Volvo 850 apsildes problema!

andis100 Reģ.: 21.09.2006

Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

 
andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

andis100 rakstīja: Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

gan jau ar padomu atrisinasu jautajums tikai ka atins ir 1995 gada izlaiduma

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: meklē lietotāju i-edgars, tas ir spēcīgs siltuma jautājumos, kā nekā pat mertenus projektējis

paldies, paldies

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tad jau labāk meklē useri draco.

un NEKAD neklausi kakša padomos.

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Var arī darīt kā anonimikis, pabērt termītu zem sēdekļa. Kā viņš pats izsakās, siltuma pietiek nedēļai...

njus ko nematies var jau ari ietiit celofānā. Atbildes ir tad ja ir pieredze, bet vienalga paldies

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

andis100 rakstīja: 1) Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

2) Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

1) Ko tavā izparatnē nozīmē "pavājināti režīmi"?

2) Kādu motora temperatūru rāda panelī?

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

andis100 rakstīja: 1) Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

2) Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

1) Ko tavā izparatnē nozīmē "pavājināti režīmi"?

2) Kādu motora temperatūru rāda panelī?

proti puus svaki gaisu un temperaturu neredzu man 199. gada modelis nu proti sleediz motoram liidz galam bet knapi

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Gachs rakstīja:

andis100 rakstīja: Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

Ja apsildes motoriņš nestrāda uz 4.ātruma, tad sākumā paskaties drošinātāju "cabin fan speed ", tas ir 30A drošinātājs.

Tas ir atbildīgs par 4.ātrumu.

vai arī drošinātājs nr.31 ar 25A

atkarībā salona apsildes sistēmas

drošinātāji veseli gan 5 30a, gan 31 a! Slēdzis noklikšk bet rezultāta nav!

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

andis100 rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

andis100 rakstīja: 1) Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

2) Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

1) Ko tavā izparatnē nozīmē "pavājināti režīmi"?

2) Kādu motora temperatūru rāda panelī?

proti puus svaki gaisu un temperaturu neredzu man 199. gada modelis nu proti sleediz motoram liidz galam bet knapi

Tā varētu būt, ka 199 gada modelim temperatūru nevar redzēt. Uk kur tu tādu autiņu rāvi?

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

andis100 rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

andis100 rakstīja: 1) Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

2) Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

1) Ko tavā izparatnē nozīmē "pavājināti režīmi"?

2) Kādu motora temperatūru rāda panelī?

proti puus svaki gaisu un temperaturu neredzu man 199. gada modelis nu proti sleediz motoram liidz galam bet knapi

apmeram raditajs pavidu, it ka temp[eratura okei

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

nu pārbaudīju visus drošinātājus. Izskatās ka līdz slēdzim impulss ari ir jo ir klikšķis.Tad jau paliek motors?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nav tas motors! tak griežas? vairumā gadījumu visa regulēšana notiek ārpus motora. ja tas griežas kaut vienā ātrumā, tad problēma ir pirms motora.

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

izklausās ka negriežas arī vairs, jo jagrieztos stikli nesaltu ciet!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu tad tew ir pēdējais laiks zvanīt SPS auto un pirkt jaunu motorinu.mainijās laikam izņemot cimdu kasti bardačoku.

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Gachs rakstīja:

andis100 rakstīja: Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

Ja apsildes motoriņš nestrāda uz 4.ātruma, tad sākumā paskaties drošinātāju "cabin fan speed ", tas ir 30A drošinātājs.

Tas ir atbildīgs par 4.ātrumu.

Katram ātrumam savs drošinātājs ?

jā bet es atradu tikai divus drošinātājus 5 un 31

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

andis100 rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Gachs rakstīja:

andis100 rakstīja: Motorins strada pavajinatos rezimos, laikam 1, 2,3 pedeja nestrada.

Klimatkontrole neuztur tadu siltumu, lai auto butu karsts.

Ja apsildes motoriņš nestrāda uz 4.ātruma, tad sākumā paskaties drošinātāju "cabin fan speed ", tas ir 30A drošinātājs.

Tas ir atbildīgs par 4.ātrumu.

Katram ātrumam savs drošinātājs ?

jā bet es atradu tikai divus drošinātājus 5 un 31

kur atrodas motorina(elektriska ) pretestība?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

paldies visiem, konstatēju, ka elektor motors ir beigts. Jasaak meklet vieta cits.

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

nu vispār tās motora skrūves ir pieckantigas gruti piemerot skrūvgriezni

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

motoriņš grižas ļoti viegli un izskatās, ka nekas gultņos nekustas. Kā lai pārbauda

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

SPS auto (Sviestc) man ir dabuujis uz pasuutiijumu pečkas ventilaloru priekš 940 TDiC ar klimu amurikaanju izpildijumaa, leetaak nekaa šrotos, starp citu...

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

Kopumā visiem paldies esmu visu saviem spēkiem saremontējis, kas ir ar pečku!

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

andis100 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Vispaar kaut kur uz pechkas korpusa jaabuut uzmonteetam pretestiibu modulim - tas visticamaak vareetu buut iemesls. Paluurot citvalstu volvistu saitos, galvenokaart tas paraadaas, kaa apsildes ventilatora defektu ceelonis.

Kopumā visiem paldies esmu visu saviem spēkiem saremontējis, kas ir ar pečku!

Nomainīju pečkas radiatoru un atkal tās pašas problēmas nu ir gan problēma tam Volvo pečka , domāju ka atkal problēma pie motora

UBJU Reģ.: 14.11.2001
0 0 Atbildēt

Problēma ir apstāklī ka tu nezini kur ir problēma.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

teica jau viņam ka problēma ir pretestību blokā. netic. tas bloks ar laiku nonāk pusgļukainā stāvoklī - kontakts brīžiem ir un brīžiem nav. un tas ir gandrīz visām mizām pēc 10 gadiem raksturīga vaina.

andis100 Reģ.: 21.09.2006
0 0 Atbildēt

vai kāds zin kur var dabūt štekeri, kas savieno motoru un pavidu ir tāda ka pretestība

Lasītākie raksti

Jaunie raksti