Kaksis rakstīja: No vāciešiem tikai viens bija normāls - Ādolfs.
Kaksim un citiem pamatskolniekiem - Ādolfs bija austrietis. Un par to normālību - laikam katrs pa savam vērtē.
Kaksis rakstīja: No vāciešiem tikai viens bija normāls - Ādolfs.
Kaksim un citiem pamatskolniekiem - Ādolfs bija austrietis. Un par to normālību - laikam katrs pa savam vērtē.
Sretsked rakstīja:
Arsmens rakstīja:
Ideots rakstīja: jā ir 4 krāsu plaketes, līmējamas uz stikla,.
Jo vecāks auto un tā dzinējs, jo mazāk centrā iekšā tas drīkst braukt.
Ar zaļajām brauc visur, ber ar sarakanajām jāpaliek pilsētas malā.
Vot tas i chernis Cerams tik driiz liidz tam nenodziivosimies...
iisteniibaa jaunos auto vajadzeetu diskrimineet, jo lai uzrazhotu jaunu auto gaisaa aiziet tonnaam dranjkju
Tu laikam esi no tiem kapļiem kas eļļu veco lej grāvī,pudeles met pa mašīnas logu, motoru mašīnai taisa tad, kad eļļas patēriņš pārsniedz degvielas patēriņu un dirs arī tu droši vien gultā.
Pareiza attieksme vāciešiem, nav ko pa pilsētām braukāt ar lūžniem un gaisu piesārņot.
pareizi nav ko smirdināt Berlīnes centrā, tā vietā labāk sap*sīsim visas pasaules ekoloģiju un patērēsim zemes resursus.
Sretsked rakstīja: Man prieks, ka pa Angliju, Vāciju un citām TURIENES valstīm vari braukt un neostīt kaut kāda *******ista radītos zilos eļļas dūmus, kas nāk no viņa super megapepelaca izpūtēja un to, ka viņš piedevām vakarā mājās dedzina pet pudeles un piesmirdina rajonu.
tādi auto tur parasti nemaz neiziet tehnisko (tā nav LV, kur uzlīmi var nopirkt), tā kā jebkurā gadījumā sistēma ir vnk naudas slaukšana.
Visa tā zaļā domāšana ir sagājusi pilnīgā grīstē un pārvērtusies par ražotāju lobēsanu un nauda spelnīšanu. Piemēram, manam 21.g auto visas iepriekšejās 4 tehniskās CO ir bijis ap 0,2-0,22 (jeb 7% no normas), bet nedomāju ka man būtu iespēja dzīvojot berlīnē dabūt zaļo uzlīmi braukāšanai ar savu auto pa berlīnes centru.
ValdisM rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man prieks, ka pa Angliju, Vāciju un citām TURIENES valstīm vari braukt un neostīt kaut kāda *******ista radītos zilos eļļas dūmus, kas nāk no viņa super megapepelaca izpūtēja un to, ka viņš piedevām vakarā mājās dedzina pet pudeles un piesmirdina rajonu.
tādi auto tur parasti nemaz neiziet tehnisko (tā nav LV, kur uzlīmi var nopirkt), tā kā jebkurā gadījumā sistēma ir vnk naudas slaukšana.
Visa tā zaļā domāšana ir sagājusi pilnīgā grīstē un pārvērtusies par ražotāju lobēsanu un nauda spelnīšanu. Piemēram, manam 21.g auto visas iepriekšejās 4 tehniskās CO ir bijis ap 0,2-0,22 (jeb 7% no normas), bet nedomāju ka man būtu iespēja dzīvojot berlīnē dabūt zaļo uzlīmi braukāšanai ar savu auto pa berlīnes centru.
kāds tad tev ir auto?
Kaksis rakstīja: Ko ta berlīnieši neizdomāja uzlīmes arī auto trokšņu līmenim? Bija slabo visus dīzeļus aizliegt?
Pirmie no tā ciestu nebūt ne dīzeļi. Trokšņu līmenis dīzelim ir nedaudz skaļāks brīvgaitā un nebutiski atšķirīgs slodzē. Bet Vācu autobūves elitei gan ar to būtu problēmas problēmas - sākot jau ar Porsche.
Kaksis rakstīja:
Ideots rakstīja:
Kaksis rakstīja: Tai pašai S-klasei benzīnu gandrīz nedzird, bet dīzelis zāģē pa gabalu. Par bmw un audi nerunāsim.
ei nu ei vai ta esi S klasei vispār blakus stāvējis ?
vienīgais kas pa gabalu zāģē ir Tavs Volvo dīzelis
Nu labi, par to mersi laikam pārspīlēju. Esmu braucis tikai ar S-klasi benzīna izpildījumā (dīzelis ir kapeik....). Bet audi un bmw ir jūtama starpība.
It sevišķi jaunajiem dīzeļiem
Kaksis rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Ideots rakstīja:
Kaksis rakstīja: Tai pašai S-klasei benzīnu gandrīz nedzird, bet dīzelis zāģē pa gabalu. Par bmw un audi nerunāsim.
ei nu ei vai ta esi S klasei vispār blakus stāvējis ?
vienīgais kas pa gabalu zāģē ir Tavs Volvo dīzelis
Nu labi, par to mersi laikam pārspīlēju. Esmu braucis tikai ar S-klasi benzīna izpildījumā (dīzelis ir kapeik....). Bet audi un bmw ir jūtama starpība.
It sevišķi jaunajiem dīzeļiem
Jā, arī jauniem fofāgena un bmw koncerna dīzeļiem. Cik bieži nav bijis ka ieraugi smuku bmw vai audi, bet kad šis sāk kustēt "fui, tas taču dīzelis".
Un tas melnais dūmu mutulis pie kārtīgāka spiediena grīdā vispār ir kā kauna traips.
Prieks par tevi un tavu atpalicību. Es arī biju pārsteigts, uzzinot, ka BMW izmanto dīzeļus pat M modeļiem. Un uzzināju to, kad piestājām benzīntankā. Ne pēc skaņas ne gaitas neienāca prātā, ka braucam ar dīzeli.
Bet pieminētais dūmu mutulis tieši ir viens no iemesliem, kādēļ ir šīs eko normas. Euro4 dīzeļiem tāda nav...
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man prieks, ka pa Angliju, Vāciju un citām TURIENES valstīm vari braukt un neostīt kaut kāda *******ista radītos zilos eļļas dūmus, kas nāk no viņa super megapepelaca izpūtēja un to, ka viņš piedevām vakarā mājās dedzina pet pudeles un piesmirdina rajonu.
tādi auto tur parasti nemaz neiziet tehnisko (tā nav LV, kur uzlīmi var nopirkt), tā kā jebkurā gadījumā sistēma ir vnk naudas slaukšana.
Visa tā zaļā domāšana ir sagājusi pilnīgā grīstē un pārvērtusies par ražotāju lobēsanu un nauda spelnīšanu. Piemēram, manam 21.g auto visas iepriekšejās 4 tehniskās CO ir bijis ap 0,2-0,22 (jeb 7% no normas), bet nedomāju ka man būtu iespēja dzīvojot berlīnē dabūt zaļo uzlīmi braukāšanai ar savu auto pa berlīnes centru.
kāds tad tev ir auto?
mazda 626 1988 2.0 benzīns 8v (bez katalizatora)
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Sretsked rakstīja: Man prieks, ka pa Angliju, Vāciju un citām TURIENES valstīm vari braukt un neostīt kaut kāda *******ista radītos zilos eļļas dūmus, kas nāk no viņa super megapepelaca izpūtēja un to, ka viņš piedevām vakarā mājās dedzina pet pudeles un piesmirdina rajonu.
tādi auto tur parasti nemaz neiziet tehnisko (tā nav LV, kur uzlīmi var nopirkt), tā kā jebkurā gadījumā sistēma ir vnk naudas slaukšana.
Visa tā zaļā domāšana ir sagājusi pilnīgā grīstē un pārvērtusies par ražotāju lobēsanu un nauda spelnīšanu. Piemēram, manam 21.g auto visas iepriekšejās 4 tehniskās CO ir bijis ap 0,2-0,22 (jeb 7% no normas), bet nedomāju ka man būtu iespēja dzīvojot berlīnē dabūt zaļo uzlīmi braukāšanai ar savu auto pa berlīnes centru.
kāds tad tev ir auto?
mazda 626 1988 2.0 benzīns 8v (bez katalizatora)
Nu tad taisnība. Nedos tev neviens uzlīmi. Katalizators / lambda ir obligāti. Bet neaizmirsti, ka CO nebūt nav vienīgā kaitīgā satāvdaļa izplūdes gāzēs. Katalizators veic trīs uzdevumus.
1) CO -> C02
2) NOx -> N + O
3) CH -> CO2 + H2O
Sretsked rakstīja: Par ko beigu beigās cepiens?? Gribi braukt uz citu valsti,pielāgojies prasībām ! Negribi pielāgoties, nebrauc. Ja kāds ienāk manā mājā, pakļaujas manām prasībām, ja ne, izlido laukā.
te ir pat divu veidu cepieni. Viens par supersadārdzinājumu 24Eur apjomā braucienam uz Berlīni (ko var apiet atstājot auto tālāk no centra un izmantotojot sabiedrisko transportu). Un otrs par to, ka sistēma pēc savas būtības ir nepareiza (filosofikais cepiens, ko apiet nevar nekādi).
Seene rakstīja:
Prieks par tevi un tavu atpalicību. Es arī biju pārsteigts, uzzinot, ka BMW izmanto dīzeļus pat M modeļiem. Un uzzināju to, kad piestājām benzīntankā. Ne pēc skaņas ne gaitas neienāca prātā, ka braucam ar dīzeli.
Bet pieminētais dūmu mutulis tieši ir viens no iemesliem, kādēļ ir šīs eko normas. Euro4 dīzeļiem tāda nav...
par M bik safisies meistariibaa tas ka ir tautaa sauktaa M paka...tas nudien nenoziimee to ka tas ir M3 M5 vai M6...
par kveepu ko izsit... ir maniits arii jaunajiem... iipashi uz to briidi kad svilina kveepu filtru aaraa ... protams tas duums vairs neir taads kaa ikarusiem bij
Kindzulis rakstīja:
Seene rakstīja:
Prieks par tevi un tavu atpalicību. Es arī biju pārsteigts, uzzinot, ka BMW izmanto dīzeļus pat M modeļiem. Un uzzināju to, kad piestājām benzīntankā. Ne pēc skaņas ne gaitas neienāca prātā, ka braucam ar dīzeli.
Bet pieminētais dūmu mutulis tieši ir viens no iemesliem, kādēļ ir šīs eko normas. Euro4 dīzeļiem tāda nav...
par M bik safisies meistariibaa tas ka ir tautaa sauktaa M paka...tas nudien nenoziimee to ka tas ir M3 M5 vai M6...
par kveepu ko izsit... ir maniits arii jaunajiem... iipashi uz to briidi kad svilina kveepu filtru aaraa ... protams tas duums vairs neir taads kaa ikarusiem bij
Nu "M paku" jau arī biju domājis. Atvainojiet, ja neizteicos pieteikami precīzi.
Saskaņā ar Eiropas Savienības likumdošanu, Vācijā tiek ieviestas Tīrās vides zonas. No 2008.gada 1.janvāra šādas zonas tika ieviestas Berlīnē, Hannoverē un Ķelnē. Tuvāko gadu laikā tiks pievienotas arī citas Vācijas pilsētas.
Šajās zonās drīkst iebraukt tikai tie transporta līdzekļi, kas ir aprīkoti ar Tīrās vides zonu uzlīmi. Uzlīme ir derīga visās Tīrās vides zonās Vācijā attiecīgajam transporta līdzeklim visu tā darbības laiku, ja netiek mainīts transporta līdzekļa numurs. Minētais regulējums ir saistošs arī ārvalstniekiem, kuri ar transporta līdzekli (vieglo vai kravas automobili, autobusu) plāno pārvietoties Tīro vides zonu teritorijā. Pārkāpuma gadījumā tiek piespriesta soda nauda 40,00 EUR apmērā un piešķirts soda punkts Vācijas Flesnburgas Satiksmes Centrālajā reģistrā. Iebraukšana minēto zonu teritorijā un izbraukšana no tās ir apzīmēta ar attiecīgu ceļazīmi (Umwelt zone).
Tīrās vides zonu uzlīmi ir iespējams pasūtīt un apmaksāt tiešsaistes režīmā (umwelt-plakette.de/... . Pēc pieteikuma saņemšanas Vācijas kompetentās iestādes tos izskata un lemj par uzlīmes piešķiršanu, atkarībā no transporta līdzekļa tehniskajiem datiem. Eiropas Savienības teritorijā reģistrētajiem transporta līdzekļiem uzlīmes iegāde izmaksā 29,80 EUR, savukārt citās Eiropas valstīs reģistrētajiem transporta līdzekļiem – 39,80 EUR.
Sīkāka informācija par Tīrās vides zonu uzlīmēm un to iegādes iespējām ir pieejama Internetā www.umwelt-plakette.de/... , kā arī telefoniski pa tālruni +49 30 627 24 572.
ValdisM rakstīja: ...
varu aizdot TomTomu...
azors rakstīja:...
Šajās zonās drīkst iebraukt tikai tie transporta līdzekļi, kas ir aprīkoti ar Tīrās vides zonu uzlīmi. Uzlīme ir derīga visās Tīrās vides zonās Vācijā attiecīgajam transporta līdzeklim visu tā darbības laiku, ja netiek mainīts transporta līdzekļa numurs....
idiņi...
pani brauks uz bumbiņu...
Yetti rakstīja:
ValdisM rakstīja: ...
varu aizdot TomTomu...
atkal svinam?
ValdisM rakstīja:
Yetti rakstīja:
ValdisM rakstīja: ...
varu aizdot TomTomu...
atkal svinam?
jā...
gribi piedalīties?
Nu jau ripinos trīs nedēļas pa Vācijas liel- un maz- pilsētām gan ar gan bez UMWELT ZONE un ne reizi man neviens policists nav piesējies par uzlīmes neesamību... par mašīnas svaru gan, bet tas jau cits stāsts
Bet paklau ,cik ilgi tā uzlīme derīga?
Kāds ir sūtījis pa pastu šo uzlīmi?
Cik ir braukāts pa vāciju, neviens nekad šadu nekad neviens nekādas uzlīmes nav prasījis, arī zem Umwelt zimes ir braukts.
Un manuprāt iebraucot kādā vāciešu TUF stacijā tas varēt maksāt lētāk.
mgo rakstīja: Bet paklau ,cik ilgi tā uzlīme derīga?
Kāds ir sūtījis pa pastu šo uzlīmi?
Beztermiņa. Tā apliecina auto teorētisko (konstrukcijas) atbilstību normām, nevis atgāzu mērījumus.
Jā, atsūtīja ~10 dienās. Izmaksas bija ~10 Eur.
aansis rakstīja:
mgo rakstīja: Bet paklau ,cik ilgi tā uzlīme derīga?
Kāds ir sūtījis pa pastu šo uzlīmi?
Beztermiņa. Tā apliecina auto teorētisko (konstrukcijas) atbilstību normām, nevis atgāzu mērījumus.
Jā, atsūtīja ~10 dienās. Izmaksas bija ~10 Eur.
Caur kādu saitu Tu sūtīji?
mgo rakstīja:
aansis rakstīja:
mgo rakstīja: Bet paklau ,cik ilgi tā uzlīme derīga?
Kāds ir sūtījis pa pastu šo uzlīmi?
Beztermiņa. Tā apliecina auto teorētisko (konstrukcijas) atbilstību normām, nevis atgāzu mērījumus.
Jā, atsūtīja ~10 dienās. Izmaksas bija ~10 Eur.
Caur kādu saitu Tu sūtīji?
Neizdodas tagad atrast e-pastā pasūtījuma apstiprinājumu, līdz ar to varu sameloties, jo skatījos daudzus, bet nopirku vienā Liekas, ka bija šis:umwelt-plakette.de/...
Bet vai nu cena mainījusies, vai arī pirku citur. Tik daudz nemaksāju.
Braukšana Berlīnē
Ir kādam kāda sajēga par kaut kādām dabas aizsardzības uzlīmēm, kam jabūt pielīmētām pie mašīnas priekšējā stikla, braucot pa berlīni... Kaut kādu šādu murgu man stāsta vācu viesnīca...