Noslāpēji maiņu vai darbināji maiņu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Noslāpēji maiņu vai darbināji maiņu?
A tie ejošie cilindri nevarēja palīdzēt tiem neejošajiem?
Varbūt kloķvārpsta salūzusi?
sprauslas parasti mirst lēnām.
Nopeerc bodee labu aerosolu elektrisko savienojumu aizsardziibai pret mitrumu un nopuut visus vadus un shtekerus ap motoru peec motora aptureeshanas, kameer silts un sauss. Domaaju, ka vislabaakie ar silikonu, labu aizsargkaartinju veido.
Speciali Gausam
V50 ir biki jaunaaks dizelis neka tu domaa
ja elektroniski atsledz sprauslu tad ari vinja neieslegsies kamer kludas nenodzesis
Nu, cik var teikt, nu neperciet dizeljus Vienas vienigas problemas.
Pērciet D5, ar to nav nekādu problēmu.
Gauss rakstīja: Pērciet D5, ar to nav nekādu problēmu.
Nekādu problēmu, trīs sprauslu plus vēl kaut kādas fiģņas remonts tuč pāri 500 lašiem, pie drauga bez pvn. Tiešām nekādu problēmu.
Tik jautājums, kuras paaudzes D5 tu domāji?
Problema ar V50 Volvo 2.0 D
problema tada vakara normali noslapeju mainu no rita ejot darbinaat knapi iedarbojas un neiet visi cilindri
aizbraucu uz servisu nodzesa kludas un viss atkal kartiiba, bet pec kada laiak shi problema atkartojaas ( meistars teica ka pie vadibas bloka ticis udens esot visu iztirijis un salicis nodzesis kludas jabut visam labi)
bet protams kas tev to deva pec paris nedelam atkal shi problema klaat
kludas kods 1201 kaut kada saistiiba ar sprauslaam.
hvz meistars teica ka sprauslas esot nomerijis viss esot kartiba
nezinu varbut kadam ir kadi ieteikumi Paldies