VW Golf III neidarbojas īsti labi.

Baslix Reģ.: 08.05.2009

Sveiki, 97. gada golfiņš ar 1.8 motorīti, mono, motora kods ADZ. Lieta tāda, ka auto visu laiku tika novietots garažā un nebija nekādu problēmu. Nu jau divas nedēļas sanākt likt zem klajas debess un no rītiem jau divas reizes parādījusies sekojoša problēma: iedarbinot auto, tas vai nu noslāpst, vai arī knapi, knapi rūc - nedarbojas kāds no cilindriem. Dažkārt jāizpiež gāzes pedāli līdz galam, lai nenoslāptu un periodiski jāspaida, lai pēc kādu divu minūšu mocīšanas tas darbotos normāli - klusi, bez "bubināšanas." Kad auto ir silts, nekādu problēmu, tikai pastāvējušam un aukstam dzinējam.

Diemžēl nekādas diagnostikas nevēlos veikt, jo krīze nav secen arī man, tādēļ divas domas ir: 1)Pirms pusgada mainītās sveces bija s... 2)Mitruma dēļ netiek padota kādu laiciņu dzirkstele. Nezinu, cik pareizi tā ir spriest, varbūt kādam ir bijis tāpat un var padalīties, kā ticis vaļā no šīs problēmas, vai varbūt kāds pieredzējis lietotājs zin problēmas atslēgu manas golfmašīnas jaunajam stiķim?

 
brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

A varbūt kāds košaks pie vainas? Zem haubes kautko sagrauzis vai pieslapinājis?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

arī sliecos piekrist košaka versijai. tie tagad ir reģionāla mēroga sērga.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Sveču vadi jātīra.Eļļas tvaiki,putekļi pluss mitrums-labākie elektrības vadītāji.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Paskaties tumsā, vēlams mitrā laikā, aukstu iedarbini, atvērt kapotu un īespējams pat redzēsi, kur dzirkstele zūd, kamēr kkas izžūst.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nochju podashol k svojej mashine, podnjal kapot, a tam Lasvegas!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Varbūt vispirms samaini sadalītāja vāku un rotoru? Tāpat kapeikas maksā.

Šodien piedzīvoju ka B3 A80 ar 1.9 8v benzīnnieku atņirdzās dēļ beigtiem šiem abiem atribūtiem - vismaz pēc tam kad es tur pagramstījos, aizgāja

Baslix Reģ.: 08.05.2009
0 0 Atbildēt

Tfu tavu nelaimi, šorīt speciāli piecēlos agrāk, kamēr tumšs, lai ieraudzītu varbūt to Lasvegasu zem haubes, bet motors piešķīlās ideāli. Klausīšu ieteikumiem patīrīt svečvadus, ja vēl būs pigori, tad nomainīšu arī sadales vāku un rotoru.

Baslix Reģ.: 08.05.2009
0 0 Atbildēt

Tfu tavu nelaimi, šorīt speciāli piecēlos agrāk, kamēr tumšs, lai ieraudzītu varbūt to Lasvegasu zem haubes, bet motors piešķīlās ideāli. Klausīšu ieteikumiem patīrīt svečvadus, ja vēl būs pigori, tad nomainīšu arī sadales vāku un rotoru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Noņem sadalītāja vāku un apsties kas tur darās, nevis "ja kaut kas būs, tad mainīšu".

Baslix Reģ.: 08.05.2009
0 0 Atbildēt

Aizmirsu pierakstīt, ka biju noņēmis Neatradu neko kriminālu ar savu sapratni. Ir mazliet metāls paoksidējies, bet tiešām mazliet, to pašu nokasīju ar skrūvgriezi nost. Viss izskatījās nevainīgs un sauss. Vēl neesmu ķēries klāt svečvadiem, varbūt tur kas atklāsies...

grs Reģ.: 02.04.2004
0 0 Atbildēt

Nekāda sakara ar elektrību. Kamēr auksts, tikmēr par daudz degvielu dod iekšā. Kurš tur tas vārsts vai devējs slikti strādā nezinu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

grs rakstīja: Nekāda sakara ar elektrību. Kamēr auksts, tikmēr par daudz degvielu dod iekšā. Kurš tur tas vārsts vai devējs slikti strādā nezinu.

Ak tā - un tam nav nekāda sakara ar elektrību?

grs Reģ.: 02.04.2004
0 0 Atbildēt

Dabiski, ka nav. Man mācija, ka degvielas padeves sistēma sastāv no karburatora, degvielas bākas, degvielas sūkņa un varbūt arī filtra. Tas, ka karburatora apsildei dažreiz izmanto elektrisku sildītāju, lietas būtību nemaina. Ta degviela netiek dozēta pareizi nevis svece nedeg... Daa...!!!

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
1 0 Atbildēt

grs rakstīja: Dabiski, ka nav. Man mācija, ka degvielas padeves sistēma sastāv no karburatora, degvielas bākas, degvielas sūkņa un varbūt arī filtra. Tas, ka karburatora apsildei dažreiz izmanto elektrisku sildītāju, lietas būtību nemaina. Ta degviela netiek dozēta pareizi nevis svece nedeg... Daa...!!!

Laikam Tu autoskolā gāji kopā ar mani 1969.gadā.

grs Reģ.: 02.04.2004
0 0 Atbildēt

RLaguna rakstīja:

grs rakstīja: Dabiski, ka nav. Man mācija, ka degvielas padeves sistēma sastāv no karburatora, degvielas bākas, degvielas sūkņa un varbūt arī filtra. Tas, ka karburatora apsildei dažreiz izmanto elektrisku sildītāju, lietas būtību nemaina. Ta degviela netiek dozēta pareizi nevis svece nedeg... Daa...!!!

Laikam Tu autoskolā gāji kopā ar mani 1969.gadā.

Vēlāk, un ne autoskolā, bet tehnikumā. Mums rādīja filmas par zil 130 un moskvich 412. Žiguļu ēra vēl nebija aizsākusies.

Baslix Reģ.: 08.05.2009
0 0 Atbildēt

Sodien visu, kas saistīt ar svečvadiem, rotoriem, sadales vāciņiem satīriju, sakopu, izpūtu. Divi svečvada gali, kas nāk svecei virsu bija diezgan paoksidējušies, varbūt tur bija arī visi sū...

Es gan atļaušos apšaubīt apgalvojumu, ka degvielu dot par daudz. Tādā gadījumā es varu mēģināt atbildēt ar pretjautājumu - kādēļ tad man ir tieši jādod gāzi virsū, lai tieši veicinātu degvielas pieplūdi, kas neļautu motorītim noslāpt?

Pagaidām paldies visiem par palīdzību, tagag auto ir garažā, nākošnedēļ atkal būs ārā, redzēsim, vai mana ņemšanās ko būs līdzējusi.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ir speciāls aerosols elektrības vadiem un savienojumiem, kas pasargā no mitruma. Nopūt visus vadus un štekerus, kamēr sausi un tīri.

grs Reģ.: 02.04.2004
0 0 Atbildēt

Baslix rakstīja: Sodien visu, kas saistīt ar svečvadiem, rotoriem, sadales vāciņiem satīriju, sakopu, izpūtu. Divi svečvada gali, kas nāk svecei virsu bija diezgan paoksidējušies, varbūt tur bija arī visi sū...

Es gan atļaušos apšaubīt apgalvojumu, ka degvielu dot par daudz. Tādā gadījumā es varu mēģināt atbildēt ar pretjautājumu - kādēļ tad man ir tieši jādod gāzi virsū, lai tieši veicinātu degvielas pieplūdi, kas neļautu motorītim noslāpt?

Pagaidām paldies visiem par palīdzību, tagag auto ir garažā, nākošnedēļ atkal būs ārā, redzēsim, vai mana ņemšanās ko būs līdzējusi.

Dodot gāzi virsū, vienlaicīgi ar papildus degvielas padevi Tu veicini arī gaisa pieplūdi, kurš nepieciešams degvielas sadedzināšanai.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti