ja tas ir VM dīzelis, tad pagaidām pasaule nav redzējusi sliktāku dīzeli par šo, sākot ar R. Dīzeļa pašu pirmo eksemplāru!
Dīzelistu forumi ir pilni pierakstīti ar plejādi gļuku šiem dīzeļiemk.
ja tas ir VM dīzelis, tad pagaidām pasaule nav redzējusi sliktāku dīzeli par šo, sākot ar R. Dīzeļa pašu pirmo eksemplāru!
Dīzelistu forumi ir pilni pierakstīti ar plejādi gļuku šiem dīzeļiemk.
i_edgars rakstīja: ja tas ir VM dīzelis, tad pagaidām pasaule nav redzējusi sliktāku dīzeli par šo, sākot ar R. Dīzeļa pašu pirmo eksemplāru!
Dīzelistu forumi ir pilni pierakstīti ar plejādi gļuku šiem dīzeļiemk.
Es gan nezinu kādus dīzeļmotorus uzstāda Chrysleram, bet esmu lasījis sludinājumos ka zobratu piedziņa, un nomainīta ķēde. Tāpēc jau te to jautāju jo konkrēti no pārdevēja maz ticams noskaidrot patiesību Kādi tad 2,5 D dzinēji tiek uzstādīti Chrysleriem?
Lielaakais gljuks bija taa kjeede, bet laikam tavos gados jau ir zobrati. vaarstu kompensaatori suudiigi. Vispaar reiz kaads eksperts(gan nepateikshu cik kompetents) izteicaas, ka tie dzineeji domaati braukshanai mazus gabalinjus, garus paarbraucienus neturot. Tad tas ir pirmais dzineejs, kuram kaitiigs pastaaviigs darba rezhiims)
Ak jaa - lai paarliecinaatos, ka ir zobrati, nevis kjeede - apskaties to sadales piedzinjas vaacinju - tiem ir dazhaada forma. No saakuma gan noskaidro, kaada ir vaacinja forma zobratiem, ne pie taa, no kura pirksi! Bet taa autinjsh labs un eerts, piekare pietiekoshi izturiiga, paziistams intensiivi lietoja arii pasmagas piekabes vilkshanai pa ne visai labiem celjiem, pat bezceljiem. Vieniigaa probleema - dzineejs. Bet vinjam bija ar kjeedi. Iesaakumam - diezgan diivainas bremzes, pierodi!
i_edgars rakstīja: ja tas ir VM dīzelis, tad pagaidām pasaule nav redzējusi sliktāku dīzeli par šo, sākot ar R. Dīzeļa pašu pirmo eksemplāru!
Dīzelistu forumi ir pilni pierakstīti ar plejādi gļuku šiem dīzeļiemk.
Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...
VM - ir General Motors Itālijas rūpnīcās taisīta vesela motoru sērija. Stipri atgādina kuģu dzinējus, bet ļoti sūdīgā izpildījumā - tipa katrs cilindrs atsevišķs, katra cilindra galva atsevišķa un blakusgalvas pievelkas ar vienām un tām pašām skrūvēm. Tie kam ir bijusi liela darīšana ar šiem dzinējiem iesaka tālāk par 20 km no dīzeļservisa vārtiem nemaz nebraukt! Lielākās problēmas sagādā tieši galvas - tās plīst kā lielveikalu polietilēna maisiņi, katr4u reizi kad noņem kādu galvu ir obligāti jāslīpē visas galvas un cilindru bloks! Metāls ir šausmīgi mīksts - saekonomēts un iebāzts pats lētākais variants. Kā arī regulāri gļučij pjezo datčiks vadošajai sprauslai. Sprauslas izdabūt ārā vēl ir dikti jānopūlas, pakarot mašīnu aiz sprauslas un ar atsitēju sitot ārā. Bija viens kaut kurš gads, kur ar vienu pievadsiksnu tiek piedzīti visi patērētāji un tāds siksnas izmērs bija tikai šim motoram. Līdz ar to siksnas cena, bez nomaiņas ir 270 Ls!
Citiem vārdiem sakot - ja man savulaik neieteica pirkt acaino Skorpi ar šo dzinēju Ford rezervesdaļu veikala īpašnieks (!!!), tad laikam tā dzinēja problēmas ir pārāk nopietnas.
muttabor rakstīja:
Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...
Te tak ir pilni topiki kur tos gazificētos 3.3 un 3.8 slavē.... Pagaidi, sanāks arī te slavētāji
i_edgars rakstīja: VM - ir General Motors Itālijas rūpnīcās taisīta vesela motoru sērija. Stipri atgādina kuģu dzinējus, bet ļoti sūdīgā izpildījumā - tipa katrs cilindrs atsevišķs, katra cilindra galva atsevišķa un blakusgalvas pievelkas ar vienām un tām pašām skrūvēm. Tie kam ir bijusi liela darīšana ar šiem dzinējiem iesaka tālāk par 20 km no dīzeļservisa vārtiem nemaz nebraukt! Lielākās problēmas sagādā tieši galvas - tās plīst kā lielveikalu polietilēna maisiņi, katr4u reizi kad noņem kādu galvu ir obligāti jāslīpē visas galvas un cilindru bloks! Metāls ir šausmīgi mīksts - saekonomēts un iebāzts pats lētākais variants. Kā arī regulāri gļučij pjezo datčiks vadošajai sprauslai. Sprauslas izdabūt ārā vēl ir dikti jānopūlas, pakarot mašīnu aiz sprauslas un ar atsitēju sitot ārā. Bija viens kaut kurš gads, kur ar vienu pievadsiksnu tiek piedzīti visi patērētāji un tāds siksnas izmērs bija tikai šim motoram. Līdz ar to siksnas cena, bez nomaiņas ir 270 Ls!
Paldies! Tiešām vērā ņemams komentārs! Nu gan negribētos iekulties tādās kibelēs...
Vēl tāds sīkums, vai tos VM vizuāli viegli atpazīt? Ja tiem ir atsevišķas cilindru galvas, vai tas redzams? Var būt arī vārstu vāki ir atsevišķi?
pat izdzerot spaini šņabja nav iespējams sajaukt ar citiem dzinējiem!
katram cilindram ir sava galva, pie kam teiksim 2. un 3. cindru galvu pievelk ar divām skrūvēm abus vienlaicīgi!! Tur arī ir tie sūdi, ja velk tā lai vienam nepūstu garām, tikam otrs tiek pārvilkts un drīz vien ieplaisā, it sevišķi ja velk garus gabalus ar lielu ātrumu vai slodzi karstumā.
Ir kaut kādi tur varianti ka ir kopējā vārstu kaste, bet princips ka galvas vai pat cilindri ir atsevišķi redzams tā pat.
Bet labāk uzzināt konkrēti par konkrētā gada motoru. VM ražošanas sākumā 1993. g. bija pamatīgas problēmas un tieši \"pateicoties\" šim dīzelim Skorpis tika noņemts no ražošanas 1998.g. Kā bija tālāk es nezinu.
Re ku \"slavenā\" dīzeļa viena galva! Ieskaties cenā.... un tādu ir attiecīgi 4 vai 6!
i_edgars rakstīja: www.lrseries.com/...
Re ku "slavenā" dīzeļa viena galva! Ieskaties cenā.... un tādu ir attiecīgi 4 vai 6!
Jauna "parastā" 4 cilindru galva manam dīzeļauto arī maksā "kosmosu" - virs 1kLs, bet var taču vecās labot - metināt, frēzēt utt, viss atkarīgs no meistara pieredzes un izmantotajiem instrumentiem, ir vairāki kantori, kas ir tieši specializējušies uz galvu restaurāciju.
Paziņa iegādājās vojadžeri ar to VM motoru, protams, iesmērēja šim ar bojātām galvām, remonts bija uz 600 Ls, bet tagad jau vairākus gadus brauc bez problēmām. Tiesa ne garus gabalus un pedāli grīdā.
aizvermuti rakstīja:
i_edgars rakstīja: www.lrseries.com/...
Re ku "slavenā" dīzeļa viena galva! Ieskaties cenā.... un tādu ir attiecīgi 4 vai 6!
Jauna "parastā" 4 cilindru galva manam dīzeļauto arī maksā "kosmosu" - virs 1kLs, bet var taču vecās labot - metināt, frēzēt utt, viss atkarīgs no meistara pieredzes un izmantotajiem instrumentiem, ir vairāki kantori, kas ir tieši specializējušies uz galvu restaurāciju.
Iespējams tā ir izeja, bet man nav ne laiks ne vēlme skraidīt un meklēt tos kantorīšus, lai ietaupītu pāris latus... Man auto vajadzīgs braukšanai. Ja kāds kantorīts ņemās ko restaurēt, tad viņš zina reālo detaļas cenu, un restaurācijas cena arī būs tuvu jaunas detaļas cenai!
P.S.
To pašu var novērot arī šrotos ņemot lietotas detaļas, cena ir tuvu jaunas detaļas cenai. Labi ja ņem dzelzi, tad vismaz vizuāli vari novērtēt tā nolietojumu un stāvokli. Bet ja pirkums saistīts ar kādu elektronisku pričendālu? Tam novērtēt stāvokli nav iespējams, un tas var nograbēt jau pēc pāris dienām..., bet naudu atpakaļ nedabūsi!
Ar VM nesasienies - tas ir pamatīgs kaķis maisā.
Man 2 kaimiņi iegrābās - viens pa 400 Ls kaut kā sataisīja un kaut kā brauc 2 gadi, otrs atrada "laimīgo" pircēju un nopirka 80-to gadu beigu Mersi vietā un ir priecīgs!
Nav sim motoram galvas remontējamas - jau teicu uz alumīnija markas ir tā sataupīts, ka nav garantijas pat par jaunu galvu, ka izripos no servisa ārā. Man nav nācies dzirdēt labus vārdus par šo dīzeli.
Ak jā - kaimiņam Vojadžers īpaši nerūs - pēc 3 ziemām, bez jebkādām apstrādēm, šogad nedaudz piepindzelēja aizmugures durvju pašu apakšu un bleķus aiz aizmugures bampera - jo tas krāsu bija postrīkējis nost pilnīgi. Saku reāli - ar pindzeli novilka plānas līnijiņas... protams pēc smilšpapīra un grunts. Arkas, sliekšņi, jumts, dibens stāv kā stāvējis - pagaidām nav pat krāsa pabozta.
muttabor rakstīja: Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...
pljed, nu vesels klubs ar šiem, reģistrējies un lasi:
Visumājau auto labs, man patīk lieli auto. Žēl ka tāda figņa ar tiem VM, problēmas sev negribu sagādāt. Bet vai tie vojādžeri nav pieejami ar sakarīgiem, viengalvainiem dzinējiem?
Yetti rakstīja:
muttabor rakstīja: Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...
pljed, nu vesels klubs ar šiem, reģistrējies un lasi:
www.voyagerclub.lv/...
Nu paldies bljed Yetti, es par to neko nezināju!
Runā ka jaunais 3.6 iet labāk par 3.8/4.0.
Par dīzeļiem neko nezinu, bet man ir 3.8 AWD 2000.gada.
Personīgais vērtējums, piekrītat vai nē, jūsu ziņā:
+ Liels, daudz vietas iekšā, ērti arī pakaļējos beņķos lieliem cilvēkiem, viegli izņemt beņķus un tad diviem tūristiem telti nevajag jeb var vest daudz un dažādas mantas
+ Vadāmība ir laba - visu uz ceļa pārredzi
+ Motors gana ņiprs lai vajadzīgā brīdī strauji paātrinātos, bet vispār ar šo auto man patīk tā mierīgi cruisēt
+ pilnpiedziņa - ja tu protams tādu ņem - baigi labi ziemā. kalni, lejas pilni ar sniegu sagādā tikai baudu (normas robežās, protams). daudzus auto esmu no grāvjiem vilcis.
- Man ir stāstīti dažādi patēriņa cipari, var jau būt es viens tāds muļķis, bet vidēji 16 l/100 km. Aktīvi pa Rīgu braucot 18 - 20 l/100 km. mazākais kruīzējot ap 90 laikam pie 14 l/100 km sanācis. bet nu to masu jau kaut kā kustināt vajag.
- vismaz manam aparātam uguņi ir maigi sūdīgi. Braukt var, bet kad piesēžos pie citiem arī vecākiem pepelaciem až skauž cik labi naktī redzēt var
- katru gadu uz skati mainu lodbalstus un zaldātiņus. Apnicis, bet nu tā tas man ir. Tiesa pēdējo reizi jaunu lodbalstu vietā uzliku lietotus un šie turās.... moš vaina detaļās?
- zema priekša. Itkā vizuāli tik traki neizskatās, bet uz visādām apmalēm un pauguriem regulāri uztriecos, kā rezultātā priekšējais buferis ir tāds viegli papluinīts un nesmuks
- (gāzes specifika) mazs gāzes balons, kas pie lielā patēriņa nozīmē, ka pildos nepārtraukti un tālākā maršrutā braucot bezmaz vajag jau sagatvot ceļvedi kur un kā gāzi dabūt.
Rezumē - man kopumā auto patīk tieši izmēru, ietilpības un braukšanas īpašību dēļ. Visu citu pagaidām paciešu. Ir doma apgreidoties uz jaunāku modeli, iespējams, ar 2.8 ja nemaldos dīzeli, bet nu par tiem neko nezinu un neesmu arī interesējies.
Uguņi šitiem patiešām ir sūdīgi. Reizēm gribās ieslēgt tālos, bet izrādās tie jau ir ieslēgti. Labums viens, pretējos nevar ar orģinālajiem tālajiem apžilbināt.
Ja liek orģinālās amerikas detaļas, tad nekādu problēmu, kalpo ilgi un labi. Cena nav salda, bet komforts katuko tomēr maksā. Nepatika tizlais automāts, kurš pie straujas uzgāzēšanas pārmeta uz otro ātrumu. Motors rēc, bet uz priekšu nevelk, velk tikai kad pārslēdzās uz trešo. Kaitinoši bet var pierast.
Chrysler Grand Voyager
Var būt te ir zinoši civēki par šiem auto? interesē atsauksmes par 2,5D no 1996 llīdz 2000 gadam. Kādi tiem trūkumi, kādas izmaksas ritošajā daļā, vai tā nav bieži jāremontē braucot pa mūsu bezceļiem? Kā tiem ar rūsēšanu?