Chrysler Grand Voyager

muttabor Reģ.: 26.07.2011

Var būt te ir zinoši civēki par šiem auto? interesē atsauksmes par 2,5D no 1996 llīdz 2000 gadam. Kādi tiem trūkumi, kādas izmaksas ritošajā daļā, vai tā nav bieži jāremontē braucot pa mūsu bezceļiem? Kā tiem ar rūsēšanu?

 
1 2
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

kanna rakstīja:

+ pilnpiedziņa - ja tu protams tādu ņem - baigi labi ziemā. kalni, lejas pilni ar sniegu sagādā tikai baudu (normas robežās, protams). daudzus auto esmu no grāvjiem vilcis.

vai viņam AWD atpakaļgaitā strādā?

kanna Reģ.: 29.12.2005
0 0 Atbildēt

vai viņam AWD atpakaļgaitā strādā?

Es godīgi sakot uz šo jautājumu nemaz nemāku atbildēt. Nekad neesmu par to domājis un mēģinājis noskaidrot... Cik tagad atminu tos no grāvjiem velkamos - parasti esmu vilcis uz priekšu

muttabor Reģ.: 26.07.2011
0 0 Atbildēt

kanna rakstīja: Par dīzeļiem neko nezinu, bet man ir 3.8 AWD 2000.gada.

Personīgais vērtējums, piekrītat vai nē, jūsu ziņā:

+ Liels, daudz vietas iekšā, ērti arī pakaļējos beņķos lieliem cilvēkiem, viegli izņemt beņķus un tad diviem tūristiem telti nevajag jeb var vest daudz un dažādas mantas

+ Vadāmība ir laba - visu uz ceļa pārredzi

+ Motors gana ņiprs lai vajadzīgā brīdī strauji paātrinātos, bet vispār ar šo auto man patīk tā mierīgi cruisēt

+ pilnpiedziņa - ja tu protams tādu ņem - baigi labi ziemā. kalni, lejas pilni ar sniegu sagādā tikai baudu (normas robežās, protams). daudzus auto esmu no grāvjiem vilcis.

- Man ir stāstīti dažādi patēriņa cipari, var jau būt es viens tāds muļķis, bet vidēji 16 l/100 km. Aktīvi pa Rīgu braucot 18 - 20 l/100 km. mazākais kruīzējot ap 90 laikam pie 14 l/100 km sanācis. bet nu to masu jau kaut kā kustināt vajag.

- vismaz manam aparātam uguņi ir maigi sūdīgi. Braukt var, bet kad piesēžos pie citiem arī vecākiem pepelaciem až skauž cik labi naktī redzēt var

- katru gadu uz skati mainu lodbalstus un zaldātiņus. Apnicis, bet nu tā tas man ir. Tiesa pēdējo reizi jaunu lodbalstu vietā uzliku lietotus un šie turās.... moš vaina detaļās?

- zema priekša. Itkā vizuāli tik traki neizskatās, bet uz visādām apmalēm un pauguriem regulāri uztriecos, kā rezultātā priekšējais buferis ir tāds viegli papluinīts un nesmuks

- (gāzes specifika) mazs gāzes balons, kas pie lielā patēriņa nozīmē, ka pildos nepārtraukti un tālākā maršrutā braucot bezmaz vajag jau sagatvot ceļvedi kur un kā gāzi dabūt.

Rezumē - man kopumā auto patīk tieši izmēru, ietilpības un braukšanas īpašību dēļ. Visu citu pagaidām paciešu. Ir doma apgreidoties uz jaunāku modeli, iespējams, ar 2.8 ja nemaldos dīzeli, bet nu par tiem neko nezinu un neesmu arī interesējies.

Jā, patēriņš gan ir iespaidīgs!!! Kādā cenā ir tie lodbalsti un zaldātiņi kas katru gadu jāmaina? Te jau manuprāt arī mūsu ceļi dod savu. Var būt kāds var pateikt kā dīzeļiem patēriņš?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Vagoniem vienmēr priekšējais tilts burs nost ļoti ātri - visiem, jo tas ir pamatīgi noslogotāks kā vieglajam auto.

Ne jau galīgi glupi vija RAFa konstruktori, ka viss RAFiņš bija uz Volgas GAZ-24 bāzes, bet priekšējais tilts bija GAZ-13.

2,5 Dīzelis pat braucot ar pilnu gāzi, vislielākajā pārnesumā nespēs pārsniegt 14 litrus uz 100 km!!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

www.youtube.com/...

www.scribd.com/...

Nu un pārējā google zina visu ne tikai par šo auto!

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Voyager ritošā daļa ir ļoti izturīga. Nezinu kā jābrauc lai katru gadu mainītu lodbalstus un vēl ko tik ne...četru gadu laikā esmu nomainījis vienu lodbalstu un stabilizatora bukses, nu jā arī bremžu klučus un ABS devēju - bet tas arī viss. Iesaku pirkt benzīnnieku un likt gāzi. Būs lētāk un mazāks risks iepirkties. Mans DodgeGrandCaravan 3.8 '05 jauktā ciklā tērē 15 l/100 km, pilsētā un ziemā sanāks visi 20. Jaunais 3.6 motoriņš tiešām ir interesants (to liek ne tikai VOY, bet arī Durango un GrandCheroky). BET tas ir pieejams tikai autiņiem no 2011.g.

kanna Reģ.: 29.12.2005
0 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Voyager ritošā daļa ir ļoti izturīga. Nezinu kā jābrauc lai katru gadu mainītu lodbalstus un vēl ko tik ne...četru gadu laikā esmu nomainījis vienu lodbalstu un stabilizatora bukses, nu jā arī bremžu klučus un ABS devēju - bet tas arī viss. Iesaku pirkt benzīnnieku un likt gāzi. Būs lētāk un mazāks risks iepirkties. Mans DodgeGrandCaravan 3.8 '05 jauktā ciklā tērē 15 l/100 km, pilsētā un ziemā sanāks visi 20. Jaunais 3.6 motoriņš tiešām ir interesants (to liek ne tikai VOY, bet arī Durango un GrandCheroky). BET tas ir pieejams tikai autiņiem no 2011.g.

Nu redz, es četrus gadus, katru gadu mainīju vienu lodbalstu.... tāpēcsaku, ka pieļauju detaļas vainu. Pēdējo reizi uzliku lietotu lodbalstu un neesmu mainījis! Nu bremžu kluči arī mainās regulāri, bet masa jau arī ir.

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Voyager ritošā daļa ir ļoti izturīga. Nezinu kā jābrauc lai katru gadu mainītu lodbalstus un vēl ko tik ne...četru gadu laikā esmu nomainījis vienu lodbalstu un stabilizatora bukses, nu jā arī bremžu klučus un ABS devēju - bet tas arī viss. Iesaku pirkt benzīnnieku un likt gāzi. Būs lētāk un mazāks risks iepirkties. Mans DodgeGrandCaravan 3.8 '05 jauktā ciklā tērē 15 l/100 km, pilsētā un ziemā sanāks visi 20. Jaunais 3.6 motoriņš tiešām ir interesants (to liek ne tikai VOY, bet arī Durango un GrandCheroky). BET tas ir pieejams tikai autiņiem no 2011.g.

biezais pļe ja pērk 2011. gada autosu bez līzinga, tad jau vienalga ko liet iekšā...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Vagoniem vienmēr priekšējais tilts burs nost ļoti ātri - visiem, jo tas ir pamatīgi noslogotāks kā vieglajam auto.

Ne jau galīgi glupi vija RAFa konstruktori, ka viss RAFiņš bija uz Volgas GAZ-24 bāzes, bet priekšējais tilts bija GAZ-13.

=====================

Par to priekštilta noslogotību tiesa - RAF 2203 tukšā uz

priekštiltu bija 55% no mikriņa masas. Tikai priekštilts bija sava veida "rosols" no GAZ-21 un GAZ-24, tikai atsperes no GAZ-13, un viscietākās. Pakaļējās "lāgas" arī

bija no GAZ-13. Īstenos GAZ-12 tiltus lika tikai reanimobiļiem ar augstajiem jumtiem - kā nekā auto bija vairāk, nekā tonnu smagāks par 2203 jau tukšā... Bet nu daudz tādu auto nebija...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vojager veidigos vispaar uz dizeljiem nevar skatiities. visi ir bedu ielejas, ar laika degli. visslabaak un letaak ir gazificet 3.8 ideals mAtors nav vispaar nekadu problemu ar vinju. maini tik ik pa 70tkm sveces, ik pa 15tkm ellju un viss. vairaak neko vinsh neprasa. automaats arii ir ljoti izturiigs. vislabaak ieteiktu pirkt Town&Country, tiem salona apdare ir labaaka. man taads ir

piekaree visbiezhaak birst stabilizatora atsaites, nu reizi 20tkm apmeeram. milionu nemaksaa. priekshas lodbalsti un bukses maksaa kapeikas. principaa labs auto, bet paliek par mazu, saku lukoties uz shevrolet express pusi

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti