Audi 100 2.3E problēma (1988.izl.g.)

adult Reģ.: 04.02.2006

Man ir jautājums kādam pieredzējušam/zinošam cilvēkam šādā lietā: reizēm tukšgaitā un faktiski vienmēr (pēc apmēram pāris minūšu braukšanas) nometot gāzi un aptstājoties, piem. pie luksofora krustojumā, un uzsākot braukšanu pie zaļā, auto it kā pamirst, grib slāpt, negrib uzņemt jaudu. Esmu iemanījies strauji uzdot gāzi, tad aiziet normāli. Neatlaižot gāzi un braucot teiksim uz 50 km/h auto neraustās. Tikko nomet un uzdod gāzi atkal pamirums. Biju aizdzinis uz servisu, kas specializējas uz degvielas sistēmas problēmām un tur pārbaudīja degvielas spiedienu un šprici. Degvielas spiediens esot labs un benzīna sūknis nav vainojams, taču esot jāmaina degvielas spiediena regulātors, šprices galva un arī tā saucamā "lāpsta". Vai šim verdiktam varētu piekrist? Labas, lietotas šīs daļas neatrast un jaunas maksā apmēram tik pat cik viss auto. To elektronisko degv.spiediena regulātoru, kas pie šprices galvas, mainīju, bet tas nelīdzēja. Tātad secinājums, ka ar šo probzu jāsamierinas jābrauc kā ir. Cits viedoklis ir tāds, ka iespējams degvielas bāka jāmazgā un arī varētu būt degvielas sietiņš ciet. Jautājums: kuram viedoklim ticēt vairāk? Negribu ķēpāties ar gāzes balona izņemšanu un bākā līšanu, ja teiksim vaina ir tajā gaisa mērītājā un šprices galvā. Piebildīšu, ka degvielas filtru reizi pusgadā mazgāju un izmazgāšana situāciju ne pasliktina, ne uzlabo. Vēl tāda lieta, ka aukstu motoru jāgriež apmēram 10 sekundes, lai iedarbinātu. Pēc iedarbināšanas jūtams, ka nemērā degvielu gāž iekšā, taču pēc minūtes tas pāriet un motors darbojas normāli. Un vēl: tikko mainīts gaisa filtrs, sveces, centrālais svečvads, apkopts "begunoks" un sadalītāja vāciņš ir labā stāvoklī.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: ta skruve ir augshpusee pie gofras.

msh saka taisnibu, tukshgaitas regulatoru mehaniskajai spricei var mierigi noglushit. nekas tur neslapst un apgriezieni neleekaa. ar tadu nobraucu 2 gadus un nekada vaina.

Atkarīgs vispār no tā vai k-jets vai ke-jets. Ir redzēts parastais KV ar krānu brīvgaitas vārsta vietā, izskatījās rēcīgi

ttt rakstīja: Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.

Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.

Kur to caurumu taisīja - uz āru? Kādam motoram - NG/NF?

Ja saloka šķīvi, tas būtu sūds, bet pie viena droši vien arī šprices galvu safiš Lāpsta ir uztaisīta tā, lai izturētu atpakaļšāvienu bet ne sprādzienu ieplūdē Vēl viens iemesls, kāpēc gāzes reduktori sūkā, vienīgi nesaprotu no kā tad tie šāvieni rodas, kad man bija 1.8 karburatornieks ar santīma mīlestības iekārtu un tur nekas nešāva.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Speciāli priekš cenša - content20-foto.inbox.lv/... kas ir ar bultiņu apzīmētā skrūve?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centi, atbilde nebūs?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Centi, atbilde nebūs?

Atvaino, sīkais, bet man ir liegta pieeja tavai bilžu grāmatai.

Kas kurai špricei ir, kas nav - lasi iepriekšējā lapā.

Lasi divreiz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tev neprasu kam ir un kam nav, es tev prasu lai tu pasaki kādam nolūkam ir domāta bildē redzamā NG droseles skrūve, neizlokies

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Idiņ, tu neproti lasīt?

Man NAV PIEEJA tavām bildēm....bēdīgs gadījums tu esi.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ja tā ir droseles skrūve, tā paredzēta droseles atbalstam, stāvokļa ieregulēšanai...sauc kā gribi, nevis tukšgaitas apgriezienu regulēšanai.

vai vajadzēs vēl trešo reizi rakstīt lai pielektu?

Iešpriču spečoks.....manometrus jau nopircis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Idiņ, tu neproti lasīt?

Man NAV PIEEJA tavām bildēm....bēdīgs gadījums tu esi.

Gudrīti, tev interneta pieslēgums ir pieejams tikai darbā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Nebaidies, es vismaz divas tādas droseles esmu izjaucis un pēc tam salicis atpakaļ un es zinu ko tur katra detaļa dara, bet par tevi man gan nav skaidrs vai tu zini

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Nebaidies, es vismaz divas tādas droseles esmu izjaucis un pēc tam salicis atpakaļ un es zinu ko tur katra detaļa dara, bet par tevi man gan nav skaidrs vai tu zini

Šaubu nav, tu esi liels meistars.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Savādāk? Nu nezinu, reku pat iekš haynes manuāļa pieminēts "Note that the idling speed cannot be adjusted, and the screw in the throttle housing must be completely screwed in." Centis, protams, turpinās gvelzt tālāk muļķības, lai nevajadzētu atbildēt uz jautājumu, kas tad ir bildē redzamā skrūve

P.N. Šitentajam audī nav nekāda sakara ar klaipēdu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.P.N. Centis pateiks ka tā manuāļa sastādītājs bijis delīrijā un viņam rādījusies skrūve kuras nav

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.P.N. Centis pateiks ka tā manuāļa sastādītājs bijis delīrijā un viņam rādījusies skrūve kuras nav

labi sīkais, nesāc raudāt.

man protams nav tik liela pieredze kā tev, jo to droseli esmu jaucis tikai vienreiz (tava pieredze par 100% lielāka, kā jau teicu - tu esi liels meistars), pie tam pirms kādiem 7 gadiem...mazums ko var aizmirst pa tādu laiku.

Bet - kā tu pats rakstīji latviski un kā heine raksta angliski - ar to skrūvi NEVAR regulēt tukšgaitas apgriezienus. Tad jautājums - kas tā par tukšgaitas reguļa skrūvi, ar kuru NEVAR regulēt?

Opreģeļis......

P.N. pusdienlaikā paskatīšos, tā mašīna man joprojām pieejama...joprojām pastāvu uz teikto, ka KE III jetam nav tur nekādas tukšgaitas skrūves.

P.P.N. Vai tu jau atrisināji topika autora problēmu?

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

msh, tā ir K-Jet drosele, mēs nenoliedzam, ka tai ir tukšgaitas regulēšana Bet par KE-Jet, šoreiz gan NG dzinēju tev derētu palasīt pirmo rindkopu šajā linkā www.autoprospect.ru/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: msh, tā ir K-Jet drosele, mēs nenoliedzam, ka tai ir tukšgaitas regulēšana Bet par KE-Jet, šoreiz gan NG dzinēju tev derētu palasīt pirmo rindkopu šajā linkā www.autoprospect.ru/...

Tur ir krieviski un noteikti tas, kas man jau ir zināms, tāpēc nepūlēšos lasīt. Kas tur ir rakstīts - ka brīvgaita neregulējas?

Speciāli priekš sevišķi lēnām aizdedzēm - ES ZINU KA KE JETIEM TO SKRŪVI NAV PAREDZĒTS IZMANTOT, BET KĀ TAD TO SAUKT - "X Y SKRŪVE KURU NEVAJAG AIZTIKT"?! Vai tomēr "brīvgaitas regulācijas skrūve", jo uzlikta uz motora ar k-jetu, tā šādu funkciju pilda?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Eu, sīkais spītniek!

Piedāvāju tev ekšenu: tu atbrauc pie manis, es tev dabā, nevis bilžu grāmatā, parādīšu Audi-100 2,3E 1988. gada izlaidumu (noprotu, ka tev nav palaimējies ieskatīties zem haubes tik jauna modeļa automobīlim).

Ja tu atradīsi tukšgaitas regulēšanas skrūvi - varēsi piekakāt manu cepuri (piebilde - cepure nav Tallin-80 ar plastmasas nagu). Ja neatradīsi - atdosi man savus jaunos manometrus.

Par tev vēlamo ierašānās laiku raksti PM.

PN. Neaizmirsti paņemt līdz manometrus!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļā, akšens

moš internetā drīz būs bilde, kur centis ir uzlicis galvā msh pietirzto cepuri

nu vai arī bilde, kurā msh raudādams noskaita centim trīs manometrus ar visādiem pārejas virpojumiem

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Manuprāt, msh vnk ne vārda nesaprot krieviski

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: Manuprāt, msh vnk ne vārda nesaprot krieviski

Pārlasīt vēlreiz manu iepriekšējo postu. Kirilicas uztveršana man sagādā pietiekami lielas grūtības, tāpēc bez vajadzības sevi neapgrūtinu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti