Shiirs rakstīja: ta skruve ir augshpusee pie gofras.
msh saka taisnibu, tukshgaitas regulatoru mehaniskajai spricei var mierigi noglushit. nekas tur neslapst un apgriezieni neleekaa. ar tadu nobraucu 2 gadus un nekada vaina.
Atkarīgs vispār no tā vai k-jets vai ke-jets. Ir redzēts parastais KV ar krānu brīvgaitas vārsta vietā, izskatījās rēcīgi
ttt rakstīja: Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.
Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.
Kur to caurumu taisīja - uz āru? Kādam motoram - NG/NF?
Ja saloka šķīvi, tas būtu sūds, bet pie viena droši vien arī šprices galvu safiš Lāpsta ir uztaisīta tā, lai izturētu atpakaļšāvienu bet ne sprādzienu ieplūdē Vēl viens iemesls, kāpēc gāzes reduktori sūkā, vienīgi nesaprotu no kā tad tie šāvieni rodas, kad man bija 1.8 karburatornieks ar santīma mīlestības iekārtu un tur nekas nešāva.
Audi 100 2.3E problēma (1988.izl.g.)
Man ir jautājums kādam pieredzējušam/zinošam cilvēkam šādā lietā: reizēm tukšgaitā un faktiski vienmēr (pēc apmēram pāris minūšu braukšanas) nometot gāzi un aptstājoties, piem. pie luksofora krustojumā, un uzsākot braukšanu pie zaļā, auto it kā pamirst, grib slāpt, negrib uzņemt jaudu. Esmu iemanījies strauji uzdot gāzi, tad aiziet normāli. Neatlaižot gāzi un braucot teiksim uz 50 km/h auto neraustās. Tikko nomet un uzdod gāzi atkal pamirums. Biju aizdzinis uz servisu, kas specializējas uz degvielas sistēmas problēmām un tur pārbaudīja degvielas spiedienu un šprici. Degvielas spiediens esot labs un benzīna sūknis nav vainojams, taču esot jāmaina degvielas spiediena regulātors, šprices galva un arī tā saucamā "lāpsta". Vai šim verdiktam varētu piekrist? Labas, lietotas šīs daļas neatrast un jaunas maksā apmēram tik pat cik viss auto. To elektronisko degv.spiediena regulātoru, kas pie šprices galvas, mainīju, bet tas nelīdzēja. Tātad secinājums, ka ar šo probzu jāsamierinas jābrauc kā ir. Cits viedoklis ir tāds, ka iespējams degvielas bāka jāmazgā un arī varētu būt degvielas sietiņš ciet. Jautājums: kuram viedoklim ticēt vairāk? Negribu ķēpāties ar gāzes balona izņemšanu un bākā līšanu, ja teiksim vaina ir tajā gaisa mērītājā un šprices galvā. Piebildīšu, ka degvielas filtru reizi pusgadā mazgāju un izmazgāšana situāciju ne pasliktina, ne uzlabo. Vēl tāda lieta, ka aukstu motoru jāgriež apmēram 10 sekundes, lai iedarbinātu. Pēc iedarbināšanas jūtams, ka nemērā degvielu gāž iekšā, taču pēc minūtes tas pāriet un motors darbojas normāli. Un vēl: tikko mainīts gaisa filtrs, sveces, centrālais svečvads, apkopts "begunoks" un sadalītāja vāciņš ir labā stāvoklī.