Ik pa laikam iedegas "check engine" lampiņa. Visbiežāk tas notiek braucot pilsētā, sastrēgumu laikā pārbraucot no viena krustojuma līdz otram vai arī lēni vizinoties pa mežu. Uz taisnajiem asfalta posmiem šāda problēma nav manīta.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt kāds ir ar ko līdzīgu saskāries?
aber vai parasti šo gadu autosiem jamais check nav piesiets lambdām? T.i., viņš mēra atgāzes pirms un pēc katalizatora, un ja tā starpība nav ok, izmet "check"... un iemeslu tam var būt 10000.
kaimiņam sieva bij iegāzusi 95 nevis 98 benzinu šitādam foresteram, tad nu vinjam arī degās tā lampiņa, tad kad izbrauca 95-un ielēja atkal 98 tad vairs nedega, tā nu viņš man skaidroja
Protams, vajag divreiz paraustiit taalo/tuvo gaismu parsledzeeju (bet atri), un tad tur kur raada nobrauktos kilometrus iedegsies kludas kods! Pats taa esmu maajas kludas lasijis savam bijushajam Subaram.
Atkarībā vai tam ir OBD1 vai OBD2 diagnostika. Apskaties vai zem stūres ir OBD2 diagnostikas štekeris. No tā tad minimālu info mājas apstākļos var iegūt ar kodu lasītaju.
man iepriekšējam autiņam bija līdzīgi, kad gāja uz beigām labda zonde. parasti arī iedegās pilsētā un braucot lēni uz maziem apgriezieniem. nu kaut kā tā. bet bez diagnostikas laikam neiztikt..
Vai arī jāizvēlās pareizs pārnesums, ja tas tev notiek lēni ripinoties, teiksim ar trešo, tad varbūt nenotiks ar otro. Dēļ zema oktānskaitļa detonācijām vajadzētu būt pie lielām slodzēm.
Leju tikai 98 degvielu, ar vēl augstāku oktānskaitli būs grūti nopirkt. Ripinos ar 1 vai 2 pārnesumu. Domāju ka tur nav problēma, drīzāk plaisa detektorā kas ir raksturīga kaite.
Forester deg CHECK ENGINE, ko darīt?
Subaru Forester, 1999. gads, 2.0L S-Turbo
Ik pa laikam iedegas "check engine" lampiņa. Visbiežāk tas notiek braucot pilsētā, sastrēgumu laikā pārbraucot no viena krustojuma līdz otram vai arī lēni vizinoties pa mežu. Uz taisnajiem asfalta posmiem šāda problēma nav manīta.
Kas varētu būt par vainu? Varbūt kāds ir ar ko līdzīgu saskāries?