7xx no 9xx atšķiras priekšējie lukturi, spārni, kapots, bamperi; viss pārējais identisks un savstarpēji maināms. Pirms nepilna mēneša tikai iepirkts 740 diesel, jo visi apskatītie 940 tajā cenu kategorijā bija miskastes. TA ar pirmo neizgāja dēļ izdeguša bremžu uguņa un nenostiprināta aķa. Diesel dzinēji 7/9 no vw LT, jāskatās, lai naff pārkarsēts un neslīkst eļļā. Tipiski ir ķīlējpošas bremzes un zaļie kontakti. Daudziem dalās nost griestu apšuvums un izbalē aizmugurējie lukturi. Par cinkojumu nezinu, necinkotu neesmu sastapis, ja ir reāla rūsa (nepareizu domkratu lietošanas vietas var neņemt vērā kā avārijas sekas), tad pa tādu labāk nedomāt. Ikdienas lietošanā ir 940 ar 6 gadu vecām buktēm uz sāniem, krāsa nost, rūsa vēl naff, apakšā viss cinkots.
940 biežāk ir labāk aprīkoti (ir pat ar AC, ABS, kožu, pilnu elektro paku utt), ja nemaldos 94.g. 940 mainās salona noformējums. Protams vēl jāzin vai grib ar ļurbu vai bez, kārba kāda (manuālā, manuālā ar pogu, tomāts).
P.S. Ieej www.volvoklubs.lv vai kādā citā volvo forumā.
volvo 940 diesel universal mekleeju
Sveiki!
vai kaads gadiijumaa par smiekliigu naudu neveelas skirties ar savu volvo 940 universaali ar diizeli, kuram, protams, nobraukums 12 000 km, izmantojis tik vecvecteetins, lai reizi pusgadaa aizbrauktu liidz zobaarstam?
bet nu ja nopietni - lai ir +/- normaals staavoklis.
varbuut veel zinaataaji pastaastiis, ar ko 940 iisti atskiras no 740 - izmeeri jamiem itkaa liidziigi? no kura gada tas viss saaka cinkoties, un kaa reaali ar ruusaam ir?
koroch padomi un so arii welcomeeti. paldies jau ieprieksh...