Saab 9-5 universālis

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Interesē pieredze un kaut kur dzirdētās runas par 9-5 motoriem un kārbām. 2.0 benzīns? 2.3 benzīns? 2.2 dīzelis? 3.0 Isuzu dīzelis? Automāts vai mehānika? Patēriņš un apkope?

Pāldies!

 
kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

Vēl precizēju - budžets max 4,5k eiro. Līdz ar to auto līdz kādam 2002 gadam.

Kā noprotu, tad 2.0 vai 2.3 benzīns starpība tikai patēriņā. 2.2 dīzelis neesot pietiekoši ņiprs.... Kas ar to 3.0 dīzeli? Esot Isuzu - tas labi vai slikti?

Tiešām nevienam nav 9-5 universāla sāpe?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Kāda starpība par universālu vai sedanu, ja par dzinēju jautā?

Isuzu 3.0 TiD esi uzmanīgs, pāris paziņām bija Opeļi Vectras un Signumi ar šo motoru - spļaudījās par elektronikas gļukiem un neadekvātu degvielas patēriņu.

Pašam ir Vectra ar 2.2 dīzeli, kuru liek virsū arī saabiem. Taisnība - nekāds skrējējs nav, sliktākais, kas var nobirt - sūknis (remonts ap 700 latiem), toties nav jādomā par siksnām, jo ir ķēde, kas paredzēta uz visu resursu.

Esmu braukājis arī ar 9-5 Aero. Jaudas ziņā ir OK, bet uzturēšana padārga, arī patēriņš nekāds mazais nebūs, jo tādam auto kāja pasmaga.

Ja pērc kādu no turbomoriem, uzreiz pierēķini klāt kādus 700 latus par ķēdes maiņu, jo diezvai kāds pārdos mašīnu ar nupat nomainītu ķēdi. Tie, kas saka, ka nomainījuši, lielākoties to izdarījuši nekvalitatīvi - vai nu kādu ķīniešu komplektu likuši vai arī nav roļikus mainījuši, kā tas gadījās vienam čomam, kuram pēc 2 mēnešiem no iegādes dienas nācās taisīt motoram kapitālo.

Ritošā daļa samērā izturīga.

Pie slimībām varētu pieskaitīt samērā biežos elektronikas gļukus, dziest ārā displejs, dažādi dačiki mēdz jukt ārā.

Bet, kopumā, auto OK.

laps auto

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Kāda starpība par universālu vai sedanu, ja par dzinēju jautā?

Isuzu 3.0 TiD esi uzmanīgs, pāris paziņām bija Opeļi Vectras un Signumi ar šo motoru - spļaudījās par elektronikas gļukiem un neadekvātu degvielas patēriņu.

Pašam ir Vectra ar 2.2 dīzeli, kuru liek virsū arī saabiem. Taisnība - nekāds skrējējs nav, sliktākais, kas var nobirt - sūknis (remonts ap 700 latiem), toties nav jādomā par siksnām, jo ir ķēde, kas paredzēta uz visu resursu.

Esmu braukājis arī ar 9-5 Aero. Jaudas ziņā ir OK, bet uzturēšana padārga, arī patēriņš nekāds mazais nebūs, jo tādam auto kāja pasmaga.

Ja pērc kādu no turbomoriem, uzreiz pierēķini klāt kādus 700 latus par ķēdes maiņu, jo diezvai kāds pārdos mašīnu ar nupat nomainītu ķēdi. Tie, kas saka, ka nomainījuši, lielākoties to izdarījuši nekvalitatīvi - vai nu kādu ķīniešu komplektu likuši vai arī nav roļikus mainījuši, kā tas gadījās vienam čomam, kuram pēc 2 mēnešiem no iegādes dienas nācās taisīt motoram kapitālo.

Ritošā daļa samērā izturīga.

Pie slimībām varētu pieskaitīt samērā biežos elektronikas gļukus, dziest ārā displejs, dažādi dačiki mēdz jukt ārā.

Bet, kopumā, auto OK.

Par universāli jautāju, jo interesē tieši universālis un domāju, ka kādam ir pieredze ar universāli.

Tātad 2.2 dīzelim ķēde vispār nav jāmaina?

Areo neinteresē.

Kā ar kārbām? Tam 2.2 dīzelim nāk gan automāts, gan manuālā?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Sābam ts 2.2 dīzel motors saucas D223L, Opelim X22DTH vai Y22DTH. Visi viņi visticamāk nāk ar \"slaveno\" Bosch darinājumu - sūkni VP44, kurš ir kļuvis pazīstams ar to, ka mēdza nosvilt izejas tranzistors, sk variantus, kā ļaudis to remontējuši: www.google.com/...

Nezinu, vai tas notiek konstruktīvu nepilnību dēļ, vai nekvalitatīvu materiālu, vai nepareizas ekspluatācijas, un vai vēlākos ražojumos tas ir salabots, bet viens ir skaidrs - daudzi to ir piedzīvojuši - daļa uz Opeļiem, kāds uz Sāba, kāds uz Nissan, Amerikā uz Dodžiem.

Pie dīlera tā detaļa neremontējas, mainās tikai komplektā ar visu sūkni ~Ls1500 (kad mainīju Opelim). Bet, ja labi grib, var salodēt pats. Paziņam bija tā, ka pats to vadības bloku nomontēja un viens zinātājs par pārsimt latiem \"saremontēja\" (reāli ielodēja vietā jaunu tranzistoru). Citur prasīja 400 - 500 Ls, bet tas bija pirms 3 gadiem, tagad cenas būs kritušās, Sk www.ss.lv/...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

kjirzaka rakstīja:

Tātad 2.2 dīzelim ķēde vispār nav jāmaina?

Ķēde esot pēc ~300 000 km "jāpievelk", jo ar laiku tā izstiepjās un nav vairs precīzs "aizdedzes moments" un zināmos apstākļos var būt problēmas ar pielaišanu, kā arī samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Vispār, ķēdes tur ir divas.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

kjirzaka rakstīja: Kas ar to 3.0 dīzeli? Esot Isuzu - tas labi vai slikti?

Tiešām nevienam nav 9-5 universāla sāpe?

Te bija lietotājs Seene, kam tāds auto bija, bet pēdējā laikā te maz manāms.

Kolēģim bija tieši universālis ar šo motoru un automātu. Visā visumā ļoti baudāms auto ar samērīgu degvielas patēriņu - arī normāli atvelkot pa šoseju (mūsu ceļos) patēriņš bija ap 7 l/100km. Bet viņam bija viens interesants defekts, ko ilgi servisā nemācēja salabot - braucot ne no šā, ne no tā ik pa laikam "atslēdzās turbīna". Nezinu, kā tas iespējams, bet efekts bija tāds, ka motors palikās vārgs un savas spējas atjaunoja tikai pēc "restarta". Tā arī neuzzināju, kā sīs tika ar to galā.

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

Paldies par infu!

Tiešām noderīgi, jo domas par 9-5 iegādi nemainīšu - tik jautājums, kuru labāk, paliek

Kā ar kārbām? Ja vienam motoram ir gan automāts, gan manuālā? Automātam degvielas patēriņš lielāks, tas skaidrs.... varbūt vēl kādas lietas, ko vajadzētu zināt? Ja pareizi sapratu, tad automātam ir četri!!! ātrumi? Kā tāda slēdzas?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Sābam ts 2.2 dīzel motors saucas D223L, Opelim X22DTH vai Y22DTH. Visi viņi visticamāk nāk ar "slaveno" Bosch darinājumu - sūkni VP44, kurš ir kļuvis pazīstams ar to, ka mēdza nosvilt izejas tranzistors, sk variantus, kā ļaudis to remontējuši: www.google.com/...

Nezinu, vai tas notiek konstruktīvu nepilnību dēļ, vai nekvalitatīvu materiālu, vai nepareizas ekspluatācijas, un vai vēlākos ražojumos tas ir salabots, bet viens ir skaidrs - daudzi to ir piedzīvojuši - daļa uz Opeļiem, kāds uz Sāba, kāds uz Nissan, Amerikā uz Dodžiem.

Pie dīlera tā detaļa neremontējas, mainās tikai komplektā ar visu sūkni ~Ls1500 (kad mainīju Opelim). Bet, ja labi grib, var salodēt pats. Paziņam bija tā, ka pats to vadības bloku nomontēja un viens zinātājs par pārsimt latiem "saremontēja" (reāli ielodēja vietā jaunu tranzistoru). Citur prasīja 400 - 500 Ls, bet tas bija pirms 3 gadiem, tagad cenas būs kritušās, Sk www.ss.lv/...

Lietuvā to remontē pa +/- 100 euro.

tik pašam jānoskrūvē sūknis, un jāīzlaž uz vienu dienu uz akropioi šiopingā

SAABISTS Reģ.: 12.09.2002
0 0 Atbildēt

Es tiešām nezinu kam ir izdevīgi nemitīgi te deklarēt par regulāru Saab ķēdes maiņu...

manā īpašumā ir bijuši 3 Saab 900, 2 Saab 9000, un viens Saab 9-5, visi ir bijuši lietošanā ilgāku laiku...pie tam vienu es lietoju vēll līdz šīm, ar 2,0 16v dzinēju, un...nevienam no

viņiem es nekad neesmu mainījis ķēdi... nekad!!!

Braucot ar visādiem tur Saabiem vairāk kā 10 gadus!

un tieši tāpēc es ierēcu par visiem tiem komentiem no sērijas

"man tur kaut kas drusku grab"

da ne ķēde ir jāmaina, bet blīve starp stūri un sēdekli...

un tad nekas negrabēs....

bet ja esi drusku tērēts,tad droši katru dienu brauc pie Vikingiem ( kamēr šami vēll Saabus ņem ) un stāsti...

"man tur šitais drusku tuk-tuk, un tas biķiņ "bum-bum"

un nebūs problēmu... par kautkādiem pārtūkstošlatiem Tev tur visu saremontēs,pat to,ko napig remontēt nevaig..

P.S.

A kurā brīdī termins Saabists tika novienādots ar izpratni

"grūž naudu bezjēgā kautkādā dumā miskastē"

SAABISTS Reģ.: 12.09.2002
0 0 Atbildēt

SAABISTS rakstīja: Es tiešām nezinu kam ir izdevīgi nemitīgi te deklarēt par regulāru Saab ķēdes maiņu...

manā īpašumā ir bijuši 3 Saab 900, 2 Saab 9000, un viens Saab 9-5, visi ir bijuši lietošanā ilgāku laiku...pie tam vienu es lietoju vēll līdz šīm, ar 2,0 16v dzinēju, un...nevienam no

viņiem es nekad neesmu mainījis ķēdi... nekad!!!

Braucot ar visādiem tur Saabiem vairāk kā 10 gadus!

un tieši tāpēc es ierēcu par visiem tiem komentiem no sērijas

"man tur kaut kas drusku grab"

da ne ķēde ir jāmaina, bet blīve starp stūri un sēdekli...

un tad nekas negrabēs....

bet ja esi drusku tērēts,tad droši katru dienu brauc pie Vikingiem ( kamēr šami vēll Saabus ņem ) un stāsti...

"man tur šitais drusku tuk-tuk, un tas biķiņ "bum-bum"

un nebūs problēmu... par kautkādiem pārtūkstošlatiem Tev tur visu saremontēs,pat to,ko napig remontēt nevaig..

P.S.

A kurā brīdī termins Saabists tika novienādots ar izpratni

"grūž naudu bezjēgā kautkādā dumā miskastē"

Labāknopērcsevbmwvaiaudi,joSaabnavautopriekštiemkasdomākāiepistsantīmuunkālaiizbraucpalēto!

SAABISTS Reģ.: 12.09.2002
0 0 Atbildēt

Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

SAABISTS Reģ.: 12.09.2002
0 0 Atbildēt

un vispār...ja mēs runājam par Saab-95...tad tas ir pilnīgs psec...

mēģināts piedāvāt klientiem pa 33 000 ero ,nu piemēram, iepirkt to pašu auto,kuri mazlietoti ( 98 gada ) stāv reklāmā pa 2500...

kur ir fiča

Biķiņ savādākas priekšējās lampas

vairāk fičās uz paņeļa

Da pat Pirmais nebūtu gatavs par to piemaksāt..

un tieši tāpāc Saab ir tieši tur,kur tas pašreiz ir...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Bija man kādreiz 9-5 ar 2.0T, mehānisko kārbu. Tā neko, ērts, kluss auto. Samērā ekonomisks, garākos gabalos varēja palīst zem 7 litriem uz sotaku (rekords bija kautkādi 6.3).

Nobraucu kādus 70 tkm. Nekas īpaši neplīsa. Ķēdi nemainīju. Nevajag taupīt uz motora apkopēm, lej labu eļļu, pērc orģinālos filtrus, sveces (Vikingā šo to var dabūt pat lētāk nekā parastajos veikalos). Piekare no opeļa, daļas jāmaina reti, maksā kapeikas.

Ziemās ļoti ātri uzsilst salons. Kā nekā skandināvu auto. Braucot ātros līkumos ir diezgan lielas sānsveres, bet uzliekot aizmugurē KONI amortizatorus palika stabilāks.

Mīnusi:

- ik pa pāris mēnešiem jāmaina tuvo gaismu lampiņas (liku gan pa 2 Ls, gan pa 20 Ls, mainīju abas reizē un pa vienai, tik un tā izdega);

- kautkas sliktākos ceļos reizēm pagrabēja aizmugurē, ne diagnostika vairākos servisos, ne pats neko neatradu;

- pēc izbraukšanas pa dubļainākiem ceļiem sāka vibrēt riteņi (laikam konkrētais disku modelis bija neveiksmīgs)

- konstatēju ka tomēr šis baudāmais auto man ir par mazu.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Te bus gabalins no kadreis AutoBilda publiceta

Lielākā daļa no Saab 9-5 kuri pie mums nonāk otrreizējā tirgū ir ražoti līdz 2001.gadam un ar nobraukumu tuvu 200000 km. Grūti ir atteikties no iespējas nopirkt tik labi aprīkotu, jaudīgu un izskatīgu auto par 6000 – 9000 EUR. Taču šeit slēpjas zemūdens akmeņi – tieši šī perioda mašīnām ir visvairāk bērnu slimību un dažāda veida nepilnību. Vispirms elektriskās ķibeles. Tāpat kā iepriekšējam 9000 arī 9-5 atsaka aizdedzes bloki-kasetes Direct Ignition kuros izvietotas individuālas aizdedzes spoles katram cilindram. Nomaiņa ~ 160 Ls. Pie vainas lielākoties ir nesavlaicīgi mainītas aizdedzes sveces vai mitruma piekļuve. Jāpārbauda automātiskā klimatkontrole un tās displejs, kurš tāpat kā datu displejs uz paneļa mēdz izdzist. Nereti atteikumi aizdedzes momenta devējam (~60 Ls) un lukturu slotiņu motoriņiem. Borta datora uzkāršanās gadījumā palīdzēt var tikai serviss. Mašīnām, kuras ražotas līdz 2000.gadam īpaši vērība jāvelta benzīna motoru testam. Konstruktīvu nepilnību dēļ bija problēmas ar eļļošanas sistēmu, kura ne visos režīmos nodrošināja optimālu darbību. Pie 200000 km izdevumus var sagādāt turbīnas un sadales piedziņas ķēdes nomaiņa. Punktuāliem vadītājiem laicīgi mainot eļļu (vislabāk ik pa 10000 km), uzsildot motoru pirms maksimālas slogošanas un atdzesējot turbīnu pēc braukšanas (~1 min) tā kalpos vismaz 300000 km. Reāli jābūt gataviem darbiem ātrāk, kas izmaksās ~ 600 - 700 Ls. Tikpat jāatdod sadales ķēdes, spriegotāju un maināmo detaļu maiņai. Motoriem var būt problēmas ar kartera ventilāciju par ko liecina eļļas spiešana gar bloka priekšējo vāku. Remonts atkal maksā labu naudu un daži „meistari” uz laiku izlīdzas ar neliela caurumiņa izurbšanu palīdzot elpošanai. Līdz pirmajai atjaunināšanai daudzos testos tika pelta piekare, kura netika galā ar lielākām bedrēm, virsbūves svārstībām un tāpat kā stūres iekārta nenodrošināja vadītājam pietiekamu informatīvo saikni. Balstiekārtas uzlabošanā Saab krietni piestrādāja 2005.gada atjaunināšanā, taču līdz „driver car” atkal pietrūkst. Sajūga mūžs ar mehānisko kārbu ~ 120 – 150000 km (pie saudzīgas apiešanās). Automātiskās kārbas izturīgas, taču sportistu rokās arī tās padodas un pārbaude visnotaļ ieteicama. Balstiekārtai (īpaši priekšējai) ņemot vērā motoru jaudu, priekšējo piedziņu un mašīnas svaru ir pamatīga slodze. Sailentbloki, stabilizatoru bukses, stūres stiepņu pirksti, lodbalsti un motora atbalstspilveni atgādinās laiku pa laikam, parasti ar 20 – 50000 km intervāliem. Bremžu diski kalpo ~ 70000 km. Modifikācijai Aero piekare ir sēdināta, pastiprināta, izteikti cietāka un mazu klīrensu – 120 mm. Vai tas būs pa prātam ikdienai, tāpat kā krietns benzīna patēriņš. Automātiskās kārbas selektoram nav precīzas fiksācijas un indikācija uz paneļa neizteiksmīga. Trūkst ērtu kabatiņu un lādīšu sīklietām viegli aizsniedzamā attālumā. Stūres regulēšana mazā amplitūdā. Logu atvēršanas pogas starp sēdekļiem nav parocīgākais risinājums. Galvas balsti augšējā stāvoklī braucējiem augumā virs 190 sniedzas tikai kakla līmenī. Saab tāpat kā BMW patīk profesionāla apkope un attieksme. Tikai tad mašīna sniegs baudu kādu spēj dot augstas klases tehnika. Iepriekšēja nevērība un ielaista auto uzturēšana nākamajam īpašniekam būs pārbaudījums, kas var mainīt domas par marku kopumā.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Un ko lai cilvēks dara, pēc šāda raksta izlasīšanas

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.

Kurš tad teica ka bez T?

Loģiski ka īsts Saab ir ar T.

Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).

A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par "bļambu" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a nafig vajag sābu????

vai tad vikingmotora kasē nevar naudu tāpat iemaksāt?

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: a nafig vajag sābu????

vai tad vikingmotora kasē nevar naudu tāpat iemaksāt?

A kāds būs maksājuma mērķis? "Saab nelietotāja" ikgadējais nodoklis?

P.S.

Atceros ka Tev neesmu vēl pārskaitījis to 55 rubļu nodokli par nebraukšanu ar Renaultu,atceros un strādāju pie tā jautājuma,intensīvi pie tam vēl. Domāju ka vēlākais otrdien būs arī rezultāts!

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.

Kurš tad teica ka bez T?

Loģiski ka īsts Saab ir ar T.

Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).

A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par "bļambu" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.

Lūku nevajag.

Kā nevajag

Esi aptracis,vai

Kā tad Pirmais, braucot ar Saab, varēs vicināt virs galvas savas apakšbikses un bļaut

"seko man uz dušu"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

Pirmais rakstīja: a nafig vajag sābu????

vai tad vikingmotora kasē nevar naudu tāpat iemaksāt?

A kāds būs maksājuma mērķis? "Saab nelietotāja" ikgadējais nodoklis?

P.S.

Atceros ka Tev neesmu vēl pārskaitījis to 55 rubļu nodokli par nebraukšanu ar Renaultu,atceros un strādāju pie tā jautājuma,intensīvi pie tam vēl. Domāju ka vēlākais otrdien būs arī rezultāts!

a tev par amortiņiem jau sapiķoja?

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

Pirmais rakstīja: a nafig vajag sābu????

vai tad vikingmotora kasē nevar naudu tāpat iemaksāt?

A kāds būs maksājuma mērķis? "Saab nelietotāja" ikgadējais nodoklis?

P.S.

Atceros ka Tev neesmu vēl pārskaitījis to 55 rubļu nodokli par nebraukšanu ar Renaultu,atceros un strādāju pie tā jautājuma,intensīvi pie tam vēl. Domāju ka vēlākais otrdien būs arī rezultāts!

a tev par amortiņiem jau sapiķoja?

A vajadzēja jau

Tu tak teici ka uzmetīs...

Nu ja Tu tā saki, tad pirmdien aizbraukšu uz banku un paprasīšu....

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.

Kurš tad teica ka bez T?

Loģiski ka īsts Saab ir ar T.

Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).

A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par "bļambu" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.

Lūku nevajag.

Kā nevajag

Esi aptracis,vai

Kā tad Pirmais, braucot ar Saab, varēs vicināt virs galvas savas apakšbikses un bļaut

"seko man uz dušu"

Aber, ja īpašumā ir Sābs, tad kādas markas apenes piedienās vicināt?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.

Kurš tad teica ka bez T?

Loģiski ka īsts Saab ir ar T.

Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).

A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par "bļambu" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.

Lūku nevajag.

Kā nevajag

Esi aptracis,vai

Kā tad Pirmais, braucot ar Saab, varēs vicināt virs galvas savas apakšbikses un bļaut

"seko man uz dušu"

Aber, ja īpašumā ir Sābs, tad kādas markas apenes piedienās vicināt?

parasti īpašumā ir vai nu sābs, vai apenes

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.

Kurš tad teica ka bez T?

Loģiski ka īsts Saab ir ar T.

Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).

A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par \"bļambu\" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.

Lūku nevajag.

Kā nevajag

Esi aptracis,vai

Kā tad Pirmais, braucot ar Saab, varēs vicināt virs galvas savas apakšbikses un bļaut

\"seko man uz dušu\"

Aber, ja īpašumā ir Sābs, tad kādas markas apenes piedienās vicināt?

kaut ko no šitās sērijas

www.sweetlady.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

drīzāk jau šitas

www.sweetlady.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti