus un ar elegantiem ārmura uzsitieniem valcē to visu ciet.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Ja tev tā metināšana nemaksā baigi dārgi, tad vispirms pamēģini sametināt un ja nebūs rezultāta tad maini.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

čomaks savaa laikaa subaru busiņam , tam ar 3 cilindriem, taads pornograafisks ar liquid weld aizsmeereeja bloku ciet...laikam ka veiksmiigi...jo tas busiņš veel jo projaam brauc...bet atkariigs kuraa vietaa plaisa- ja tur, kur metaals labi sasilst, tad liimeešanai lielas jeegas nevuus, jo uzsilstot un atdziestot aatri vien to kuiņu izbirdinaas laukaa...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Hmm, protms, var iesaakumaa meegjinaat aizdariit suuci / plaisu no aarpuses. Vai nu ar dazhaadiem "weldiem", vai ar metaala plaaksniiti, pieskruuveetu ar nelielaam skruuviiteem, zem plaaksniites likot gumijas bliiviiti , ieziestu ar hermeetikji...principaa var meegjinaat pakonsulteeties pie Jura Rambas, firma RAMOTO Ogree - vinjsh , kaa jau seno motociklu kolekcionaars, ir "suni apeedis" shitais lietaas

Sen atpakalj, 1990-o gadu saakumaa man naacaas ciiniities ar plaisu blokaa pazinjas Suzuki Vitara , pareizaak GEO TRAKER (Kanaadas razhojums). Tam dzineejam (alumiinija bloks) aciimredzamas konstruktiivas kljuudas deelj izveidojaas p 5 cm gara plaisa kreisajaa bloka pusee tieshi virs motora spilvena kronshteina stiprinaajuma vietas. Daudz ne daudz, bet kaads 1/2 litrs antifriiza nedeeljaa caur to plaisu izsuucaas. Toreiz intereses peec izmeegjinaaju NESTE DUS tolaik nopeerkamo suuchu noveerseeju - folijas aploksniite ar pulveriiti, cik atminu, amerikaanju razhojums. Diemzheel neatminu nosaukumu, vien to, ka pulveriitis bija "metal based". Meegjinaats nav zaudeets - kaa bija teikts, iebeeraam pulveriiti uzsildiita dzineeja radiatoraa, un iipashnieks turpinaaja braukt. Un shitas preparaats nostraadaaja! Veel paaris dienas pa pilienam noteceeja, turklaat noteceejumi uz bloka virsmas bija spozhaa vara vai bronzas kraasaa, peec tam suuce miteejaas pavisam un iipashnieks, pareizaak sakot vinja sieva ar to auto nobraukaaja veel paaris gadus, iekams gjimene paarvaacaas uz Vaaciju uz pastaaviigu dziivi. Dzirdeeju tolaik, ka identiskas probleemas bijushas arii citiem SUZUKI ar 1.6 ltr dzineejiem - taadu pat dzineeju lika arii SWIFT un citosmodeljos. Veelaak razhotaajs esot mainiijis stipriibas ribu konfiguraaciju tajaa bloka vietaa, un probleema pazudusi. Nu taa kaut kaa ...

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

Paldies Stretsked par ieteikumu, es gan vispirms pamēģināšu salipināt ar kādu labu produktu un klāt tam visam vēl kādu pulverīti kas pierautu no iekšpuses, jo te Limbažos grūti atrast labu parasto metinātāju nerunājot vēl par tādu kas ar čugunu ņemtos!!! nu ja tas nelīdzēs tad meklēšu kādu specu kas prot ar tādām lietiņām apieties kā čugunu. nav jau māksla iedot kādam umņikam kas pat nemāk īsto elektrodu piemeklēt un strāvas stiprumu noregulēt, un visa tam galā izdedzināts caurums.

batka Reģ.: 17.01.2007
1 0 Atbildēt

Pulveri ari esmu izmeģinajis un darbojas ja plaisa ir metalā nevis plasmasa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: čomaks savaa laikaa subaru busiņam , tam ar 3 cilindriem, taads pornograafisks ar liquid weld aizsmeereeja bloku ciet...laikam ka veiksmiigi...jo tas busiņš veel jo projaam brauc...bet atkariigs kuraa vietaa plaisa- ja tur, kur metaals labi sasilst, tad liimeešanai lielas jeegas nevuus, jo uzsilstot un atdziestot aatri vien to kuiņu izbirdinaas laukaa...

Šķidrais metāls ir epoksīds, tātad šim nolūkam nederīgs. Savulaik ar epoksīdu centos radiatoram pipuku pielīmēt, tas atkrita reizi pa divām nedēļām Tagadējais tur turas tikai tāpēc, ka tas ir no vara ar tajā izgrieztu vītni, kurš tajā caurumā ir ieskrūvēts un tam apkārt saliets "šķidrais metāls", bet vienalga, kad uzkarst līdz 95c, ap to var pamanīt tvaikus.

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

Radiatora plastmasas daļām vislabākais ir visparastākais autošpaktelis, pats esmu pārbaudījis, visa pamatā ir labi visu notīrīt un attaukot.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

maxx95 rakstīja: Radiatora plastmasas daļām vislabākais ir visparastākais autošpaktelis, pats esmu pārbaudījis, visa pamatā ir labi visu notīrīt un attaukot.

Tas ar stiklašķiedru.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: čomaks savaa laikaa subaru busiņam , tam ar 3 cilindriem, taads pornograafisks ar liquid weld aizsmeereeja bloku ciet...laikam ka veiksmiigi...jo tas busiņš veel jo projaam brauc...bet atkariigs kuraa vietaa plaisa- ja tur, kur metaals labi sasilst, tad liimeešanai lielas jeegas nevuus, jo uzsilstot un atdziestot aatri vien to kuiņu izbirdinaas laukaa...

Šķidrais metāls ir epoksīds, tātad šim nolūkam nederīgs. Savulaik ar epoksīdu centos radiatoram pipuku pielīmēt, tas atkrita reizi pa divām nedēļām Tagadējais tur turas tikai tāpēc, ka tas ir no vara ar tajā izgrieztu vītni, kurš tajā caurumā ir ieskrūvēts un tam apkārt saliets "šķidrais metāls", bet vienalga, kad uzkarst līdz 95c, ap to var pamanīt tvaikus.

epoksiids ar kaut kaadaam skaidaam...

metaalam der gluži labi, tikai tur kur nav temperatuuras deformaacijas...vienreiz es pat maajas radiatoram ieplīsušu čuguna sekciju aizliimeeju...nekaada vaina.

maxx95 Reģ.: 10.03.2009
0 0 Atbildēt

nu nez varbut vnk paveicas bet sanaca ar parasto autospakteli

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Senos laikos prostoj russkij šofjor bij izdomājis primitīvu, bet, pēc viņa pieredzes, efektīvu maisījumu. Epoksīda sveķi, pret karstumu - asbests, elastībai - gumijas pulveris, pluss vēl čuguna pulveris. Visu to samaisot un uzsmērējot uz sagatavotas plaisas iznācis ideāls plaisas līmējums!

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 1 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Senos laikos prostoj russkij šofjor bij izdomājis primitīvu, bet, pēc viņa pieredzes, efektīvu maisījumu. Epoksīda sveķi, pret karstumu - asbests, elastībai - gumijas pulveris, pluss vēl čuguna pulveris. Visu to samaisot un uzsmērējot uz sagatavotas plaisas iznācis ideāls plaisas līmējums!

To sauc par materiālzinātni..

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

prostoj russkij shhafjor variantaa to sauc par "prikinul uj k nosu, i pakumekal chut chut"

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti