n-tie nav tikai divi vnk gribu zinat vairak viedoklus! Ne negribu lai metina kads uz vietas te!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
n-tie nav tikai divi vnk gribu zinat vairak viedoklus! Ne negribu lai metina kads uz vietas te!!
Asprātības neprasu vnk normaālu ieteikumu
nu to es saprotu pamuld bet ari iesaka ko jedzigu! Paldies!
Ja tas būtu rollsroisa vai vismaz jaguāra bloks.....opeļa bloku es mainītu nevis metinātu.
Kādus 20 pēdējos gadus neesmu dzīvojis līdz metālapstrādes tehnoloģijām, varbūt čuguna metināšanā pa šo laiku ir lielas izmaiņas. Senču laikos kvalitatīvi sametināt bloku bija diezgan delikāts pasākums, tāpēc viņu kniedēja nevis metināja.
ja tas vel butu atklajies pirms remonta tad ari nomainitu to bloku, bet tiko saliku kopa motoru un tagad lai jauktu atkal ara un nomest zeme naudu par galvas blivi
Un cik maksā viss motors tavam autombīlim?
Es savulaik savam antīkajam nopirku ļoti labu motoru par 80 lašiem.
tur jau ta lieta ka ta plaisa ir perfekta vieta tiesi aiz kartera ventilacijas trubas tur tikai jaatskruve divas skruves un ideali tiek klat
Metināt galīgi neiesaku, būs cita plaisa blakus, nezinu īpašus jaunumus čuguna metināšanā, Centis nūdele laikam pareizo līmēšanas tehnoloģiju ieteica, vēl iesaka plaisas galos ieurbt caurumus, lai tālāk neplīst, izvēlies sveķus, kas tur temperatūru un noteikti armējošo materiālu, pa virsu stikla audumu vairākas kārtās, virsējās lielākas.
Chankaishi rakstīja: vēl iesaka plaisas galos ieurbt caurumus, lai tālāk neplīst, .
Tieši tā jau arī kniedē - plaisā saurbj caurumus, ieliek kapara stienīšus un ar elegantiem ārmura uzsitieniem valcē to visu ciet.
Ja tev tā metināšana nemaksā baigi dārgi, tad vispirms pamēģini sametināt un ja nebūs rezultāta tad maini.
čomaks savaa laikaa subaru busiņam , tam ar 3 cilindriem, taads pornograafisks ar liquid weld aizsmeereeja bloku ciet...laikam ka veiksmiigi...jo tas busiņš veel jo projaam brauc...bet atkariigs kuraa vietaa plaisa- ja tur, kur metaals labi sasilst, tad liimeešanai lielas jeegas nevuus, jo uzsilstot un atdziestot aatri vien to kuiņu izbirdinaas laukaa...
Hmm, protms, var iesaakumaa meegjinaat aizdariit suuci / plaisu no aarpuses. Vai nu ar dazhaadiem "weldiem", vai ar metaala plaaksniiti, pieskruuveetu ar nelielaam skruuviiteem, zem plaaksniites likot gumijas bliiviiti , ieziestu ar hermeetikji...principaa var meegjinaat pakonsulteeties pie Jura Rambas, firma RAMOTO Ogree - vinjsh , kaa jau seno motociklu kolekcionaars, ir "suni apeedis" shitais lietaas
Sen atpakalj, 1990-o gadu saakumaa man naacaas ciiniities ar plaisu blokaa pazinjas Suzuki Vitara , pareizaak GEO TRAKER (Kanaadas razhojums). Tam dzineejam (alumiinija bloks) aciimredzamas konstruktiivas kljuudas deelj izveidojaas p 5 cm gara plaisa kreisajaa bloka pusee tieshi virs motora spilvena kronshteina stiprinaajuma vietas. Daudz ne daudz, bet kaads 1/2 litrs antifriiza nedeeljaa caur to plaisu izsuucaas. Toreiz intereses peec izmeegjinaaju NESTE DUS tolaik nopeerkamo suuchu noveerseeju - folijas aploksniite ar pulveriiti, cik atminu, amerikaanju razhojums. Diemzheel neatminu nosaukumu, vien to, ka pulveriitis bija "metal based". Meegjinaats nav zaudeets - kaa bija teikts, iebeeraam pulveriiti uzsildiita dzineeja radiatoraa, un iipashnieks turpinaaja braukt. Un shitas preparaats nostraadaaja! Veel paaris dienas pa pilienam noteceeja, turklaat noteceejumi uz bloka virsmas bija spozhaa vara vai bronzas kraasaa, peec tam suuce miteejaas pavisam un iipashnieks, pareizaak sakot vinja sieva ar to auto nobraukaaja veel paaris gadus, iekams gjimene paarvaacaas uz Vaaciju uz pastaaviigu dziivi. Dzirdeeju tolaik, ka identiskas probleemas bijushas arii citiem SUZUKI ar 1.6 ltr dzineejiem - taadu pat dzineeju lika arii SWIFT un citosmodeljos. Veelaak razhotaajs esot mainiijis stipriibas ribu konfiguraaciju tajaa bloka vietaa, un probleema pazudusi. Nu taa kaut kaa ...
Paldies Stretsked par ieteikumu, es gan vispirms pamēģināšu salipināt ar kādu labu produktu un klāt tam visam vēl kādu pulverīti kas pierautu no iekšpuses, jo te Limbažos grūti atrast labu parasto metinātāju nerunājot vēl par tādu kas ar čugunu ņemtos!!! nu ja tas nelīdzēs tad meklēšu kādu specu kas prot ar tādām lietiņām apieties kā čugunu. nav jau māksla iedot kādam umņikam kas pat nemāk īsto elektrodu piemeklēt un strāvas stiprumu noregulēt, un visa tam galā izdedzināts caurums.
Pulveri ari esmu izmeģinajis un darbojas ja plaisa ir metalā nevis plasmasa.
Ozz rakstīja: čomaks savaa laikaa subaru busiņam , tam ar 3 cilindriem, taads pornograafisks ar liquid weld aizsmeereeja bloku ciet...laikam ka veiksmiigi...jo tas busiņš veel jo projaam brauc...bet atkariigs kuraa vietaa plaisa- ja tur, kur metaals labi sasilst, tad liimeešanai lielas jeegas nevuus, jo uzsilstot un atdziestot aatri vien to kuiņu izbirdinaas laukaa...
Šķidrais metāls ir epoksīds, tātad šim nolūkam nederīgs. Savulaik ar epoksīdu centos radiatoram pipuku pielīmēt, tas atkrita reizi pa divām nedēļām Tagadējais tur turas tikai tāpēc, ka tas ir no vara ar tajā izgrieztu vītni, kurš tajā caurumā ir ieskrūvēts un tam apkārt saliets "šķidrais metāls", bet vienalga, kad uzkarst līdz 95c, ap to var pamanīt tvaikus.
Radiatora plastmasas daļām vislabākais ir visparastākais autošpaktelis, pats esmu pārbaudījis, visa pamatā ir labi visu notīrīt un attaukot.
maxx95 rakstīja: Radiatora plastmasas daļām vislabākais ir visparastākais autošpaktelis, pats esmu pārbaudījis, visa pamatā ir labi visu notīrīt un attaukot.
Tas ar stiklašķiedru.
msh rakstīja:
Ozz rakstīja: čomaks savaa laikaa subaru busiņam , tam ar 3 cilindriem, taads pornograafisks ar liquid weld aizsmeereeja bloku ciet...laikam ka veiksmiigi...jo tas busiņš veel jo projaam brauc...bet atkariigs kuraa vietaa plaisa- ja tur, kur metaals labi sasilst, tad liimeešanai lielas jeegas nevuus, jo uzsilstot un atdziestot aatri vien to kuiņu izbirdinaas laukaa...
Šķidrais metāls ir epoksīds, tātad šim nolūkam nederīgs. Savulaik ar epoksīdu centos radiatoram pipuku pielīmēt, tas atkrita reizi pa divām nedēļām Tagadējais tur turas tikai tāpēc, ka tas ir no vara ar tajā izgrieztu vītni, kurš tajā caurumā ir ieskrūvēts un tam apkārt saliets "šķidrais metāls", bet vienalga, kad uzkarst līdz 95c, ap to var pamanīt tvaikus.
epoksiids ar kaut kaadaam skaidaam...
metaalam der gluži labi, tikai tur kur nav temperatuuras deformaacijas...vienreiz es pat maajas radiatoram ieplīsušu čuguna sekciju aizliimeeju...nekaada vaina.
nu nez varbut vnk paveicas bet sanaca ar parasto autospakteli
Senos laikos prostoj russkij šofjor bij izdomājis primitīvu, bet, pēc viņa pieredzes, efektīvu maisījumu. Epoksīda sveķi, pret karstumu - asbests, elastībai - gumijas pulveris, pluss vēl čuguna pulveris. Visu to samaisot un uzsmērējot uz sagatavotas plaisas iznācis ideāls plaisas līmējums!
Chankaishi rakstīja: Senos laikos prostoj russkij šofjor bij izdomājis primitīvu, bet, pēc viņa pieredzes, efektīvu maisījumu. Epoksīda sveķi, pret karstumu - asbests, elastībai - gumijas pulveris, pluss vēl čuguna pulveris. Visu to samaisot un uzsmērējot uz sagatavotas plaisas iznācis ideāls plaisas līmējums!
To sauc par materiālzinātni..
Ārēja plaisa motora blokā...
Problēma tāda, motorītim pa vasaru bija ūdens tosola vietā pirms vasaras beigām auto nobruka, un protams ūdens netika izlaists kas beidzās ar sasalšanu, izspieda vienu propku, bet kad auto tika sataisīts pielaižot parādijās sūce blokā plaisa nav liela pa vienam pilienam ik pēc divām sekundēm. Ko darīt lipināt ar kādu šķidro metālu vai mēģināt pie kāda speciālista metināt?????