par ziemas riepām

argis Reģ.: 07.10.2004

Tā kā drīz paliks auksti un vecās ziemenes jau diezgan padilušas, vēlos iepirkt jaunas ziemas riepas. Kapitālistu problēma tajā, ka baigi lielā izvēle. Ir skaidrs tas, ka ir riepas ar zināmu brendu un ir ne tik zināmas riepas (nerunāju par maximas riepām), kas attiecīgi nosaka cenu. Bet nav zināms, vai riepu izpildījums ir atšķirīgs.

Ko darīt, pirkt lētākās no brenda riepām vai pažmiegties un pirkt ne tik zināmas riepas pa nedaudz lētākām naudiņām, kas rezultātā būtu kādu ~ 40Ls ietaupījums?

P.S. Braucu relatīvi maz un mierīgi, galvenokārt pa lielajiem, gludajiem un plašajiem LV ceļiem.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es neņemtu tādu valstu ražojuma riepas, kurās nav ziemu, vai arī tās ir simboliskas.

Taviem nosacījumiem atbilst lētākās "brendu" riepas. Var pameklēt arī kādas labas, lietotas "dārgās" riepas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

diezgan negantas ziemas ir Ķīnā un Korejā. Ar ziemu švaki ir Vācijā.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Vienīgais nosacījums ziemas riepu izvēlē ir M+S apzīmējums un protektora dziļums virs 4 mm.

Rolands85 Reģ.: 01.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: ...Debica Frigo II, ... Tas bija,šķiet, Mišelina meitas uzņēmums ...

GOODYEAR

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Katram sava gaume un braukšanas stils.

Es ziemā izvēlos naglas, jo tās pāris reizes kad ir ledus (melnais, baltais vai ūdeņainais) man ir svarīgi toēr saglabāt kontroli par auto. Vasarā savukārt manā topā ir ūdensriepas – tādas kurām visvēlāk sākas akvaplanēšana.

Tātad mans ieteikums ir ziemas riepas skatīt tomēr skandināvu ražojuma (Nokian, Gislaved), bet vasarenes pie kantoriem kuri vairāk uz dienvidiem.

Vienu no pieredzes varu teikt – uz Pirelli var neskatīties – neekonomiskas – ātri dilst.

Šad tad uzpeld labas Japāņu riepas, bet tur ir jāskatās smalkāk un īpaša uzmanība jāpievērš bremzēšanas ceļa garumam uz ledus un slapja asfalta.

Bet ja drošība ir 2. plānā – tad droši var likt vislētākās un viskokainākās Marshal vai Debica – galvenais lai virsū uzspiesti buriņi M+S…

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: uupis tuvumā ir redzējis debica riepas ?

Ar debikām uz A4 priekšpiedziņas ledus trasē tika izpogāts pilnpiedziņas volvo ar šipiem

uupiit,maz tu zini par riepām

Baigais speciālists, pirkt riepu,kuras ražotājs ir dienvidos Jau sen ir globalizācija,ja neesi pamanījis un ražotāji visi ir sajaukušies vienā čupiņā.

Cik sver tas sūds audi un cik volvo? Uz volviķa pat ikdienas ziemas braukšanā vajag šipus.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis tak ziemā brauc ar tramvaju

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

KUMHO I`ZEN KW22 radžojamas riepas ar veco HKPL2 proķi.

Bilde www.kumho.lv/...

Pagājušo ziemu nobraucu kādus 20k km pa LV netīrītajiem ceļiem. Ne reizi nepaliku kupenā. Manam auto riepu izmērs 215/55R17, cena par gab bija ~63 LVL.

Domāju, ka nobraukšu arī šo ziemu, bet tad jau redzēs kādi sniegi būs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: uupis tuvumā ir redzējis debica riepas ?

Vai tad kāds saka ka Debica ir sū???…

Katram ražotājam ir dārgais gals un lētais gals. Vieni riepu gumijā jauc kautkādu silikona ķīmiju, citi uz augu eļļas bāzes veidotu zupu kopā ar kaučuku. Var arī nopirkt Dunlop riepas, kurām pat uz sausa asfalta vasarā ir garāks bremzēšanas ceļš nekā Gislaved radžotām.

Sretsked rakstīja: Ar debikām uz A4 priekšpiedziņas ledus trasē tika izpogāts pilnpiedziņas volvo ar šipiem uupiit,maz tu zini par riepām

Masas šiem autiņiem salīdzini.

Un pasaki ka šīs r1.com.lv/... būs labākas nu kaut vai par šīm www.conti-online.com/... uz tīra ledus …

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Jau sen ir globalizācija,ja neesi pamanījis un ražotāji visi ir sajaukušies vienā čupiņā.

Un? Kas no tā?

Lai tak jaucas – jeb gribi teikt ka vecai gumijai uzspiežot jaunu zīmolu uzreiz mainās riepas īpašības? Tas gluži kā ar gludināmo dēli uz grabažnieka – uzreiz pienāk klāt desmit zirgi…

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Norveegjijaa Gislavedu praktiski neatradiisi... Ne taapeec ka suuds, bet norveegji nebrauc ar zviedru riepaam... Tur vairaak Nokians cienjaa...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: uupis tuvumā ir redzējis debica riepas ?

Ar debikām uz A4 priekšpiedziņas ledus trasē tika izpogāts pilnpiedziņas volvo ar šipiem

uupiit,maz tu zini par riepām

Baigais speciālists, pirkt riepu,kuras ražotājs ir dienvidos Jau sen ir globalizācija,ja neesi pamanījis un ražotāji visi ir sajaukušies vienā čupiņā.

abiem pie stūres biji tu?

vai tagad lielies kā izpogāji kaut kādu balto apkaklīti, kurš pirmo reizi izbrauca uz ledus?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tu zini,kāds ir riepas sastāvs debikai un kāds gūdjearam ?

Virspusēji un aptuveni…

Gūdjāris izbesīja ar to ka naglas normāli iekšā neturas.

Pirellis dilst nemērā.

Dulops – paciets un domāts franču ziemām, lai kalnos braucot var karināt riņķī žvadzošas ķēdes.

Teiksim šīs www.nexentireusa.com/... uz tīra ledus savākt ir ļoti grūti, toties sniegs un šļura – ideāli.

Savukārt Hakkai sākot no Nr 1 ( ) saķeri ar ledu varēja noraut tikai pie 3000 apgriezieniem, kur tajā pašā laikā Fulda trūka nost jau pie 2200 apgriezieniem.

Kaut kā tāds man viedoklis par riepām. Kam nepatīk – drīkst iet pie Jugasa paraudāt piedurknē…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti