Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sakainais fiestas patēriņš

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Nu sakiet, lūdzu, mīļie cilvēki, kur iepriekšējā modeļa (MK6) 2006.gada izlaiduma forda fiesta ar tām apaļajiem priekšējiem lukturiem var likt 7 litrus dīzeļa uz 100 km pilsētas braukšanā? Pie tam motors viņai pat mazākais dīzelītis - tikai 1,4 litru tilpumā! Un braucu es pavisam ne tuvu sportiski, lai gan sēne arī neesmu, jo satiksmi nekavēju. Tā teikt, krīze dara savu un liek iepirst kādu feniņu un braukt ekonomiski, bet nu nekādi man tas nesanāk.

Nu joptvai, vai es tāpēc viņu pirku, lai viņa man šitā ieriebtu?!

Domāju, ka drošības pēc labāk vajadzētu pārbaudīt to motorīti, varbūt tomēr kaut kas nestrādā kā vajag, jo arī tehniskā apskate atgāzu testā man to motorīti mocīja reizes piecas, lai gan uz apskati braucu caurules tīrot. Braucot dūmu tiešām ir daudz, jo mani apskaustu visi vecie ikarusi un kamazi.

Tad nu lūk, lepni dodos es uz Baltic Motors un stāstu savu sāpi, kas uz sirds. Servisa pieņēmējs saprotoši māj ar galvu un saka, ka tā dīzeļiem mēdzot gadīties. Bet, lai diagnostika būtu precīzāka, iesaka nomainīt gaisa filtru un eļļu. Es jau mazliet papukstu, ka gaisa filtrs tikai 2kkm braukts, bet nopērku jaunu un atstāju pie viņiem savu blusu.

Nākamajā dienā telefonā redzu, ka zvana man nepazīstams numurs. Kas tad nu?! Bet tas izrādās tas pats vakardienas servisa pieņēmējs un saka, ka diagnostika ir veikta un jūs, t.i., es, varu doties pakaļ savam braucamajam.

Tā nu es ar pacilātu garastāvokli dodos savai blusai pakaļ. Ar smaidu veru vaļā servisa durvis un jautāju, kas tad mašīnai bija noticies, ka man viņa tāda dūmaina palika. Pieņēmējs tā mazliet drūmu paskatās uz mani un saka, ka noticis nav pilnīgi nekas.

Kā tā, nekas - es jautāju.

Vienkārši. Viņi veikuši kompūtera diagnostiku un tā neko sliktu nav rādījusi. Es joprojām mazā neizpratnē. Nu nevar taču tā būt, ka viss ir 100 procentu ok, rādot viņam apskates izdruku, kur var redzēt, kā motorīts tika mocīts.

Un tad sākās visādas atrunas, ka dūmainību ietekmē visādi apstākļi, arī apskates iekārtas var kļūdīties un bla bla blā. Tad es jautāju, viņam kā tādam mazmotoram var būt tāds netipiski liels patēriņš un arī ap izpūtēju pilns ar kvēpiem. Bet viņš paliek pie sava, ka kompūters viņiem neko nerādīja. Tā nu es pikts devos prom no turienes un ar vēl mazāku saprašanu, kas un kā, ko un kāpēc.

Pēc tā visa es vēršos pie jums, varbūt jums ir kādas ģeniālas idejas, kā var dabūt tādu patēriņu, un cik uzticama vispār ir baltic motors kompūtera diagnostika, ja apkārtējās pazīmes liecina par pretējo?

Es, kā dabas draugs, ar smagu sirdi skatos, kādus dūmu mākoņues ārvietojoties es aiz seva auto atstāju. Iesakiet, lūdzu, taču kaut ko!

 
1 2 3 4
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man Merivai pēdējā gada laikā 5,27 litri uz 100 km, braucam gan pa pilsētu, gan laukiem.

kas ta nu? motors iet uz galu vai kāja uzbarojusies?

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Laiks rakstīja: ...pāris mēnešus nemaz nevarēja saprast, ka pa vainu, gan ar visām diagnostikām, gan ar gudrajiem un speciāli apmācītajiem meistariem) beigās pie vietējās garāžās vecis, kam galva domā, pa 10lvl problēmu atrisināja.

Saki, kur atrodas tās vietējas garāžās? Varbūt ir vērts piebraukt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

staar rakstīja: es te vēl nesen taujāju par opeļa turbīnas nespiedienu un cik sapratu beigās izrādījās, ka spiediena dačiks rādija mazāku spiedienu kā patiesībā bija, līdz ar to kompis ar degvielu rīkojās vadoties no nepareiziem rādījumiem. Auto kompis errorus nerādija, bet diagnostika pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens. Kompim po vai dačiks melo vai cirvis turbīnā. Tāpēc vajag būt kā seene saka, jo diagnostikā ir visi dati un tad skatās kurš nav ritīgi. Otra lieta ir tā, ka ja diagnostikā sakarīgi veči, tad viņiem var uzprasīt ko tā diagnostika nenočeko, piemēram, kompis saprot ka dūmgāzes par lielu bet pārbaudīt var 5 no 7 iemesliem, jo pie diviem iespējamajiem vaininiekiem nav dačiku, tad to arī viņiem diagnostikā to tev vajag pateikt. Un nevis tā, ka šie pasaka, ka jums ar degvielas sist. auto viss ir štokos, bet pareizāk būtu, ka viss kas ar degvielas sist. elektroniku ir saistīts ir kārtībā, a par mehāniku nevaram pateik, vaig iet pie cita doktora.

padomā bišķi.....

kā kompis var zināt, ka spiediens ir par mazu(lielu), ja datčiks saka, ka ar spiedienu viss ir bumbās?????????????????????????????

ta jātaisa format c:

vai nu kompis beigts, vai dačiks

tev atkal ir plakans okeāns????

pasaki kā kompis var zināt, ka nav spiediena, ja datčiks saka, ka ir???

p.n.

piemēram komonreila dīzelim degvielas spiediena datčiks ir nedaudz noklājies un rāda mazāku spiedienu kā ir... ko dara kompis? vienkārši - tur ilgāk vaļā sprauslas vai arī iepumpē lielāku spiedienu komonreilā.... abos gadījumos motorā nonāk vairāk degvielas....

tāpat tie megadīlerservisi - domā viņi mērīja reālo spiedienu ar kautkādu alternatīvu metodi????

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja:

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

staar rakstīja: es te vēl nesen taujāju par opeļa turbīnas nespiedienu un cik sapratu beigās izrādījās, ka spiediena dačiks rādija mazāku spiedienu kā patiesībā bija, līdz ar to kompis ar degvielu rīkojās vadoties no nepareiziem rādījumiem. Auto kompis errorus nerādija, bet diagnostika pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens. Kompim po vai dačiks melo vai cirvis turbīnā. Tāpēc vajag būt kā seene saka, jo diagnostikā ir visi dati un tad skatās kurš nav ritīgi. Otra lieta ir tā, ka ja diagnostikā sakarīgi veči, tad viņiem var uzprasīt ko tā diagnostika nenočeko, piemēram, kompis saprot ka dūmgāzes par lielu bet pārbaudīt var 5 no 7 iemesliem, jo pie diviem iespējamajiem vaininiekiem nav dačiku, tad to arī viņiem diagnostikā to tev vajag pateikt. Un nevis tā, ka šie pasaka, ka jums ar degvielas sist. auto viss ir štokos, bet pareizāk būtu, ka viss kas ar degvielas sist. elektroniku ir saistīts ir kārtībā, a par mehāniku nevaram pateik, vaig iet pie cita doktora.

padomā bišķi.....

kā kompis var zināt, ka spiediens ir par mazu(lielu), ja datčiks saka, ka ar spiedienu viss ir bumbās?????????????????????????????

padomāju Dačiks nesaka ka viss ir bumbās, dačiks domā ka turbīna nepumpē gaisu vajadzīgā daudzumā un tādu mesidžu arī postē uz kompi, kas sekojoši samazina degvielas padevi viņaprāt vajadzīgajā līmenī Nezinu kā tas dačiks strādā, , bet fakts kā tāds ka diagnostkā pateica, ka vienīgā vaina ir, ka turbīnai spiediens par mazu (nevis nav) un viņš neteica, ka beigts konkrēts dačiks, jo tad uzreiz viņu būtu nomainījuši, bet mēs sākām meklēt kāpēc turbīna nedod vajadzīgo spiedienu, bet tad izmērija ar monometru spiedienu un izrādījās ka spiediens ir normas robežās. Manuprāt diezgan loģiska ķēdīte sanāk, jo man pat mocim alpos pie 3000 metriem dēļ retinātā gaisa piegrieza arī degvielas padevi, lai būtu pareizais degmaisījums, rezultātā mocis velkas kā gliemezis, bet degvielu patērēja kā RĪGA 13 nobraucu no kalna lejā viss atkal štokos.

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

F***

Piebraukt nevar , tās ir liela uzņēmuma garāžas .

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

pēdējo joku ar patēriņu izstrādāja suports.... + sprauslas.... pie mums tas parasti knapi 60 000km nokalpo... VW 2.4TDi...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

kas taa par zobeni ka peec 51 km jaamaina

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Laiks rakstīja: Patēriņš nav normāls, pirms kāda laika daudz braukāju ar 2004.gada Fiestu, tā sanāk tā pati tip bez feislifta, liekas. Motors 1.4TDCi + vēl jokainas automāts. Šoseja ap 4, jauktajā ciklā 5, max. 5.5l.

saki - nav normāls? Ja šoseja 4, jauktajā 5,5 - tad pilsētā tie 7 litri arī sanāks. Viss ir normāli.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

taaneko rakstīja: Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

kas taa par zobeni ka peec 51 km jaamaina

būtu TU : 10g. jūrnieks, -6g. autoservisa vadītājs, patlaban ēku iekšējās komunikācijas, automātika. Direktors , nevis Доктор , kurš , цветы и конфеты не пёт! , tad zinātu

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Laiks rakstīja: Patēriņš nav normāls, pirms kāda laika daudz braukāju ar 2004.gada Fiestu, tā sanāk tā pati tip bez feislifta, liekas. Motors 1.4TDCi + vēl jokainas automāts. Šoseja ap 4, jauktajā ciklā 5, max. 5.5l.

saki - nav normāls? Ja šoseja 4, jauktajā 5,5 - tad pilsētā tie 7 litri arī sanāks. Viss ir normāli.

labi mazliet neprecīzi izteicos, jauktajam nepieliku klāt attiecību 70% pilsēta, 30% šoseja. Bet kas nu pa šoseju, Rīga - Ķekava. Uzsāc - bremzē, utt..

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

kas taa par zobeni ka peec 51 km jaamaina

Nezinu, man ir ķēde, bet esmu dzirdējis, ka pērkot nejaunu auto- cilvēki visādam garijumam apmaina..., tāpat esmu redzējis, sekas,pēc tam kad dīzeļgolpam, siksna pati pārlec kautkur citur (tas beidzās ar ar pārkarsētu motoru), piedevām zinu gadijumu, ka biki šķībi uzliktu zobsiksnu motors "apēda" 3 mēnešu laikā...

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

taaneko rakstīja: Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

kas taa par zobeni ka peec 51 km jaamaina

LT 2.4 TDi iet 50-60t.km. ... parasti ap 55 t.km. jau pietiekami izstiepusies...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

auni, nu...

ja tai mizai reaalais ir 51 km, tad siksna tur staav no zavoda, visem OEMiem OEM's un ko juus te mokat tirsu

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Ozz rakstīja:

taaneko rakstīja: Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

kas taa par zobeni ka peec 51 km jaamaina

LT 2.4 TDi iet 50-60t.km. ... parasti ap 55 t.km. jau pietiekami izstiepusies...

tam jaa, bet nebuutu korekti salidzinaat šamos motorus...

panjem tai pašā baltikmotoraa uzzvana kaados intervaalos siksnas ir jaamaina un viss

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

es vienreiz paņemu iekš MM ģeneratorā siksnu un jauno škivu... nesasniedzu pat pirmo ciparu uz iepakojuma kad siksna pārtrūka...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja: piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

jauns auto no salona - vai tikko no Vācijas ar 140 000 km noskrējienu?

ja otrais variants - tad ķēde laikam netika informēta par skaitļiem uz odometra...

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

mansotraises rakstīja: piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

jauns auto no salona - vai tikko no Vācijas ar 140 000 km noskrējienu?

ja otrais variants - tad ķēde laikam netika informēta par skaitļiem uz odometra...

tikko no latvijas ar 120 tkm noskrējienu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: pēdējo joku ar patēriņu izstrādāja suports.... + sprauslas.... pie mums tas parasti knapi 60 000km nokalpo... VW 2.4TDi...

2.4 TDI - kas tas par zvēru?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

modena rakstīja:

mansotraises rakstīja: piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

jauns auto no salona - vai tikko no Vācijas ar 140 000 km noskrējienu?

ja otrais variants - tad ķēde laikam netika informēta par skaitļiem uz odometra...

tikko no latvijas ar 120 tkm noskrējienu

saabs, vai ne

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

modena rakstīja:

mansotraises rakstīja: piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

jauns auto no salona - vai tikko no Vācijas ar 140 000 km noskrējienu?

ja otrais variants - tad ķēde laikam netika informēta par skaitļiem uz odometra...

tikko no latvijas ar 120 tkm noskrējienu

labi teikšu savadāk....

ķēde plīst pie 250 000 km.....

ķēde noplīsa- jo laikām netika informēta, kā uz odometra vel tikai ir 150 000km....

ja Saab - tad vismaz 200 000 km točna iet... pēc rada pieredzes...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

modena rakstīja: pēdējo joku ar patēriņu izstrādāja suports.... + sprauslas.... pie mums tas parasti knapi 60 000km nokalpo... VW 2.4TDi...

2.4 TDI - kas tas par zvēru?

en.wikipedia.org/...

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

saabs, vai ne

nē, opels, bet tas pats motors.

nē jau modena. nekas tur nav jāinformē, visas apkopes bijušas tepat LV. visa vēsture zināma.

auto pirkts 3gadu vecs, ka jau visi saka - pēcgarantijas, mazlietots ar zināmu vēsturi. vienkārši vecā tipa ķēde, jo pēc tam tā jaunākiem modeļiem tika likta uzlabota... acīmredzot ņesprosta

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti