Saab 9-5 universālis

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Interesē pieredze un kaut kur dzirdētās runas par 9-5 motoriem un kārbām. 2.0 benzīns? 2.3 benzīns? 2.2 dīzelis? 3.0 Isuzu dīzelis? Automāts vai mehānika? Patēriņš un apkope?

Pāldies!

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Varbūt tāpēc, ka 125 ZS nav 177, līdz ar to apdzīšanas manevri mazliet pārdomātāk jāveic, īpaši jau tādas satiksmes apstākļos, kādi ir panu zemē?

Drīzāk atļauj man pasmaidīt... 2000 km 19h, kas faktiski nozīmē, ka vidējais ātrums (ieskaitot apdzīvotas vietas, remonta vietas, luksoforus, sēdēšanu atejā benzīntankos utt. utjp.) ir 110 km. Sēne, tu neesi no koka nokritis? tādus jau pie stūres nevar laist...

Jā to arī nozīmē. Bet par laišanu pie stūres - 16 gadi ir nobraukti bez avārijām, lai gan iespējas tādās nokļūt citu vainas pēc ir bijušas daudzas. Tā ka laikam jau no koka nokritis gluži neesmu. Bet pie visa sava uzskaitījuma piemirsi pievienot bāņus - ja tādi ir ~1/2 no kopējā maršruta + vēl Katovices-Varšavas ceļš naktī, tad tie 110 nav nemaz tik grūti sasniedzami.

Tad jau sanāk, ka tu kaut ko neesi sapratis, jo runa gāja par apdzīšanām uz ceļiem, kur katrā braukšanas virzienā ir 1 josla un ir pilns ar fūrēm, kuras tāpat nav dižas jēgas apdzīt, jo tūlīt būs nākamā kolonna, pēc tam nākamā utt. utjp.

Un te jau tad sanāk, ka man bija taisnība - ja puse no ceļiem ir bāņi, tad tiešām uz mazajiem ceļiem nav jēgas dzīt, jo, braucot aiz fūrēm, stundā pazaudē labi ja 10 min., ietaupi degvielu un nervus, brauc droši un nobraucot apm. 10 stundās jeb 1000 km - apmēram pusotra stunda tiek pa.irsta. Otrais tūkstotis neskaitās, jo braukts tiek pa bāņiem. Sanāk, 2000 km - pusotra stunda.

Polijas mazajos ceļos naktī tiek uzturēts ~90 vidējais. Braucot aiz fūrēm būtu ~60. Un arī pa bāņiem ir jāizvēlas kā braukt - tur tāpat ir fūres un kreisajā joslā nieielīdīsi, ja neesi gatavs atvilkt kopā ar vietējiem (vai arī pietiekami nekaunīgs, lai viņiem trucētu). Tak vienīgā valsts uz dienvidiem no LV, kur ātrumu ievēro pedantiski, ir Šveice. Citur atšķiras tikai vispārpieņemtais +xx km/h. Varšavā naktī vispār visi auto ~90-100km/h pārvietojas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

esmu manijis ka tieshi vieteejie po;ijaa brauc pratiigaak, un biezhi velkas. arzemnieki velk visi bez iznjemuma. vakar kaa reiz tur biju, ljoti izbrinija ka trapijaas viens pans ar zizli, parasti naktii neviena nav, apstadina, apdzivota vieta, 70kmh 50 vietaa, jo uzreiz aiz asa liikuma, smiekliigs gadijaas, saka ' nepraviljno pan edesh, bistro edesh, i esho s tumannimi farami, nepraviljno eto, pan'

saka 100zlt vaigot, raadu maku, tur tik eur metalaa. shams saka, a drugih deneg netu? sieva izkliedza ka jumta kastee kkadaa somaa ar 10lvl, jams izziida no pirska kursu, saka ka tas esot tik 6-8zlt, un esot par maz, atdeva dokjus un smaidot atvadijaamies

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Poļi iedalās 2 daļās - lidotāji, kuriem pajāt uz visiem noteikumiem un tādi, kas ar konstantiem 80-90 km/h brauc gan neapdzīvotās, gan apdzīvotās vietās. Nu jā, un maza daļiņa noºmālu braucēju.

Patiesībā nebūt ne pajāt uz visiem noteikumiem. Tu laikam esi pārklausījies Zivtiņa propagandu un neko citu, izņemto ātruma pārsniegšanu nespēj pamanīt. Poļi atšķirībā no kaudzes latviešu tomēr respektē citus satiksmes dalībniekus. Nevis ātrumu principiāli ievēro (vai brauc konstanti, neatkarīgi no apstākļiem), bet aizmirst, ka ir joslas, pagriezienu rādītāji un daudz citas lietas, ka arī ir minētas CSN. Bet nu jā - galvenais jau ātrums - tas nekas, ka pa Jūrmalas šoseju var braukt brīvi pa labo joslu vai sēdēt astē kādam, kas uz 80 brauc pa kreiso...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

druknais1 rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

druknais1 rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: es taču teicu, ka tūlīt saradīsies gudrīši

konkrētā ceļa posmā, ja mēºķis ir sasniegt pēc iespējas mazāku patēriņu, tad protams ir iespējams palīst zem 5 litriem

p.n.

stumjot to opeli patēriņš būs nulle

Nav nekāds mērķis. Es ar savu vectru arī nupat izbraucu Poļus, slovākus, čehus, fričus. Vietām diezgan kalnaini ceļi, uz bāņiem tāpat reizēm 200 atvilku, kondišku pārsvarā ieslēgta bija, arī bagāžnieks pilns, bet vidējais patēriņš beigās 5.1 rādīja.

Un tad tu pamodies...

Tu arī gribi saderēt? Jebšu noraustīsies tāpat kā pirmais? Varu paņemt vēl vienu atvaļīti un izbraukt kopā to pašu maršrutu.

Ar kādu auto tu brauc? Es ka kras apsveru otra auto iegādi. Nebūtu jāpērk.

Pārvietojos ar Volvo, kurš tērē ap 10litriem un par to īpaši neiespringstu, galvenais komforts. Būtu pielicis savam Opelim spārnus, nevajadzētu ne bāni ne citus ceļus. Žēl, bet atvaļinājums jau izmantots, par tām derībām, neesmu žids un derībās neiesaistos.

Man pie kājas, ar ko tu pārvietojies, bet, ja nezini lietas, tad var vienkārši paklusēt, nevis censties pārspēt pirmo tukšpļūtīšanā.

A ja nu izdodas. tu jau nebūsi tas kurš te liks kādam paklusēt, labāk pasts aizveries.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Es arī atceros, ka Meganei II taisīju vaļā bardačoku un rokturis palika man rokā.

Tev jau rokas vietā kuvalda...

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: es taču teicu, ka tūlīt saradīsies gudrīši

konkrētā ceļa posmā, ja mēºķis ir sasniegt pēc iespējas mazāku patēriņu, tad protams ir iespējams palīst zem 5 litriem

p.n.

stumjot to opeli patēriņš būs nulle

Gudrīši, ne gudrīši, bet lietojot opel vectra 2006.gada 1.9 150 zirgu dīzeli ar 6 pakāpju tomātu, vidējais bija ap 8-9l/100km braukājot 70/30 (aptuveni) pilsēta/šoseja. Pa šoseju braucot max līdz 110km/h pa šoseju vidējais tiešām sanāk 5litri/100km. Pilsētā gan iet stabili virs 10litriem. Tomāts strādāja ar aizturi. Nevar salīdzināt ar DSG automātu. Nezinu, vai SAAB ir tas pats tomāts. Ja ir, tad tādu nav vērts ņemt. Bet motors ceļ labi. Noteikti labāk kā 2.0 vw tdi vai hondas 2.2 turbodīzelis. Bija iespēja ar katru no tiem norulēt nedaudz vairāk par 20k km. Patēriņa ziņā vienādos apstākļos Honda vidēji 6.5l/100km(manuālis), skoda O2 ar dsg 7.5l/100km, vectra 8.5 l/100km

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Tad jau sanāk, ka tu kaut ko neesi sapratis, jo runa gāja par apdzīšanām uz ceļiem, kur katrā braukšanas virzienā ir 1 josla un ir pilns ar fūrēm, kuras tāpat nav dižas jēgas apdzīt, jo tūlīt būs nākamā kolonna, pēc tam nākamā utt. utjp.

Un te jau tad sanāk, ka man bija taisnība - ja puse no ceļiem ir bāņi, tad tiešām uz mazajiem ceļiem nav jēgas dzīt, jo, braucot aiz fūrēm, stundā pazaudē labi ja 10 min., ietaupi degvielu un nervus, brauc droši un nobraucot apm. 10 stundās jeb 1000 km - apmēram pusotra stunda tiek pa.irsta. Otrais tūkstotis neskaitās, jo braukts tiek pa bāņiem. Sanāk, 2000 km - pusotra stunda.

Šķiet, ka tie, kas brauc virsū patr nereāliem degvielas patēriņiem, nekad nav braukuši maršrutā Rīga - Varšava un talāk Slovākija, Čehija vai Vācija. Es gan Polijā dzenu garām, jo tā vismaz nav garlaicīgi braukt pa vienmuļiem Polijas ceļiem. Šovasar izrbaukāju Ungāriju un Austriju ar sievas Octavia ar 1.9TDI. Kādus 500km novilku pa bāni ar vidējo ātrumu 140km/h pārējais vidēji kādi 95 - 100km/h. Pēc degvielas čekiem un odometra rādījuma sanāca 5l vidējais. Kompis rādīja 4.8. Ziemā braucu uz Slovākiju ar oktavija 2.0 TDI ar dsg un vidējais pēc čekiem un odo sanāca 6litri. Bija sniega putra uz ceļa. Latvijā tai pašai divlitrīgai octaviai man ir 7.5 l/100km. 60 - 70% pilsēta/30-40% šoseja. Tā kā nav nekas nereāls tie 5.1 litri.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļē, es ar renaultu varu pabraukt zem 5 litriem (nestumjot )

jautājums - a nauhj????

Lasītākie raksti

Jaunie raksti