tūlīt vadonis sniegs kārtējo padomu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tūlīt vadonis sniegs kārtējo padomu
Ja tas ir kautkāds vācu izstrādājums vai šķībacaino brīnums, tad noteikti pagarini to garantiju. Atmaksāsies pirmajā pusgadā...
Īsumā jau iepriekš minēju , līdz šim daudz braucu , tad itkā niez to garantiju garināt . Kas sāk nobirt pēc 100 000 km kārtībā . rav4 2,2d .
Kaut;kā pa miglu atceros ,ka viens paziņa no dīlerservisa ieteica lidz 150 000 kam atbrīvoties no autiņa, bet tas bij treknajos gados , toreiz jau izķēra visus i jaunus i lietotus
jugasvilli rakstīja: 400 lati uz 2 gadiem - 17 lati mēnesī. Varbūt noliec tāpat savā uzkrājumu fondā, pareizi jau vadons teica, nebūsi vairs dīlerservim piesiets. Rav4 ir pietiekami kvalitatīvs auto, lai viņam kaut kas tāds nopietns notiktu.
Vairākiem auto pagarinātās garantijas attiecas tikai un dzinēju un elektroniku. Dažiem pat darbojas tā saucamais pašrisks - daļu sedz dīleris, daļu pašam jāpiemaksā.
Kopumā skatoties, te neviens tev neko nevar ieteikt, jo mums jau ne tik tavā vietā nav jāmeklē, uz ko tā garantijas attiecas. Tad nu rēķini, cik liela ir iespēja, ka ravam varētu noklāties lietas, uz ko attiecas garantija.
garantija jau nav remots 400LVL apmērā ko uzkrāt krājkontā. atkarīgs protams, ko par šiem 400LVL garantē, bet neba nu var salīzināt situāciju, ka par šo garantiju tev nomaina kādu piem 3000LVL vērtu detaļu un to, ka tev kontā mētājas 400LVL... diemžēl otrajā gadījumā tev to detaļu par 400LVL nesanāks iepirkt.
Kolēģa pieredze ar Toyota RAV4. 2007. gada 2.2 DCAT dīzelis. Iegādāts jauns pie Amserv Motors.
Jau pirmajos lietošanas mēnešos sāka ķerties aizmugurējās drošības jostas. Sūdzējās servisā, bet šie pateica, ka nevarot gļuku atkārtot, tāpēc neko nelabos. Jostas ķeras vēl līdz šim un 100% gadījumu tas notiek tad, ja josta tās tiek izvilktas tuvu maksimumam.
Garantijas laikā tika nomainīta bagāžnieka durvju slēdzene. Bija nodilis slēdzenes mēlītes gumijas pārvalks. Izskatās, ka tas ir standarta brāķis, kas pēc laika atkārtosies.
Mēnesi pēc garantijas beigām (3 gadi/70 000 nobraukums), tika atklāts, ka vadītāja sēdekļa ādas pārvalks ir ieplaisājis. Amservs apgalvoja, ka garantijas laikā tas noteikti tiktu nomainīts, taču tagad, ja vēlas mainīt, jāmaksā Ls 800 (!). Piebilda, ka šis esot zināms RAV4 brāķis... .
Pusotru mēnesi pēc garantijas beigām nobira priekšējā riteņa gultnis. Toyota oriģinālais maksā Ls ~260. Pats sameklēja lētāku ap Ls 120. Ir aizdomas, ka drīz nobirs vēl viens. Kāpēc tie nobira jau pie tika maza nobraukuma, Amservs paskaidrot nespēja. Visdrīzāk, ka tas ir brāķis auto konstrukcijā (nepareizs slodzes aprēķins uz šāda izmēra gultņiem).
Jau garantijas laikā pa laikam tika manīti klakšķi stūres mehānismā. Neilgi pēc garantijas tie palika arvien biežāki. Meklējot Internetā atrada, ka arī šis populārākais 2007-2009 gada RAV4 modeļu brāķis. Garantijas laikā būtu nomainīts (detaļa ~ Ls 100 + darbs), bet tagad nekā.
Par pēdējo škrobe ir vislielākā, jo kāda mārrutka pēc tika pārmaksāts par regulārājām apkopēm, ja šie pat standarta gļukus nespēj atklāt un garantijas ietvaros novērst. Tik daudz kā eļlu, lampiņas un logu slotiņas nomainīt var arī citā - daudz lētākā servisā. Rakstīja sūdzību gan Amservam, gan Toyota Baltics (igauņi), bet abi atšuva - pats esot vainīgs, ka garantijas laikā nesūdzējās.
Uzskata, ka garantijas pagarināšana nav vajadzīga, taču pirms sākotnējās beigām obligāti ir jāaizved uz kādu citu servisu, lai to Raviku kārtīgi izkrata - iespējams, ka ir vēl kāds slēptais defekts, kuru tad jāpiesaka servisā, lai bez maksas novērš. Protams, pašam jānočeko arī augstāk minētās lietas (stūres mehānisma klikšķi, jostu ieķeršanās, ādas sēdekļa pārvalks, bagāžnieka durvju slēdzene). Gultņa nobiršanu gan neviens nevar paredzēt un izrādās, ka pat RAV4 nav tik kvalitatīvs, kā tika paredzēts.
TO Bacardi
Paldies par ieteikumu , domāju izmantošu . Tūlīt nopētīšu ādas sēdekli . Durvīm, un stūrº gan neko nēsmu manījis ,
Ja kolēģim 2,2 DCAT iespējams kolēģis mīlēja atvilkt, tomēr daudz jaudīgāks dzinējs.....provocē . . Cik nopratu DCAT ir rūpnieciski nočipots un nekas vairāk ( varbūt kautkas cits turbīnai ...) , tā kā svars motoram tāds pats .
Paskatījos mājaslapā , masa DCAT un vienkāršam 2,2 ir vienāda
vispirms noskaidro kas tā ir par garantiju un tad sāc prasīt. lai nebūtu kā mazdu useriem - iet kaukdami pie dīlera - redz kāds autiņš norūsējis, a tam tikai 5 gadi. a dīleris rāda ar pirkstu - 12 gadu ir caurrūsēšanas garantija. kad būs caurs, tad arī piebrauc. kurš lohs gaidīs, kamēr izrūsēs caurums?
To Rudens 68.
Tā sērijveida plaisa ir vadītāja sēdekļa sānā (pie durvīm). Vispār šis gļuks ir raksturīgs daudziem apvidniekiem, jo kāpjot ārā (uz leju) sanāk, ka tā sānu malu tiek regulāri mīcīta. Garantijas ietvaros to noteikti mainītu, tāpat kā gultņus, bukses utt. Vismaz Amservs tā apgalvoja.
Stūres klikšķis ir diezgan neregulārs, bet pietiekoši kaitinošs. Parasti parādās nelielos ātrumos uz līkumiem. Iemet googlē T-SB-0318-08 - izdos sīkāku aprakstu. To brāķa detaļu tev arī nomainīs.
Ja izvēlēsies pagarināto, skaties, ka nenokavē pamata garantijas beigas, jo nedrīkst būt neviena diena, kad auto ir bijis bez garantijas.
Lai veicas!
Bacardi rakstīja: To Rudens 68.
Garantijas ietvaros to noteikti mainītu, tāpat kā gultņus, bukses utt. Vismaz Amservs tā apgalvoja.
Lai veicas!
to ir viegli apgalvot, kad garantija ir beigusies. nu kā var nesolīt
vajag aizbraukt ar tačku, kurai ir "defekts" un ja šie saka, ka garantijas mašīnai mainītu, tad uzreiz lai čoms dzen ārā aiz stūra noslēpto garantijas mašīnu ar tādu pašu defektu
Vai arī viņu autosalonā pērkot jaunu auto, paprasīt, vai obligāto garantijas perioda apkopju laikā tikšu informēts par slēptajiem sērijveida defektiem. Līdz ko šie pateiks "protams" tā uzreiz no stūra izbrauc gļukainais raviks ar jau gatavu defektu listi. Nu jā - Amservs apgalvoja, ka Toyota šiem esot aizliegusi par defektiem informēt, ja klients pats par neko nesūdzas. Saprotams.. krīze, bet vienalga abidna.
Negribas jaunu tēmu vērt .
Tiko runāju ar paziņu no līzingkantora un apjautājos ko tagad no toyotām ņem ... topā LC 150... letiņam visu vai neko
TO Bacardi
Nu šorīt Tevi es pieminēju ...... Atveru aizmugurējās durvis un ...ops ..nevaru aizvērt ???? Blakus servis ,šie sapūta w40 un laikam vēl ko , vis aizgāja . teica esot jau aprūsējusi slēdzene .
To Rudens68 from Bacardi kolēģis
Jā, jā - man bija tāpat. No sākuma slēdzenei nodila tas pārklājs un, verot ciet durvis, sanāca, ka sitas dzelzis pret dzelzi. Pēc tam kaut kas notika uz durvis vairs neturējās ciet. Iespējams, ka regulārā slēdzenes eļļošana būtu paglābusi.
Pārbaudīji sēdekli - plaisu nav?
TO Bacardi
Mani tās durvis sašokēja ,ka sēdekli aizmirsu , bet izdarīšu
Dažas no kaitēm:www.carcomplaints.com/...
Garantijas pagarināšana
Ko tauta saka par šo pasākumu , pavirši apjautājoties tas uz 2 gadi izmaksās ap 400 ls.
Lidz šim es daudz braucu( tikai 2011 februārī būs 3 gadi ,bet jau 90 000km ) , nu niez nagi pamest vienu darbu ,kura dēļ daudz ripināju . Ja turpinu daudz ripinā varbūt ir jēga , tik nēsmu iedziļinājies uz ko tā garantija . Kaimiņš outlanderim paņēma , saka pareizi darījis.