ja pareizi atceros, tad 2.2 dCi motoram bija turbīnas eļļošanas problēma... turbīnas resurss 100k... varbūt tagad kautkas ir izlabots
a par patēriņu - tev ir jāmeklē lietotājs "vwfans"
ja pareizi atceros, tad 2.2 dCi motoram bija turbīnas eļļošanas problēma... turbīnas resurss 100k... varbūt tagad kautkas ir izlabots
a par patēriņu - tev ir jāmeklē lietotājs "vwfans"
Es esmu ar tādu braukājis, ne daudz, bet tomēr esmu.
Kāds kopumā auto. Nu tas ir pa pusei Renaults, montēts laikam kopā Reno rūpņnīcā.
Lai vai kā, bet 21.gs auto ir 21.gs auto -gan braukt patīkami , gan viegli, gan izjūtas ir labas. Katrā ziņa ar 90-gadu autiņiem (da jebkuriem) salīdzināt nav pat vērts.
Skaņas izolācija likās laba, apdares materiāla kvalitēte bāzes komplektācijā likās normāla. Kopumā foršs auto
Patēriņs.
No dinamikas viedokļa tas džips ar to dzinēju ir spridzeklis. Iet ahunna, i nepatieksi ka dīzelilis, kluss, vibrācijas nav.Pēc tāda 2002.gada xtraila iekāpjot un iedarbinot 2002.gada passāta dīzeli-izvemties var, trakotrs ne auto.
Patēriņs x-trailam vidēji (ar lieāku uzsvaru uz šoseju )tam kam tas auto piederēja bija 7-8L/100km. Pa pilsētu nebija mērīts.Braukšanas stils vidēji dinamisks, katrā ziņā patālu no ekoceļa. VW fans droši vien šosejas rezīmā droši ieklāutos 6litros.
Remonti.
Šķiet, kolēgim nekādu īpašo remontu nebija. Uz 100 tk beigām bija pasācis gaudot riteņa gultnis (tā pati jauno renaultu problēma), kaut kāds maza problēma ar logu tīrītājiem, vēl kaut kāds sīkums ar elektroniku.
Un jā _PIRMAJAM IR TAISNĪBA.
Bioja turbīnas problēma. Turbīnas problēmas dēļ motors aizgāja "raznosā"-gandrtīz viss kas motortelpā ( dzinējs, turbīna, dzesēšanas sistēma) faktiski padmist minūšu laikā tika iznīcināta.
Labi ka tas bija 2000km un vienu mēnesi pirms garantijas beigām.
Cik maksāja remopnts, nezinu , droši vien kosmosu. Un remonts aizņēma mēneši 5 laikam - no sākuma gaidīja gandrīz pusi dzinējtelpas no rūpnīcas, pēc tam dīlera mehāniķi reizes 3 lika kopā dzinējtelpu -pēc pirmās salikšanas auto nebija nekādu dzīvības pazīmju, pēc otrās salikšanas nogāja kādas padsmit minūtes. Ar 3 reizi izdevās salikt ka tas auto iet. Vismaz tik daudz, ka to izdevās nopārdot. Nu labi, pēc remonta, tas auto tika uzlikts pie dīlercentra esošajā placī, tā kā necik vaiºāk par pāris km tas auto netika notestēts.
tagad tas cilvēks brauc ar Ford Toruneo. Pie 60tk km problēmu nav vispār nekādu, pat ne kādu sīkumu nav, vienīgi ka krāsai sāka mest "pumpas" (rūsa )
Verdikts:
auto iet zvērā, labs un baudāms, bet sev viennozômīgi tādu nepirktu.
Sretsked rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Verdikts:
auto iet zvērā,
Kurā zvērā viņš iet ??
PS. Tāds urlas cienīgs izteiciens
PPS. Apraksts ir ok.
dzert vajag mazāk... man
Stretsked? Cik m3 ir beramo materiālu (kūdra ,šķelda) puspiekabei ar slīdošo grīdu?
Sretsked rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Sretsked rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Verdikts:
auto iet zvērā,
Kurā zvērā viņš iet ??
PS. Tāds urlas cienīgs izteiciens
PPS. Apraksts ir ok.
dzert vajag mazāk... man
Stretsked? Cik m3 ir beramo materiālu (kūdra ,šķelda) puspiekabei ar slīdošo grīdu?
Kāda piekabe,protams. Mums ir 92-98 m3
tas droši vien ir max?
bet kāda ir visbiežāk sastopamā?
Bracus rakstīja: Vai ir kāds lietotājs kurš var kaut ko pastāstīt par šādu auto.
Kā ar remontiem?
Kāds patēriņš?
Kāds kopumā auto?
utt.
visbiežāk atsaka turbīnas spiediena devējs un pārplūdes vārsts, dēļ nekvalitatīvas degvielas dēļ iespējama degvielas sistēmas komponentu lūzšana,
eļļas maiņas intervāla neievērošana nokauj "turbīnu",
plastmasas spārni - stiprā salā var plaisāt vai no sitiena salūzt,
dēļ pretledus ķīmijas hromētās virsbūves detaļas mēdz nolobīties,
iespējama dzesēšanas šķidruma "sulošana" cauruļu un "bačoku" salaiduma vietās,
kārbā eļļa jāmaina pie 70K km, reduktoros pie 60K km,
sajūgs kalpo ap 120K km,
pakaļējais reduktors mēdz "puņķoties", blīvslēgus ieteicams mainīt komplektā,
pie 90K - 120K km jāmaina stabilizatora bukses,
ar laiku "iepūst" stiprinājuma elementi aizmugurējā piekarē, ieteicams pie katras apkopes tos ieeļļot,
dēļ sapujušiem vadiem atsaka signāls,
ja pie dīlera nav veiktas apkopes, pirmajiem modeļiem "gļuko" panorāmas lūkas vadības bloks - braucot var pati atvērties vai aizvērties,
ar laiku sāk trokšņot "pečkas" motoriņš, eļļošana dod īslaicīgu efektu, labāk nomainīt,
visumā ir labs auto, praktiski nepūst, domāts vieglam bezceļam...
avots: ORD (Off Road Drive) 10.10.2009
Yetti rakstīja: .....mēsls...........
avots: ORD (Off Road Drive) 10.10.2009
ak dies kāc sūc izrādās gandrīz kā fauvē
turbīna viņam nokaujas ne no eļļas maiņas intervālu neievērošanas, bet gan tāpēc, ka ir tehniskas problēmas eļļošanā....
neesmu redzējis tādu salu, kas spētu saplēstu spārnus.... jā tie ir no plastmasas, bet uzsitot jabkurš spārns būs bojāts....
taisnība ir tas, ka xtreilam uzsitot pa purnu nolauž spārniem priekšējos pašus galiņus augšpusē pie kapota un lampas (ja ir iespēja pataustīt xtreilu, tad uzreiz sapratīsi par ko es tagad runāju)
rezultātā sitiens pa purnu nozīmē spārnu maiņu.
par bezceļu - pilnpiedziņa balstās uz abs datčikiem, aizlaužot kādu no tiem vairs nav pilnpiedziņas
Pirmais rakstīja: blablabla
ko piefisies, par cik nopirku, par tik pārdevu...
Nez waj tas 2,2dci visu ceļu bij tāc sūc waj šamo ,sākot no kāda xgada , sakārtoja? Un waj patreizejais 2,0 arī ira draņķis ?
Savulaik , ap 99o gadu , pirmajiem 3,0d Patruļiem, bij rūpnicas atsaukums čomam nomainija dzinēju , kurš knapi 30kkm nobraukāc bij
renaulta 2.0dCi 16v skaitās labs dzinējs, viņu kautkādā 5 gadā tikai sāka likt sērijā, megānēII viņš bija bija dabūjams 150 un 175 zirgu izpildījumā, megāneIII oficiālajā bukletā viņa diemžēl nav
2.2 dCi problēmu ar turbīnu esmu redzējis tikai uz ikstreila versijā ar interkūleri (reku valdis var pastāstīt kāds motors bija viņa čomam)
par sajūgu - to var nosvilināt vienā dienā, pietiek iebraukt normālā bezceļā, jo pazemināto ātrumu ikstreila, protams, nav
Jautājums blakus tēmai. Kāds vidējais degvielas patēriņš ir MB Sprinter 212 ?
attaisim mobile de un apskaties... tur būs izmešu daudzums arī...
Nesen Nissan testu dienaas izbraucu ar atjauninaato X-Trail ar automaatisko kaarbu - ljoti baudaams auto, baudaamaaks par RAV4...
VWfans rakstīja: Nesen izjāju prātu Nissan pardevējiem un konstatēju, ka ar atjauninaato X-Trail ar automaatisko kaarbu var pat braukt un tas ir ljoti baudaams auto, baudaamaaks par RAV4 - to pardevejiem es prātu izjaju jau sen atpakaļ...
Var pastāstīt, bet par informāciju ir jāmaksā, vai arī jāmeklē pašam. Cik esi gatavs "atpogāt"?
Jau iepriekš pateicos visiem ap-irsējiem ))
Pirmais rakstīja: ja pareizi atceros, tad 2.2 dCi motoram bija turbīnas eļļošanas problēma... turbīnas resurss 100k... varbūt tagad kautkas ir izlabots
a par patēriņu - tev ir jāmeklē lietotājs "vwfans"
Jaunajiem x trail ir dzinēji, kas nodrošina mazāku degvielas patēriņu un arī zemāku CO2 izmešu līmeni. Tie dzinēji tagad ir tapuši ar Renault–Nissan–Mitsubishi alianses spēkiem un resursiem, tas ir kaut kas kavlitātēs ziņā pilnīgi cits kā 2009 gadā.
ValdisM rakstīja: Es esmu ar tādu braukājis, ne daudz, bet tomēr esmu.
Kāds kopumā auto. Nu tas ir pa pusei Renaults, montēts laikam kopā Reno rūpņnīcā.
Lai vai kā, bet 21.gs auto ir 21.gs auto -gan braukt patīkami , gan viegli, gan izjūtas ir labas. Katrā ziņa ar 90-gadu autiņiem (da jebkuriem) salīdzināt nav pat vērts.
Skaņas izolācija likās laba, apdares materiāla kvalitēte bāzes komplektācijā likās normāla. Kopumā foršs auto
Patēriņs.
No dinamikas viedokļa tas džips ar to dzinēju ir spridzeklis. Iet ahunna, i nepatieksi ka dīzelilis, kluss, vibrācijas nav.Pēc tāda 2002.gada xtraila iekāpjot un iedarbinot 2002.gada passāta dīzeli-izvemties var, trakotrs ne auto.
Patēriņs x-trailam vidēji (ar lieāku uzsvaru uz šoseju )tam kam tas auto piederēja bija 7-8L/100km. Pa pilsētu nebija mērīts.Braukšanas stils vidēji dinamisks, katrā ziņā patālu no ekoceļa. VW fans droši vien šosejas rezīmā droši ieklāutos 6litros.
Remonti.
Šķiet, kolēgim nekādu īpašo remontu nebija. Uz 100 tk beigām bija pasācis gaudot riteņa gultnis (tā pati jauno renaultu problēma), kaut kāds maza problēma ar logu tīrītājiem, vēl kaut kāds sīkums ar elektroniku.
Un jā _PIRMAJAM IR TAISNĪBA.
Bioja turbīnas problēma. Turbīnas problēmas dēļ motors aizgāja "raznosā"-gandrtīz viss kas motortelpā ( dzinējs, turbīna, dzesēšanas sistēma) faktiski padmist minūšu laikā tika iznīcināta.
Labi ka tas bija 2000km un vienu mēnesi pirms garantijas beigām.
Cik maksāja remopnts, nezinu , droši vien kosmosu. Un remonts aizņēma mēneši 5 laikam - no sākuma gaidīja gandrīz pusi dzinējtelpas no rūpnīcas, pēc tam dīlera mehāniķi reizes 3 lika kopā dzinējtelpu -pēc pirmās salikšanas auto nebija nekādu dzīvības pazīmju, pēc otrās salikšanas nogāja kādas padsmit minūtes. Ar 3 reizi izdevās salikt ka tas auto iet. Vismaz tik daudz, ka to izdevās nopārdot. Nu labi, pēc remonta, tas auto tika uzlikts pie dīlercentra esošajā placī, tā kā necik vaiºāk par pāris km tas auto netika notestēts.
tagad tas cilvēks brauc ar Ford Toruneo. Pie 60tk km problēmu nav vispār nekādu, pat ne kādu sīkumu nav, vienīgi ka krāsai sāka mest "pumpas" (rūsa )
Verdikts:
auto iet zvērā, labs un baudāms, bet sev viennozômīgi tādu nepirktu.
Jaunākajiem X trail vidējais degvielas patēriņš var sastādīt pat 5.1 litri/100 km. Konkrēti - 2016. gada xtrail Akcenta komplektācijā ar 1.6 dīzeļa dzinēju un automātisko kārbu, 130 Zs. Man šķiet ļoti pareizi ražotājs ir norādījis degvielas patērīņu.
Nissan X-Trail 2.2 dci
Vai ir kāds lietotājs kurš var kaut ko pastāstīt par šādu auto.
Kā ar remontiem?
Kāds patēriņš?
Kāds kopumā auto?
utt.